September 22 2025 10:44:11
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
War Thunder
Merten
O tom jaká byla Cobra nejlíp svědčí komentář jednoho jejího pilota a ten řekl,že to bylo nejpříjemnější letadlo na kterém kdy lítal,ale nejvšivější na jakém kdy bojoval Úsměv takže asi tak.
 
Rumcajs
Zajímavě o P39 povídá Golodnikov. K přečtení je to zde, asi je to notoricky známo, ale pro jistotu http://lend-lease.../part3.htm.
Co mě ale zaulalo nejvíc, jsou pasáže úplně dole na tý stránce, kde se mluví o skutečných výkonech letadel. Natvrdo se tam říká o tom, že po válce nebyli schopni dosáhnout tabulkových výkonů s německýma letadlama. A že se prý ukázalo, že němci do tabulek dávali teoretické rychlosti, které ale reálně nebyly dosažitelné. Docela zajímavé čtení. I když jsem tohle interview s Golodnikovem četl už několikrát, vždy po čase v tom objevím něco, co mi dříve unikalo.
 
WT_Horrido
Němci prostě podváděli vlastní piloty, velení i nepřátele. Ultranordická lest. Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Hoper
Ad nechuť přejít z Kobry na La (Jak) - a nemohlo to být taky tím, že to byly diametrálně rozdílný letadla a tudíž přechod na ně v bojových podmínkách nebyl zrovna příjemný ?

A pohodlí v kokpitu Kobry možná mohl "kompenzovat" strach z toho, že když se z ní muselo skákat, ráda svého pilota "kopla" směrovkou (když vyskočil blbě). A ještě mám za to, že byl problém s jedněmi dveřmi, resp jejich otvíráním (nouzovým za letu ? nebo naopak jejich snahou se za letu otevřít ? Farky, nevíš o tom něco ? :), takže ty byly většinou zavřeté natvrdo.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
606_Temp
magot napsal:

P-39 nechtěli ani a amíci ani angláni (po otestování u Dunkirku), neodpovídal objednávce a dokonce ani údajům se kterými byl dodáván. Bylo to fiasko. A Rusové byli divný pohrdali Spitama, P-47 i FW-190 a střepy jako P-39 měli rádi.
Lavočka byla sice výkonná ale pilot neměl takový pohodlí jako v P-39. (řvala jak cirkulárka, málo místa, výhled)


To není pravda. Trošku jsi to překroutil. P-39 ne že amíci a briti nechtěli, protože to byl střep, ale protože to nemělo kompresor a nad 10 000 stop to ztrácelo výkon (stejně tak dopadl i Mustang mk I a rozhodně o něm nikdo nemůže říct, že byl Mustang střep). Do téhle výšky to byl velmi slušný stroj a právě proto ho měli rusové rádi. Tam se totiž -jak jistě všichni vímě- létalo hlavně v těch nižších výškách. Kobra tam byla rychlá, obratná a dobře vyzbrojená, kvalitně zpracovaná (pilot se tam jak v Lavočce nevařil a nepotřebopval špunty do uší a ještě sluchátka). Ne že by byla Kobra nějaký zázrak, ale bylo to v malých výškách jedno z těch lepších letadel.
 
http://no606.ic.cz/
313_Nevo
Presne Horri, podvadzali. A kto podvadza, ten aj kradne. A kto kradne, ten aj zabija.
Myslim, ze to celkom presne zodpoveda popisu nemcov.
 
Joe Hallenbeck
No že by František měl povoleno sólo létání, o tom jsem v životě neslyšel. Pokud vím, dostával za každé takové porušení kázně dost za uši, nebyl za trest náhodou i uzemněn?
313_FlyBoy
RY-C
 
Jara4
Hoper napsal:

A pohodlí v kokpitu Kobry možná mohl "kompenzovat" strach z toho, že když se z ní muselo skákat, ráda svého pilota "kopla" směrovkou (když vyskočil blbě). A ještě mám za to, že byl problém s jedněmi dveřmi, resp jejich otvíráním (nouzovým za letu ? nebo naopak jejich snahou se za letu otevřít ? Farky, nevíš o tom něco ? Úsměv, takže ty byly většinou zavřeté natvrdo.


Ne nadarmo se jí říkalo "widow maker" (stroj na výrobu vdov).
 
Rumcajs
Joe Hallenbeck napsal:

No že by František měl povoleno sólo létání, o tom jsem v životě neslyšel. Pokud vím, dostával za každé takové porušení kázně dost za uši, nebyl za trest náhodou i uzemněn?

Jo byl trestán a nikam to nevedlo. Proto dostal u Poláků status hosta a mohl létat volně. Je to napsaný všude, kde se o něm píše. Třeba zde. http://www.bbm.or...ntisek.htm.
Frantisek’s method was to break formation, to proceed on solitary missions to score his ‘kills’, hunting as if by instinct. Once, after pursuing a fleeing German bomber, flight commander Flight Lieutenant Witold Urbanowicz had ordered Frantisek never to break formation again without permission. Two days later Frantisek disobeyed this order, endangering lives and undermining discipline in the squadron. Something had to be done. Squadron Leader Ronald Kellett and Urbanowicz came to a compromise: Frantisek would become a ‘guest’ of the squadron: he was therefore free to do what he was best at. The following day he shot down three more German aircraft.
 
Serza
Uz se vam stalo ze byste nepriteli rekli, ze ma sracku stroj a nedohoni vas, nacez mu narvali zespodu davku, on se vam zacal vysmivat, ze nemate rychlost a ulitaval, a vy se potutelne usmivali, pac ste vedeli ze vas motor je doma, a za minutu ho zacnete dohanet? :-)
 
313_Nevo
Oculus Rift in War Thunder

YouTube Video



CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Tom_The_Maniac
Oculus... volné pole pro Armu a pro Il-2 Šturmovik!
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast

Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞
Raging hard on WarThunder...

(Nick upraven na závěrečný vývojový stupeň)
 
313_Nevo
YouTube Video



CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
WT_Horrido
Pěkné:

YouTube Video



武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
313_123
to jo, ale už jsem odinstaloval a už instalovat nebudu Šklebící se
 
olda Olde maly
WT_Horrido napsal:

Pěkné:

YouTube Video




Copak o to, videa udělat uměj. Ale jinak ... Úsměv
 
WT_Horrido
Jinak co? Nikdo to nehraje co? Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
313_Paegas
WT_Horrido napsal:

Jinak co? Nikdo to nehraje co? Úsměv


Rozhodně nikdo Mrknutí

[img]http://jiri.foltyn77.sweb.cz/shot%202013.08.22%2018.43.51.jpg[/img] is not a valid Image.
 
olda Olde maly
WT_Horrido napsal:

Jinak co? Nikdo to nehraje co? Úsměv


Nebuď tak chytlavej Úsměv Já jen, že to video je lepší než to, co ta hra nabízí Vyděšený A doufám, že z toho nebude zase flame. S tím můžete jít na WT forum do Čs-Sl sekce Šklebící se
 
magot
Já bych si o to ani CLODa neopřel ... Šklebící se
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,082,770 návštěv