Alpha-version of IL2BOS: Poznatky z testování.
|
CSL1_Talbot |
Přidané 20-11-2013 10:05
|
Uživatel
Příspěvek: 662
Založený: 19.10.08
|
Zeby vrtula?
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
magot |
Přidané 20-11-2013 10:07
|
Fusioner
Příspěvek: 17611
Založený: 19.06.08
|
Opitz napsal:
Je to úspěch. V nedokončené hře na 32 procent se už řeší problémy týkající se ovládání a chování letadla. Nikdo neřeší, že mu to nejde spustit, neustále mu to padá a je to plné divných bugů... A ani ta arkáda to není.
Už jen to je důvod k radosti a naději, že tento žánr zažije svou obrodu.
V nedokončené hře? RoFko kam nacpali jednoho Lagga? Rofko bežele jakš takš i před tím ...
Opičkáku zklamal jsi. Tvůj úkol zde byl všechno kritizovat
Btw Známýmu to při fullscreenu dělá černou smrt. Za 100 USD je moc šťastnej. To jen tak pro úplnost.
(Jinak normálně hraje DCS-CLOD-IL2-ROF bez problémů)
Upravil/a magot dne 20-11-2013 10:13
|
|
|
|
repa |
Přidané 20-11-2013 10:08
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 323
Založený: 09.07.09
|
magot napsal:
Opitz napsal:
Je to úspěch. V nedokončené hře na 32 procent se už řeší problémy týkající se ovládání a chování letadla. Nikdo neřeší, že mu to nejde spustit, neustále mu to padá a je to plné divných bugů... A ani ta arkáda to není.
Už jen to je důvod k radosti a naději, že tento žánr zažije svou obrodu.
Známýmu to při fullscreenu dělá černou smrt. Za 100 USD je moc šťastnej. Už tady bylo řečeno, že při fullscreenu to dělá problémy. Pokud nebude FS používat, tak by měl být v cajku. A třeba taky aktualizovat ovladače |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 20-11-2013 10:20
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
I nastavení vrtule jsme zkoušel měnit.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 20-11-2013 10:22
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
magot napsal:
Btw Známýmu to při fullscreenu dělá černou smrt. Za 100 USD je moc šťastnej. To jen tak pro úplnost.
(Jinak normálně hraje DCS-CLOD-IL2-ROF bez problémů)
Mně taky, včera asi šestkrát za čtyři hodiny testování (zejména při nastavování ovládání, ale nejen). To se poddá.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Baron |
Přidané 20-11-2013 10:36
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Zaujimave... Mne to este nespravilo ani raz. Mozno by to chcelo dat posledne drivery na GK.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-11-2013 10:40
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Cibule, kdybys nepochodil a nesehnal sparring, tak můžeme večer dát rande na TS (třeba i s Řepou) a dát to dohromady. Už jsem tam včera vyhlížel nějaké pěkné silo - v jednom kolchozu jsem byl úspěšný, už je na něm tvé jméno a mají tam i předvyplněný náhrobek
Ucho napsal:
WT_Horrido napsal:
Fuči LaGG má klopit při vysunutí klapek dolu stejně jako Bf-109E? Pak je to teda špatně.
A Bf-109F/G se chová stejně? To se mi nepodařilo nikde najít.
chování v podélné stabilitě je dáno umístěním křídla v trupu oproti příčné ose, ne? takže by to mělo být stejné, resp. nenapadá mě (naprosto laicky) proč by E mělo klopit jinak než F a G .... co klopí určitě jinak je americkej raketoplán :-)
Tohle je dané fyzikou, ne konkrétním letadlem jako takovým. Když se zvýší zakřivení profilu (a tedy i vztlak), vzroste zároveň klopivý moment na hlavu (právě proti tomuto momentu působí na letadle výškovka). V reálu je pilotem vysunutí klapek okamžitě kompenzováno mírným dovyvážením ve smyslu těžký na ocas.
Implementace tohoto efektu je v simulátorech chybně vlastně odnepaměti. Něco k tomu písnu na ofiko fórum (jestli to tam už někde nebude).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
CSL1_Talbot |
Přidané 20-11-2013 10:44
|
Uživatel
Příspěvek: 662
Založený: 19.10.08
|
Fuci,videl som ze uz je to nahodene v bug reporte
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
CSL1_Talbot |
Přidané 20-11-2013 10:46
|
Uživatel
Příspěvek: 662
Založený: 19.10.08
|
Inak ak mate divne zahmlenu pristrojovku, v startup.conf treba najst dva riadky SSAO a 1 zmenit na 0.Fakt to pomaha,v kombinacii so SweetFX je to omnoho krajsie-aspon pre mna
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Bierglass |
Přidané 20-11-2013 11:04
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
310_cibule napsal:
Nepodařilo se mi včera v noci zahřát motor na provozní teplotu (při vypnutí všech usnadnění a pomocníků). Pravda, zkoušel jsem to jen jednou.
Ani při plynu na max se nezvyšovaly otáčky (jen plnící tlak). Nepomáhalo ani zvyšování resp. snižování bohatosti směsi. Všechy chladiče jsem měl zavřené.
Co dělám blbě?
P.S. Je už někde na toho lagga manuál?
A jakých teplot jsi dosáhl? Také jsem to zkoušel v tomto nastavení : zavřené chladiče,vrtule na min., zvýšené otáčky,po chvíli teplota vody 40st. C,oleje 50st C,start,jeden okruh nad letištěm, dosažení provozních teplot ,otevření chladičů.
Upravil/a Bierglass dne 20-11-2013 21:08
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 20-11-2013 11:28
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
Cibule, kdybys nepochodil a nesehnal sparring, tak můžeme večer dát rande na TS (třeba i s Řepou) a dát to dohromady. Už jsem tam včera vyhlížel nějaké pěkné silo - v jednom kolchozu jsem byl úspěšný, už je na něm tvé jméno a mají tam i předvyplněný náhrobek
Taková nabídka se neodmítá. Navíc víš, že mám pro sila slabost.
Dneska asi dorazím až pozdě, ale ozvu se. Někdy.
Bierglass napsal:
A jakých teplot jsi dosáhl? Také jsem to zkoušel v tomto nastavení : zavřené chladiče,vrtule na min., 4.500 ot/min,po chvíli teplota vody 40st. C,oleje 50st C,start,jeden okruh nad letištěm, dosažení provozních teplot ,otevření chladičů.
Normálně jsem povypínal všechna ulehčení, vlezl do studené mašiny, chvíli si hrál se všemi páčkami (jen tak, abych si zvykl, že mi tio neinvertuje některé osy, viz dřívější post), nahodil, motor chytl a pak... už nic. Vrtule se pořád točila (pomalu), páčky pohybovaly, ale teplota nestoupala a vrtule se furt pohybovala, jako kdyby se jí moc nechtělo. Spíš myslím, že je to nějaký bug, když to ostatním funguje (prostě jsem šáhl na nějakou páku a motor se pak už nechoval, jak měl). To se poddá, vyzkouším to znovu.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-11-2013 11:42
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Cibule, jestli byly přímo vidět listy a skoro to nereagovalo na plyn, tak to se mi taky jednou stalo. Po restartu Šturma už to bylo OK. Průbni.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
repa |
Přidané 20-11-2013 11:47
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 323
Založený: 09.07.09
|
V kolik budeš Fuči? |
|
|
|
Bierglass |
Přidané 20-11-2013 11:48
|
Diskutující
Příspěvek: 2607
Založený: 12.05.10
|
No také, mně to nechtělo chytit tak jsem přepínal vše možné na vše ostatní a pak za použití kouzelné formule " Ty mně sereš nebudeš" to nakonec chytlo.Jen je problém v tom,že si už nepamatuji co jsem jak mněl Nic méně po nastartování motoru již šlo vše viz výše popsané. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 20-11-2013 12:12
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
Cibule, jestli byly přímo vidět listy a skoro to nereagovalo na plyn, tak to se mi taky jednou stalo. Po restartu Šturma už to bylo OK. Průbni.
Jo jo, to je ono. Myslel jsem si to (tenhle testík mi vyšel včera na 00:30, tedy vlastně dnes po půlnoci. Asi deset minut jsem civěl na ty pomalu otáčející se listy. zkoušel přepínat všechno možné a... pak usnul. Zkusím to zítra znovu).
Mimochodem máte někdo také to zamrzání? Černou smrt?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 20-11-2013 12:16
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
no "na první pokuk" bych ještě zkusil magneta cibul...pokud to má. Ale pokud se vrtula toči furt stejně líně tak to bude asi bug. i s pulkou magenta bys měl mít ohřátý motor.
Upravil/a Lekk dne 20-11-2013 12:18
|
|
|
|
Jirka |
Přidané 20-11-2013 12:18
|
Uživatel
Příspěvek: 1553
Založený: 02.11.05
|
Něco o těchto problémech včera říkal Cassius. Prý pomohly nové drivery na grafiku. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-11-2013 12:28
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Řepič...po osmé?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
310_Snakes |
Přidané 20-11-2013 12:29
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 383
Založený: 29.09.10
|
V pohledu do kokpitu jsem si všimnul, že vedení páky plynové přípusti není hladké, ale se "zubem". Předpokládám, že je to odlišení nouzového maximálního výkonu od normálního (odpusťte mi ty nepřesné odborné termity). Pohybuje se ve hře páka plynule od 0% do (dejme tomu) 110% tzn. včetně toho nouzového výkonu nebo jen do 100% a nouzový výkon se musí aktivovat nějakým čudlem? Páka se pak vyhne do strany a přeleze ten zub?
Nebo by možná šlo aby v křivce plynu na 100% v ovládání byla výrazná deadzóna jako odlišení pohybu páky "před zubem" a "za zubem".
Hru nemám, jen mě zajímá, jak je to vyřešeno, případně jestli se to plánuje nějak řešit v průběhu vývoje... Je to detail. |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 20-11-2013 13:00
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Arti,
poviem ti tak, ze radsej nepresny FM, ako FM ktory sa meni kazdym patchom.
V tejto faze testovania nech sa meni, nech sa chlapci predhanaju vo vedomostiach o konkretnych letovych vlastnostiach.
Ale ako nahle ta hra vyjde, chcem jeden jediny a nemenny FM. Tak ako sa ani na skutocnom lietadle letove vlastnosti nemenia, ci pilot leti vcera, alebo zajtra, tak chcem aby aj v tom sime lietalo to lietadlo rovnako vcera, aj zajtra.
PS: takze ti nedoporucujem si kupovat uz teraz early access do BOS. Mohol by ta sklamat rovnako ako WT
Upravil/a 313_Nevo dne 20-11-2013 13:09
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|