Mám dotaz. V jaké konfiguraci přistáváte s kocourem na letadlovce? Používáte spoilery?
Wings AUTO - Hook down - Gear down - Flaps full - AirBrakes FULL - DLC ON
(AutoThrottle podla chuti kazdeho sudruha - ja nepouzivam)
Najcastejsie sa stretavam s tym, ze ludia nevytahuju DLC - teda asi Tebou zmienovane spoilery. Ja pouzivam, je to super na korekciu glidepath (asi ako vzdusne brzdy na vetronoch).
To vypadá velmi dobře, ten plán! A bude tam i provázek jako na blaníku!
Jo a MAK-79 korekci potřebuje, páč tam jaksi vůbec není, respektive je neviditelný
Upravil/a magot dne 04-04-2020 12:51
Stava se vam taky “runaway trim”? Kdyz pred pristanim trimuju, tak zhruba v polovine pripadu se trim, nebo neco takoveho, rozhodne dojet na polohu opravdu nosem nahoru. Pak visim na motoru a je po pristavani. Musel jsem kvuli tomu prejit na uplne jiny system trimovani. Nemuzu vyloucit, ze je to dusledek malo FPS, i nektere dalsi veci ve FM to kazi. Tlacitkem trimu to neni.
Knipl s vibracema ale bez sil, verze ze silvestrovskeho free weekendu (dostal jsem se k tomu az ted). Kvuli tomu memu zkouseni si nemusite delat starosti, jen me zajimalo, jestli se to deje i nekomu jinemu, nebo jestli to treba nema nejaky podklad z realneho letadla.
Jj, rekl bych, ze to ma tyhle dopady. Nejdriv jsem si myslel, ze jsem to pri trimovani prehnal a protrimoval se az do padu, ale nedava mi smysl, aby ani v takovem pripade plne potlaceny knipl nestacil pro sklopeni nosu dolu, alespon z hlediska realneho letadla.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.