September 29 2024 08:34:58
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.10 patch
saldy
nějaký čas uplynul, hlava vychladla a mně se s 2s žije dobře....jistě stále tvrdím že malé bomby mají mít také menší prodlevu ale furt je to lepší nežli stav předchozí.
2s mě donutili požívat stuvi-tím pádem i celý let a útok na cíl má nějakou tu formu. 2s mě přivedly létat Sturmovik kterých hra nabízí 10verzí a širokou nabídku zbraní bez 2s nevíhody. Ještě více se otevřela možnost pro využití všemožných kanonů na obou stranách, větší část tanků lze úspěšně ostřelovat do zadní části, atd...jen tak dál Mrknutí
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Robo
saldy napsal:
nějaký čas uplynul, hlava vychladla a mně se s 2s žije dobře....jistě stále tvrdím že malé bomby mají mít také menší prodlevu ale furt je to lepší nežli stav předchozí.
2s mě donutili požívat stuvi-tím pádem i celý let a útok na cíl má nějakou tu formu. 2s mě přivedly létat Sturmovik kterých hra nabízí 10verzí a širokou nabídku zbraní bez 2s nevíhody. Ještě více se otevřela možnost pro využití všemožných kanonů na obou stranách, větší část tanků lze úspěšně ostřelovat do zadní části, atd...jen tak dál Mrknutí


Mrknutí
 
Robo
606_Tempik napsal:
Já už se těším až budou oficiálně opravené i výkony Bf-109G6/AS i obou Fw-190D9.


Ja tiez dufam, ze sa neskonci u Mk.Vb Vyděšený

Co sa G-6/AS tyka, tam sa vykony lietadla v hre priblizuju skor realnej G-14/AS, ale moj nazor je, ze late war Befka aj Dory su na tom este relativne ok co sa FM tyka. Ktore parametre presne mas na mysli? Na tychto erach mam hodne nalietane a dost som sa aj zaoberal porovnavanim s roznymi testami a co sa mi vybavuje az take zle to nebolo vramci Sturmovika. Samozrejme zlepsovat sa da stale a ako LesniHU naznacil, Befka su na rane a na rade hehe. Ak mas cas napis co konkretne sa ti nezda na G-6/AS a D-9inach...

606_Tempik napsal:Např. Tempest, který z neznámého důvodu používá rychloměr v knotech a jeho panncéřová deska dělá výhled podobný kdejakému čtyřmtorovému bombardéru Mrknutí


O tom rychlomeri som pocul, ale odpoved bola praveze ze to tak ma byt. Nesmies zabudat, ze Briti su divni! Taktiez ta doska, mne tam tiez vadi ked cumim za seba, viem ze to viaceri piloti na WC maju osetrene a pouzivaju MOD ktory to 'opravuje', ale podla mna osobne to je cheat a ofajc! Podla vykresov ta doska bola tak ako je namodelovana - celkovo Tempest ma jeden z najkrajsich a nakpresnejsich kokpitov, ze... - a zhorseny vyhlad je kvoli obsencii realneho pohybu hlavou a to sa neriesi znizenim dosky podla mna Šklebící se
 
Joe Hallenbeck
Diky Robo.
O tom zhasinani to vim, jen mi neni, nebo nebyla jasna prave funkce "Shilling's orifice" a jak dokazala ve finale pilotum pomoct pri -G manevrech, nebo li co si mohli piloti pak dovolit. Vim ze byl zcela urcite limitovan let "na zadech", ale nevim jak to bylo pri potlaceni do -G.
Ja vim, psal jsi ze tu nejsi na Spity odbornik, ale preci jen jsi, asi ze vsech diskutujicich nejvice fundovany, proto jsem se obratil na tebe Mrknutí
Kazdopadne diky za info Mrknutí

EDIT: jj ted jsem to zkusil a skutecne pri max vykonu motoru (vcetne boostu) pri -G nedojde k pokuckavani, sice v prvni vterine dojde ke snizeni otacek, ale v zapeti kdyz pusobeni -G pokracuje tak motor opet vali na max aniz by kuckal!

Super Mrknutí
Upravil/a Joe Hallenbeck dne 23-01-2011 12:24
313_FlyBoy
RY-C
 
Robo
Joe Hallenbeck napsal:
Diky Robo.
O tom zhasinani to vim, jen mi neni, nebo nebyla jasna prave funkce "Shilling's orifice" a jak dokazala ve finale pilotum pomoct pri -G manevrech, nebo li co si mohli piloti pak dovolit. Vim ze byl zcela urcite limitovan let "na zadech", ale nevim jak to bylo pri potlaceni do -G.
Ja vim, psal jsi ze tu nejsi na Spity odbornik, ale preci jen jsi, asi ze vsech diskutujicich nejvice fundovany, proto jsem se obratil na tebe Mrknutí
Kazdopadne diky za info Mrknutí


No to vobec nie, najviac fundovany je tu LesniHU a potom kopec dalsich, ale len ja som bol dostatocne blby na to, aby som stracal cas vypisovanim na SVK Šklebící se Šklebící se

Co sa riesenia pomocou SO tyka, v principe bez toho sa to chova ako early Vb v hre v 4.10 - cize karburator nebol schopny prepustit spravne mnozstvo paliva a motor sa prechlastal. Potialto jasne. No a SO je len kruzok s dierkou, ktora je vyratana tak, aby aj pri potlaceni mal Merlin spravne mnozstvo paliva (a nie viac). Toto bolo jedno nastavenie pre plny vykon na konkretnom Booste. Cize 16lbs. Spity mali ten otvor inej velkosti ako 12lbs a fungovalo to len na konkretnom rezime. Ked bol momentalny plniaci tlak iny ako ten prednastaveny, tak to zase nefungovalo, pricom ako prednastaveny MP bol pochopitelne plny bojovy vykon. (Aspon takto tomu rozumiem ja, ale mozem sa mylit, necital som ziadny manual.) Takze jedinym limitom bolo toto pevne nastavenie. A piloti samozrejme aj tak nerobili dlhsie neg G manevre.

Cize motor Merlin 46 so SO karburatorom nastavenym na bohatu zmes, 12 libier boostu a 3000 otacok (=plny bojovy vykon) bude mat pri neg G manevri spravnu dodavku paliva cez karburator, ale ten isty motor na 2800 otackach / 9lbs booste sa pri tom istom manevri prechlasta.

Riesenie to bolo len docasne, otacky samozrejme trosku klesnu, ale motor sa nezahlti. Na ovela nizsom Booste v skutocnosti asi dokazal aj uplne zhasnut...
Upravil/a Robo dne 23-01-2011 12:30
 
606_Temp
Robo napsal:
606_Tempik napsal:
Já už se těším až budou oficiálně opravené i výkony Bf-109G6/AS i obou Fw-190D9.


Ja tiez dufam, ze sa neskonci u Mk.Vb Vyděšený

Co sa G-6/AS tyka, tam sa vykony lietadla v hre priblizuju skor realnej G-14/AS, ale moj nazor je, ze late war Befka aj Dory su na tom este relativne ok co sa FM tyka. Ktore parametre presne mas na mysli? Na tychto erach mam hodne nalietane a dost som sa aj zaoberal porovnavanim s roznymi testami a co sa mi vybavuje az take zle to nebolo vramci Sturmovika. Samozrejme zlepsovat sa da stale a ako LesniHU naznacil, Befka su na rane a na rade hehe. Ak mas cas napis co konkretne sa ti nezda na G-6/AS a D-9inach...

606_Tempik napsal:Např. Tempest, který z neznámého důvodu používá rychloměr v knotech a jeho panncéřová deska dělá výhled podobný kdejakému čtyřmtorovému bombardéru Mrknutí


O tom rychlomeri som pocul, ale odpoved bola praveze ze to tak ma byt. Nesmies zabudat, ze Briti su divni! Taktiez ta doska, mne tam tiez vadi ked cumim za seba, viem ze to viaceri piloti na WC maju osetrene a pouzivaju MOD ktory to 'opravuje', ale podla mna osobne to je cheat a ofajc! Podla vykresov ta doska bola tak ako je namodelovana - celkovo Tempest ma jeden z najkrajsich a nakpresnejsich kokpitov, ze... - a zhorseny vyhlad je kvoli obsencii realneho pohybu hlavou a to sa neriesi znizenim dosky podla mna Šklebící se



Výkony Dory - Dora roku 44 nemá létat 730 km/h (zvláštní, že jako častý pilot tohoto stroje jsi si toho nevšiml).Dora roku 45 se dá s přimhouřením obou očí považovat za jednu z těch nejsilnějších verzí.
G6/AS je prakticky výšková verze G6 (zjednodušeno) a G6 AS by měla být v nižších a středních vškách pomalejší, než klasická G6. Ani G6/AS ani G14/AS by neměla u země létat 590+ km/h.

Ad Tempest - Tempest má samozřejmě mít rychloměr v MPH. Mám doma manuál papíru, na netu se dá sehnat i scan. Knoty používaly námořní letadla a třeba následník Tempesta - Fury používal knity, ale to proto, že operoval z letadlovek.
Ohledně výhledu dozadu- Proč má tedy mustang D i P-47D lepší výhled dozadu než Tempest, ikdyž používají stejný překryt? Stačí si najít i porovnávací testy (a to i z archivů luftwaffe, kde měli kořistního Tempesta) a zjistíš, že výhled do všech stran byl výborný. Německý tetovací pilot hodnotil výhled dozadu z Tempesta lépe, než z Fw-190.
(mimochodem Tempest snesl ve střemhlavém letu více, než P-47, i všechny verze Fw-190)
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
WT_Horrido
Já jsem nikdy nepochopil co to je Dora 44 a Dora 45, to bychom možná měli vyřešit jako první Úsměv

A Tempíku pokud chceš vést diskusi o výkonech zační tím že sem dáš originál německé grafy rychlostí v závislosti na výšce a ne psaním dojmů.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Robo
606_Tempik napsal:Výkony Dory - Dora roku 44 nemá létat 730 km/h (zvláštní, že jako častý pilot tohoto stroje jsi si toho nevšiml).


No, tak jasne ze som si vsimol, viem ze to je rychlost 1944 varianty vo vyske 6500m s C3 einspritzungom a zavretym chladicom... kym sa nezacne prehrievat. Podla toho, co viem, tak takuto rychlost dosahovala v cca takej vyske aj v reale. Vyssie je vykonnostne dost nanic a na Mustangy a Jugy sa tam hore nechyta. Ja sa v tom nejak moc nevyznam, ale predpokladam, ze sa pozru aj na vsetky Fw 190 a ak tam budu nejake chyby tak snad upravia. Nemam tu Il-2 compare ani som nikdy v boji neriesil detaily. Dobre zalietany Tempest nakope Doru rovnako ako dobre zalietana Dora nakope Tempest. V dobre (a vysoko) lietanom Jugu ma Dora strasny problem rovnako ako aj s Mustangom. Pre mna to je hlavne o pilotoch a taktike, na toto je ta hra dobra a osobne neriesim ak je nejake ero leti o 10km/h rychlejsie ako v reale. Ak lietam dobre tak mu to aj tak nepomoze. Samozrejme treba vediet co a ako, napr ze Tempest pri zemi na 44 Dore dozeniem ak mam chladic zavrety a gulicka na stred a on truhlik chladic vyplazeny, leti sregom a ked ho dobehnem a zlozim tak povie ze som darebak a cheater, lebo Dora podla grafu NEMOZE Tempika dohnat. No a o tom to je. Viem ze mam 270 sekund cas, kym zadriem motor. To iste plati naopak, na Tempeste lietam na WC casto a rad a viem co to ero dokaze a co uz nie.

606_Tempik napsal:Dora roku 45 se dá s přimhouřením obou očí považovat za jednu z těch nejsilnějších verzí.


Paradoxne ani nie. MW50 neposkytovala oproti C3 Einspritzungu nejaku extra vyhodu a dan bola zvysena hmotnost kvoli instalacii extra nadrze atd atd. 1945 je menej obratna a v podstatnych vyskach o dobrych 15-20km/h pomalsia ako 1944 a celkovo narocnejsia na pilotaz. Vyhodu ma len v malych vyskach (najvacsi efekt MW50) a v oblasti medzi cca 2500-4000. Lietat s akoukolvek Dorou medzi 2 a 4000 je zly napad a dole pod 2000 lietavam samozrejme pomenej. Preto ti skoro kazdy modrasek potvrdi, ze 1944 Dora je lepsia ako 1945.

606_Tempik napsal:G6/AS je prakticky výšková verze G6 (zjednodušeno) a G6 AS by měla být v nižších a středních vškách pomalejší, než klasická G6. Ani G6/AS ani G14/AS by neměla u země létat 590+ km/h.


Toto suhlasit nemozem Šklebící se, obavam sa ze o late war Befkach nemas dobre informacie. Klasicka G-6 (early alebo late, to je jedno) ma uplne iny motor ako G-6/AS, skus trosku pogooglit o MW50 a o tom, ako suvisi jeho pouzitie s nadmorskou vyskou. Praveze cim vyssie, tym je totiz prinos vstrekovania MW50 mensi a mensi. Co sa rychlosti tyka, ASko schova Befko bez MW50 do vrecka hocikde v rychlosti aj stupani, hacik je doba a sposob jeho pouzitia. Ja G-10, G-6/AS ani K-4 nelietam preto, aby som bol rychly pri zemi, ale aby som prestupal Americana a vnutil mu svoj sposob boja... aspon na chvilu, lebo potom sa mi to zacne varit a musim sa zdekovat. Cool Umenie je menezovat motor tak, aby som mal pred bojom co najstudensi, zbadam kontakt, stupam na MW50 ako debil, mam dokopy tak 12 minut na boj, z toho 6 minut s overheat spravou a potom musim chladit.

Nevravim, ze DBcka 60x su v hre namodelovane spravne, posudit to neviem, ale FM tych late war Befiek vzladom na hratelnost a moznosti hry v 4.09 je vcelku OK. Tam by som skor ocakaval nejake vyhrady voci stupavosti ako voci maximalnej rychlosti, tam mozu byt iste nepresnosti, ale to ja posudit neviem.

606_Tempik napsal:Ad Tempest - Tempest má samozřejmě mít rychloměr v MPH. Mám doma manuál papíru, na netu se dá sehnat i scan. Knoty používaly námořní letadla a třeba následník Tempesta - Fury používal knity, ale to proto, že operoval z letadlovek.
Ohledně výhledu dozadu- Proč má tedy mustang D i P-47D lepší výhled dozadu než Tempest, ikdyž používají stejný překryt? Stačí si najít i porovnávací testy (a to i z archivů luftwaffe, kde měli kořistního Tempesta) a zjistíš, že výhled do všech stran byl výborný. Německý tetovací pilot hodnotil výhled dozadu z Tempesta lépe, než z Fw-190.
(mimochodem Tempest snesl ve střemhlavém letu více, než P-47, i všechny verze Fw-190)


Ak je to tak, treba nahlasit, snad to opravia na MPH.

Prekryt kabiny moze byt ten isty, ale pancierova doska za pilotom nie. Vyhlad je podla mna zly preto, lebo v hre nemozes pohnut hlavou ako v skutocnosti a obzriet sa poza dosku. Ale riesit to znizenim dosky v 3d modeli je zle riesenie, aspon podla mna. Ciastocne to pre mna riesi 6DoF, a uznavam ze tam tiez dozadu vidim aj to co uz nemam... Kazdopadne na Tempesta nedam dopustit, je to uzasne ero a tazsie na taktiku a boj ako Jug alebo Mustang, aspon podla mna.
 
Ajvn
Ničeho se neboj Tempíku na "2 sekundy" se chystám.Úsměv
 
Joe Hallenbeck
Jj super práce DT! Jsem naprosto spokojeny. Mrknutí Ono delat delsi -G manevry fakt neni ani potreba. Úsměv
Kdyz se vam podari vyladit pohled z kokpitu Vc (posunout ho trochu niz) tak budou Spity konecne snad v cajku. Mrknutí
313_FlyBoy
RY-C
 
Robo
WT_Horrido napsal:
Já jsem nikdy nepochopil co to je Dora 44 a Dora 45, to bychom možná měli vyřešit jako první Úsměv


Spominam to v jednom odstavci o prispevok vyssie, v skratke 44 ma C3 Einspritzung a 45 MW50. 44 je obratnejsia a vykonnejsia nad cca 4500m, MW50 je tazsia a vykonnejsia nizsie. MW50 do Fw 190 sa ukazala byt trosku zbytocna vec, lebo C3 Einspritzung bol vhodnejsi, jednoduchsi a efektivnejsi.

WT_Horrido napsal:A Tempíku pokud chceš vést diskusi o výkonech zační tím že sem dáš originál německé grafy rychlostí v závislosti na výšce a ne psaním dojmů.


Co sa rychlosti '44 D-9 tyka, tak faktom je, ze oproti realite ma lietadlo v hre rychlost:

- korektnu v malych vyskach (cca pod 2000m)
- je trochu pomalsia akoby mala byt v strednych vyskach (2000-4500)
- je trochu rychlejsia akoby mala byt vo velkych vyskach

Ale vcelku nie az tak zle, su to male odchylky a celkovy charakter je podla mna OK. Co sa hratelnosti tyka, tak suboje Dora vs Tempest su podla mojho nazoru len a len na pilotovi.
 
1stCL_Fucida
Ohledně Fw 190 pro DT připravuji mnohostránkový elaborát Úsměv Netřeba psát "výkřiky do tmy" Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Hoper
saldy napsal:
nějaký čas uplynul, hlava vychladla a mně se s 2s žije dobře....jistě stále tvrdím že malé bomby mají mít také menší prodlevu ale furt je to lepší nežli stav předchozí.
2s mě donutili požívat stuvi-tím pádem i celý let a útok na cíl má nějakou tu formu. 2s mě přivedly létat Sturmovik kterých hra nabízí 10verzí a širokou nabídku zbraní bez 2s nevíhody. Ještě více se otevřela možnost pro využití všemožných kanonů na obou stranách, větší část tanků lze úspěšně ostřelovat do zadní části, atd...jen tak dál ;)


...2s mě donutili požívat...

a o tomhle ty 2s (asi) měly být :)
(snad se to poladí a bude spokojenost i u Farkyho a Berryho ;) )
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
Robo napsal:
...celkovo Tempest ma jeden z najkrajsich a nakpresnejsich kokpitov, ze... - a zhorseny vyhlad je kvoli obsencii realneho pohybu hlavou a to sa neriesi znizenim dosky podla mna :D

proč se pak měnil výhled z FW ? není to stejný princip "výhledu" ;)
půjde někdy změnit pohyb hlavou ve Šturmu ? nemyslím tím nutně 6DOF...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
Joe Hallenbeck napsal:
Diky Robo.
O tom zhasinani to vim, jen mi neni, nebo nebyla jasna prave funkce "Shilling's orifice" a jak dokazala ve finale pilotum pomoct pri -G manevrech, nebo li co si mohli piloti pak dovolit. Vim ze byl zcela urcite limitovan let "na zadech", ale nevim jak to bylo pri potlaceni do -G.
Ja vim, psal jsi ze tu nejsi na Spity odbornik, ale preci jen jsi, asi ze vsech diskutujicich nejvice fundovany, proto jsem se obratil na tebe ;)
Kazdopadne diky za info ;)

EDIT: jj ted jsem to zkusil a skutecne pri max vykonu motoru (vcetne boostu) pri -G nedojde k pokuckavani, sice v prvni vterine dojde ke snizeni otacek, ale v zapeti kdyz pusobeni -G pokracuje tak motor opet vali na max aniz by kuckal!

Super ;)

já těmhle věcem nerozumím, ale když si přečtu readme ke 4.10 a tam vidím, že dírka slečny Shilling funguje při plném knedlíku, tak i mně dojde, že při menším plynu to fungovat nebude - bude to chcípat... Ale to chce RTFM ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
WT_Horrido
Robo napsal:
WT_Horrido napsal:
Já jsem nikdy nepochopil co to je Dora 44 a Dora 45, to bychom možná měli vyřešit jako první Úsměv


Spominam to v jednom odstavci o prispevok vyssie, v skratke 44 ma C3 Einspritzung a 45 MW50. 44 je obratnejsia a vykonnejsia nad cca 4500m, MW50 je tazsia a vykonnejsia nizsie. MW50 do Fw 190 sa ukazala byt trosku zbytocna vec, lebo C3 Einspritzung bol vhodnejsi, jednoduchsi a efektivnejsi.


U Juma 213A?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
606_Temp
Robo vůbec jsi nepobral co jsem napsal o těch Dorách. Já vím, že herní Dora44 je výrazně lepší, než dora 45. A je lepší právě proto, že Dora roku 44 nemá létat (ve hře) 730+ a ani u země a u země 610. To co popisuješ je možná nějaké tetsovací verze bůhvíčeho, ale ne sériově vyráběný stroj (já taky nechci, aby Tempest lítal 750, ikdyž jeho prototyp tak létal).
První verze Dory měli motor o výkonu cca 1750PS a u země lítali s bídou 570 a ve výšce pak +- 670. Ano, pak se boostovalo C3 benzínem, nebo MW 50, ale i tak se dory dostali nejběžněji na hodnotu 1900PS a výkony u země se přiblížili 580/590 a ve výšce k 690. Pak tu máme různé zvěsti o 2000+PS verzích, které se dostali na hodnoty 700 km/h a 600+ u země. Nic to ale nemění na faktu, že i na konci roku 45 lítali stroje se závěsníky na přídavné nádrže a ne 2000+PS motorem. Dosahovali u země 575 a ve výšce +-6km 680 km/h.
O tomhle by ti ale měl povídat asi spíš Fučida. (případně jeho popis Dory najdeš zde http://www.palba....php?t=2003

Ad Bf G/AS - AS neznamená, že stroje dostaly MW-50. MW-50 dostali i klasické G6. AS verze dostali větší kompresor z DB605. Zjisti si o tom něco ty. Opět se nebavím o hře, kdy AS právě schová za sebe klasickou G6, ale o reálu.

Kokpit Tempestu - Zčásti s tebou souhlasím. Problém nemožnosti vyhnout hlavu tu je. U P-47, jterá však měla plát podobně velký je to uděláno lépe. Onen modový kokpit Tempestu je možná až hodně otevřený, ikdyž viděl jsem ještě na starém AAA debatu i tom, že je to správně. Byl porovnáván nový model kokpitu s fotografiemi a sedělo to opravdu mnohem lépe, než originál Il2.

O to jak je které které letadlo v ilovi dobré proti jiným se vůbec bavit nehodlám a do naší debaty to nepatří.

Horido, myslím každý kdo se o to trochu více zajímá má tahle grafy uložené, případně ví kde je nalézt.
Ale pokud máš graf Fw-190D9, ve kterém nám dora léta 610 km/h u země a zároveň 730 km/h e výšce 5000-6000 metrů, tak se nechám milerád přesvědčit. Já totiž viděl grafů spousty a tenhle ne a ne nalézt.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
TozziFan
Tak já nevím, ale vypadá to na
DOMÁCÍ (Ajvn+Tempík) : 0
HOSTÉ (Robo) : 3

Mrknutí jen houšť
 
Robo
WT_Horrido napsal:
U Juma 213A?


Ano.
 
WT_Horrido
Robo napsal:
WT_Horrido napsal:
U Juma 213A?


Ano.


Stránka z manuálu je?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,689,975 návštěv