No a první škobrtnutí přišlo. Ju 52 a jeho využití v online poletu maximálně k vyhlídkovým letům. No ale zas na druhou stranu chápu, že Jak 1B koupí celá SSSR.
Aha, proto má War Thunder takovou komunitu a tudíž prachy...Jasně že řekneš že WT nejde srovnat...
Komunita i prachy jsou. Ale když chceš 200 dolarů za dvě mapy, 10 letadel a nulový obsah, ještě s tak mizerně vedenou propagandou a de facto bez koncepce. Furt je to točení v kruhu. Proč následovat úspěšné, když se můžu vymlouvat na druhé, že přece dělám něco echt, co ocení jen úzký okruh milovníků simulátorů a tudíž nemám peníze a musím prodávat draho...
A kdyby to aspoň bylo echt, ale né....BoS rozhodně není echt, damage model je slabej, letový model je u každého stroje roztodivnej.
Zeptal se někdo té umírající komunity kolik by byla ochotná zaplatit za BoB? Rumcajs by byl s Cibulí první co by vysolil 25 euro za spita s tím že se ho dočká za dva roky.
Já si tedy myslím, že kdyby kompletně překopali FM fokáče, tak se Elvis vrátí...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Mně stačí, když teď oznámí, že si za stovku můžu předplatit Středomoří včetně výsadku na Krétu :-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Tylere, to je jak by to psal sám Horrido. Jenže ten tvůj vzorec na úspěch je špatně. Zisk vůbec nemusí přijít, i když jsi dokonale hodný na klienty a vážíš si jich a tak dál. Takhle to prostě nefunguje. Třeba Microsofti, nějak jsem neslyšel, že by si extra vážili zákazníků a ejhle, oni prosperují. Třeba u Sybase jsem měl vždycky ten pocit, že zákazník je pán a že si jejich názorů váží a že se snaží vyjít vstříc. Jo Sybase .. to je ta firma, co kdysi dělala SQL databáze. No a už je nedělá, koupil je před lety SAP a teď sice prosperují, ale dělají něco jiného. Tenkrát vlastně měli SQL server a Microsofti s nima šli do spolku, jako že budou taky spolupracovat na vývoji. A výsledkem bylo, že M$ měli vlastní server, který Sybase vytlačil z trhu. Hehe, klasický příklad hodného a vnímavého přístupu.
No a především se celá ta tvoje teorie nedá napasovat na 777. Jsou poslední a jediní a bojují o přežití. Celá volba je, zda je člověk podpoří, nebo ne. Nemáš nikde nikoho jiného, kdo by dělal WW2 bojový sim. DCS je sim, ale ne WW2 bojový. TF třeba časem něco vyprodukuje, ale budoucnost je stejně nejistá jako zda přijde ten patch 5.0. S 777 stojí a padají naše naděje na zalítání si WW2 v prostředí, který je graficky a technologicky alespoň poblíž moderním technologiím. Můžeš rozumovat jak chceš, ale těžko na tom něco změníš. Tedy podle tvých projevů si nemyslím, že bys měl invenci změnit něco fakticky, maximálně se přidáš k zástupu nespokojených mrmlalů.
Microsoft má ale monopol, že. Tomu je úplně u zádele, jestli se někomu něco líbí nebo ne, protože si to ze svý pozice může dovolit.
Vstoupíš na akciový trh, tak musíš očekávat, že tě třeba někdo koupí. SAP za Sybase nabídl o 56% za akcii víc než byla její hodnota + zaplatil dluhy. Proč? Protože chtěl technologie. To není o dobrém a zlém, to je o tom jak funguje trh.
DirectX 9 pamatuje ještě Žižku desátníkem, to má k moderním technologiím fakt daleko. Dávat jim prachy s tím, že bude možná líp? Nejdřív mě musí 777 Studios nabídnou něco, za co jsem ochoten zaplatit. Alespoň DirectX 11 a peněženka je pro ně otevřená. Nicméně, dle toho jak Jason oprášil své účty na dalších fórech, aby dal vědět, že nemá prachy, ve mě nebudí příliš velkého optimismu.
A rozhodně nesouhlasím, že by 777 Studios bylo nějakým posledním Mohykánem na poli WW2 simulátorů. Je to obchod a buď začnou poslouchat, co chce platící nebo si to udělají po svým, ale pak se nesmí divit, že to nazabírá.
To je pořád dokola. Podpořte CLOD nebo chcípne, podpořte ROF nebo chcípne, podpořte BOS nebo chcípne... A výsledkem je stále ta stejná, prázdná a nehotová věc. Jo jasně, nebylo to podle vašich představ, ale zaplaťte znovu a víc a tentokrát to klapne.
Neklapne. Udělejte dobrou hru a nebudete muset žebrat o peníze. Opačně to prostě nefunguje.
Někteří tu uvěřili v 777 jako posledního bojovníka za simulátory z druhé světové. Ne. Můžete se stylizovat do čeho chcete, ale 777 jsou jen ti, kteří nejsou schopni vyrobit dobrou hru o kterou by byl zájem.
Upravil/a Tyler Durden dne 26-08-2016 15:32
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
1) Není další vývojář WW2 simu. WT je sice lítací, ale přeci jen arkáda či MMO či jak to nazvat. Je to podobné, ale přesto je to hodně odlišný žánr a hodně jiná cílová skupina lidí. DCS a TF už jsem zmiňoval.
2) 777 je úspěšná firma. Jestli někdo dokázal na trhu WW2 simů přežít a uživit se, pak jsou to oni. Nějak nevidím, proč by měli lidi, kteří na tomto poli nic nedokázali, být chytřejší a poučovat je o jejich písečku.
3) Čím přesně se pozná DX 11 BOSko od DX 9 BOSka? Opravdu to bude najednou graficky o tolik lepší? Ty odlesky a podobně jsou jistě líbivé efekty, ale něco mi říká, že tahle změna možná nebude úplně dramatická. Leda by jim to umožnilo zvednutí dohlednosti zejména pozemních cílů. To by znamenalo hodně. Akorát nevím, jestli si to mám od DX 11 skutečně slibovat.
4) Oni jsou obchod. A jakožto nejúspěšnější obchod ve svém oboru se v tom zjevně dobře vyznají. Páčto obchod je nejen prospěch zákazníka, ale taky zisk prodávajícího. To, že někdo něco chce, vůbec nemusí znamenat, že by se takový vývoj vyplatil. V tom je jejich know how. Oni vědí, co a za kolik prodají a dobře odhadnou, co je to bude stát. Komunita něco chce? Fajn, ale když to nechce taky zaplatit, pak to mít nebude. Ty nářka nad tím, jak neposlouchají, jsou ohrané. Oni moc dobře vědí, co se chce. Jenže taky vědí, že těch pár zákazníků, co by tím získali navíc, to jednoduše nezaplatí.
Ano, je to business. A tam platí peníze. Nechcete platit či je vás na to placení málo? No tak si nechte zajít chuť.
Jo a v čem je důkaz, že se v tom vyznají? No ten je prostý. Oni jako firma žijí a dokázali se zde uživit i v době, kdy to jiní již dávno vzdali. Oni to dokázali. Je sice smutné, že to není nadlouho. Přesto je to prosté. Nikdo lepší na světě není. A jestli je, tak rychle napište kdo to je. Hnedka půjdu a něco u nich koupím.
edit: Jo Tylere, to že ty o to nemáš zájem, to vůbec neznamená, že by o jejich SW nebyl zájem. BOS i BOM prodali a uživili se. Plánují další díl. On bývá nebezpečné si myslet zásadní myšlenku. Páčto pak člověk říká "my" a je většinou sám jak ten kůl v plotě.
Přesně to jsem udělal. K tomu jak to lítá: Možná máš o něm hodně nastudováno a to ti neupírám, ale nikde jsem nečet zas já, že by při všech změnách směru letu kopal do vývrtek, nešel potlačit, byl pomalej a neustále mu odcházel motor. A o účinku 4x 20 mm už ani nemluvit. To je ten úplně nejlépe namodelovanej FW? Tohle luftwaffe nasadila jako druhou stíhačku? Dost pochybuju.
Otázka je, jak moc dobře jsou namodelovaná ostatní letadla. Ale Focke-Wulf je dle všeho v pořádku (rychlost, stoupavost, pádové rychlosti a pádové charakteristiky, akcelerace při správné rychlosti, tudíž asi i polára). A to, že padal do vývrtek...to je bohatě popsané snad v úplně každém článku o Fw 190: Snadno padá a snadno se vybírá. Namodelování výdrže motoru je špatně a psal jsem to tu několikrát. Namodelování účinnosti munice je diskutabilní, ale to se netýká Focke-Wulfu jako takového, stejně tak je diskutabilní vývrtka při potlačení.
To letadlo prostě mělo mnohem vyšší plošné zatížení než cokoliv jiného, krom Thunderboltu. Třeba v porovnání se Spitfirem IX o 40% více, nebo o 20% více, než Bf 109 G-2. Focke-Wulf (a to ani lehký A-3) opravdu nebyl točivé letadlo. Prostě nebyl.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 26-08-2016 14:50
Cibul, klidně si kupuj letadýlka do virtuální sbírky. Mě stačí jedno, ale použitelný. Nebo cokoliv dalšího, aby mě to bralo. Pak jsem ochotnej kupovat dál. Co myslíš? Chtějí to i jiní, nebo se pletu?
Otázka je, jak moc dobře jsou namodelovaná ostatní letadla. Ale Focke-Wulf je dle všeho v pořádku (rychlost, stoupavost, pádové rychlosti a pádové charakteristiky, akcelerace při správné rychlosti, tudíž asi i polára). A to, že padal do vývrtek...to je bohatě popsané snad v úplně každém článku o Fw 190: Snadno padá a snadno se vybírá. Namodelování výdrže motoru je špatně a psal jsem to tu několikrát. Namodelování účinnosti munice je diskutabilní, ale to se netýká Focke-Wulfu jako takového, stejně tak je diskutabilní vývrtka při potlačení.
To letadlo prostě mělo mnohem vyšší plošné zatížení než cokoliv jiného, krom Thunderboltu. Třeba v porovnání se Spitfirem IX o 40% více, nebo o 20% více, než Bf 109 G-2. Focke-Wulf (a to ani lehký A-3) opravdu nebyl točivé letadlo. Prostě nebyl.
Fuči, když se ti po zásahu kulometem, který nezpůsobí žádné poškození, posune těžiště někam do ocasu, tak je prostě něco špatně.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
Ano, něco je hodně špatně. A Fuči, už si snadno vybíral tu vývrtku v BoSu? Psal to snad někde pbarry, že se chová jak létající koberec. Přesný. A ten motor, to není jen tak podřadná věc, to je sakra problém. Otázka zní, proč to tak je. Potom ty dvacítky. Porovnej G2 a A3. Sakra ty čtyři dvacky nemaj účinek tý jedný! Prostě ruská mentalita, to je kámen úrazu.
Brano, sem se nechodí debatovat, sem se chodí studovat behaviorální vzorce ;-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Jasně, taky sem jich už pár vybral, ale napsat, že je to triviální si netroufnu. Motor vynechám. O tom si psal už minule. K těm dvackám: dal jsem si polet na prasomlejnu. S FW jsem bušil do nepřítele a on prostě letěl v klidu dál a maximálně pouštěl nějakou tu čáru. Občas sem i nějakýho dostal a to se opakovalo dokola. Vzal jsem tedy G2 a světe div se, co jsem trefil, to hořelo, nebo nemělo křídlo. Nesrovnatelně snazší. Byl to jen dojem? Neřekl bych. Hele, tohle bych nechal. Sere mě ten motor. Ono když jdu večer na server a za tři lety ti to třikrát zdechne při vodorovnym letu na 70-80% plynu, tak nasranej budu pořád.
Ano, byl to jen dojem, ty zbraně jsou z hlediska efektivity totožné. Resp. na Bf 109 mají o něco vyšší kadenci, protože nejsou synchronizované. Ale když zasáhneš, tak je to stejné.
Jestli nemáš na Fw 190 úspěšnost vybrání 99%, tak můžeme dát meeting na TS a vysvětlím, jak na to (on žádnej učenej z nebe nespadnul). Tohle letadlo se vybírá opravdu hodně lehce.
Tu mate vysvetlenie k preorderu od Jasona Williamsa:
Jason_Williams, on 26 Aug 2016 - 19:11, said:
Typically airplanes sell a few hundred the first few days. But over time we need several thousand tens of thousands. That's all I can say at this point. I can't talk specifics.
I hate having to climb out of a ditch because the chat becomes more about the business instead of the product itself. If you bought one and told your friends you've done a great service. If we're still here 18 months from now, we all did our jobs.
Building such sims takes millions of dollars. Even with our small team it takes a lot of money. Everyone has bills and families to feed. 1C is willing to support a moderately sized budget to do MOST of what we want, but to get everything we want we need to do it over a couple products. That means the first few projects need good sales, but we don't have everything you want built to drive sales, so we end up in a chicken or egg situation. I hate this so much. This is why I have to ASK you to support the "vision" even if all features/content is not built yet. This is the reality of hardcore flight-sim developers. There is no angel investor, there is no magic way to make a AAA hardcore combat-sim title awesome right away in today's reality. And the nature of the sim community, as passionate as they are, make it difficult to make a mistake and recover.
I'm hoping the stuff we plan to build will tickle the better nature of the sim community and we'll have the support we need to keep going and make it all.
And don't blame 1C. They have been a willing partner even with the unsuccessful CLOD launch. They lost their shorts and they came back for more with us. That is definitely a hard headed move. Most publishers would bail and not return. I still want to show an investor you can make "serious" money with sims, but it's damn hard.
I hope to Jesus this genre survives. It's such a great source for understanding history, aviation and entertainment. We have the ability to keep it alive, but we must be more supportive when the developer makes a good faith effort to make what you like. Will we make everything everybody wants? No, that's impossible, but we can make an amazing product that has the vast majority of stuff you do want and re-create air combat in WWII or WWI in very convincing way.
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.