September 18 2025 06:11:08
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 1
Kukuloo

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Čas jsou peníze aneb sbírka na kokpit He177
kouty
slintCool
 
magot
Další update, pravej panel
i851.photobucket.com/albums/ab77/kashiide/GRFFIN_zps7401d4b7.jpg
 
magot
Víkendový update Úsměv
i851.photobucket.com/albums/ab77/kashiide/WU_zps7e2703b2.jpg
i851.photobucket.com/albums/ab77/kashiide/WU2_zps89f9d725.jpg
 
saldy
Totál orgáč Úsměv
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
cyberolas
Hmm, pracovitý člověk....
 
clone9cz
Je to na full time. Zbývá ještě $150, co s tím provedete?
... ostatní už necháme asi na mezinárodní komunitě (vrchní střeliště, zadní a možná i zbytek).
 
http://www.wwii-illusion.net
magot
V nejhorším rozhodíme sítě i na L13 ...
 
606_vencour
Slíbil jsem Magotovi 100$, teoreticky jsem počítal s až 3.000 Kč. Nevšim jsem si, jestli to už počítal
 
clone9cz
Víc jak $100 se mi přijímat nechce (v součtu včetně exterňáku, o čemž nemam přehled), ty to řeš nejmíň. Pořád je tu totiž riziko, že někoho přestane IL-2 Sturmovik bavit, nebo bude mít překážky a to je u jednoho letadla riziko velké, protože nebude na všech mapách. Já jsem výjimka, jelikož jsem nepřispěl na exterňák a ještě všechny odrazoval, protože jsem věděl, jak dlouho to bude trvat.

Také bych tu rád nastínil typickou misi s He177, která zahrnuje nastoupání do 6000-7000 nad vlastním územím, pak let k cíli s postupným klesáním do 4000-5000m, odbombardování v levelu a opět únik klesáním zpět na vlastní území to cca na rychlosti 600+. Což je dost zajímavé na to, aby tohle éro vůbec vzniklo oproti jakémukoliv klasickému bombardéru, u kterého jde spíše o let s poštou.
 
http://www.wwii-illusion.net
saldy
Když bude třeba, přihodim ještě 500, není problém bo já si to v pohodě odlítám.
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
magot
Nejpoužitelnější bude He-177 až v HSFX na velkých mod mapách, BoB a východní fronta ...+
Osobně se těším na atypické ovládání 4 motorů ve dvou gondolách.
Konstrukce by měla dovolit i střemhlavý let a jiné cirkusové kousky narozdíl od "konvenčních" bombardérů Úsměv
 
kouty
doufám, že se to projeví i na pevnosti draku letadla
 
WT_Horrido
magot napsal:

Osobně se těším na atypické ovládání 4 motorů ve dvou gondolách.



? Motory jsou snad jen dva ne?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
magot
WT_Horrido napsal:

magot napsal:

Osobně se těším na atypické ovládání 4 motorů ve dvou gondolách.



? Motory jsou snad jen dva ne?

Ne čtyři. 4x DB 601 nebo - a to je to samé jako 2x DB 610.
Jednotka DB 610 obsahovala dva synchronizované motory které se dali v případě potřeby ovládat separátně tak i dohromady jako jeden. Zdá se to jako hovadina, technicky příliš nestabilní a taky to tak bylo.
Goering tuto koncepci obhajoval jako inovativní páč to nebylo ještě historicky nikde jinde odzkoušeno a strojvůdce ze své selské logiky hned namítal že to je nesmysl ...

Nakonec se ukázalo že konvenční osazení 4 oddělenýma motorama udělalo z He-177 vynikající bombardér, ale to už bylo příliš pozdě ...
Upravil/a magot dne 26-05-2014 00:19
 
WT_Horrido
No to já vím ze DB610 jsou dva spojené DB605 se společným reduktorem, ale nevím jak se to dalo ovládat odděleně, jen že se dala "polovina" motoru vyřadit a nějaké další drobnosti, ale ovládání bylo jako pro jeden motor ne?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
magot
Ovládání bylo pro čtyři motory separé.
 
WT_Horrido
Aha a kde? A jaký to mělo význam mít oddělené přípusti pro půlku jednoho motoru?

Hm, se dívám na ten německý popis, oni mají uvedené ty čtyři páky jako přípusti.

Jak to mělo ovládané listy vrtule? Automatika nebo to má někde ovládání?
Upravil/a WT_Horrido dne 26-05-2014 11:06
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
magot
Později jsem postnu popis všech částí hlavního kokpitu.
Důvod odděleného ovládání byla hlavně možnost motor nezávisle odstavit nebo snížit otáčky na potřebné minimum pokud se začal přehřívat nebo měl jinou poruchu nebo omezení a ten druhý v řadě ne.
Zda existovalo nějaké mechanické propojení ovládání celého bloku DB 610 je ale také možné, jakože zafixování obou pák ve stejné poloze po tom co bylo dosaženo stejných otáček obou motorů v řadě. Nicméně toto jsem se prozatím nedočetl ...
 
kouty
takže jestli to chápu dobře, tak budeme mít 4x separé zapínání/vypínání motoru + ovládání otáček a 2x nastavitelnost vrtule? HustýýýýýýCool
 
saldy
magot napsal:

Nejpoužitelnější bude He-177 až v HSFX na velkých mod mapách, BoB a východní fronta ...+
Osobně se těším na atypické ovládání 4 motorů ve dvou gondolách.
Konstrukce by měla dovolit i střemhlavý let a jiné cirkusové kousky narozdíl od "konvenčních" bombardérů Úsměv


Bude vhodný hlavně pro single hru, ostatně jako většina bombrů. Pro rakeťáky z KG40 máme ještě minimálně jedno obří Středomoří a celou Biskaj, pak samozřejmě nějaký ty západní evropy s Antverpami. Jinak Steinbock, noční útoky na Londýn... Na východě mě napadá hned ta krásná nová mapa s Moskvou od Oknevase. Je toho prostě víc než dost. Nedávno vyšla malá kampaň nad Dombasem s tím frankenštajnem, určitě dobrá, když to dělal Poltava, ale nehrál jsem to bo je to pro DBW.
ijncluny.estranky.cz/img/original/405/mig19ccc.jpg
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,030,304 návštěv