ja jsem se na 13. sestrelu motal asi 4-5 dni, prvni vcerejsi let jsem uz jedoho belgana festove okloval, kdyz ho tesne pred dorazenim zprasil flak, pri druhym letu jsem se kratce po vzletu tocil se 3 belganama zatimco zbytek Jasty se jeste stale trapne pokousel vystoupat, kdyz se me jeden belgan sikovne schoval za kridlem kde provedl zatacku na HO a kdyz se vynoril tak jsem se se zmohl uz jenom na "Kurva, svine" a kraach a sipka z nejakejch 500m primo do zeme
ale i tak to byla jedna z nejuspesnejsich karier jaky jsem si dal ... zadny zraneni, jednom jeden nouzak s prositym motorem od pozemniho kulasu jinak vsechno navraty az domu a krome zalepeni dvou nadrzi zadna prace pro mechaniky
nevím nevím kuci
bud neumím střílet nebo ...
furt zdrhám s prvomájovým průvodem za prdelí
flakem se u pobřeží nedá se zdravou bednou proletět
sice mám nejvíc přežitých letů
a to sem byl v nemocnici snad - no prostě mnoho dní
letadlo je na látání furt
krásný je pohled když se plížíte se škytajícím motorem poškozeným od flaku dom
škyt škyt ještě chvilu vydrž, prosííím
a nad váma si líta 5/6 albíku a beztrestně sestřeluje naše balony
to když se k balonu přiblížím já tak ho ten turbohun na redbulu stáhne dřív než se stačím rozkoukat
až zas někdo bude tvrdit že 777 schválně nadržujou ANG/FR/BEL
tak mu vyřidte že je magor
když už nic jinýcho tak chci kulomet kde nebudu muset za albíkem měnit zásobníky
a mám takovej dojem, že frekvence zasekávání těch bubínkáčů se během téhle kar. taky náko podezřele zvětšuje
prostě germáni sou číteři a basta, toho modrýho maxe ti stejně nevěřím
musím uznat, že ten albík je krasný - takhle v zaměřovači
(dovolil jsem si zmáčknout pauzu při měnění zásobníku a blesknout si ho držel se mrška cca 3 -6min., no počítač mě k tomu vybral krásnou "dobovou" písničku - jj krásná hlídka, dnes
jednou se naučím dělat ta videa) http://www.youtub...eUFw2eoGK4 - lepčí na you není (jo pustit a pak koukat na obrázek at to máte real .-)
musím uznat, že ten albík je krasný - takhle v zaměřovači
(dovolil jsem si zmáčknout pauzu při měnění zásobníku a blesknout si ho držel se mrška cca 3 -6min., no počítač mě k tomu vybral krásnou "dobovou" písničku - jj krásná hlídka, dnes
jednou se naučím dělat ta videa) http://www.youtub...eUFw2eoGK4 - lepčí na you není (jo pustit a pak koukat na obrázek at to máte real .-)
Tu flasku o kterou se hraje neberu, dokud to nebude opravene. Prave jsem s vedomim jake riziko podstupuji hnal v desti nad zemi dvousitz, ktery mi oddelal motor nacez jsem snobsky pristal primo u nepratelskych zakopu...a ono v klidku Next mission. Z toho letadla by za caru neutekl ani kouzelnik ! Nejdriv Modry Max a ted tohle. Je to rozbite !
taky se mi ted v novy kariere stalo, ze hluboko ve francouzskym tylu okolo 18:45 nad letistem Esc. SPA 3 mi trosky SPADu sproste ukradly vrtuli. Albika jsem zaparkoval do nejblizsiho lesa a pres noc si udelal cca 40ti kilometrovou stezku odvahy pres frontu abych mohl druhej den zase letet.
Upozorňuji že uzávěrka císařské kanceláře je 5. 5. Hlášení přijaté po tomto datu budou neoveřené. Například o smrti udatného nepřítele Paly nemám oficiální hlášení...
hmm už asi ani nepošlu
bo sem umřel, začal nadávat, smazal a šel se oplakat na zahrádku s cigaretou
pak opít
nemám fotky
sem vlastně takový duch
tě budu strašit
dlouho
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.