313_123 napsal:
mám jedinej dotaz
to fakt existujou lidi co seděj u hry se stopkama, grafem, pojízdnou knihovnou a nejlépe dvěma až třema veteránama
no někdo rád holky někdo vdolky
He he Zrovna včera jsem za účelem své grafomanské megalománie na téma "Fw 190 4.10+" ležel v dobových grafech a manuálech asi 5 hodin Bejvalka mi znovu oznámila, jak je ráda, že se se mnou rozešla
No, implikace jsou ponekud zvlastni. Bud te bejvalka spehuje jak zkoumas grafy a pak ti vola ze je rada, nebo ji to hlasis sam. Kazdopadne, jak rikas, zni to absurdne
606_Tempik napsal:
Robo já tedy naposledy zareaguji a nechám to být. Zkus jen stručně odpovědět na moje případné dotazy a já už nebudu ni odpovídat.
Urob mi radost a precitaj si moje prispevky od strany cca 62 znova a s chladnou hlavou. Kym sa neomluvis nemam na teba cas a nemam ani chut chytat sa s tebou za slovicka, nehnevaj sa na mna.
Zkráceně.
To že v realu Mustang beefku stačil.
Tady ani vzdaleně. Po par jakýchkoli manévrech ,jedno jestli horizontálních či vertikálních, stratíš rychlost a funguješ pro bf jen jako fackovací panák!
A proč? Protože do toho Oleg před třiceti léty zapoměl strčit merlin.
A výzbroj? Prurazně-zapalná a tříštivě-trhavá ráže 12.62-Kterou nebylo za celou válku měnit?
A u nás? Perkusní pistole v kombinaci s brokama do vzduchovky.
Dvacetčtyři hodin palíš do bf ze šestky a hovno. Ty lítají z bf kolem tabe a toď vše.
O degradaci P-47 rači ani nezačínám BO bych se musel zas NASRAT.
Určitě mi tady 2 až dva a pul chytrolínú bude předhazovat grafy, tabulky, křivky , výpočty, propočty.
a že to všechno sedí.
ALE V PRAXI TO NESEDÍ!!!!!!!!!!!
CHceš dukaz? Projeď si servry které chceš v mustangu najdeš max. 1 zoufalce, který si zrovna v románu přečetl že to bylo perfektní éro (ve skutečnosti ano).
Prošel jsem x map - FW190 proti P47----Ve fokáčích je nasráno 50 pilotú(já taky) v P47 opět par zoufalcú, na chvilku, než dostanou 50x lehce po dršce. (ja taky).
NESEDÍ :
1. LETOVÉ VLASTNOSTI
2. VÝKONY MOTORÚ
3. A KURVA VYZBROJ
Vědecky je nezvratně propočítáno a prokazáno, že čmelák nemúže létat.
Protože má příliž malou nosnou plochu křídel v poměru ke své hmotnosti.
Jenomže čmelák o tom nic neví a proto si klidně létá.
Naši tvúrci a jiní Daidalosi to mají taky nezvratně prokázané a propočítané.
Jenomže nám to doprdele nelétá. NELÉTÁ.
Mně třebe na P-47 štve toto:
Mám subjektivní pocit, jako že jeho kulomety způsobují prapodivný dmg.
Má 8x .50 to je 4 na každém křídle. Jenže, když střílím do letadla, které je mimo konvergenci, tak mu to skoro nic neudělá, přitom dostává zásah ze 4 kulometů (4 zbylé pálí mimo).
Zarážející je, že když střílím do soupeře z P-39 jen pomocí jejich 2 půlpalčáků, tak klidně ustřelím soupeři křídlo.
Upravil/a Panek dne 24-01-2011 20:21
Ajvne, ty kluku ušatá, že ty tušíš uklidnění mého flamu a je ti zima?
Na WC i spit vs 109 lítá hodně kluků v P-51 i P-47 a statistiky těch lepších pilotů tam uakazují oba tvé stroje v hezkém světle. Tedy proti těm neboostnutým německým strojům (ale to nechci znovu rozjíždět).
Nebudu předhazovat grafy, ale mrkni na WOP stránky a jejich statistiky, není to taková mizerie.
Výzbroj holt nic extra, ale tak nejsou to kanóny.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
57_OTU ajvn napsal:
Zkráceně.
To že v realu Mustang beefku stačil.
Tady ani vzdaleně. Po par jakýchkoli manévrech ,jedno jestli horizontálních či vertikálních, stratíš rychlost a funguješ pro bf jen jako fackovací panák!
A proč? Protože do toho Oleg před třiceti léty zapoměl strčit merlin.
A výzbroj? Prurazně-zapalná a tříštivě-trhavá ráže 12.62-Kterou nebylo za celou válku měnit?
A u nás? Perkusní pistole v kombinaci s brokama do vzduchovky.
Dvacetčtyři hodin palíš do bf ze šestky a hovno. Ty lítají z bf kolem tabe a toď vše.
O degradaci P-47 rači ani nezačínám BO bych se musel zas NASRAT.
Určitě mi tady 2 až dva a pul chytrolínú bude předhazovat grafy, tabulky, křivky , výpočty, propočty.
a že to všechno sedí.
ALE V PRAXI TO NESEDÍ!!!!!!!!!!!
CHceš dukaz? Projeď si servry které chceš v mustangu najdeš max. 1 zoufalce, který si zrovna v románu přečetl že to bylo perfektní éro (ve skutečnosti ano).
Prošel jsem x map - FW190 proti P47----Ve fokáčích je nasráno 50 pilotú(já taky) v P47 opět par zoufalcú, na chvilku, než dostanou 50x lehce po dršce. (ja taky).
NESEDÍ :
1. LETOVÉ VLASTNOSTI
2. VÝKONY MOTORÚ
3. A KURVA VYZBROJ
Vědecky je nezvratně propočítáno a prokazáno, že čmelák nemúže létat.
Protože má příliž malou nosnou plochu křídel v poměru ke své hmotnosti.
Jenomže čmelák o tom nic neví a proto si klidně létá.
Naši tvúrci a jiní Daidalosi to mají taky nezvratně prokázané a propočítané.
Jenomže nám to doprdele nelétá. NELÉTÁ.
Hele Ajvn ... neměl bys bejt někde pryč a vrátit se až s nějakým tím zákonem, jak jsi hrozil ?
A nebrblej na Mustafu, to je jedno z mála čebrených ér, do kterých lezu i rád ... a BeFka s tím nepadají na zem vůbec špatně.
Je to takovej emerickej Fokáč, jen jsem línej si u něho poštelovat jinak soustřel zbraní, tak mám větší spotřebu munice.
57_OTU ajvn napsal:
Perkusní pistole v kombinaci s brokama do vzduchovky.
Dvacetčtyři hodin palíš do bf ze šestky a hovno.
Tuhle jsem ze šestky vysypal od prvního do posledního náboje veškerou munici z mého Bf-109 F-2 do nějakýho LaGGa a z toho dřeváka se sypal jen bordel a hobliny ... pak už jsem jen mohl hrozit pěstí z okénka a letět domů jako on.
Neměl bych si tu teď taky poplakat ... to se*u.
Větší radost bych měl ze zlepšení zvukový stránky Ila a nedej bože i z grafiky alespoň trochu podobné třeba těm jak to je v UP ....
Upravil/a czs_scharck dne 24-01-2011 21:19
Jo, mch, už se (asi dva roky či možná víc) taky ví proč lítá čmelák. Zájemcům vysvětlím i s popisem toho jak se na to přišlo. A proč se na to nepřišlo dříve.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Ajvne, proč tak zahořkle a naštvaně? Pečlivě jsem se znovu podíval na svoji otázku, dokonce jsem se snažil najít i něco mezi řádky. Nevidím tam nic takového jako "poď na flejm woe", ty asi bohužel ano.
Trávím drtivou většinu času v červenejch érech (konkrétně americkejch), k modrým lezu jen když jsou potřeba vyrovnat počty. Takže mám možná trochu ponětí jak si stojí Thunder a Mustafa proti befku a jak jsou účinný "půlpalce". Nemám chuť a ani jsem neměl v úmyslu sem házet nějaký grafy a podobně, stejně jsou ti ukradený tak by to byla zbytečná práce. Napíšu ti jen jednu věc, když máš rád ty příměry (čmelák) - to, že ty nazaběhneš stovku pod deset vteřin neznamená že to nejde.
Pokud jde o ty "padesátky", přijdou mi OK. Oleg odolával zbožnýmu přání červených aby se zvýšila účinnost 12,7 mm kulometů dlouhý léta a já doufám že odolají i Daidalosové. Příjde mi, že lidi co chtějí zvýšit účinnost těhle kulometů nikdy neviděli záběry z fotokulometů (bez urážky). Přitom se jich na netu válej hodiny a hodiny.
Panek napsal:
Odbočme od letadel, když to pilot koupí do nohy a krvácí, tak by se z blackoutu při plusových géčká už přece neměl probudit.
Ha konečně moje parketa abych se mohl zapojit
Není pravda! Samozřejmě záleží na době strávené v blackoutu a na rozsahu poškození dané nohy a místě poranění. Samozřejmě by z tej hnáty krvácet víc při kladných Géčkách, ale měl by se do určité chvíle (určité ztráty krve) probouzet. Příroda je chytrá a ví že tělo bez mozku je k ničemu (ačkoliv i vyjímky potvrzují pravidlo - tím rozhodně nemyslím nikoho ze zde debatujících). Odpor, který je na cestě k noze je daleko vyšší než odpor směrem k mozku. No to je jen velice zjednodušeně řečeno, ale podrobnější popis chování člověka během jednotlivých zranění v kombinaci s přetížením by byl na mnohastránkový elaborát.
Edit: Nicméně se současným DM pilota by se stejně měl pilot rychle ubírat dom a né se pouštět do tvrdých bojů s protivníkem
Jinak musím vyjádřit podporu Tempovi, ale i Ajvnovy, ačkoliv s ajvnem se nestotožňuju zas tolik. Je fakt že tento patch mi příde víceméně promodrý a mrzí mě že když už se udělal takový zásah do spitů, tak že to nevyšlo společně se stejně významným zásahem do podobně přemodelovaných či podmodelovaných jiných ér a to na obou stranách.
Nicméně furt obdivuji DT za jejich práci a doufám že nebudeme čekat na další patch (tentokráte zaměřený na Bf či Fw).
S!
Tak to je prdel, na todle téma měl spolužák seminárku na biomechanice, ale to je už docela dávno (cca 8let) je to poměrně jednoduchej problém (pokud se týká principu), co se týče přesného popisu už je to trošičku složitější
EDIT: Jen by mě zajímalo jak by se mohlo simulovat opojení při poruše přívodu kyslíku, či závratě se ztrátou krve
Upravil/a 313_OTTO dne 24-01-2011 22:52
Farky napsal:...Pokud jde o ty "padesátky", přijdou mi OK. Oleg odolával zbožnýmu přání červených aby se zvýšila účinnost 12,7 mm kulometů dlouhý léta a já doufám že odolají i Daidalosové. Příjde mi, že lidi co chtějí zvýšit účinnost těhle kulometů nikdy neviděli záběry z fotokulometů (bez urážky). Přitom se jich na netu válej hodiny a hodiny...
Američané během srovnávacích testů, právě kvůli výzbroji jejich stíhaček dospěli k závěru, že 3 půlpalce jsou zhruba tak efektivní při střelbě na letadlo velikosti jednomotorové stíhačky jako jeden 20mm kanon (nejspíš Hispano). Takže ještě o něco účinnější než MG151/20.
Pokud jde o srovnání destruktivní energie, M8 API projektil z M2 Browningu, má zhruba poloviční destruktivní energii v porovnání s HE-T 20x82 (ano, německá 20mm čistě explozivní munice byla hodně slabá, dokonce o dost horší než 20x99R HE granát ze ŠVAKu). Porovnání s M-Geshossem je samozřejmě trochu jiný příběh, tak je API cca 6x slabší. Jenže M-Geshoss tvořil maximálně 30-40% munice (v závislosti na určení letadla).
Další věc je, že API z M2 dokáže prorazit 8mm pancéřovou desku za zády pilota Bf109 na nějakých 600-800m při 30° úhlu dopadu. Tohle je jedna z věcí, která v Ilovi očividně nefunguje. Zjednodušeně řečeno, na vzdálenosti na které se tady střílí, pokud zasáhnete trup letounu, a v cestě kulky stojí pilot, nezachrání ho žádná pancéřová ochrana, pokud úhel dopadu není přes nějakých 60°.
Upravil/a Pragr dne 24-01-2011 22:50
57_OTU ajvn napsal:
Zkráceně.
To že v realu Mustang beefku stačil.
Tady ani vzdaleně. Po par jakýchkoli manévrech ,jedno jestli horizontálních či vertikálních, stratíš rychlost a funguješ pro bf jen jako fackovací panák!
A proč? Protože do toho Oleg před třiceti léty zapoměl strčit merlin.
A výzbroj? Prurazně-zapalná a tříštivě-trhavá ráže 12.62-Kterou nebylo za celou válku měnit?
A u nás? Perkusní pistole v kombinaci s brokama do vzduchovky.
Dvacetčtyři hodin palíš do bf ze šestky a hovno. Ty lítají z bf kolem tabe a toď vše.
O degradaci P-47 rači ani nezačínám BO bych se musel zas NASRAT.
Určitě mi tady 2 až dva a pul chytrolínú bude předhazovat grafy, tabulky, křivky , výpočty, propočty.
a že to všechno sedí.
ALE V PRAXI TO NESEDÍ!!!!!!!!!!!
CHceš dukaz? Projeď si servry které chceš v mustangu najdeš max. 1 zoufalce, který si zrovna v románu přečetl že to bylo perfektní éro (ve skutečnosti ano).
Prošel jsem x map - FW190 proti P47----Ve fokáčích je nasráno 50 pilotú(já taky) v P47 opět par zoufalcú, na chvilku, než dostanou 50x lehce po dršce. (ja taky).
NESEDÍ :
1. LETOVÉ VLASTNOSTI
2. VÝKONY MOTORÚ
3. A KURVA VYZBROJ
Vědecky je nezvratně propočítáno a prokazáno, že čmelák nemúže létat.
Protože má příliž malou nosnou plochu křídel v poměru ke své hmotnosti.
Jenomže čmelák o tom nic neví a proto si klidně létá.
Naši tvúrci a jiní Daidalosi to mají taky nezvratně prokázané a propočítané.
Jenomže nám to doprdele nelétá. NELÉTÁ.
Když nemáš nervy nastoupat si a pak zoomovat tak lítej za ruskáky a kruť u země
606_Tempik napsal:
Ajvne, ty kluku ušatá, že ty tušíš uklidnění mého flamu a je ti zima?
Na WC i spit vs 109 lítá hodně kluků v P-51 i P-47 a statistiky těch lepších pilotů tam uakazují oba tvé stroje v hezkém světle. Tedy proti těm neboostnutým německým strojům (ale to nechci znovu rozjíždět).
Nebudu předhazovat grafy, ale mrkni na WOP stránky a jejich statistiky, není to taková mizerie.
Tu musim s Tempikom napodiv pomerne vehementne suhlasit.
P-51 a P-47 su najlepsie stihacky v hre. Aj proti tym boostnutym nemeckym strojom Inymi slovami, dajte mi D-22 Juga a moze mi nejaka Dora aj ASko a veskera nemecka sebranka fukat. Dajte mi wingmana a budem mat na WCckach 95% mission survival a 41 streak ako som aj mal. P-47 bejby! Problem je ked si nacapes do Mustafu 100% paliva a potom ides 500m nad zemou krutit s Befkami, to je jasne. Preto stale pisem, ze to je o taktike a o znalostiach toho, co ero V HRE dokaze. A Mustang a Jug dokazu hodne ajvne
606_Tempik napsal:Výzbroj holt nic extra, ale tak nejsou to kanóny.
Vyzbroj 8x .50 a Extra Ammo nie je 'nic extra' ale naopak uplne super. Ked sa s tym vie strielat tak trhas befka na pasiky a z fokacov robis sitka. Uznavam, ze mam trosku problem s B a C Mustangom, ale iba v manevrovom boji. Na BnZ prepad na nic netusiace Befinko narobi paseku ze hruza.
Moj nazor je, ze s .50 cal v hre nie je nic zle, stazuju sa ludia co s tym nevedia strielat alebo nechapu, ze to je o konvergencii.
Další věc je, že API z M2 dokáže prorazit 8mm pancéřovou desku za zády pilota Bf109 na nějakých 600-800m při 30° úhlu dopadu. Tohle je jedna z věcí, která v Ilovi očividně nefunguje. Zjednodušeně řečeno, na vzdálenosti na které se tady střílí, pokud zasáhnete trup letounu, a v cestě kulky stojí pilot, nezachrání ho žádná pancéřová ochrana, pokud úhel dopadu není přes nějakých 60°.
Až na to, že kulka musí přes nádrž, vysílačku a další haraburdi.
Robo napsal:
V HRE dokaze. A Mustang a Jug dokazu hodne ajvne
to jo, taky je mám rád, ale D-9 1944 začne být dýchavičná vůči jugu až nad 8.5k jinak je ve všem lepší.
Takže to, že si dory dáváš v jugu k snídani je spíše tím, že se to mele dole a ty děláš BnZ. Stačil by jeden vychytralej pilot v doře a streak ti utne.
A co ta munice?
Mění se tu sporné věci, ale že mají F a G verze befek o 1/3 více munice pro kanon se nezměnililo.
Ostatně i ta poslední dobou hodně omílaná dora má nějak moc munice do kulometů.
Upravil/a Panek dne 24-01-2011 23:44
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.