DCS WWII
|
Ajvn |
Přidané 22-08-2017 16:46
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
No už jsem to měl Magote na jazyku.
Ty" DCS mody" jsou fakt na zblití. |
|
|
|
magot |
Přidané 22-08-2017 16:53
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Technicky se jedná o ukradené vysoko-polygonové modely z komerčních portálů, zkonvertované ED toolama,
bez jakékoliv vnitřní dmg struktury, FM a čehokoliv smysluplného. Na šroubované na Mig-21 nebo třeba traktor to je jedno .. takže bez vlastního kódu.
Takže fake kulisy ..
Ale sem tam se zajímavý mod objeví .. těším se na A-4E, ten vypadá že má hlavu a patu. |
|
|
|
alfik |
Přidané 23-08-2017 13:28
|
Diskutující
Příspěvek: 4820
Založený: 21.04.06
|
Ale nový (DCS) Megažbluňk by se na tom snad udělat dal, ne?
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 23-08-2017 15:59
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
No ja jen tiše doufám ,že mapu Normandie "nějak" vypiplají a nebude z toho kurva megažabinec. Prozatím to tam tak nějak kuňká. |
|
|
|
magot |
Přidané 27-08-2017 17:25
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Tanec s vierlingem
krátká dávka z vierlingu
[img]https://s25.postimg.org/sa2tkh8pb/Screen_170827_170417.jpg[/img] is not a valid Image.
náměr kulomety spita
[img]https://s25.postimg.org/j3kix73gv/Screen_170827_170426.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/p5s5norwv/Screen_170827_170440.jpg[/img] is not a valid Image.
dvacítky spita vs smrtlený zásah z vierlingu, druhá krátká dávka
[img]https://s25.postimg.org/xgdyvingv/Screen_170827_170445.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/imzbarfpr/Screen_170827_170452.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/5ub7au43z/Screen_170827_170455.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://s25.postimg.org/v2w14i91r/Screen_170827_170457.jpg[/img] is not a valid Image.
das Ende des tanzes
[img]https://s25.postimg.org/ovp8i32of/Screen_170827_170522.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a magot dne 27-08-2017 17:32
|
|
|
|
petsild |
Přidané 27-08-2017 18:25
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Škoda že ty obrázky nejsou pohyblivé
|
|
|
|
Paulus |
Přidané 29-08-2017 09:30
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
Nejenom BOX ale i DCS má problémy. Po posledním patchi 1.5.7 už nelze hrát on-line, hra se velmi seká!
Jak mne upozornil Fiks, už se o tom diskutuje na fóru DCS.
https://forums.ea...p?t=190539
"Houston, we have a problem"... big time!
Problem: The latest release of 1.5.7 seems to have big performance issues.
Run the attached mission in DCS 1.5.6 and select red coalition , first KA-50.
Go to external view and rotate. The mission will do a hickup at the start (this is normal), but should run smooth afterwards...
Run the same attached mission in 1.5.7 and select red coalition, first KA-50.
Do the same, go to external view and rotate.
DCS 1.5.7 seems to have big performance issues at the moment.
It stutters everywhere and is not playable.
This is not good, sorry. Can I help to identify the root cause?
Or, can you run a performance profile on this mission?
I think it is either the AI, or the Detection or something.
But something is wrong definitely.
https://forums.ea...p?t=192541
Its still stuttering, every 3 secs, almost like a run-time loop is getting hung on something.
The less units I put on the map the less pronounced it is, the more units , the more pronounced (the stutter gets a lot more accentuated), running the server locally, the stutter is also pronounced less, than connecting to a remote server.
Its almost like the run-time for updating the units through the netcode is getting hung up on something every 3 secs, I had to bring the units on my server down to 400 from 1100, I had 1100 units running buttery smooth on 1.5.6
I spent a good 3 hours trying different configurations, no sams, with sams, no boats, with boats, etc etc, it really didn't change anything between the changes, it was specifically based on unit count. An empty map seem to run smooth.
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
magot |
Přidané 29-08-2017 10:20
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Prostě 1.5x odinstaluj a máš to vyřešený ;-)
Jestli chceš lítat na Kavkaze tak si mapu plácni ručně do 2.1. Na online polet si počkej až do 2.2 nebo 2.5 kde to bude all in one.
Nemá cenu se s tím rozčilovat .. |
|
|
|
Mira |
Přidané 29-08-2017 10:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Je to celý nějaký divný..s tím online..takový server 104 běží pořád a bez problému..Buddy Spike moderna Blue Flag má pořád něco, strašně nestabilní, brutální zpoždění. Holt čím víc scriptů, tím víc v péérdeli..Jak je na tom ta jejich Normandie netuším.. |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 29-08-2017 10:47
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Tak tak. MB2 má něco málo kolem 800 skriptů. |
|
|
|
Mira |
Přidané 29-08-2017 10:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Měl jsem na mysli tu misi Normandie co běží na druhém serveru Buddy Spiku, ne samotnou mapu je mi jasné, že to není problém v mapě..právě, že tam nechodím, tak nevím jak totam lítá, oproti BF, kam se ani nevyplatí připojovat. |
|
|
|
petsild |
Přidané 30-08-2017 16:06
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
Máš to pod kontrolou , kdy zas půjdeš do vzduchu?
|
|
|
|
magot |
Přidané 30-08-2017 16:29
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
dobře ty, já bych tu stoděvku ztratil hned v první minutě |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 30-08-2017 19:26
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
Dobré. |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 31-08-2017 21:48
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Malebná obec, v níž byl schován nějaký flak či co.
[img]https://picload.org/image/rwplcplr/screen_170831_200521.jpg[/img] is not a valid Image.
Cestou jsem našel kolo, ale drželo v té zemi, jak přibité. Holt neukradl jsem.
[img]https://picload.org/image/rwplcpla/screen_170831_201340.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
magot |
Přidané 01-09-2017 09:49
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
S Dorou hádám |
|
|
|
magot |
Přidané 01-09-2017 10:42
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Tak to všechna čest s těmi 50cal něhomety
S těma dotama by se to nemělo přehánět, ale je fakt že v stock verzi to je dost nepříjemný pernametně nic nevidět.
Myslím že ta stock verze odpovídá takovému lehkému kouřmu v rámci viditelnosti dotů, ne čistému vzduchu. |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 01-09-2017 15:35
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Saburo napsal:
pokud je tu někdo kdo zkoušel BS server a vybodl se na to kvůli viditelnosti dotů (která je fakt špatná v DCSku), tak to zkuste teď
zavedly "vytuněné" labels a doty jsou teď vidět, až moc IMO...
dal jsem dva lety s výsledkem 7 killů bez ztráty kytičky, nikdo mě nepřekvapil a já si klidně z výšky 20k vybíral cíle na které jsem v klidu padal a "jen sbíral"
No, já nevím, ale nepamatuji si, že bych v Normandii někdy viděl doty špatně. Spíš jsem se divil, jaktože je nevidí ostatní. Viděl jsem nepřítele povětšinou už z rodného letiště. Tak jsem byl vždycky naštvanej, že jsem je viděl sám, takže jsem na nepřítele taky letěl sám a umíral sám |
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 29-09-2017 15:04
|
Diskutující
Příspěvek: 4049
Založený: 06.08.15
|
Dálkoměr KDO Mod. 40
Z dnešního newsletteru.
The Kommandogerät 40 is an anti-aircraft fire director used principally for major caliber weapons such as the 8.8 cm FlaK 36 and 10.5 cm FlaK 40. The director is basically an analog computer that uses visual observation to solve the firing parameters.
The director computes continuously by using a target speed and angle of approach method, and can handle diving and curving target courses. The time from initial pickup to first round is estimated to be 20 or 30 seconds. When shifting to a new target in the vicinity of the target previously tracked and flying an approximately parallel course, as little as 10 seconds may be required.
|
|
|
|
magot |
Přidané 29-09-2017 15:25
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
To jako bude simulace flaku 36? |
|
|