November 23 2024 21:54:32
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Teorie bojového simulátoru II (War Thunder story)
Koty
Na plynulé načítání takovéhoto terénu by bylo potřeba udělat zcela nový vizualizační engine.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
magot
@Fucida
Do WT bylo importováno několik kokpitů a letadel od Olega/resp.Ilyi co plánoval projekt před CLODem. Project Galba a kdesi cosi co měl v archivu...
Některý lidi co dělali ty modely to zjistili až se z obrázků na ofiko stránkách, nikdo se neuráčil je informovat.
Klasika no ...
Kvalitově se nacházeli výš než pro IL2 engine a hůř než pro CLODa. Na externí modely se vyplácalo zhruba 40k polygonů.
CLOD má pro představu 60K. U kokpitů podobně. Interní struktura je takřka totožná s IL2 modelem kde nebyla špatná.
To už ale CLOD měl lepší.

A Optizoj jste způsobily křivdu, pod takovej blábol by se doufám nepodepsal Šklebící se
Jeho příspěvky jsou sice nasírací ale maj hlavu a patu.
Upravil/a magot dne 19-01-2014 21:32
 
1stCL_Fucida
Puniku, ty tvé osobní útoky na Magota jsou vážně zbytečně silné. Termíny jako "magor" a "debil" jsou i v místní komunitě opravdu už za limitem. Tedy pokud pomineme zmíněného Opitzáka, pro kterého je to místy standard a pro Cassia, kterej si z toho ale dělá prdel a aspoň to vyhvězdičkuje.

Zrovna Magot je klidnej a tichej kluk, kterej sice možná někde napíše něco, s čím nesouhlasím (skoro cokoliv v tématu o BoS), ale rozhodně si nezaslouží takovéhle máchání. Naopak tím tady proti sobě (zbytečně) poštveš místní komunitu. Jevíš se jako střízlivě uvažující člověk, ale zkus trošku zapřemýšlet nad tím, že i ti, se kterými nesouhlasíš, jsou skuteční lidé sedící za počítačem a musející si číst občasná - no, my pro to máme v 1stCL termín - občasná hovna Úsměv. Magot je nesmírně pracovitej člověk (minimálně z hlediska Šturma), kterej je, jen tak mimochodem, tím hlavním mostem mezi čs. komunitou a týmy HSFX a Daidalos.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Fucida
Koty napsal:

Na plynulé načítání takovéhoto terénu by bylo potřeba udělat zcela nový vizualizační engine.


Tak samozřejmě Úsměv. Momentálně drtím na předmět zvaný Architektura počítačů, tak jsem docela nařvanej v různých propustnostech pamětí, sběrnic, datových toků, výpočetních výkonů, RISC a CISC instrukcí a vůbec všeho hnusu okolo. Otázka ale zní, kde na to chceš vzít výkon.

Koty, tohle je spíš o práci s LODy. Tu mapu musíš někam uložit, veškeré ty informace o polygonech. Pak si představ, že načítání dat do cache ti roste s Poloměrem dohlednosti krát Pí + roste lineárně s rychlostí pohybu (jednoduše načítáš sféru v konstantní vzdálenosti před sebou. To je mimochodem důvod, proč je pomalejší pohyb z hlediska generování terénu méně náročný, než rychlý pohyb letadla. Ideální je samozřejmě mít všechno nějakým způsobem nacachované a tehdy už se bavíme "jen" o počítání grafiky, kdy máme zase spoustu metod, jak si výpočet zjednodušit. Jenže mít vše nacachované znamená v případě detailních a rozsáhlých map značné datové nároky. Výkony dnešních počítačů jsou jinde, než byly před deseti roky, ale principy jsou pořád stejné. Jak velký objem informací musíš procedit přes CPU za jednotku času. Screeny z WT jsou krásné, ale pořád jsou to mapy okolo 5000 km2 terénu MAXIMÁLNĚ.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_cibule
1stCL_Fucida napsal:
Puniku, ty tvé osobní útoky na Magota jsou vážně zbytečně silné. Termíny jako "magor" a "debil" jsou i v místní komunitě opravdu už za limitem. Tedy pokud pomineme zmíněného Opitzáka, pro kterého je to místy standard a pro Cassia, kterej si z toho ale dělá prdel a aspoň to vyhvězdičkuje.

Zrovna Magot je klidnej a tichej kluk, kterej sice možná někde napíše něco, s čím nesouhlasím (skoro cokoliv v tématu o BoS), ale rozhodně si nezaslouží takovéhle máchání. Naopak tím tady proti sobě (zbytečně) poštveš místní komunitu. Jevíš se jako střízlivě uvažující člověk, ale zkus trošku zapřemýšlet nad tím, že i ti, se kterými nesouhlasíš, jsou skuteční lidé sedící za počítačem a musející si číst občasná - no, my pro to máme v 1stCL termín - občasná hovna Úsměv. Magot je nesmírně pracovitej člověk (minimálně z hlediska Šturma), kterej je, jen tak mimochodem, tím hlavním mostem mezi čs. komunitou a týmy HSFX a Daidalos.


+1
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
1stCL_Fucida napsal:(skoro cokoliv v tématu o BoS)

Možná to tak nevypadá, ale vkládám do toho své poslední naděje. Páč mapa dcs wwii vypadá dost mizerně ...
Určitě si to tady Loft čte, poctivě překládá, dělá si konstruktivní poznámky. (např. "co myslel ten magor těma půlčíkama v kokpitu???")
 
Punik
1stCL_Fucida napsal:
Zrovna Magot je klidnej a tichej kluk, kterej sice možná někde napíše něco, s čím nesouhlasím (skoro cokoliv v tématu o BoS), ale rozhodně si nezaslouží takovéhle máchání.


Ať dokáže co tvrdí a přestanu ho máchat. Jsou tu i ostatní, se kterými nesouhlasím, ale ti se ze mě nepokusili udělat blbečka na první dobrou, jako to zkusil Magot. Dávám mu jeho vlastní medicínu. OK, ukázal nám obrázek, hezký. Ale pořád dotazy typu "kolik si myslíš že to má polygonů" nejsou jedinou odpovědí na jedinou otázku, co jsem mu položil, není to ani jediný důkaz. Přestože rozumím tomu, že zná IL2 engine jako svoje boty, tedy alespoň pokud budu věřit obecnému úzusu který může být také mylný na základě Magotova chování a vystupování... Tak ale nerozumím tomu, proč jako ta opice vezme vlastní hovno a hodí ho po War Thunderu, aniž by měl alespoň MINIMÁLNÍ technické informace o jeho enginu. Se stejným sebevědomím pak řekne, že WT engine je na hovno, aniž by se obtěžoval cokoliv dokázat, prokázat, nebo zdůvodnit. Když ho opakovaně vyzvu ať to udělá, tak buď nezareaguje vůbec, nebo sem dá screenshot z WT s otázkou, která je naprosto zavádějící. Jako modeller jistě moc dobře ví, co je to LOD a jak se s ním dá pracovat a že počty polygonů se mění v závislosti na vzdálenosti od kamery. A snaží se mi tu vnutit, abych došel k závěru, že počet polygonů na screenshotu je tak velikej, že ho žádnej (konkrétně WT) engine nemůže upočítat a TO že je důvod, proč je WT engine mrtvej? Nesmysl, kterej mu polkne příležitostnej hráč a neajťák. Stejně tak jeho pokus točit se na tom, že pro "správnej" leteckej simulátor jsou nezbytný velký mapy. Letecká simulace je, jak již z názvu vyplývá, především o simulaci létání. A je jedno, jestli létání rovně 100 km tam a zpátky, nebo točení se na 50km čtverci. Simulátor je především o napodobování CHOVÁNÍ (http://slovnik-ci...imul%E1tor). Má na chování strojů vliv velikost mapy? Částečně. Jinak se počítá s palivem, jinak se chová člověk při ztrátě pozornosti po hodině letu. Ale rozhodně to není faktor určující kvalitu simulátoru, nebo o něm cokoliv vypovídající. Stejně tak je blbost jenom na základě velikosti a složitosti map určovat kvalitu enginu. Engine má sloužit simulátoru (resp. hře) a jeho účelům co nejlépe. Menší mapy jsou naprosto v souladu s konceptem WT a s filozofií, že lidi chtějí lítat proto, aby si zastříleli a zaházeli bomby. Je to stejný jako tvrdit, že vodka je lepší alkohol než pivo, protože má víc voltů - prostě každej z těch nápojů (simulátorů) má jinou cílovou skupinu a tomu odpovídají jeho vlastnosti a přednosti. Vodka i pivo jsou ale chlasty a za obojí vám daj po čuni, když vožralí sednete za volant.

Takže Magot narazil do zdi a marně teď hledá prasklinky, jak se alespoň něčeho a nějak chytit.

Každej kdo se trochu zajímá o mechaniku her totiž ví, že výkon enginu spočívá v práci s detaily, ve zjednodušování a vizuálním "oblbování" hráče, aby si "oči myslely", že je to co nejblíž realitě ale ve skutečnosti s tím měl engine co nejméně práce a měl tak "volný ruce" na výpočty fyziky, efektů, herní mechaniky a dalších aspektů. Clipping a LOD jsou jenom dva příklady z mnoha. A nakolik tohle WT engine umí tady neví nikdo z nás. Nikdo tady ani netuší, na jakejch principech je to postavený, jak je to flexibilní a zdali se zcela náhodou ten engine nevyvíjí dál, omezenej pouze limitama platformy, na který má běžet. Nikdo neví, jaký jsou paměťový limity, instancový limity, jakým způsobem to cachuje, zdali to něco streamuje a jak tohle všechno navazuje na síťovej kód a co vlastně všechno teče mezi klientem a serverem a v jaký frekvenci. Ani tu nikdo nedefinoval, jestli po připojení je druh spoje stále klient-server, nebo peer to peer plus server.

Nic. Magot neví o WT enginu NIC. Přesto má patent na rozum, všechno ví, všechno zná a všude byl dvakrát. Přesto má tu bezostyšnou drzost zneužít vaší důvěru v něj tím, že tady začne mávat rukama a hlásat svoje pravdy, který ale neumí doložit. Nebo je tak drzej a bohorovnej, že je nechce doložit?

Já jsem tu novej, mladej a blbej. Nevím na koho se vysrat, a před kým se včas posrat, ale pokud mi tu kdokoliv začne poklepávat rukou na temeno hlavy a chovat se ke mně jako k debilovi, tak se budu chovat stejně já k němu. Tím začnu. Mám tu už přes 35 příspěvků a se všema lidma se kterýma tu diskutujeme se na něčem shodneme, na něčem ne, ale chováme se k sobě rozumně. Argumentujeme, linkujeme zdroje, v případě subjektivních témat a střetů se buď shodneme, nebo se alespoň uctivě respektujeme.


Naopak tím tady proti sobě (zbytečně) poštveš místní komunitu. Jevíš se jako střízlivě uvažující člověk, ale zkus trošku zapřemýšlet nad tím, že i ti, se kterými nesouhlasíš, jsou skuteční lidé sedící za počítačem a musející si číst občasná - no, my pro to máme v 1stCL termín - občasná hovna Úsměv. Magot je nesmírně pracovitej člověk (minimálně z hlediska Šturma), kterej je, jen tak mimochodem, tím hlavním mostem mezi čs. komunitou a týmy HSFX a Daidalos.


K nikomu, kdo se tu nechová jako debil jsem se nechoval jako k debilovi.

Takže tu zbývají debilové dva. Já a Magot. Já proto, že sem vlítnu jak vandrák do hospody, rozkopnu dveře a začnu řvát, jako kdybych to tu stavěl. Protože dokud se Magot bude chovat jako Magot, tak je mi jedno jestli je to pan prezident všehomíra a přilehlejch teritorií, úcta a respekt není automatická, to jsou věci, které si musí dotyčný získat. Já mám tu výhodu, že vaší úctu nemám a respekt jakbysmet. Za dva dny těžko. Takže to, že útočím na Magota je z mojí strany trochu nefér, protože já nemám co ztratit, zatímco on ztrácí reputaci tempem, který tady podle mě ještě nebylo. Jediný, co ho momentálně zachraňuje je soucit, že se do něj navážím, nastavuju mu zrcadlo a dávám mu sežrat jeho svrchovanost způsobem, který evidentně není nikomu příjemný. Možná tím spíše, čím více si ho vážíte.

Rozumím riziku, že si tímhle proti sobě poštvu místní komunitu, která je v českých poměrech natolik významná, že pokud budu pochopen jako debil, tak už mě tak bude vnímat nejspíš i zbytek pilotů česky mluvících. Kdo nic neriskuje, nic nezíská. Vy z vaší pozice to možná Magotovi neřeknete, ať už proto, že se dlouho znáte a je vám to nepříjemný, nebo proto, že nestojíte o problémy, nebo proto, že se necítíte dost silní v kramflecích, s dostatečným mandátem na něj takhle vyjet a říct mu, co tu o něm říkám.

Dám ruku do ohně za to, že je tu významná část lidí, kteří si myslí to samé co já, pouze nesouhlasí s formou, kterou jsem zvolil. Tu formu si ale zvolil sám Magot svojí první reakcí na můj první příspěvek a udržuje jí pevnou každým svým dalším příspěvkem. Možná ze svýho patra ze kterýho na mě reagoval nečekal, s kým má tu čest ať už co se týče argumentace, zkušeností, nebo vhledu do problematiky informačních a herních technologií.

Jestli je tedy tím hlavním mostem mezi čs. komunitou a HSFX a Daidalos, tak ať dělá to, co mu jde nejlíp - ten most. Ať se vyjadřuje spatra k tomu, čemu rozumí, tedy IL2 a předpokládám modellingu. Nevím, třeba má jinou roli nebo dovednost. Já jsem rád za každého člena komunity, který pro komunitu něco dělá, navíc nezištně a ve svém volném čase. Sám jsem řadě komunit věnoval stovky hodin práce a dělám to v podstatě dodnes. Takže smekám za to, co dělá, snad to dělá dobře.

Ale dokud se bude tady na fóru chovat jako primitiv, tak s ním jako s primitivem budu zacházet. Dokud z nás bude dělat blbečky, tak ho udělám z něj a dokud bude arogantní jako byl doteď, ať nepočítá s tím že vezmu čepici do ruky a pokorně ustoupím stranou. Ustupuju lidem, kteří mají rozumné argumenty a můj respekt. Když ustoupím kdejakému blbci, tak si na to zvyknou a začnou si dělat, co se jim zachce, protože s nima nikdo nebude chtít vstoupit do konfliktu.

Tak se mnou panáček jeden takovej konflikt má a má ho velkej. Jestli ho chce vyřešit, tak by měl začít u sebe, svýho chování a argumentace. Nechci po něm bůhví co, nechci ho pokořit nebo ztrapnit víc, než se to daří jemu samotnému. Mým cílem je, aby začal jednat jako každej průměrnej běloch na tomhle fóru. Aby uměl dokázat co tvrdí, aby uměl přiznat když se mýlí a aby tady nevrážel svý mocný ego do konečníku nováčků, o kterejch nic neví.

Neví ani třeba to, jestli náhodou ten nováček neumí tím konečníkem štípat šestku drát, za což mu jeho ego zrovna nepoděkuje... Šklebící se Šklebící se
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
 
Joe Hallenbeck
Punik napsal:

V IL2 se stroje netuní a tím pádem pokud máš tu možnost, logicky si zvolíš ten lepší. Ten lepší je ale třeba o dva roky mladší, takže výkonnější, obratnější, pumpuje víc olova za vteřinu. Ve WT, pokud budeš mít vymaxované oba stroje, tak pokud si vezmeš La-5 jsi v jiném tieru (období války, řekněme), než když si vezmeš La-7, pokud nejsi eso, který match making zařadí o tier vejš k La-7, protože prostě na tvojí úrovni nemáš důstojného oponenta. O tom to je. Že WT pomocí systému tierů vlastně vytvořil konkurující si planesety, které lidi rádi lítají, od T1 po T5 - nikde a nikdy to není nefér. (Teď už. Šklebící se)


No nevím nevím, ale nevzpomínám si na žádnou mapu, kde by v Ilovi proti sobě stály turbíny a dvojplošníky. Většinou byly mapy poskládané tak, aby to bylo plus mínus létatelné. Sice někdy člověku tekla krev ze zubů, když měl na honění G2 "pouze" Spita Vb, ale na druhou stranu zase tekla krev ze zubů "blueboyovi", který to s G2 neustál a dostal nakládačku od Vb, a že to panečku pak někdy bývaly flamy, jak v chatu, tak i na fórech. Šklebící se Jenže pro tu druhou skupinu lidí, právě to byla zábava, naložit někomu, i když jsi v nevýhodě. I když se pak ukazovalo, že i když lítáš na papírově horším stroji, tak pokud dokážeš využít jeho přednosti a potrestat chybujícího soupeře, tak papírové počty zase tak moc neznamenaly. A fungovalo to i obrácené, kdy G6 byla schopná sundat i SpitaIXc. Našli se samozřejmě tací, kteří se odpojovali na určitých mapách kvůli planesetu, ale byli tu i tací, kteří do toho šli a druhá strana se pak nestačila divit co se děje. Viz FFajtl s Laggem. Někteří blueboys na F4/G2 neustáli, že jich všech pět sundal jeden jediný Lagg a označovali jej za cheatera a kdoví co ještě. Protože prostě netušili, že Fajtl je výborný střelec a co je před ním, tak málo kdy uletí.

Navíc problém toho, že každý si bral nejlepší mašinu co na mapě byla se výrazně vyřešil tím, že se umožnilo v seznamu připojených hráčů vypnout zobrazení, kdo v jakém éru letí. Pak už to nebylo o tom, že každý si bral to nejlepší co na mapě bylo jen protože, druhá strana taky seděla v tom nejlepším. Pak už docela dost hráčů lítalo i bombry.
313_FlyBoy
RY-C
 
magot
@Punik
máš pravdu v jednom, že reakce na tvůj první příspěvek byla k nasrání.
Vzhledem k tomu že to byl první příspěvek nemohl jsi být znalý zdejších velmi abstraktních diskuzí, který jinde na jiných fórech (nedejbože zahraničních) absolutně nechápou. (Berou to jako jedno velký urážení) To máš ještě štěstí že jsi nenarazil na Opitze Úsměv
Takže sorráč! Ty jsi tvrdě nenarazil ani tak na mne ale na podstatu SVK, která už tady byla přede mnou.

Ať to tady nezasíráme nesmyslnejma diskuzema.
O WT si myslím že to je arkádovej masomlejn s omezenou přeplácanou grafikou, ty věříš že to může bejt cosi víc.
OK budiž po tvém.
Dejme prostor ostatním ...
Upravil/a magot dne 19-01-2014 23:14
 
Punik
Joe Hallenbeck napsal:
No nevím nevím, ale nevzpomínám si na žádnou mapu, kde by v Ilovi proti sobě stály turbíny a dvojplošníky. Většinou byly mapy poskládané tak, aby to bylo plus mínus létatelné.

Záleželo na konkrétním nastavení konkrétního serveru, pokud se dobře vzpomínám. Stavěla se řada aspektů, viditelnost ikon přátel / nepřátel atd. a když se to člověku nelíbilo, tak se mohl odpojit a jít to zkusit jinam. Pak jsem míval oblíbené "prověřené" servery, ale když bylo plno, nebo prázdno, tak měl člověk smůlu, nebo hammeroval login jak šicí stroj, aby se "vmáčknul" dovnitř. Šklebící se
Jenže u WT tohle právě vůbec není, tváří se to jako "jediný server", resp. oblastní servery, takže i výběr letadel musel doznat přizpůsobení tomuhle konceptu. Jednu dobu tam tak byly všechny planesety otevřené a řešilo se to jenom tím, kdo je větší skiller / grinder a má dřív lepší stroj. Pak se právě stávalo, že si turbíny rozbíjely zobáky o "ve vzduchu zavěšený" dvouplošníky a celkově to bylo trapnější a trapnější. Nakonec to vyřešili těma tierama a myslím, že celkem hezky. Letadla jsou v tierech výkonostně tak blízko u sebe, že neexistuje "jeden nejžádanější stroj", spíš si to každej bere, co komu sedne do ruky. Samozřejmě "klasiky vedou", Ale není to jednobarevnej fajt například Lavoček proti Mezkům.

Každopádně mám za to, že si nevzpomínáš na žádnou takovou mapu, protože když jsi na takovej server kde taková mapa byla vstoupil, tak sis poklepal na čelo a šel dál. Mrknutí Šklebící se Nebos na něj vůbec nevlezl, protože byl prázdnej, nebo se tam točili dva, tři masochisti, takže to člověku z lobby nepřišlo jako zajímavej server. Mrknutí



Sice někdy člověku tekla krev ze zubů, když měl na honění G2 "pouze" Spita Vb, ale na druhou stranu zase tekla krev ze zubů "blueboyovi", který to s G2 neustál a dostal nakládačku od Vb, a že to panečku pak někdy bývaly flamy, jak v chatu, tak i na fórech. Šklebící se Jenže pro tu druhou skupinu lidí, právě to byla zábava, naložit někomu, i když jsi v nevýhodě. I když se pak ukazovalo, že i když lítáš na papírově horším stroji, tak pokud dokážeš využít jeho přednosti a potrestat chybujícího soupeře, tak papírové počty zase tak moc neznamenaly. A fungovalo to i obrácené, kdy G6 byla schopná sundat i SpitaIXc. Našli se samozřejmě tací, kteří se odpojovali na určitých mapách kvůli planesetu, ale byli tu i tací, kteří do toho šli a druhá strana se pak nestačila divit co se děje. Viz FFajtl s Laggem. Někteří blueboys na F4/G2 neustáli, že jich všech pět sundal jeden jediný Lagg a označovali jej za cheatera a kdoví co ještě. Protože prostě netušili, že Fajtl je výborný střelec a co je před ním, tak málo kdy uletí.

Navíc problém toho, že každý si bral nejlepší mašinu co na mapě byla se výrazně vyřešil tím, že se umožnilo v seznamu připojených hráčů vypnout zobrazení, kdo v jakém éru letí. Pak už to nebylo o tom, že každý si bral to nejlepší co na mapě bylo jen protože, druhá strana taky seděla v tom nejlepším. Pak už docela dost hráčů lítalo i bombry.


To stejný v bledě modrým se dá v podstatě říct i o WT. Mrknutí
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
 
Punik
magot napsal:

@Punik
máš pravdu v jednom, že reakce na tvůj první příspěvek byla k nasrání.
Vzhledem k tomu že to byl první příspěvek nemohl jsi být znalý zdejších velmi abstraktních diskuzí, který jinde na jiných fórech (nedejbože zahraničních) absolutně nechápou. (Berou to jako jedno velký urážení) To máš ještě štěstí že jsi nenarazil na Opitze Úsměv
Takže sorráč! Ty jsi tvrdě nenarazil ani tak na mne ale na podstatu SVK, která už tady byla přede mnou.


Děkuju za ten soráč, vážím si ho protože vím, že to nebylo lehký a nabízím ruku na usmířenou a klid zbraní. Mrknutí



O WT si myslím že to je arkádovej masomlejn s omezenou přeplácanou grafikou, ty věříš že to může bejt cosi víc.
OK budiž po tvém.
Dejme prostor ostatním ...


Tady jsme se trošku minuli, já souhlasím s tím, že je to masomlejn s přeplácanou grafikou (i když mně se ta přeplácanost líbí, vo tom žádná Šklebící se ). Ohledně arkádovosti bychom se mohli bavit asi ještě dlouho a vášnivě, ale myslím, že by to bylo víceméně jedno vzhledem k tomu, že každá z těch her cílí na jinej druh lidí. Moje původní výhrada ovšem byla vůči tomu jak jsi říkal, že WT engine je na hovno, aniž bys to podložil. Každopádně věřím, že teď si to případně budeme schopní vysvětlit jako lidi a těším se na detaily z IL2ky a na informace který po tobě přejdou jako po mostě mezi náma a HSFX / Daidalos. Mrknutí A ještě díky za to co děláš pro komunitu, toho je potřeba si vážit, jak už jsem psal v příspěvcích výše. Úsměv Nevím, jak často ti lidi za tohle píšou "díky", ale mě tohle přijde jako dobrá příležitost. Mrknutí
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
 
Tom_The_Maniac
Ale sakra, neříkejte mi, že už končíte. Šklebící se
Podobnej rachot tu byl naposled s Opitzem na CloDu, alespoň co já pamatuju.
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast

Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞
Raging hard on WarThunder...

(Nick upraven na závěrečný vývojový stupeň)
 
Punik
Šklebící se Já myslím, že jsme ukončili válečné ohavnosti a zakopali sekery, ale prdel ještě bude! Mrknutí Šklebící se

Řekl kněz a položil ruku chlapci na rameno... Šklebící se Šklebící se

Ostatně pro tu prdel to tu všichni čteme, mimo jiné, ne? Mrknutí Šklebící se
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
 
magot
Nepoužitelný pro simulaci neznamená na hovno. Tzn. že je použitelný pro to pro co byl vyvinut.
Pro hru která se bude dobře prodávat, evidentně lépe než simulace.
Btw takto vypadá nextgen engine pro simulaci na který stěží naše PC budou stačit.
Upravil/a magot dne 19-01-2014 23:51
 
Joe Hallenbeck
Nevzpomínám si na takové servery, protože jsem měl své ozkoušené, které mi nabízely to co jsem hledal. Chodil jsem například na Spits_vs_109s, Wings Over Europe, CzechWar od místních kluků z 1stCL,Warclouds a někdy na Asfaltové holuby. Pak jsem také létal AirForce War - leteckou válku, tam to ale moc vyvážené nebylo, alespoň ne ze začátku kampaně, ale přes to se to lítalo za obě strany a od začátku.
Ale nejčastěji jsem asi byl na Spits_vs_109s, skoro vždy narváno a kvalitativně po stránce hráčů byl hned za AirForceWarem. Myslím, že tyto servery navštěvovala většina místních "bláznů". Prostě to byly osvědčené servery, které místní komunita dobře zná, a vcelku rozumně poskládané planesety a vytvořené mapy.
313_FlyBoy
RY-C
 
clone9cz
Pánové klid, všichni.

Puníku, ten slovník používáš naprosto nemístně. Pokud chceš někoho vytočit, tak na to musíš mnohem sofistikovaněji, například spočítat slova na wiki u bitvy o Franci a Waterloo, čímž zjistíš, který střet byl významnější. Nesmí to být prvoplánové.

Dále je chybné si myslet, když někdo napíše kravinu, že přiskočí druhej a hned mu jednu flákne. Magot si určitě rozmyslí, jestli se vůbec napřáhne, protože je pro něj snazší přemýšlet, než se s někym přetahovat.

Zároveň když někdo něco nedokáže, že automaticky neplatí opak. Ty víš, že ti to nedokázal, my taky. Netvrdím tak, ani tak, dokud se věc neprokáže nezávislým měřením. Ve spoustě věcech sám sebe nepovažuji za odborníka, jen využívám znalosti jinech a jsem s tím smířenej. Stejně tak tedy může mít Magot přístup ke zdrojům, které nemůže zveřejnit a ani dokázat, pokud nemá například zdrojáky ... a až ty zdrojáky bude mít, tak ti stejně prd dokáže, protože se v nich nevyznáš.

Ano, oba dva taháte za kratší konec pily.

NEXTGEN je taky výraz, který si každej vydavatel vykládá po svým. Někdo myslí, že je to integrace s FB a twitrem. Některý slova bych tu měl zakázat.
 
http://www.wwii-illusion.net
Punik
magot napsal:
Nepoužitelný pro simulaci neznamená na hovno. Tzn. že je použitelný pro to pro co byl vyvinut.
Pro hru která se bude dobře prodávat, evidentně lépe než simulace.

Proč nepovažuješ WT za simulaci? Nebo v čem se podle tebe liší hra od simulace? Podle mého jedině v tom, že ve hře máš cíl a náplň, kdežto v simulaci to je jenom model chování čehosi v prostředí. A i IL2 i WT mi přijdou jako slušný simulační hry, takže mi nějak pořád nedochází, proč je WT nepoužitelnej pro modelování chování?


Btw takto vypadá nextgen engine pro simulaci na který stěží naše PC budou stačit.


Ukápla mi slina, mýmu počítači začalo cukat voko a pomalu se sune ke dveřím... Šklebící se Podle toho, co jsem četl na tom odkazu, tak je to hotovej vývojářův splněnej sen! Používá to všechny jádra CPUčka, má to SIMD instrukční sety, umí to škálovat grafiku i RAMku... Nemají na tom nějaký technologický demo, že by si člověk čuchnul k tomu, tak to vypadá když se to hejbe? Mrknutí
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
 
Punik
clone9cz napsal:

Pánové klid, všichni.

Puníku, ten slovník používáš naprosto nemístně. Pokud chceš někoho vytočit, tak na to musíš mnohem sofistikovaněji, například spočítat slova na wiki u bitvy o Franci a Waterloo, čímž zjistíš, který střet byl významnější. Nesmí to být prvoplánové.

Dále je chybné si myslet, když někdo napíše kravinu, že přiskočí druhej a hned mu jednu flákne. Magot si určitě rozmyslí, jestli se vůbec napřáhne, protože je pro něj snazší přemýšlet, než se s někym přetahovat.

Zároveň když někdo něco nedokáže, že automaticky neplatí opak. Ty víš, že ti to nedokázal, my taky. Netvrdím tak, ani tak, dokud se věc neprokáže nezávislým měřením. Ve spoustě věcech sám sebe nepovažuji za odborníka, jen využívám znalosti jinech a jsem s tím smířenej. Stejně tak tedy může mít Magot přístup ke zdrojům, které nemůže zveřejnit a ani dokázat, pokud nemá například zdrojáky ... a až ty zdrojáky bude mít, tak ti stejně prd dokáže, protože se v nich nevyznáš.

Ano, oba dva taháte za kratší konec pily.


Já myslím že jsme tohle už s Magotem uzavřeli a dál bych se k tomu nevracel, nevyhrabával bych věci čerstvě pohřbený... Mrknutí

Ledaže by to byla ženská na pustým ostrově se samejma chlapama. Šklebící se Pak si dovedu představit něco, co si vlastně ani představit nechci. Šklebící se
---------------------------------------------------------------------------
Pokud moudřejší ustoupí, budou si blbci dělat, co se jim zachce...
 
1stCL_Fucida
Ich kann endlich schlafen gehen Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
magot
www.tippy.de/ecards/motive/gute-nacht.jpg
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,029,219 návštěv