Projekt Gennadich WW I - update
|
Wardog |
Přidané 13-11-2006 10:16
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 327
Založený: 30.09.05
|
313_Volume napsal:
ale ty motory se jim fakt netocej
No jo,škoda,ale třeba to ještě dodělaj.
Zajímalo by mě,jak bude udělán engine management.Když jsem četl o tom jak se ovládal rotační motor,tak to rozhodně nebyla žádná sranda.
Co se týče provozních vlastností měly trojplošné Fokkery Dr.I samozřejmě svá specifika. Především si němečtí stíhací piloti museli přivyknout na rotační motor, neboť většina z nich přecházela na Dr.I ze stíhacích Albatrosů či Pfalzů. Dokonce i výtečný a zkušený stíhací pilot Rudolf Stark měl zpočátku s rotačním motorem určité potíže. Proto se většina pilotů trojplošníků musela nejdříve zaškolovat na cvičných stíhacích dvouplošnících Fokker D.V, poháněných motory Oberursel U.I o výkonu 100 koní. Motory Oberursel U.I pracovaly na principu Gnome a neovládaly se klasickou plynovou pákou, nýbrž pomocí tzv. Benzinregleru (nastavení množství paliva do karburátoru) a Schnirpsknopfu (kterým se vyřazovalo z činnosti zapalování). Pomocí Benzinregleru se běžícímu motoru nastavil plný plyn, přičemž případného zpomalení motoru bylo dosaženo stisknutím tlačítka Schnirpsknopfu, tedy vypnutím zapalování. Motor se po stlačení tlačítka Schnirpsknopfu setrvačností točil dál, a když chtěl pilot opět motor spustit, jednoduše tlačítko Schnirpsknopfu, umístěné na řídící páce, zase uvolnil. Během rotace bez zapalování však motor stále nasával palivo, což u Fokkerů D.V představovalo vážné nebezpečí požáru. Pilot tedy udržoval nižší výkon motoru pomocí častého stlačování tlačítka Schnirpsknopfu a právě časté používání tohoto tlačítka bylo charakteristickým rysem pilotů, vycvičených na letounech s motory fungujícimi na principu Gnome.
Nicméně motory Oberursel Ur.II, jimiž byly poháněny Fokkery Dr.I, se ovládaly odlišně než jednotky Oberursel U.I. Pilot Fokkeru Dr.I měl kromě Benzinregleru a Schnirpsknopfu k dispozici ještě také plynovou páku, umístěnou na levé straně řídící páky a nepočítalo se s častým používáním tlačítka Schnirpsknopfu. Časté používání tohoto tlačítka při ovládání motorů Oberursel Ur.II bylo dokonce škodlivé a bylo dovoleno pouze s plně uzavřeným plynem, což piloti vycvičení na Fokkerech D.V zřejmě ne vždy respektovali. To je pravděpodobně jeden z důvodů, proč u trojplošníků docházelo k tolika selháním motorů. Ovládání motoru pomocí Benzinregleru, Schnirpsknopfu a plynové páky nebylo sice nejjednodušší, avšak hlavní příčina poruchovosti motorů tkvěla v používání nekvalitního náhražkového oleje, jehož nevyhovující kvalita se ještě markantněji projevovala během teplého počasí letních měsíců.
Čerpal jsem to z těchto stránek http://www.letoun...r_dr1.html
a je tam skutečně velice podrobný a obsáhlý popis Fokkeru Dr.I. Rozhodně doporučuju pro ty koho WWI zajímá |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 30-11-2006 16:21
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Na této oblíbené stránce zceka nové orgastické video: http://www.gennad...m/lang/en/ odkaz: KOS physics core (66 M . A ten motor se točí.
Upravil/a BP_Tyrl dne 30-11-2006 16:27
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 30-11-2006 17:49
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
mňami, mňami,mňam
PS. ale dúfam , že vo finálnej verzii uvidíme aj dym z výfuku
|
|
|
|
312_Karl |
Přidané 01-12-2006 00:13
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 337
Založený: 29.09.05
|
ja na ty Flyboys nemel koukat, ted asi zesedivim, nez neco z WW1 vyjde
kdyby tak chtel nekdo udelat dalsi remake Red Barona |
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 22-12-2006 08:55
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
[img]http://www.gennadich.com/images/561_pic_multi.jpg[/img] is not a valid Image.
http://www.gennad...
|
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 28-12-2006 17:47
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
http://www.gennad...
[img]http://www.gennadich.com/images/572_pic_multi.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 28-12-2006 23:09
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Určitě to není nějaký letecký den? Jediné co vypadá jako ze hry jsou ty tři bedny vzadu. Protože takhle......papáááááá šturme. |
|
|
|
1stCL_BlueL |
Přidané 29-12-2006 09:09
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 320
Založený: 29.09.05
|
Budeme litat a bojovat za cisare pana a jeho rodinu, az od roztrhani tela |
|
|
|
Wardog |
Přidané 29-12-2006 10:45
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 327
Založený: 30.09.05
|
Tak tenhle obrázek je fakt hustej Už cítím v obličeji vůni ricinovýho oleje |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 29-12-2006 10:51
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Takže to lítáš jako pozorovatel. |
|
|
|
Wardog |
Přidané 29-12-2006 11:02
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 327
Založený: 30.09.05
|
BP_Tyrl napsal:
Takže to lítáš jako pozorovatel.
Mě je to jeno,klidně jako pozorovatel,hlavně když se budu moc kochat krajinou při závratný rychlosti 100 - 150 Km/h
Zajímalo by mě,jestli ten rozdíl rychlostí poznáme oproti Šturmovi.Mělo by být teoreticky mnohem více času při boji a střelbě.
Vždyť v IL-2 mám 100 Km/h tak maximálně při rozjezdu na dráze a tady se při tý rychlosti bude bojovat. |
|
|
|
Patrikhuhu |
Přidané 29-12-2006 11:31
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 277
Založený: 29.09.05
|
Wardog napsal:
BP_Tyrl napsal:
Takže to lítáš jako pozorovatel.
Mě je to jeno,klidně jako pozorovatel,hlavně když se budu moc kochat krajinou při závratný rychlosti 100 - 150 Km/h
Zajímalo by mě,jestli ten rozdíl rychlostí poznáme oproti Šturmovi.Mělo by být teoreticky mnohem více času při boji a střelbě.
Vždyť v IL-2 mám 100 Km/h tak maximálně při rozjezdu na dráze a tady se při tý rychlosti bude bojovat.
Zase to bude méně stabilní. Takovej hadraplán není Fokáč...
Ale taky se na to děsně těšim. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 29-12-2006 12:09
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Wardog napsal:
BP_Tyrl napsal:
Takže to lítáš jako pozorovatel.
Mě je to jeno,klidně jako pozorovatel,hlavně když se budu moc kochat krajinou při závratný rychlosti 100 - 150 Km/h
Zajímalo by mě,jestli ten rozdíl rychlostí poznáme oproti Šturmovi.Mělo by být teoreticky mnohem více času při boji a střelbě.
Vždyť v IL-2 mám 100 Km/h tak maximálně při rozjezdu na dráze a tady se při tý rychlosti bude bojovat.
no, ty stíhačky jsou ale mnohem menší a obratnější, než za ww2 . Uvidíme, jak bude Dr.I sedět BnZ
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Wutz |
Přidané 29-12-2006 13:06
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 229
Založený: 30.09.05
|
už slyším ty kletby až se mi v ideální pozici zajamujou kulomety. |
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 29-12-2006 13:59
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
A bude tam aj bitevník? Aspoň nejaký Junkers Jr.1 či ako sa to vtedy vlastne volalo. |
|
|
|
Rufu |
Přidané 29-12-2006 14:16
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
No myslím že ta Gotha to vynahradí http://www.gennad...com/id/70/ |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 29-12-2006 15:24
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
3BAP_Bugs napsal:
A bude tam aj bitevník? Aspoň nejaký Junkers Jr.1 či ako sa to vtedy vlastne volalo.
niektorý ludia sa jednoducho nezmenia. |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 29-12-2006 15:46
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
no, ty stíhačky jsou ale mnohem menší a obratnější, než za ww2 . Uvidíme, jak bude Dr.I sedět BnZ
Myslím, že bude sedět pěkně v kytkách a bez křídel.
Začíná zpracovávat našeho serverguru na dedikáč. Železo by to mělo zvládnout. |
|
|
|
3BAP_Razo |
Přidané 29-12-2006 16:02
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 109
Založený: 30.09.05
|
3BAP_Bugs napsal:
A bude tam aj bitevník? Aspoň nejaký Junkers Jr.1 či ako sa to vtedy vlastne volalo.
Doufej spíš v F2B Fightera britské bitevní letadlo. 2 členná posádka a obratnost na úrovni jednomístných stíhaček. Docela němcům zatápěli. |
|
|
|
Vampiir |
Přidané 29-12-2006 16:07
|
Nováček
Příspěvek: 37
Založený: 16.10.06
|
jen aby to úbec vyšlo ... a bylo to aspoň z 1/3 takové jako je na obrázcích |
|
|