September 29 2024 10:22:25
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 10

· Piloti on-line: 1
CSW_Karlos

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.10 patch
Ajvn
Nevím jestli má Robo ve všem pravdu ale koukám že to bude zdřejmě dobrá duša.
PROBOHA neberte si to nikdo osobně, že snad vy ostatní nejste.Úsměv

Jelikož mi připadá že jsme mnozí tak nějak v poslední době přecitlivělí,- nachvíli se odmlčím.
Vím že to pro vás bude těžká stráta. Vydržte JA se vrátím a se mnou příjde zákon!Šklebící se

 
Robo
606_Tempik napsal:
Tvůj problém je, že jsi během své debaty použil názory, ve kterých si sám občas protiřečích


Uved priklad okrem mojho omylu s C3 Einspritzungom v 1944 Dore. Moj nazor je taky, ze zmrseneho je toho v Ilovi hodne a rychlost Dory ma v celkovom obraze az tak netrapi, a to lietam na nej aj proti nej, proste tieto veci az tak neriesim a vobec nechapem, preco si sa do mna pustil ako keby som ten momentalny FM mal osobne na svedomi a neviem ako ho obhajoval. Šklebící se

606_Tempik napsal:BTW to že napíšu Bf-190 G6AS místo Bf-109G-6/AS nemusí nutně znamenat, že nevím jakou to letadlo má maximální rychlost. Vím jak se to píše, ale je to typicky německy komplikované a ne vždy má člověk potřebu si to tak hlídat.


Ma to byt Bf 109G-6/AS, ale chapem co mas na mysli. Co sa ti snazim povedat cely cas je, ze musis byt presny a konstruktivny, ak chces pomoct. Mne si nic nove nepovedal a keby aj hej, tak s tym nic neurobim. Rozumies?
 
606_Temp
Příklad tvého otočení jsem citoval výše. O C3 jsem nikde nenapsal ani slovo. Navíc C3 jsem myslím vcelku uzavřel.

Však já po tobě nechci abys to dělal. Ty první jsi mne citoval a chtěl po mě názor na Bf-109 G6/AS a dorinky. Já ti ho jen napsal. Rozumies? jen můj názor stejně jako jsi psal ty svůj názor. Nic víc a nic míň
Ohledně konstruktivity a přesného pojmenování německých strojů - už jsem ti snad napsal, že to, jestli napíši v názvu o pomlčku více, či méně je vcelku nepodstatné. I označení Bf a Me 109 jsou obě platná a pro mne je důležitější, aby letadlo létá jak má a jestli má v názvu o pomlčku navíc mě až tak netrápí. To samé s lidmi. Pokud mi někdo napíše špatně pomlčku , tak to pro mne bude méně důležité, než když mě někdo bude přesvědčovat, že nějaké letadlo létalo o 40km/h rychleji, než uvádějí dobové zdroje a nebude číst argumenty a odkazy.
Upravil/a 606_Temp dne 23-01-2011 18:57
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
ringlett
LesniHU napsal:
Farky napsal:Proč musím ve Spitu "pětce" makat víc s trimem než ve Spitu Mk.IX, když ve skutečnosti to bylo naopak? Pilotní manuál "devítky" říká, že to letadlo s plnýma nádržema v podstatě nešlo vytrimovat (a s přídavnou nádrží 90 galonů se s tím pomalu nedalo lítat), v manuálu na "pětky" nic takovýho není.
Když porovnám manuály, "pětka" by měla být stabilnější než "devítka". Subjektivně mi přijde stabilnější Mk.IX, nemůžu si pomoct.

[citation needed]
V mem manualu Spita nic takoveho neni.[/quote]

no ona je to částečně mílka a částečně blbost.

To že se 90galonová přídavná nádrž projevovala na možnosti vyvážit si letadlo je pravda, jenže to platí jen o PR.X, XI a XIX které měli ještě plná křídla paliva. A v jejich manuálu o tom zmínka je. (tedy měl jsem v ruce jen na XI, u X a XIX to přímo vzpomíná pan Quill. Snad jesem jeho jméno nezkomolil.)
 
Farky
pro Lesního - o těch klapkách vím, jen jsem chtěl některým připomenout že to není dokonalé. A nikdy nebude. Začal jsem tady trochu nabývat dojmu, že to musí být určitě úplně dobře když to dělal DT a každý kdo si dovolí pochybovat tak je nevděčný parchant co nemůže mít znalosti jako DT. Teď nemyslím Roba nebo tebe.

Stabilita Spita - ani můj manuál neříká nic takovýho. Neumím totiž číst. Ta pasáž o nestabilitě, nemožnosti vytrimovat éro atd. se týká pozdějších Spitů IX (mj.) s naplněnou nádrží za kokpitem. Takový Spity my v ilovi nemáme, alespoň myslím. Mea culpa! Smutný
 
TozziFan
606_Tempik napsal:
TozziFan napsal:
Tak já nevím, ale vypadá to na
DOMÁCÍ (Ajvn+Tempík) : 0
HOSTÉ (Robo) : 3

Mrknutí jen houšť


Raději šoupej nohama když nemáš co normálního napsat.Navíc to Robo decentně nezvládl. Krom toho já nekopu s Ajvnem, protože mi Spit přijde OK.


Helejte pane Tempik. Ve WC v prosinci si klidně spolu opět popijem, ale myslím, že reakce zde předvedené vaší osobou byli více méně dost jasné, kdo to tady projel na K.O.. Mě je jedno jestly toto či ono letadlo létá o 5,10,15 km rychleji něž ve skutečnosti. Šlo mi o argumentaci, fakta a způsob podání, ve kterém jasně zvítězil Robo. A musím jen souhlasit opět s Robem, že zde je vidět, kdo je fanda a kdo diletant.

P.S. Ajvnovi se omlouvám, ten aspoň uznal že přepálil
 
606_Temp
Zde je spíše vidět kdo létá na jedné straně...
Kdyby nějaký spit létal o 40km/h rychleji, tak by se také zcela jistě někdo ozval a nelíbilo by se mu, kdyby mu červený pilot odpověděl, že to je v rámci Il2 celkem v pořádku. Uznávám, že mi ujeli nervy a tobě se omlouvám.
A opít se klidně můžem. Šklebící se
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Robo
606_Tempik napsal:Ty první jsi mne citoval a chtěl po mě názor na Bf-109 G6/AS a dorinky. Já ti ho jen napsal.


Ano, ved tvoj nazor ma aj zaujimal, hoci to islo mimo temu, ale to som este nevedel ako to cele otocis a zahajis ofenzivu ako keby som s tebou od zaciatku nesuhlasil alebo keby som ten FM osobne zmrsil a este aj obhajoval. Bolo uplne jedno, co som ti pisal, ty si sa stale staval do hadky, a uplne zbytocne. Kebyze prides a povies na moju otazku na tvoj nazor hele Robo Dora je modelovana s C3 Einspritzungom a nic take v reale nebolo v roku 44 pouzivane a teda preto si myslim, ze je nahovno a treba to opravit, tak beriem, povedal by si mi daco pre mna nove. Ale to si neurobil, lebo si o tom tiez nevedel a tak aj cela diskusia s tebou aj prebiehala - strata casu.

606_Tempik napsal:než když mě někdo bude přesvědčovat, že nějaké letadlo létalo o 40km/h rychleji, než uvádějí dobové zdroje a nebude číst argumenty a odkazy.


Ak tym narazas na mna (co dufam, ze nie), tak ja som ta o nicom nepresviedcal a uz vobec nie o tom, ze Dora lieta spravne. Sam som predsa napisal Horridovi (ktoreho nepoznam a nevedel som, ze si zo mna robi prcu hovado jedno Šklebící se) ze Dora vysoko lieta prirychlo (a nizsie zase prilis pomaly ked uz sme pri tom), ale tiez som dodal, ze tych par km/h pre mna osobne nehra ulohu a dokazem s tym zit. Skus sa k tomu celemu vratit neskor, a najdi mi, ze kde ta hocikto presviedca ze Dora alebo G-6/AS lietaju v hre spravne alebo kde som si necital argumenty a odkazy. Vyhrady som mal len voci tvojmu nekonstruktivnemu podaniu a nepresnostiam. Mrknutí
 
Robo
606_Tempik napsal:
Zde je spíše vidět kdo létá na jedné straně...


Tak to si na (dalsom) omyle. Šklebící se
 
606_Temp
"hele Robo Dora je modelovana s C3 Einspritzungom a nic take v reale nebolo v roku 44 pouzivane a teda preto si myslim, ze je nahovno a treba to opravit, tak beriem, povedal by si mi daco pre mna nove. "
Jenže tohle není pravda, proto jsem nic takového nenapsal. Ani C3 verze nelétala tak jak nám simuluje D9-44. Ta Dora je prostě celkově přestřelená a C3 na to nemá vliv!! C3 sice byly testované a dosahovali solidních výkonů, ale přesto ne takových a o sériovém zavedení už se rozepsal Fučida. Nové pro tebe mělo být to, že je přestřelená - ikdyž se to všeobecně ví. Kdyby ses mě na to neptal, tak to nepíšu, protože to opravdu ti zasvěcení ví. Po tobě nechci absys to opravoval, nebo někde loboval.

K druhé citaci - nebylo to k Doře, ale k Bf 109-G6/AS vs 14/AS. Tam asi došlo k nedorozumění, protože podle mě není rozdíl 40km/h zanedbatelný v porovnávání reálných výkonů a Il2 výkonů. Ty jsi napsal "Co sa G-6/AS tyka, tam sa vykony lietadla v hre priblizuju skor realnej G-14/AS, ale moj nazor je, ze late war Befka aj Dory su na tom este relativne ok co sa FM tyka." Což je zčásti pravda. Herní G-6/AS je více podobná spíše G-14AS, ale i tak činí rozdíl oněch 40 km/h i proti G-14/AS a to podle mě není "relativně OK", podle mě je to prostě o hodně přepálené a možná jsem na to reagoval trochu více podrážděně, protože každý máme trochu jiný příměr k tomu, co je "relativne ok." Pro tebe je, pro mne nikoliv. Odkaz na zdroje jsem dodal a i tak byl napaden, že jde o moje pocity. Toť vše.
Upravil/a 606_Temp dne 23-01-2011 19:57
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
WT_Horrido
Robo já si nedělal prču Úsměv Němci flikovali svoji neschopnost vyrábět vysokooktanový benzín (i aditivum do C3 byla americká licence) všelijak. Kdyby srali C3 do Juma jako do BMW tak bych se vubec nedivil. Úsměv

BTW v japonských publikacích o Doře se tvrdí, že neschopnost montovat MW50 od počátku výroby vyřešlili Němci tak, že povolili pilotům používat motor nad rámec bežných provozních parametrů. Pilot měl zvláštní čudl na "osolení." Nebylo to nic koncepčního jako MW50, brutálně to omezovalo životnost motorů doslova na hodiny. Takto upravených Dor bylo asi dvěstě a měly být označeny popiskou (červený kroužek).

Takže je to docela zmatek a hlavně se nikdo nenamáhal měřit u takovych nouzových řešení výkon. Proto jsem napsal že nevím co je to Dora 44 a Dora 45 Mrknutí

A u Mezků je od verze G-5 chaos totální a pan Messerschmitt měl být imho popraven za sabotáž válečného úsilí Úsměv Proto mě docela baví absolutní výroky o tom jak co létalo. Tempík má pravdu v tom, že G6/AS byl sflikovaný parchant a u země byl o 10 km/h pomalejší než G-6, protože šlo o výkon ve výšce (tam už byla situace jiná). G-14/AS byla bez použití nouzového výkonu ještě o dalších 10 km pomalejší. Ale to jsou zjednodušené a zprůměrované výsledky, v simu to vždy bude špatně... Pokud teda někdo nebude simulovat jednotlivé série a tovární úpravy. Úsměv
Upravil/a WT_Horrido dne 23-01-2011 20:28
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Robo
606_Tempik napsal:Jenže tohle není pravda, proto jsem nic takového nenapsal. Ani C3 verze nelétala tak jak nám simuluje D9-44. Ta Dora je prostě celkově přestřelená a C3 na to nemá vliv!! C3 sice byly testované a dosahovali solidních výkonů, ale přesto ne takových a o sériovém zavedení už se rozepsal Fučida.


Si si isty, ze Dora 1944 v Ilovi nema C3 Einspritzung? Co je potom Erhiehte Notleistung s narastom MP na 1.61 ata a preco to s WEPkom zerie ako krava?

606_Tempik napsal:Nové pro tebe mělo být to, že je přestřelená - ikdyž se to všeobecně ví. Kdyby ses mě na to neptal, tak to nepíšu, protože to opravdu ti zasvěcení ví. Po tobě nechci absys to opravoval, nebo někde loboval.


To ze je Dora zlahka uber hore a zlahka unter v strede pre mna novinka nebola vobec. Novinka pre mna bola, ze realne rane verzie D-9 nemali v seriovej vyrobe C3 Einspritzung.

606_Tempik napsal:K druhé citaci - nebylo to k Doře, ale k Bf 109-G6/AS vs 14/AS. Tam asi došlo k nedorozumění, protože podle mě není rozdíl 40km/h zanedbatelný v porovnávání reálných výkonů a Il2 výkonů. Ty jsi napsal "Co sa G-6/AS tyka, tam sa vykony lietadla v hre priblizuju skor realnej G-14/AS, ale moj nazor je, ze late war Befka aj Dory su na tom este relativne ok co sa FM tyka." Což je zčásti pravda. Herní G-6/AS je více podobná spíše G-14AS, ale i tak činí rozdíl oněch 40 km/h i proti G-14/AS a to podle mě není "relativně OK", podle mě je to prostě o hodně přepálené a možná jsem na to reagoval trochu více podrážděně, protože každý máme trochu jiný příměr k tomu, co je "relativne ok." Pro tebe je, pro mne nikoliv. Odkaz na zdroje jsem dodal a i tak byl napaden, že jde o moje pocity. Toť vše.


Asi si fakt dost podrazdeny, pretoze napaden si rozhodne nebol. Ja som sa ani nesnazil s tebou hadat ani sa natahovat s grafmi ani som tie era neobhajoval ze by som bol ultramodry pilot.
 
Robo
WT_Horrido napsal:
Robo já si nedělal prču Úsměv Němci flikovali svoji neschopnost vyrábět vysokooktanový benzín (i aditivum do C3 byla americká licence) všelijak. Kdyby srali C3 do Juma jako do BMW tak bych se vubec nedivil. Úsměv


Jo tak, mal som na mysli ze som ti naletel a zacal ti vysvetlovat rozdiel medzi 44 a 45 dorou v hre. Ber to tak, ze ja ta nepoznam a tu ironiu som skratla nepostrehol. It's a trap! Šklebící se

WT_Horrido napsal:BTW v japonských publikacích o Doře se tvrdí, že neschopnost montovat MW50 od počátku výroby vyřešlili Němci tak, že povolili pilotům používat motor nad rámec bežných provozních parametrů. Pilot měl zvláštní čudl na "osolení." Nebylo to nic koncepčního jako MW50, brutálně to omezovalo životnost motorů doslova na hodiny. Takto upravených Dor bylo asi dvěstě a měly být označeny popiskou (červený kroužek).


Zaujimave info, dik.

WT_Horrido napsal:Tempík má pravdu v tom, že G6/AS byl sflikovaný parchant a u země byl o 10 km/h pomalejší než G-6


Ano, ale tu G-6/AS v hre nemame, to co sa vola G-6/AS ma motor DB605AS(M), preto som len upozornil na tuto hovadinu v hre, lebo otom porovnavanie so skutocnou G-6/AS nema ziadny zmysel. Co sa maximalky tyka, tak som len povedal, ze to co sa vola G-6/AS ma korektne vacsiu max. rychlost ako seriova G-6 = MW50 zapnute a lepsia aerodynamika.

WT_Horrido napsal:protože šlo o výkon ve výšce (tam už byla situace jiná). G-14/AS byla bez použití nouzového výkonu ještě o dalších 10 km pomalejší. Ale to jsou zjednodušené a zprůměrované výsledky, v simu to vždy bude špatně... Pokud teda někdo nebude simulovat jednotlivé série a tovární úpravy. Úsměv


Moznoze to iekto simulovat bude, uvidime ako to urobia nakoniec...

Inak debata zaujimava, aspon ja som sa daco dozvedel, resp. opravil si mylny nazor. Este by ma zaujimalo to MW50 montovane do seriovych G-6 (resp G-5) a problemy okolo toho (MW30 atd) - docital som sa rozne informacie o serii max 30 lietadiel G-6/U3 urcenych ako prieskumne az po normalne zavadzanie do vyroby a radovo stvoky v pohode modifikovanych kusov. Mate k tomu dakto daco?
Upravil/a Robo dne 23-01-2011 21:25
 
606_Temp
Robo, já nikdy netvrdil, že ta verze 44 z Ila není C3 verze, ale že NEODPOVÍDÁ ani C3 verzi, která byla testovaná jako protityp (či co to bylo). To co je ve hře je hromada pixelů
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_Fucida
WT_Horrido napsal:
BTW v japonských publikacích o Doře se tvrdí, že neschopnost montovat MW50 od počátku výroby vyřešlili Němci tak, že povolili pilotům používat motor nad rámec bežných provozních parametrů. Pilot měl zvláštní čudl na "osolení." Nebylo to nic koncepčního jako MW50, brutálně to omezovalo životnost motorů doslova na hodiny. Takto upravených Dor bylo asi dvěstě a měly být označeny popiskou (červený kroužek).


To asi bude trochu pomotaný, fyzikálně těžko odůvodnitelný. Z toho motoru se brutálnější výkon už prostě vymáčknout nedal - B4 bylo na samotný hranici už při plnicím tlaku 1,7 ATA (Ladedrucksteigerung), zvýšeního kompresního poměru tedy taky nepřicházelo v úvahu (navíc by to bylo komplikovaný). Tlak 1,8 ATA (Methanol-Wasser einspritzung) byl dosažitelný už jedině s antidetonátorem - a bez něj by nutně muselo dojít ke klepání motoru a tedy i ke ztrátě výkonu podobné, jaká potkala Fw 190 A-3 v první polovině roku 1942. Pravda, ještě je možný teoreticky jít pro výkon zvýšením otáček motoru, ALE lze se domnívat, že při dalším růstu otáček už půjde do háje krouticí moment a životnost, těžko předpkládat významnější nárůst výkonu.
Tipnul bych, že Japonci jen nesprávně interpretovali úpravu regulátoru plnicího tlaku, která umožnila zvýšení plnění na 1,7 ATA - zaváděno téměř současně s uvedením D-9 do výzbroje. V průběhu listopadu byly všechny letouny standardizovány na 1,7 ATA. Neschopnost zavést MW50 bych neoznačoval za neschopnost, ale bylo prostě už moc málo času. MW se aktivně testovalo myslím od října, v určitém již lépe počitatelném množství se u jednotek používalo od listopadu, nebo prosince 1944 a na počátku ledna to bylo v sérii. Dle mého názoru to bylo v hroutící se Říši ještě celkem rychlé.

EDIT: Ještě aby můj příspěvek nevyzněl jako zavádějící - z motoru se samozřejmě větší výkon ještě vytáhnout dal, ostatně nejsilnější Jumo 213 podávaly výkon okolo 2200 PS, ale to bylo podmíněno právě jinými palivy a plnicím tlakem 2,02 ATA. Větší výkon než 1900 PS pouze nebylo možné vydojit se stávajícím palivem bez aditiv (pokud by se nesáhlo přímo do vnitřní konstrukce motoru).
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 23-01-2011 22:51
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
FK_Stern
Pojďte radši lítat Šklebící se
 
WT_Horrido
Jo běžte létat. Mám pro vás úkol: vemte Ta-152H vystoupejte do 7000 a pak si dejte střemhlavý let. Po dosažení 1000 km/h vyberte pouze pomocí vyvážení. Vybrat byste měli v 600 metrech a bez šáhnutí na plynovou páku vysmrdět zpět do 7000. Pilot od začátku vybírání do vystoupání v bezvědomí. Dejte vědět jak to probíhá ve Šturmovi Mrknutí

Fuči mám objednány Dory od Eagle Edition a myslím, že se lecos nového dozvím, Ježíšek mi od nich přinesl Ta-152 a je to taky velice pěkné čtení (viz úloha), doporučuji.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Fucida
Kde jsi to objednával? Amazon?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
WT_Horrido
Ta 152 tady http://www.aviati...kshop.com/
ale momentálně nemají, takže Dory přímo od Eagle, dokud ještě neplatí DPH...Naštvaný

http://www.eagle-...

Jo a aviationbooks při objednávce nesdělují poštovné, jen si ho strhnou z účtu podle váhy knih takže opatrně a při objednávání mít na účtě rezervu, Úsměv v poundech je to někdy pěkná pálka.
Upravil/a WT_Horrido dne 24-01-2011 10:22
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Robo
606_Tempik napsal:
Robo, já nikdy netvrdil, že ta verze 44 z Ila není C3 verze, ale že NEODPOVÍDÁ ani C3 verzi, která byla testovaná jako protityp (či co to bylo). To co je ve hře je hromada pixelů


Ved prave to - ty si netvrdil vobec nic, len si napisal ze D-9 a G-6/AS su moc rychle a ja som odpisal vsetci vieme a co teraz, hadam sa na to vsetko postupne pozru a opravia to.... Taketo chyby a 'odchylky' od reality, ake su u nemeckych erach, co ti tak lezia v zaludku su asi vo vsetkych lietadlach a nie je hadam jediny FM, ktory by si nezasluzil nejaku pozornost. Co som sa ti snazil vysvetlit bolo, ze ked sa zmieris s tym, ze je to simulator a pocitacova hra a vsetko je to vlastne hromada pixelov co lieta, vypada a striela plus minus autobus ako predloha, ze vsetko su to kompromisy a nikdy to nebude dokonale zodpovedat nejakym grafom, ktore predovsetkym same o sebe nie su dokonale, ze aj tak su mnohe veci aj pri najlepsom usili len spriemerovane odhady... tak potom mozno porozumies, preco cely cas pisem o olegovskej realite a o tom, ako sa s nou v ramci hratelnosti vysporiadat. Prve zakladne nepochopenie z tvojej strany spociva v tom, ze si si nevsimol, ze ja pisem cely cas o hre a stale si do toho tahal realitu a grafy (ako keby sme my dvaja o tom daco vedeli). Ja som sa ti normalne snazil vysvetlit, ze dost na tom, ano ano vsetko pekne, ale aj tak ako to bolo v 4.09, tak charakterom tie lietadla a pomery paremetrov medzi nimi viacmenej zodpovedali, a ako virtualny pilot som dokazal zit s tym, ze napr. ta Dora je rychlejsia ako ma byt v 6500 a pomalsia ako ma byt v tych 4500. A tiez ti napisem, ze co ma Oleg ako G-6/AS je vzhladom na model motor vlastne G-14/AS a aby si to neporovnaval s realnou G-6/AS a ty prides s grafom ako keby som ti pisal, ze G-6/AS je v uplnom poriadku a nemala by sa podla mna zrevidovat ako aj ostatne Befka a kludne aj vsetky ostatne era aspon ako Mk.Vb. (zhodneme sa, ze so OK vramci moznosti hry, stale nie dokonale, ale lepsie ako boli v 4.09)

Takze prvy problem je, ze si bud necital alebo nepochopil co som sa ti trpezlivo snazil rozpisat a stale si na mna utocil ako keby som sa s tebou hadal alebo ako keby som tvrdil, ze ved Dory a 109iny su uplne OK.

Druhy problem je, ze je od zaciatku zrejme, ze nie si nestranny, a cez motto ''podla seba sudim teba'' za takychto automaticky povazujes aj ostatnych a hned je kazdy modry cerveny.... Mna ani nenapadlo riesit ci je dany nazor od pilota virtualnej Luftwaffe alebo virtualnej RAF, kym si to nezacal rozmazavat zaujimali ma fakty. A pozrime sa na teba - ocividne pilot Tempestu ktoreho stve vyhlad vzad (pritom 3d model je evidentne korektny ako som sa ti snazil ukazat, a problem spociva v inom limite hry) a este viac ho stvu prilis dobri protivnici - Dory a ASka, a vehementne sa dozaduje 'napravy'. Keby ti slo o nejake vseobecne zlepsenie hry a prides s konstruktivnymi vecami a nie len sebecky prskas do tmy o veciach, ktore ty ty ty povazujes za spackane a ktore ti lezia v zaludku, mozno by ta diskusia prebiehala inac a najma by si si vsimol, ze sa nemusis zo zvyku branit ani byt zlahka paranoidny a uz vobec nemusis posielat do prdele ludi, ktori sa k tebe chovaju slusne - ked uz pre nic ine tak preto, ze ta osobne nepoznaju.

Toto vlakno vobec neriesi nic o FM do buducich patchov, keby sme sem aj dali vsetky spravne grafy na late war befka (nie tie z kurfursta hehe) a kebyze aj korektne a dopodrobna rozpiseme a rozoberieme vsetky funkcie MW50, tak to nebude mat na Befka v dalsom patchi ziaden vplyv. Ale co sa ukazalo je, ako jednostranne, zaslepene, a najma nekonstruktivne sa ludia ako ty snazia 'pomahat' a aj ked sami moc nevedia, furt budu remcat. O tom, ze si nacapal hodne nepresnosti sme sa uz bavili, ale to je jedno. Tiez by ti pomohlo ist si tak na mesiac na WCcka zalietat len za modrych, aby si mal lepsiu a azda menej skreslenu predstavu. Ked ta zostreli nejaky Tempest v tvojej uber D-9 alebo ked ta zoomne nejaky ten Jug a tvoja uber G-6/AS pojde s dymiacim motorom domov, tak sa mozes pozriet maximalne na svoje pracky. A viem dobre o com hovorim, viaceri ma tu poznaju aj ako pilota a hadam mozu potvrdit, ze nie som uplne najhorsi, a ze lietam vsetky obdobia a na vsetkych stranach, vzdy ma to bavi, a NIKDY sa nestazujem na FM svojho ani protivnikovho lietadla.

Taktiez - a tohto sa ako hrac trosku bojim - momentalne je stav taky, ze lietadla su sem tam trosku mimo (v pripade konkretne Dory 1944 sa ukazalo ze hodne mimo), ale v kontexte hry boli niektore suboje vyrovnane a ja som si napriklad Dora vs. Tempest vylozene uzival na oboch stranach, a bolo mi ako virtualnemu pilotovi jedno tych par km/h. Skratka sa bojim, ze tato vyrovnanost, ked to bolo najma a len na pilotovi a taktike sa vytrati. Zase uznavam, ze bude super vediet, ze to bude blizsie objektivnej realite. Osobne sa velmi tesim na reviziu late war lietadiel na zapadnej fronte, lebo ako to tak vyzera, tento scenar si tak skoro v inom sime nezalietame. Ako pozeram vyvoj okolo BoBky, tak veru pripada mi robota DT dost dolezita a priznavam, ze som pochyboval, co to ma u hry, ktora je za zenitom nejaky vyznam. A veruze ma. Takze vsetkym, ktori sa na tychto zmenach podielaju velke dik, je to nevdacna robota, ludia budu remcat furt, DT bude stale za debilov, ale pre hru je to zda sa dobre.

Ospravedlnujem sa za rozsiahly elaborat dost OT, uznavam ze cela ta diskusia bola zbytocna, ak som niekoho urazil tak sa tiez omluvam, nebolo to mojim umyslom. Tym naopak bolo par veci vysvetlit - ono ja raz za rok neodolam nutkaniu daco sa pokusit vysvetlit a obratit na pravnu mieru, ked sa to skombinuje s faktom, ze mam nahodou vynimocne vela casu ako vcera, vzdy to skonci takto - zabudnem ze som na SVK, neviem ci to je najma tym, ze pisem dlhe vety a dlhe prispevky, ale mam dojem, ze ludia s ktorymi tu komunikujem maju zapchate usi a uz aj si navliekaju rukavice ako kolega odbronik na Luftwaffe pan Tempik, ktory mi este stale dlzi omluvu.
r
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,690,361 návštěv