Umím si představit kampaň pro Ličko, protože lze po mapě rozhodit plnění cílů v podobě vzdušného dosažení bodů X, nebo i nutnosti zde přistát. Mise vám za toto přidává body a je jedno jestli to zabalíte do průzkumu, zásobování, výsadku paragánů, záchrany ...
Kromě toho Li-2 sloužil i jako bombardér a byl nasazen např. na bombardování Helsinek. Pravděpodobně neměl zaměřovač, ale to bude vědět tvůrce.
Někde jsem na Dakotu mise viděl, ale nelákalo mě to vzhledem k tomu slepenci co je v hsfx.
Bylo by proto dobré kdyby Li/Dakota uměl vysadit paragány nebo i bedny na padáku, šturm tohle přece umí (Ju 52 a B-71)
a původní účel DC-3 tedy pro co byl navržen bylo spaní ...
Vzhledem k tomu že se v tom stejně spát nedalo kvůli rachotu, tak tím měla byla být zřejmě soulož s dvaceti letuškama, páč v první verzi bylo dvacet lůžek
Dakota to umí! Jak v čisté hře coby AI tak v HSFX jako létatelná. Funguje to. Skáčou jako diví, docela dlouho trvá, než jsou všichni venku. Jen nevím, jestli s sebou mají i politruka...
Ano, přesně tak jsem to myslel - shodíte výsadek, ten přistane a za přistání výsadku to splní úkol a přidá body.
Případně kromě plochy dát i parametr co a hlavně v jakém počtu musí přistát.
To, že by se výsadek zapojil do boje, je perlička. Přecijen, nejsme ArmA...
Umím si představit kampaň pro Ličko, protože lze po mapě rozhodit plnění cílů v podobě vzdušného dosažení bodů X, nebo i nutnosti zde přistát. Mise vám za toto přidává body a je jedno jestli to zabalíte do průzkumu, zásobování, výsadku paragánů, záchrany ...
Kromě toho Li-2 sloužil i jako bombardér a byl nasazen např. na bombardování Helsinek. Pravděpodobně neměl zaměřovač, ale to bude vědět tvůrce.
Někde jsem na Dakotu mise viděl, ale nelákalo mě to vzhledem k tomu slepenci co je v hsfx.
Bylo by proto dobré kdyby Li/Dakota uměl vysadit paragány nebo i bedny na padáku, šturm tohle přece umí (Ju 52 a B-71)
a původní účel DC-3 tedy pro co byl navržen bylo spaní ...
Vzhledem k tomu že se v tom stejně spát nedalo kvůli rachotu, tak tím měla byla být zřejmě soulož s dvaceti letuškama, páč v první verzi bylo dvacet lůžek
*14 (prej)
Zaměřovač pro nočně-bombardovací Li-2 byl NKPB-7, ve starší verzi NKPB-3. Prý existovala i pumovnicová verze Li-2 s třemi pumovnicemi po 5 FAB-100, ta měla NKPB-4.
Víc tady - ten člověk tam má i kontakt, tak snad se domůžete i podkladů http://ruslet.web...ov/li-2nb/
Dakota to umí! Jak v čisté hře coby AI tak v HSFX jako létatelná. Funguje to. Skáčou jako diví, docela dlouho trvá, než jsou všichni venku. Jen nevím, jestli s sebou mají i politruka...
Ve skutečnosti jsou ale na těch padácích mrtvoly, je tam chyba ..
nová fíčura na lodích v 4.13.1, všechny kulomety, kanony a děla pálí ze všech děl. Dříve to bylo omezeno kvůli optimalizaci na starší počítače že např. flak o 4 kanonech pálil vizuelně pouze z jednoho bodu.
To se týká také pozemí techniky. YouTube Video
plus přibila nová loďka Finský torpédový člun D-3 pod ruskou vlajkou
[img]http://s25.postimg.org/i5z477yvj/0_12806d_fe16b773_orig.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a magot dne 02-02-2016 19:44
A nechce te tam rovnou na tvrdo přihodit "ships extension mod"? To pak třeba torpédomet funguje nejen vlevo, ale i v pravo To by nemuselo bejt marný...
A nechce te tam rovnou na tvrdo přihodit "ships extension mod"? To pak třeba torpédomet funguje nejen vlevo, ale i v pravo To by nemuselo bejt marný...
U tohohle to funguje, ale vím co myslíš ... opravit by se to mělo. Ale ships extesion obsahuje i nějaký ty nesmyslný věci z moderny, takže to určitě ne.
Ta změna je pouze vizuální nebo se fakticky zvýší palebná síla? Jde mi o to, že se v misích vždy velmi pracně ladí skill a ROF lodí a jakmile to přejde na nový pač, mise bude rázem rozhozená.
Výsledná kadence bude stejná ale v o něco větším prostoru a rozptylu. Ale dalo by se říct že přiblížit se k lodi bude nyní obtížnější.
Těžko říct zda to bude sedět přesně na mise, ale zhruba by to sedět mohlo.
šturma všeobecně jo, asi trochu osekanýho. Ale specialně tahle fíčura ti muže dělat problém s FPS pokud si nacpeš do do scény 2 bitevní lodě a 10 torpédoborců ...
A nechce te tam rovnou na tvrdo přihodit "ships extension mod"? To pak třeba torpédomet funguje nejen vlevo, ale i v pravo To by nemuselo bejt marný...
U tohohle to funguje, ale vím co myslíš ... opravit by se to mělo. Ale ships extesion obsahuje i nějaký ty nesmyslný věci z moderny, takže to určitě ne.
Bude chtít někdo testovat 4.13.1 z těch lidí co už testovali v minulosti pro DT?
Bude k dispozici ruská verze, INT později, ještě není dodělán FR a DE překlad. Btw nevíte o někom kdo by udělal něměcký překlad?
To je překlad manuálu? Já už něco v minulosti překládal ale někdy to může vyznít podivně, takže když toho bude víc bych se zeptal raději třeba na m4t, když tam chodí němci.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.