Panove, nevim zda jste si vsimli (nejspis ano, to jen ja jsem zas nehorazny Sherlock), ale do RoFka behem roku pribudou krome Halbika D.II a Walfische i F.E.2b a Sopwith Strutter.
Přesně už teď není koho lovit pokud nemají Alíci S.E.5a, Spad VII(18Ohp) a XIII, Pup nebo Camel. A až dostanou tohle tak to ochutnaj a zas budou prázdné mapy. SRRRRABY!
Na foru rise of flight se ukázal moc hezký příspěvek http://riseofflig...mp;t=35369. Je to někdo, kdo tvrdí, že si chce objednat stíhačku z WW1 .. jako opravdovou. Že je ve spojení s lidma, co stavěj tyhle stroje a dělaj originální Mercedes DIII motory. No ale že si to nejprve chtěl zkusit v simulátoru, aby věděl, jestli si má vzít Pfalze DIII, nebo radši Fokera DVII. A s velkým rozčarováním se podivuje nad tím, jak je to modelovaný v ROFu. Pak vysvětluje některé detaily s těma DIII motorama, jak to bylo měřený, jak to bylo značený a jak to bylo používaný. No a tvrdí, že 165 km/h pro Pfaltze DIII je naprostý nesmysl. Možná nějaký chudák z první serie, ale jinak na frontě že měli především DIIIa, au, avu motory, který měřeno dnes mají výkon někde kolem 180 - 200 koní a i víc. A že to lítalo 190 - 200 v reálu - a lítá když se to postaví znovu. No že tedy takový sim si nekoupí a radši pořídí přímo to letadlo. Doporučuju pročíst debatu.
Je otázka jestli to bude mít i nějaký dopad na výkony ve hře tahle debata.
Obávám se že ne. Kdyby překalibrovali rychlosti a výkony německých letadel, museli by vzápětí srovnat nějak do lajny i výkony ostatních letadel. Ty Albatrosy totiž trpí více neduhama. Krom velmi špatné rychlosti mají asi i podhodnocenou stoupavost a pravděpodobně přehnaný vztlak zejména za nízkých rychlostí. Odtud pak pramení ovladatelnost v nízkých rychlostech. Tím samým trpí Pfalz DIII. Zkrátka maj kucí od 777 ty poláry křídel s tenkým klenutým profilem přehnaně modelovaný jak na straně odporu (pak to lítá pomalu), tak na straně vztlaku (pak to točí přehnaně dobře). Jenže kdyby to srovnali podle těch moderních replik, mohlo by se stát, že některé spojenecké stroje budou najednou vypadat jak podměrečné čudly. Což by pak nutně vedlo k tomu, že by následovalo další kolo úprav FM. A to by trvalo odhadem rok :-). Ale to už by měla být beta Stalingradu. Z pohledu online hraní je to poněkud nebezpečné měnit zažité FM. Albatros prostě musí být inferior. A DVII nebude nikdy tak dobrý, aby o něm piloti Camelů prohlašovali, že nemají, co by proti tomu letadlu udělali (jak to bylo opravdu).
Presiel som si cely clanok... Dobre, velmi dobre pocitanicko. BTW dakujem za link Rumcajsi. Ale k veci - mam dojem, ze niektori na fore RoF podrazdene reaguju na akukolvek kritiku. Obavam sa, ze k zmene FM nepride, ani nie preto, co tu napisal Rumcajs, ale skor pre obavu z revu na cervenej strane. Nepamatam si uz, kto to povedal, ale vyjadril zhruba toto: nemecke lietadla NESMU byt lepsie ako spojenecke, a to sa tyka kazdej hry. S trochou nadsazky sa s tym da suhlasit. Ale zase na druhej strane docela chapem vyvojarov: predstavte si, ze by napr. Pupy lietali historicky spravne - tak ich Albatrosy D.III zozeru na pockanie. Totiz D.III bol rychlejsi, lepsie stupal, lepsie dajvoval, mal silnejsiu vyzbroj - Pup mal jedinu vyhodu, ze tocil uzsie zatacky. Takze otazka znie - proti komu by vlastne hraci v nemeckych strojoch potom lietali? A to uz ani nehovorim o tom, ze by obycajne D.VII dostali motory D.IIIAu 200HP a ze by Nemci - strasna predstava - dostali Siemens Schuckert
Ano,
to je naprostá pravda.
Ono lítat za Ali už není žádnej adrenalin.Ty našlapaný mašiny jsou děsná nuda.K čertu s těmi latěmi a plátnem.
Chcípnout to už člověk musí jít aspoň do třech centrálů
A proto hurá do změny strany, a protu hurá k těm nedomrlých němcům a do těch poddimenzovaných dřeváčků.
A tak s novým nickem FlikJ55_J.Arigi(páč to je nejdůležitější) ty ufoalistroje snad přišpendlíme k zemi
Snad se přidají i další aliančníci ,taková nespravedlnost nemůže zůstat bez odezvy
Hokusi jedna věc je online balanc a druhá věc je reprodukce reality. Že některé FM jsou modifikovány pravděpodobně s cílem vyrobit nějaký online balanc, je asi jasné. Jak blbě to dopadá, když se nebalancuje, je znát na mapách s neomezenejma Camelama. Dát na mapu letadlo, které má všechny výhody, je zabiják mapy. A balanc mezi letadlem točivým a rychlým je dost vidět u SE5a vs Albík a Pfalz DIII. 220kmh vs 170kmh. Těch 170 ale není reprodukce historie, to je modelový příklad online balancování. Předpokládám, že se snad chápeme, když povím, že třeba ROF PUP má výkony všestraně převyšující albatrosy a přitom má poloviční výkon a horší poměr výkon / hmotnost a že to je nesmysl z jakéhokoli úhlu pohledu. Za sebe nevidím jediný důvod si myslet, že SE5a či Spad VII by měli být o 50kmh rychlejší než Albatros se stejnýma 200hp. To je vycucáno z prstu v zájmu balancu. Spojenci nevyhráli ukrutnou technologickou převahou. Vyhráli především ekonomicky a ve vzduchu počtem letedel.
Je děsná škoda že odborníci přes motory a výkony obecně, kterých jsou plná fóra, se nikdy nedostanou k žádnému vývoji simulátoru.
Když přehlédnu nesmysly ve značení motoru jako je avü (Daimler vůbec nerozlišoval a a aü, a av je jiný motor) pak konkrétně aü motory se začaly vyrábět někdy v květnu a naprostou prioritou byly Fokkery D.VII a letouny s tímto motorem se v množství větším než zanedbatelném objevily nejdříve někdy v červnu 1918. O av motoru není třeba vůbec vážně mluvit, v srpnu 1918 jich bylo vyrobeno masových pět kusů.
Albatrosy D.Va měly ve většině D.IIIa (tedy ten co je ve hře) a to i ty kde se uvádí aü, protože šlo nejspíše jen o polní úpravy. Motory se navíc přidělovaly prioritně a ani D.Va ani Pfalz prioritou nebyly.
Znalci jistě příjdou na to jak to udělat do hry aby to bylo super přesný. Srovnají serie letounů, série motorů, dodávky a tak dále, ale napovídat jak čtu není třeba.
Manfred von Richthofen odsoudil Albatros D.V jako „zastaralý“ či „směšně zaostalý“ ve srovnání s nepřátelskými stíhacími letouny jako Sopwith Camel nebo S.E.5a.
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Se úplně zbytečně rozčiluješ Horrido. Výkony Albíků neodpovídají výpovědím pilotů ani ničemu důvěryhodnému. Jsou namodelovány podle nejhorších možných čísel, který se daly sehnat. Zatímco SE5a a Camel jsou modelovány podle dokumentace docela kompletní. Páčto spojenci tu válku vyhráli a ty podklady k tomu mají a navíc existují stále funkční a lítací stroje. Navíc určitě nepodezírám 777, že by tohle všechno nevěděli a asi ani nikdo z nás si to nemyslí. Ostatně jak to bylo s těma motorama je docela důkladně popsáno na foru v několika vláknech, kde zejména Gavagai dal dokupy sbírku dokumentů. Tuto vlákno co jsem postoval o tom taky pojednává a vysvětluje, jaká byla reálná praxe na vojně a co vlastně znamená značení toho motoru. Tedy podle dostupných materiálů to vypadá tak, že na konci 1917 maximálně na začátku 1918 byly všechny frontové stroje konvertovány na DIIIau motory. Některý v polních podmínkách - spojeno s výměnou klikového hřídele, na který museli mít takový podpírací přípravek, aby se ta hřídel neprohnula. Jiné při běžné výměně motoru, protože motory tenkrát moc nevydržely a relativně často se to měnilo. A to vůbec nemluvím o tom, že těch 170kmh (165 u Pfalze) je pravděpodobně málo i na 170hp variantu. Zkrátka zde zasáhla ruka balancovátora, rozhodně ne ruka snažící se o reprodukci historie.
Manfred von Richthofen odsoudil Albatros D.V jako „zastaralý“ či „směšně zaostalý“ ve srovnání s nepřátelskými stíhacími letouny jako Sopwith Camel nebo S.E.5a.
No ale to tak ve hře přeci je. Camel je ve všech směrech lepší, nebo dramaticky lepší a SE5a je stoupavější, mnohem rychlejší a má lepší roll rate. Ale to přeci neznamená, že je nutné brát těm Albíkům i tu jedinou výhodu, co měli proti Camelům a tou byla rychlost a zjevně nejenom v levelu ale i v dajvu. Na SE5a rychlostí neměli, ale rozdíl nebyl 50kmh, když to piloti vnímali tak, že proti Albíkům jsou SE5a poněkud rychlejší. Taky bys v těch citátech mohl uvést Cundala, který v reportech tvrdil, že pilot Camelu nemá nic, co by mohl použít proti dobrému pilotovi v DVII. A to rozhodně není stav v ROFu. Nebo taky můžeš zmínit Richthofenovo nadšení z Dr1, kde se velmi pochvlaně zmiňoval o tom jak to stoupá. Ale podle všeho to letadlo bylo pomalejší než cokoli v širém okolí a stoupalo to mizerně. V zásadě žádné reálné měření neukazuje, že by Dr1 stoupala jako v ROFu a lítala jako v ROFu. Jediné co funguje je to, že to umělo točit s Camelem. Jako nerozumím tomu, proč nemůžete přiznat, že jsou diskrepance v těch FM, který nelze nijak ospravedlnit. A je jedno, že to je letadlo německý nebo spojenecký. Jsou tam prostě čísla mnohdy vycucaný z prstu postavený proti číslům velmi dobře zdokumentovaným a celý je to zabalený do jednoho balení.
Hokusi jedna věc je online balanc a druhá věc je reprodukce reality. Že některé FM jsou modifikovány pravděpodobně s cílem vyrobit nějaký online balanc, je asi jasné. Jak blbě to dopadá, když se nebalancuje, je znát na mapách s neomezenejma Camelama. Dát na mapu letadlo, které má všechny výhody, je zabiják mapy. A balanc mezi letadlem točivým a rychlým je dost vidět u SE5a vs Albík a Pfalz DIII. 220kmh vs 170kmh. Těch 170 ale není reprodukce historie, to je modelový příklad online balancování. Předpokládám, že se snad chápeme, když povím, že třeba ROF PUP má výkony všestraně převyšující albatrosy a přitom má poloviční výkon a horší poměr výkon / hmotnost a že to je nesmysl z jakéhokoli úhlu pohledu. Za sebe nevidím jediný důvod si myslet, že SE5a či Spad VII by měli být o 50kmh rychlejší než Albatros se stejnýma 200hp. To je vycucáno z prstu v zájmu balancu. Spojenci nevyhráli ukrutnou technologickou převahou. Vyhráli především ekonomicky a ve vzduchu počtem letedel.
Sorry Rumcajsi ,že jsem tě dohnal k tak obšírnému výkladu,já to bral s humorem a nadsázkou.
Mě je už vlastně úplně jedno jaké to má valstnosti,rychlosti atd.
Pokud ty odchylky znáš,tak není problém se zařídit.
Tady u těchto sim. má obrovskou výhodu ten,kdo nemá načteno a tak nad tím nemudruje a je šťasten
Já mám asi 120 knih o lítání a tak vím o čem mluvím
Manfred von Richthofen odsoudil Albatros D.V jako „zastaralý“ či „směšně zaostalý“ ve srovnání s nepřátelskými stíhacími letouny jako Sopwith Camel nebo S.E.5a.
No ale to tak ve hře přeci je. Camel je ve všech směrech lepší, nebo dramaticky lepší a SE5a je stoupavější, mnohem rychlejší a má lepší roll rate. Ale to přeci neznamená, že je nutné brát těm Albíkům i tu jedinou výhodu, co měli proti Camelům a tou byla rychlost a zjevně nejenom v levelu ale i v dajvu. Na SE5a rychlostí neměli, ale rozdíl nebyl 50kmh, když to piloti vnímali tak, že proti Albíkům jsou SE5a poněkud rychlejší. Taky bys v těch citátech mohl uvést Cundala, který v reportech tvrdil, že pilot Camelu nemá nic, co by mohl použít proti dobrému pilotovi v DVII. A to rozhodně není stav v ROFu. Nebo taky můžeš zmínit Richthofenovo nadšení z Dr1, kde se velmi pochvlaně zmiňoval o tom jak to stoupá. Ale podle všeho to letadlo bylo pomalejší než cokoli v širém okolí a stoupalo to mizerně. V zásadě žádné reálné měření neukazuje, že by Dr1 stoupala jako v ROFu a lítala jako v ROFu. Jediné co funguje je to, že to umělo točit s Camelem. Jako nerozumím tomu, proč nemůžete přiznat, že jsou diskrepance v těch FM, který nelze nijak ospravedlnit. A je jedno, že to je letadlo německý nebo spojenecký. Jsou tam prostě čísla mnohdy vycucaný z prstu postavený proti číslům velmi dobře zdokumentovaným a celý je to zabalený do jednoho balení.
ehm cože? nerozumím řeči tvého kmene
Richthofena jsem uvedl páč je nejznámější a řve se tady nejvíc kvůli albíkům... btw. Richthofen měl v Dr.I upravený výkonější motor. A D.VII? Nejlepčí éro války, po skončení zakazáno vyrábět, mluví za fše
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.