September 22 2025 11:24:35
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
War Thunder
Rumcajs
Kam až moje znalosti sahají, ufoidní Lavočky jsou předmětem hry/simulace WWII. Mluvit o WWI je tedy o víc jak dvacet let vedle. Dál za BOB bylo Britské letectvo proslulé organizací. Solo lovení nebylo nijak podporované a podle všeho bylo spíš vyjímečné. Že zrovna krajan František měl tuto vyjímku neznamená, že to bylo běžné. Roztrhání skupin na solo stroje při boji je něco jiného.
Na foru o lítacích simulátorech/hrách si na skloňování předmětu celého fora budeš muset zvyknout. Zde si troufnu mluvit i za kolegy simulohráče, kterých je zde zjevně dost na to, aby si zrovna tohle nechali vzít. Lze to celkem snadno prokázat vytvořením vlákna, kde se bude pojednávat třeba o chabé simulaci klikání, simulaci odlesku budíků, hře na stíhačky, hře na simulaci stoupavosti, přílišné/nedostatečné komplexnosti simulace čehokoli co se dá využít/zneužít k nasrání toho druhého. Dalším super zásadním tématem může být tvrzení, že Bf 109 E4/N kazí hru v CLODu. Hele začínám úplně chytat slinu a mozek mi generuje desítky různých nesmyslů z našeho oboru, o kterých by se dalo dlouze pohádat.
 
WT_Horrido
Angláni kteří zoufale používali idiotenreihen jsou přímo vzorem volného stíhání.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Rumcajs
Koukám, Horrido přinesl krásné téma, ke kterému by se kde kdo mohl vyjádřit. Je to z našeho oboru, kde se všichni považujeme za experty. Obsahuje to slovo idiot, tedy to má náboj rozvířit vášně. Navíc to dehonestuje posléze vítěznou stranu, což samo o sobě v polovině místních vyvolá opovržení a v druhé polovině nadšení.
 
606_Temp
Ač je Horrido z rodu trollů, tak v tomto případě má pravdu. Právě až po BoB se začlo tohle měnit. Na samostatné výlety se chodilo jen velmi vyjímečně po celou dobu války na všech stranách.
 
http://no606.ic.cz/
DarkTatka
Update WT dobry, ale to ze mi prenastavili ovladani, to me nepotesilo.
 
Serza
Nevim, dneska sem videl premiovou Doru jak v 750-800KM/H ve stremhlavem letu naplno (jak sam rekl) pritahl knipl, a misto veseleho "Padas, zmrde" se mi z ust ozvalo pouze "COZETOKURVAMAZASBYT". Ja zkusit neco podobneho v cemkoliv jinem, klidne i Typhoonu, tak jsem odkridleny sotva na to pomyslim, a to by mel byt Typhoon ve stremhlavem letu mozna i pevnejsi nez Fok, ne?
 
1stCL_Werner
[a to by mel byt Typhoon ve stremhlavem letu mozna i pevnejsi nez Fok, ne?

Když mu zrovna neupad ocas Úsměv
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
DarkTatka
Ten novy DM je takovy docela borken, PBY Catalina je treba citliva na ocasni upadlitidu jen osklivym pohledem i z sedmicky kulometu.
 
Serza
Point is - kdyz zarvu za paku v takovy rychlosti, vydrzi to Fok nebo ne?
 
alfik
Připadne mi, že ten ocasní upadalismus mají teď všechna letadla.
Rozhodně tedy všechna, která mám v hangáru.
 
clone9cz
Rumcajs napsal:
Dál za BOB bylo Britské letectvo proslulé organizací. Solo lovení nebylo nijak podporované a podle všeho bylo spíš vyjímečné. Že zrovna krajan František měl tuto vyjímku neznamená, že to bylo běžné.


Ta výjimka byla s největší pravděpodobností alibi, aby se nemuseli starat o takové hovado. Jen si to představ, jaké důvody tě k udělení takové výjimky můžou vést. Pravděpodobně to nebylo z důvodu nepopularity v letectvu, nekázně, ale spíše jeho proslavení se za života, které nemůžeš opomíjet v době, kdy situace žádá hrdiny. Pragmatismus.
 
http://www.wwii-illusion.net
Baron
Vysiel cca 300 MB update. Zeby umravnili Lavockiny? Nebolo by od veci Úsměv
Hals - und Beinbruch!
 
Serza
Nevim, sam sem se snazil skolit Skopcaky ve Spitu, neslo mi to dneska. Tak sem hupsnul do Bf-110 abych dostal na zadek od Rusaku nepocitane mnoha zpusoby... skoncil sem u Airacobry - a zase nakladacka od Ruskych nadletadel.

Mozna ne...
Mimochodem, ma se Airacobra chovat jako sutr, nebo ne?
 
Baron
Vraj im znizili stupavost. Ak to bola jedina zmena, tak potes panbuh. Neviem ako La7, tu nemam, ale na La5FN som letel a na tu masinu nema z nemeckych strojov aktualne nic. Myslim vrtulove stroje samozrejme.
Hals - und Beinbruch!
 
Merten
Kobra je a má být celkem šutr.
 
606_Temp
Kobra rozhodně šutr nebyla. Bylo to obratné letadlo. I ta plochá vývrtky je tak trochu mýtus na základě pár případů. Kobru deklasoval nevýškový motor, jinak to bylo slušné letadlo. Ostatně ruští piloti na něj nedali dopustit a nechtělo se jim z něj ani na moderní Lavočkiny, že...
 
http://no606.ic.cz/
magot
P-39 nechtěli ani a amíci ani angláni (po otestování u Dunkirku), neodpovídal objednávce a dokonce ani údajům se kterými byl dodáván. Bylo to fiasko. A Rusové byli divný pohrdali Spitama, P-47 i FW-190 a střepy jako P-39 měli rádi.
Lavočka byla sice výkonná ale pilot neměl takový pohodlí jako v P-39. (řvala jak cirkulárka, málo místa, výhled)
 
Baron
Kdesi som cital, ze Cobra im (teda Sovietom) pripominala svojimi vlastnostami I-16. Navyse mala na sovietske pomery obrovsku palebnu silu a bola aj rychla. Preto ju mali tak radi. Okrem ineho aj preto, ze s nou mohli dorabat skoro cokolvek, co pri dielenskom spracovani sovietskych lietadiel v rokoch 41 - 43 nebolo celkom dobre mozne (utrhavanie potahov z kridiel a podobne radosti). No a o komforte v kabine ani nehovorim, to bolo pre nich cosi nezvycajne.

K Lavockinom - tiez som v nejakej knihe cital (pramene si fakt nepamatam, bolo to uz hodne davno), ze La-7 nemohli dlhodobo pouzivat plny vykon motora pre vibracie celeho stroja. Vraj to s pilotom vtedy mlatilo tak, ze nebol schopny zamerat. Neviem, ci sa to tyka aj La5FN, skor nie ako ano. Vraj to bolo odstranene az pri La-9 a La-11. To vsak uz bola ina generacia ze.
Hals - und Beinbruch!
 
310_Pip
magot napsal:

P-39 nechtěli ani a amíci ani angláni (po otestování u Dunkirku), neodpovídal objednávce a dokonce ani údajům se kterými byl dodáván. Bylo to fiasko. A Rusové byli divný pohrdali Spitama, P-47 i FW-190 a střepy jako P-39 měli rádi.
Lavočka byla sice výkonná ale pilot neměl takový pohodlí jako v P-39. (řvala jak cirkulárka, málo místa, výhled)


Rusové tak pohrdali Spitama, že je zakonzervovali (Spit IXc) a schovali na horší časy, páč nic lepšího neměli (k PVO Moskvy), Vb používali, ale páč to byly raný pětky z roku 41, tak v roce 43 rozhodně nebyly žádnou výhrou... P47 skutečně nenašla v ruském letectvu uplatnění, na bitevničení měly šturmoviky. FW190 pro rusy skutečně představoval menší problém než Bf109 - z jejich pohledu, navíc se hodně potkávali s bitevnimi verzemi foků.
Srovnání Lavočky a P39 může být dosti diskutabilní, výhled u La-5FN a výše byl lepší, Kobra byla dosti oblíbená kvůli příďovému podvozku a s tím spojeným pohodlným pojížděním, v obratnosti si s ruskými mašinami nezadala, kabina byla prostorná, nicméně rámování a v pozdejších verzích pancéřová deska za pilotem ten výhled trochu degradovala...
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
1stCL_Werner
No a hlavně měla rádio Úsměv
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,083,117 návštěv