myslíš, že tam bude i výkvět peruánské armády, abys měl u 35tky jinou kamo ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Chlapí doufám, že se to tady už někde neřešilo, nemám nervy projíždět 70 stránek příspěvků, ale jak je to ve Warthunderu s doty?
Po tom, co jsem se 'víceméně' vykašlal na arcade mode, jsem se pokusil lítat plně historický bitvy, což je fajn, protože mám zas trošku pocit, že lítám v letadle a né s papírovou vlašťovkou, ale zjistil jsem, že je tam drobnej problém s tím, že ačkoliv bych ten cíl normálně v Il- 2 '46 viděl (na 85%), tak ho obvykle mám ve Warthunderu sledovat. Souvisí to s tím skilováním pilotů? Jaký je vůbec váš způsob výcviku pilotů pro FullReal?
A ještě jedna doplňkovka: funguje ve hře vítr? Pohazuje s mým ptákem střelba, když se někdy pokouším zasáhnout cíl a jsem náhle zcela 'rozhozen' - prostě rozhoupán za hranici únosnosti?
Nebo mi jen odcházejí potenciometry na kriplu?
Žijte dlouze a prosperujte...!
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast
Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞ Raging hard on WarThunder...
To není větrem, ale pitomým systémem nastavování os joesticku ve hře.
Ja to nejsem svhopen nastavit tak aby se mi letadlo nekymácelo nahoru a dolů v případě že jsem někomu na 6té a potřebuju ho RYCHLE dostat do zaměřovače.
Pegas tady dával odkaz na takový "joykontrol" z ruska. Vypadá celkem dobře, ale mi se ho nepodařilo rozchodit.
Jsou to volové. Mají krásnou grafiku: terénu i letadel a na naprosto zásadní záležitost se vyserou.
Ono by se Těch sfušovaných věcí našlo víc.
Jenom ty zásadní:
1-Úděsné nastavování joesticku.
2-otřesné trasírky
3-neviditelné zásahy Tvých zbraní na letadle nepřítele.( že by je přesvicovaly ty trasírky?) Ja raději lítám bez trasírek. Aspoň ta kvidím z bezprostřední blískosti nějaké mdlé jiskření. Aspoň to.
4-pokud nejsi vědec tak celkovou grafiku a viditelnost sám nenastavíš. Vidíš letadla před sebou tak nějak v oparu neostře zastřeně.
5-Spousta letadel nemá své letové modely.
6-S tím souvisejí přiblblé planetsety.
7-Střídají pár map: Stereotypní- fádní.
Prostě zatím je to zmetkový nedodělek.
Šturmovik má starou grafiku to je JEDINÉ v čem je WT lepší.
Jinak mu prozatím nesahá ani po plíseň mezi prsty na nohou.
Ještě jsem WT jak by se mohlo zdát nezatratil.
Potřeboval bych vychytat 3 výše smíněné věci.
1- pořádné nastaveni joe.
2-seštelovat viditelnost, osřejší viditelnost.
3-ALE HLAVNĚ VIĎET Z8SAHY!!!!!!!!!!! Bez toho jsem řiti.
Chlapí doufám, že se to tady už někde neřešilo, nemám nervy projíždět 70 stránek příspěvků, ale jak je to ve Warthunderu s doty?
Po tom, co jsem se 'víceméně' vykašlal na arcade mode, jsem se pokusil lítat plně historický bitvy, což je fajn, protože mám zas trošku pocit, že lítám v letadle a né s papírovou vlašťovkou, ale zjistil jsem, že je tam drobnej problém s tím, že ačkoliv bych ten cíl normálně v Il- 2 '46 viděl (na 85%), tak ho obvykle mám ve Warthunderu sledovat. Souvisí to s tím skilováním pilotů? Jaký je vůbec váš způsob výcviku pilotů pro FullReal?
A ještě jedna doplňkovka: funguje ve hře vítr? Pohazuje s mým ptákem střelba, když se někdy pokouším zasáhnout cíl a jsem náhle zcela 'rozhozen' - prostě rozhoupán za hranici únosnosti?
Nebo mi jen odcházejí potenciometry na kriplu?
Žijte dlouze a prosperujte...!
Z pozice někoho kdo ve FRB odletěl přes 1400 misí ti mohu řict:
1. doty- vidíš hůř protože je tu lepší grafika než byla ve šturmovi (podklad pro tvorbu země není zelený flek, ale satelitní fotka)
2. vítr- jsi se zbláznil, vítr v arcádě to je jen úplav za tím po kterém střílíš
3. expi posádku- pro stíhače hlavně první tři položky u pilota, u bombru expi střelce hlavně položky 2-4 a samozřejmě pro všechny pozemní servis (na rychlosti opravy a přezbrojení závisí tvůj život :-) ) U letadel které máš rád se neboj koupit experta nebo dokonce eso
Příklady letiště:
Il2 CoD
[img]http://jiri.foltyn77.sweb.cz/shot_20110511_140648.jpg[/img] is not a valid Image.
Wings of Prey (předchůdce War Thundera)
[img]http://jiri.foltyn77.sweb.cz/shot-2010.04.18-08.46.13.jpg[/img] is not a valid Image.
War Thunder
[img]http://jiri.foltyn77.sweb.cz/Manston%20War%20Thunder.jpg[/img] is not a valid Image.
Google Earth
[img]http://jiri.foltyn77.sweb.cz/MAnston-2.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a 313_Paegas dne 19-10-2013 08:32
Tak to je ovšem výborné... další prostor pro 'challenge'.
Jen by bylo lepší mít víc letadel na FullRealBattle, jako v Il-2, aspoň 2 éra.
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast
Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞ Raging hard on WarThunder...
To si nemyslím právě to mě osobně motivuje dát do toho maximum a snažit se nechcípnout.
K ajvnovi tak bod:
1.myslím že nastavit joy jde naprosto dokonale jen vědět jak.
2. s grafikou jdou dělat divy a to přímo za mise upravovat fitry s ostrostí obrazu nemám problém.
3.zásahy vidět jsou jen u kulometu je to minimálně u kanonu je to pěkně vidět a taky záleží na použité munici
Merten napsal:
nastavit joy jde naprosto dokonale jen vědět jak.
záleží na použité munici
Měl bych dotázeček - jak nastavujete joye? Já mám trošku problém s jeho citlivostí, buď to je citlivý moc a kejve se to jako prase, nebo to je citlivý málo (tzn na lítání kvůli potěše oka dobrý, na lítání kvůli lovu dost nahovno) - dokázali byste mi trošku s tím nastavením poradit? Nechce se mi moc experimentovat, přeci jen, chybí mi tam Quick Missio Builder a v testovacím letu to moc nepoznám... Trošku mě tam dráždí to, že můžu mít TEORETICKY 'znevýhodněnej' joy kvůli tomu, že není v tom výpisu joyů... ale to je jen hloupá teorie Wolfova.
A k tý munici - kterou spatřujete jako nejužitečnější?
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast
Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞ Raging hard on WarThunder...
Mertene s grafikou tam můžeš šroubovat do aleluja. To je fakt.
Ovšem trefit to správné nastavení- to je dílo. Ostrost obrazu mám.
Nemám ostré éra před sebou.Bohužel nevím co s tím.
Ale vím že kluci z myslím 310té to dokázali.
Nastavování os ve WT je ůchylárna- to mi nevymluvíš.
Ve 20 let starém dědečkovi šturmovikovi je nastavíš 10krát rychleji a 50krát líp.
Zásahy vidím když jsem blízko když jsem dál vidím prd.
Všimli jste si, jak je A6M2 N Rúfe příšerně OP?
Sejmul mi nepoškozený letadlo na jedinej zásah a nestalo se to poprvý.
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast
Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞ Raging hard on WarThunder...
Inštaloval som to Bratrancovi a mám pár otázok :
1. prečo nejde zvuk ?
2. dá sa niekde dosť do nejakých historických normálnych bitiek bitiek (nie Rusi s Japonskom proti USA a Nemecku )
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
Inštaloval som to Bratrancovi a mám pár otázok :
1. prečo nejde zvuk ?
2. dá sa niekde dosť do nejakých historických normálnych bitiek bitiek (nie Rusi s Japonskom proti USA a Nemecku )
Co udelat: Vybrat si jednu "primarni" zemi - tu kterou ma clovek nejradsi - pro me to byli Briti a Typhoon, posleze Nemecko a 109F, a nyni Americky F9F Panther (s mirnym odklonem k Japonsku kvuli A6M5a behem Indianskeho leta) - pokud clovek lita furt vsecko, nikam se jen tak nedostane.
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.