September 29 2024 08:25:17
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.10 patch
606_Temp
TozziFan napsal:
Tak já nevím, ale vypadá to na
DOMÁCÍ (Ajvn+Tempík) : 0
HOSTÉ (Robo) : 3

Mrknutí jen houšť


Raději šoupej nohama když nemáš co normálního napsat.Navíc to Robo decentně nezvládl. Krom toho já nekopu s Ajvnem, protože mi Spit přijde OK.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
FK_Rudiger
Dojde i na občanky?Šklebící se
to bych chtěl vidět Pff
anebo i souboj pistolí Vyděšený
 
1stCL_Fucida
Ošklivé Horrido Úsměv Nevím, proč Roba necháváš takhle vycukat a nenapíšeš to rovnou Úsměv


Robo, D-9 s C3 sériově téměř (nebo vůbec) nelétaly (nejsou o tom žádné pořádně dochované dokumenty). Domněnky jsou, že příčinou byl především akutní nedostatek tohoto paliva (Dora se do boje dostala v září 1944). Nicméně pravda je taková, že D-9/44 je skutečně naprosto nesmyslně namodelované letadlo, bez jakékoliv historické předlohy. Naopak, D-9/45 výkonově celkem pěkně koresponduje s reálným protějškem. "D-9/44" (uvozovky proto, že se žádné německé letadlo takhle oficiálně nejmenovalo) by měl být výkonný přibližně jako současný Fw 190 A-8 se zapnutým Erhöhte Notleistung, přičemž by měl podávat vyšší stoupavost (díky vrtulli účinnější při nízkých rychlostech) a o něco lepší výkony ve výškách.

Ale jak už jsem naznačoval, sepisuji opravdu hodně dlouhý elaborát o Fw 190 - jak je výkonově i celkově "zreálnit". Nicméně už z jejich současného FM jsem jsem nadšený, výborná práce Úsměv

PS: Střet paliv C3 a B4 nastal u Fw 190 A a BMW 801 napodzim 1943, kdy výsledky dosažené pomocí zvýšení plnicího tlaku, paliva B4 a MW50 byly slabší, nežli výsledky se zvýšením plnicího tlaku, paliva C3 a bez MW50. Samotný methylalkohol, voda a trochu oleje fungoval pouze jako antidetonátor, tedy prostředek aby motor byl schopen efektivně s vyššími plnicími tlaky (a tlaky celkově) pracovat. Jak je ale všeobecně známo, BMW 801 D-2 nebyl s palivem B4 (bez aditiv) schopný pracovat ani "na základních taktech", natožpak se zvýšeným plnicím tlakem.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 23-01-2011 14:46
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
FK_Rudiger
Bude to prosím někde k nahlédnutí ?
 
Robo
606_Tempik napsal:
Robo vůbec jsi nepobral co jsem napsal o těch Dorách. Já vím, že herní Dora44 je výrazně lepší, než dora 45.


Prepac, je mozne, ze mi nieco uniklo, ale nechcel som sa tu s tebou dohadovat a nemusis sa hotovat do protiutoku Zamračený. Povodne si pisal, ze

''Dora roku 45 se dá s přimhouřením obou očí považovat za jednu z těch nejsilnějších verzí.''

a ja som ti napisal ze nie a aj preco nie. Este raz:

použití MW-50 (směs methylalkoholu a vody) a plnící tlak 1,8 atm výkon 2 050 koní
použití Sonder Notleistung (vstřik benzínu C3) a plnící tlak 2,02 atm výkon 2 100 koní

EDIT - udaj o pouziti C3 je nespravny!


606_Tempik napsal:A je lepší právě proto, že Dora roku 44 nemá létat (ve hře) 730+ a ani u země a u země 610. To co popisuješ je možná nějaké tetsovací verze bůhvíčeho, ale ne sériově vyráběný stroj (já taky nechci, aby Tempest lítal 750, ikdyž jeho prototyp tak létal).


Ja som ti popisal stav v hre, zatial stale rozlisujeme Doru v Ilovi a Doru v tzv. realite, ze? Sam predsa pisem, ze nad cca 5500 lieta v hre rychlejsie ako predloha a zaroven dodavam, ze ten rozdiel by mohli opravit, ale ze to az take podstatne nie je, kedze nakoniec je to aj tak o pilotovi. (to je len moj nazor a skusenost)

606_Tempik napsal:První verze Dory měli motor o výkonu cca 1750PS a u země lítali s bídou 570 a ve výšce pak +- 670. Ano, pak se boostovalo C3 benzínem, nebo MW 50, ale i tak se dory dostali nejběžněji na hodnotu 1900PS a výkony u země se přiblížili 580/590 a ve výšce k 690. Pak tu máme různé zvěsti o 2000+PS verzích, které se dostali na hodnoty 700 km/h a 600+ u země. Nic to ale nemění na faktu, že i na konci roku 45 lítali stroje se závěsníky na přídavné nádrže a ne 2000+PS motorem. Dosahovali u země 575 a ve výšce +-6km 680 km/h.


No o tom sa predsa nehadam, tie zvesti o 2000+ PS verziach su podla vsetkeho prave tie C3 a MW50 varianty, ktore su aj reprezentovane v hre - vid udaje o vykone vyssie (2050 s MW50, 2100 s C3 Einspritzungom). So zavesnikmi atd to je vsetko pravda, znova opakujem, ze budem rad ked sa Dory upravia a pripadne priblizia viac predlohe rovnako ako Spity Mk.V, ale myslim si, ze rozdiel oproti realite nie je az taky katastrofalny (ako napr spominane 5kove Spity) a vcelku charakterom Dora zodpoveda. To je moj nazor a skusenost, a to lietam rad na Dore aj proti nej Vyděšený

606_Tempik napsal:O tomhle by ti ale měl povídat asi spíš Fučida. (případně jeho popis Dory najdeš zde http://www.palba....php?t=2003


Poznam velmi dobre, a co ma byt? Nikde tomu neprotirecim, iba sa rozvinula diskusia ked opravili Mk.V Spity a ty si nadhodil, ze by sa mohli pozriet na G-6/AS a na Dory a mna zaujimalo ze co konkretne sa ti nezda, ale kedze to posuvas do takejto konfrontacnej rovine a sme dost OT, asi nema zmysel v nej pokracovat, ty mas skratka svoju hlavu a ja ta presviedcat nebudem. Budem rad, ked sa v nejakom patchi podari upravit tie letove modely blizsie k realu rovnako ako ty.

606_Tempik napsal:Ad Bf G/AS - AS neznamená, že stroje dostaly MW-50. MW-50 dostali i klasické G6. AS verze dostali větší kompresor z DB605. Zjisti si o tom něco ty. Opět se nebavím o hře, kdy AS právě schová za sebe klasickou G6, ale o reálu.


Ja som ale nikde nenapisal, ze AS znamena, ze masina ma MW50. (Ak som to niekde napisal, tak mi to prosim ta najdi.)

Tu najdes moj prispevok o MW50: http://www.letkatriduby.sk/forum/viewtopic.php?f=36&t=544

Kamaratom z letky 3 duby som tam realtivne nedavno rozpisal zhruba vsetko, co viem o MW50 a jeho pouziti. Ten vacsi kompresor dostali z DB603, nie z DB605 a mas tam dalsich par drobnych chybiek, ale to je uz dost OT a tiez nepodstatne.


606_Tempik napsal:Kokpit Tempestu - Zčásti s tebou souhlasím. Problém nemožnosti vyhnout hlavu tu je. U P-47, jterá však měla plát podobně velký je to uděláno lépe. Onen modový kokpit Tempestu je možná až hodně otevřený, ikdyž viděl jsem ještě na starém AAA debatu i tom, že je to správně. Byl porovnáván nový model kokpitu s fotografiemi a sedělo to opravdu mnohem lépe, než originál Il2.


http://www.war-clouds.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5105&start=0

Foto a porovanie s renderom modelu

Urcite to je namodelovane spravne v originale, ale zaroven je problem s pohybom hlavy dozadu - nemozes pohnut plecami atd. Moj nazor uz poznas.

606_Tempik napsal:O to jak je které které letadlo v ilovi dobré proti jiným se vůbec bavit nehodlám a do naší debaty to nepatří.


Dobre, beriem, ja len ze aj tak je to nakoniec najma o pilotovi.
Upravil/a Robo dne 23-01-2011 15:33
 
Robo
1stCL_Fucida napsal:
Ošklivé Horrido Úsměv Nevím, proč Roba necháváš takhle vycukat a nenapíšeš to rovnou Úsměv


Tusil som zaludnost v tej otazke, ale podla toho co viem, a to znova pisem, ze nie som ziadny expert, tak ten motor ma vsade uvadzane info s C3 palivom aj s MW50, navyse takto su modelovane dory aj v hre a na Horridovu otazku som odpovedal najlepsie ako som vedel. Ak sa mylim, rad sa necham poucit. Horrido hod link na manual Mrknutí

1stCL_Fucida napsal:Robo, D-9 s C3 sériově téměř (nebo vůbec) nelétaly (nejsou o tom žádné pořádně dochované dokumenty). Domněnky jsou, že příčinou byl především akutní nedostatek tohoto paliva (Dora se do boje dostala v září 1944).


Ze sa kvoli nedostatku C3 uprednostnilo menej vyhodne MW50 viem, ale ze sa C3 vobec nepouzivalo, to som nevedel. Ze nie su dochovane dokumenty je jedna vec, ale su nejake konkretne indicie okrem domnienok?

1stCL_Fucida napsal:Nicméně pravda je taková, že D-9/44 je skutečně naprosto nesmyslně namodelované letadlo, bez jakékoliv historické předlohy.


Ak je pravda co pises vyssie, totiz ze C3 Einspritzung sa nikdy nepouzival - a to je teda novinka, kedze takmer vsade sa tak uvadza - tak mas samozrejme pravdu a verzia z roku 1944 by mala lietat na nominalnom plniacom tlaku eventuelne na Ladedrucksteigerung-Rüstsatz, t.j. 1.7 ata.

1stCL_Fucida napsal:Naopak, D-9/45 výkonově celkem pěkně koresponduje s reálným protějškem. "D-9/44" (uvozovky proto, že se žádné německé letadlo takhle oficiálně nejmenovalo) by měl být výkonný přibližně jako současný Fw 190 A-8 se zapnutým Erhöhte Notleistung, přičemž by měl podávat vyšší stoupavost (díky vrtulli účinnější při nízkých rychlostech) a o něco lepší výkony ve výškách.


Ovsem, asi to premenuju na early a late.

1stCL_Fucida napsal:Ale jak už jsem naznačoval, sepisuji opravdu hodně dlouhý elaborát o Fw 190 - jak je výkonově i celkově "zreálnit". Nicméně už z jejich současného FM jsem jsem nadšený, výborná práce Úsměv


No, ako hovorim, tesim sa. Mrknutí

1stCL_Fucida napsal:PS: Střet paliv C3 a B4 nastal u Fw 190 A a BMW 801 napodzim 1943, kdy výsledky dosažené pomocí zvýšení plnicího tlaku, paliva B4 a MW50 byly slabší, nežli výsledky se zvýšením plnicího tlaku, paliva C3 a bez MW50. Samotný methylalkohol, voda a trochu oleje fungoval pouze jako antidetonátor, tedy prostředek aby motor byl schopen efektivně s vyššími plnicími tlaky (a tlaky celkově) pracovat. Jak je ale všeobecně známo, BMW 801 D-2 nebyl s palivem B4 (bez aditiv) schopný pracovat ani "na základních taktech", natožpak se zvýšeným plnicím tlakem.


Presne tak, navyse 'C3 Einspritzung' varianta nevyzadovala instalaciu pridavneho zasobnika (115l). Preco sa vsak vsade pise a aj sa z toho patrne vychadzalo u 1944 Dory v Sturmovi, ze sa s pouzitim C3 paliva a C3 Einspritzungu pokracovalo aj u D-9? Verim, ze mi to objasnis.
 
Robo
606_Tempik napsal:Raději šoupej nohama když nemáš co normálního napsat.Navíc to Robo decentně nezvládl. Krom toho já nekopu s Ajvnem, protože mi Spit přijde OK.


Tak ja toto neberiem ani ako sutaz ani ako hadku, rad sa dozviem daco nove a necham sa rad poucit ak vie niekto viac ako ja. Neviem co mas na mysli, ze som nezvladol - myslim si, ze moja argumentacia bola korektna a snazil som sa vysvetlit preco si myslim co si myslim. Cital som si prave tvoje prispevky na tuto istu temu z WC fora (odkial som zhodou okolnosti nalinkoval ten obrazok opierky) a vsetci ti tam napisali v podstate to co ja akurat ze podaktori nie tak slusne, ze?
 
606_Temp
Robo napsal:Ja som ale nikde nenapisal, ze AS znamena, ze masina ma MW50. (Ak som to niekde napisal, tak mi to prosim ta najdi.)



Robo napsal:Toto suhlasit nemozem, obavam sa ze o late war Befkach nemas dobre informacie. Klasicka G-6 (early alebo late, to je jedno) ma uplne iny motor ako G-6/AS, skus trosku pogooglit o MW50 a o tom, ako suvisi jeho pouzitie s nadmorskou vyskou. Praveze cim vyssie, tym je totiz prinos vstrekovania MW50 mensi a mensi. Co sa rychlosti tyka, ASko schova Befko bez MW50 do vrecka hocikde v rychlosti aj stupani, hacik je doba a sposob jeho pouzitia.


Možná jsi to nenapsal uplně přímo, ale tady mi to z toho tak nějak vyplývá.

G6 a G6AS mají právě motor prakticky identický až na ten Kompresor opravdu z DB603. U něj jsem se překlepl, chtěl jsem napsat, že motor byl pak značen DB605AS.
Stále však budu trvat na tom, že verze AS nebyla u země rychlejší, než klasická G6 (ať už měli obě MW-50, nebo ne)

Děkuji za ten obrázek Tempestího kokpitu. Je tam hezky vidět, že plát není opravdu tak velký a do stran by mělo jít vidět mnohem lépe, než u většiny letadel.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
313_OTTO
Ad foto, subjektivně podle jednotlivých rozměrů mi to OK nepříjde, přijde mi o trošku širší než na těch real fotkách, ale těžko porovnávat fotky které jsou foceny z různých úhlů, je to značně subjektivní. Ale určitě je tam největší chyba v pohybu hlavy.
 
Robo
606_Tempik napsal:
Možná jsi to nenapsal uplně přímo, ale tady mi to z toho tak nějak vyplývá.


Nenapisal som to nie 'mozna', ale 'urcite', a co tebe z toho vyplyva ja uz neovplyvnim. Cool

606_Tempik napsal:G6 a G6AS mají právě motor prakticky identický až na ten Kompresor opravdu z DB603. U něj jsem se překlepl, chtěl jsem napsat, že motor byl pak značen DB605AS.
Stále však budu trvat na tom, že verze AS nebyla u země rychlejší, než klasická G6 (ať už měli obě MW-50, nebo ne)


Ale nejak si opomenul najdolezitejsi fakt, ktory som 'urcite' napisal - lietadlo oznacene v hre ako Bf 109G-6/AS nie je Bf 109G-6/AS ale skor G-14/AS. Motor bol potom znaceny DB605AS(M) a teda urcite by mala byt v hre G-6/AS rychlejsia dajmetomu aj pri zemi ako seriova G-6, nic viac som nenapisal. Ty porovnavas G-6 s G-6/AS resp G-6/U3, ktore v hre akosi nemame. Opakujem, ze budem rad ak sa to upravi tak, aby tie oznacenia korespondovali s realitou rovnako ako ty a vobec nechapem, preco sa so mnou chces stale hadat a dokola opakujes to iste.

606_Tempik napsal:Děkuji za ten obrázek Tempestího kokpitu. Je tam hezky vidět, že plát není opravdu tak velký a do stran by mělo jít vidět mnohem lépe, než u většiny letadel.


Kazdy asi bude vidiet co chce. Podla mna tam vidiet, ze ten 3d model kokpitu je urobeny presne podla predlohy, ale virtualny pilot sa holt nenakloni tak, aby mohol za seba kuknut tak, ako to slo asi naozaj.
 
606_Temp
Dobře, alespoň jsme se shodli, že G6/AS ve hře není korektní. O tom, že i G14AS by neměla u země létat 590km/h mě ale nepřesvědčíš. To že tvůj popis co jsem citoval byl rozporuplný tedy nebudu řešit.

Add kokpit a výhled.
zkus si srovnat výhled Z Tempesta a z P-47 ve hře a tady ti dám porovnání reálných strojů
P-47
[img]http://vwings.net/images/articles/p47D-11.jpg[/img] is not a valid Image.
www.historylink101.com/ww2photo/republic-p-47-thunderbolt-2.jpg
A Tempestu
[img]http://www.century-of-flight.net/Aviation%20history/photo_albums/images12/74.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0f/Hawker_Tempest_Mk_V_prototype_ExCC.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a 606_Temp dne 23-01-2011 15:45
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Merten
Hoper napsal:
saldy napsal:
nějaký čas uplynul, hlava vychladla a mně se s 2s žije dobře....jistě stále tvrdím že malé bomby mají mít také menší prodlevu ale furt je to lepší nežli stav předchozí.
2s mě donutili požívat stuvi-tím pádem i celý let a útok na cíl má nějakou tu formu. 2s mě přivedly létat Sturmovik kterých hra nabízí 10verzí a širokou nabídku zbraní bez 2s nevíhody. Ještě více se otevřela možnost pro využití všemožných kanonů na obou stranách, větší část tanků lze úspěšně ostřelovat do zadní části, atd...jen tak dál Mrknutí


...2s mě donutili požívat...

a o tomhle ty 2s (asi) měly být Úsměv
(snad se to poladí a bude spokojenost i u Farkyho a Berryho Mrknutí )
O tom silně pochybuju.Pořád je to věc která tak nebyla/nefungovala/nepoužívala se a jako taková v něčem co si říká SIMULÁTOR nemá co hledat.Mrknutí Ostatně jako dost dalších věcí.Mno a argumentace proč (aby někdo neničil letadla na zemi nízkým průletem s dvoutunama) to se ani nedá brát vážně.Zamračený Pokud tohle někomu pilo krev není nic jednoduššího než upravit mapu tak aby po jednom takovým kousku dotyčnej dostal permanentní banán.
 
606_Temp
http://www.kurfur...m-asm.html
Tu se může každý podívat jaké výkony má G-14/AS a tahle stránka je myslím tou nejobsáhlejší o Bf-109 a určitě se nesnaží pověst Bf poškodit. Takže až bude někdo zase tvrdit, že v Il2 je G6AS jen špatně pojmenovaná G14/AS, tak ať se nejdřív podívá.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Robo
Ono diskusia dobra, je lepsie bavit sa o tom takto na verejnosti (aj ked SVK je skor uchylarium Pff), nie je to strata casu a moze to byt poucne, navyse sa veci riesia nie pod poklickou ale clovek vidi a chape dovody zmien...

S Jumo v Dore je to jasne, Fucida ma urcite pravdu, nemusim - ako ho poznam - ani lovit manual, vela zdrojov to ma uvedene nespravne a celkovo najma ku koncu vojny je mnoho kontroverznych a neistych veci ked sa ide u tejto techniky do hlbky. Zaujimava debata by bola napr o spominanom pouziti U3 modifikacie na seriovych G-6 Vyděšený

Ide o to, ze je rozdiel ked sa pride s faktami a povie sa ''1944 Dora je namodelovana od veci, pretoze ziadne C3 Einspritzung sa nepouzivalo a vykony by mali byt skor take a take lebo'' a ked sa pride s nejakymi nazormi alebo pocitmi ako napr Tempik (nic v zlom) a neuvedu sa ziadne padnejsie dovody preco je nieco zle a preco by sa to malo zmenit. Ono tvrdenie ze ''to a to ero tak rychlo nelietalo'' vyznie vzdy smiesne, najma ked ide o pilota Temestu a spominane ero je Dora.

Teraz ak aj DT upravia dajmetomu tie D-9, objavi sa kopec pacientov a odbornikov na vsetko co budu nadavat ako DT sprasili Dory, ze su to hajzli cerveni atd atd. Šklebící se No a tak si tu zijeme.
 
Farky
Tak já přihodím taky nějaké to polínko.
Když jsou teda teď Spitfiry naprosto správně, proč když vysunu klapky těžkne éro na ocas a ne na čumák jak by to mělo být?
Proč musím ve Spitu "pětce" makat víc s trimem než ve Spitu Mk.IX, když ve skutečnosti to bylo naopak? Pilotní manuál "devítky" říká, že to letadlo s plnýma nádržema v podstatě nešlo vytrimovat (a s přídavnou nádrží 90 galonů se s tím pomalu nedalo lítat), v manuálu na "pětky" nic takovýho není.
Když porovnám manuály, "pětka" by měla být stabilnější než "devítka". Subjektivně mi přijde stabilnější Mk.IX, nemůžu si pomoct.
 
606_Temp
Robo napsal:ked sa pride s nejakymi nazormi alebo pocitmi ako napr Tempik (nic v zlom) a neuvedu sa ziadne padnejsie dovody preco je nieco zle


Hele Robo běž do háje. Já ti jasně napsal, že D9 44 je nesmyslně výkoná, protože léta až o 30km/h rychleji než by měla. Co ti na tom přijde špatné? To není můj pocit, to je prostě fakt, který zná každý, kdo má alespoň malinkatý přehled o výkonech letounů WWII. Ty jsi tu psal o pocitech tvých, že ti přijdou Dory OK. Takže ty kroť pocity. Já napsal prakticky to samé co Fučida. Uvedl jsem ti výkony jednotlivývh verzí (byť ve stručnosti). Takže se nad sebou zamysli. Kdyby mi i lidi co lítají za modré nepřitakaly, tak bys mi stále nevěřil že mám pravdu a to jen proto, že jsem červený pilot. Běž doprdele.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
ZVP_Hekite
Tak mám Tempíku dojem že tvoje snaha je zcela zbytečná, neboť Robo se ti stejně vysměje se slovy " my máme svých odborníků dost ".
SmutnýSmutnýSmutný
A to mě sere !
 
http://zvp.wz.cz/
WT_Peci
hele Tempiku zklidni hormon, jo? nebo si tam běž sám a vrať se, až se uklidníš...
 
Robo
606_Tempik napsal:
Dobře, alespoň jsme se shodli, že G6/AS ve hře není korektní. O tom, že i G14AS by neměla u země létat 590km/h mě ale nepřesvědčíš. To že tvůj popis co jsem citoval byl rozporuplný tedy nebudu řešit.


To, ze G-6/AS v hre nie je korektna je asi jasne uz od zaciatku, na tom sa my dvaja nemusime zhodovat Pff

V com je podla teba moj popis rozporuplny? Napisal som, ze G-6 seriova bude pri zemi (i inde) urcite pomalsia ako G-14/AS (resp. G-6/AS ktora je v hre).

Dovody su lepsia aerodyamika kasne typu 90 plus MW50.

(Seriove G-6 MW50 bezne nemali, iba vo variante U3. Tam je ista kontroverzia, ale povodny kompresor DB605 to este moc nezvladal, upravenych na G-6/U3 bolo podla vsetkeho tak cca 100ks a aj to s roznymi obmedzeniami a problemami. Nazory su ovsem rozne, moj je taky, ze G-6/U3 nejak extra v hre nechyba.)

606_Tempik napsal:
http://www.kurfur...m-asm.html
Tu se může každý podívat jaké výkony má G-14/AS a tahle stránka je myslím tou nejobsáhlejší o Bf-109 a určitě se nesnaží pověst Bf poškodit. Takže až bude někdo zase tvrdit, že v Il2 je G6AS jen špatně pojmenovaná G14/AS, tak ať se nejdřív podívá.


No, kurfursta.org by som prave nebral ako nezaujatu stranku, hoci aj z tej druhej strany. Skus si precitat moje prispevky znova zajtra, ked sa ukludnis. Napisal som iba dalsi vseobecne znamy fakt, ze G-6/AS v hre zodpoveda realnej G-14/AS najma kvoli motoru AS(M).

Budem rad, ked sa to da naporiadok, ci uz Bf 109 rodina alebo Fw 190, ale ak chces aj ty nejako pomoct a nieco dosiahnut, tak musis postupovat skor ako Fucida - fakty a cisla a nie tvoje pocity a hnev ze ta nejaka uber Dora sem tam pocechra. Nehnevaj sa na mna, ale takto nejak na mna tvoje prispevky posobia.

606_Tempik napsal:
Hele Robo běž do háje. Já ti jasně napsal, že D9 44 je nesmyslně výkoná, protože léta až o 30km/h rychleji než by měla. Co ti na tom přijde špatné? To není můj pocit, to je prostě fakt, který zná každý, kdo má alespoň malinkatý přehled o výkonech letounů WWII. Ty jsi tu psal o pocitech tvých, že ti přijdou Dory OK. Takže ty kroť pocity. Já napsal prakticky to samé co Fučida. Uvedl jsem ti výkony jednotlivývh verzí (byť ve stručnosti). Takže se nad sebou zamysli. Kdyby mi i lidi co lítají za modré nepřitakaly, tak bys mi stále nevěřil že mám pravdu a to jen proto, že jsem červený pilot. Běž doprdele.


No dakujem velmi pekne, omluvit sa mozes cez PM, nemusis verejne Cool

Nenapisal si vobec to, co Fucida. Zakladny rozdiel je, ze Fuci vie o com rozprava, a ty ani velmi nie, Fucida argumetuje a ty ani velmi nie, ty sa len hadas. Mne osobne na tychto FM veciach az tak nezalezi, rozpisal som podrobne ze neriesim ci je dake ero o par km/h rychlejsie, lebo charakter zodpoveda a je to akotak vyvazene (myslene z hladiska hry). Ak to ovsem opravia a budem vediet, ze to je blizsie tomu ako to ma byt, tak budem len rad a privitam to rovnako ako Sptiky.

Co som sa snazil vysvetlit predovsetkym, tak zalezi aj na sposobe argumentacie - to aby vedeli ostatni so snahou opravit chyby co ich irituju, totiz tvoj sposob nemozno brat vazne, aj ked to myslis dobre.
 
Robo
Farky napsal:
Tak já přihodím taky nějaké to polínko.
Když jsou teda teď Spitfiry naprosto správně, proč když vysunu klapky těžkne éro na ocas a ne na čumák jak by to mělo být?
Proč musím ve Spitu "pětce" makat víc s trimem než ve Spitu Mk.IX, když ve skutečnosti to bylo naopak? Pilotní manuál "devítky" říká, že to letadlo s plnýma nádržema v podstatě nešlo vytrimovat (a s přídavnou nádrží 90 galonů se s tím pomalu nedalo lítat), v manuálu na "pětky" nic takovýho není.
Když porovnám manuály, "pětka" by měla být stabilnější než "devítka". Subjektivně mi přijde stabilnější Mk.IX, nemůžu si pomoct.


Ci su 'naprosto spravne' neviem, ale urcite su historicky vernejsie a s komplexnejsimi letovymi modelmi ako boli v 4.09.

Tie otazky ohladom klapiek a trimu ako aj dalsie specificke otazky neviem vobec posudit, asi najlepsie opytat sa Lesnika ak sem do tohto marastu nahodou este zabludi Šklebící se

Tiez som si nie isty, ci sa uz nejakych zmien v letvom modeli dockali aj Spitfiry Mk.IX, preto mozno ten rozdiel.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,689,918 návštěv