Čas jsou peníze aneb sbírka na kokpit He177
|
kouty |
Přidané 11-05-2014 18:56
|
Uživatel
Příspěvek: 1051
Založený: 29.08.09
|
slint
|
|
|
|
magot |
Přidané 19-05-2014 18:00
|
Fusioner
Příspěvek: 17692
Založený: 19.06.08
|
Další update, pravej panel
|
|
|
|
magot |
Přidané 24-05-2014 16:14
|
Fusioner
Příspěvek: 17692
Založený: 19.06.08
|
Víkendový update
|
|
|
|
saldy |
Přidané 24-05-2014 16:47
|
Diskutující
Příspěvek: 3662
Založený: 29.01.09
|
Totál orgáč |
|
|
|
cyberolas |
Přidané 24-05-2014 20:20
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
Hmm, pracovitý člověk.... |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 24-05-2014 21:01
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Je to na full time. Zbývá ještě $150, co s tím provedete?
... ostatní už necháme asi na mezinárodní komunitě (vrchní střeliště, zadní a možná i zbytek).
|
|
|
|
magot |
Přidané 24-05-2014 22:36
|
Fusioner
Příspěvek: 17692
Založený: 19.06.08
|
V nejhorším rozhodíme sítě i na L13 ... |
|
|
|
606_vencour |
Přidané 25-05-2014 11:59
|
Uživatel
Příspěvek: 937
Založený: 31.08.10
|
Slíbil jsem Magotovi 100$, teoreticky jsem počítal s až 3.000 Kč. Nevšim jsem si, jestli to už počítal |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 25-05-2014 12:21
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Víc jak $100 se mi přijímat nechce (v součtu včetně exterňáku, o čemž nemam přehled), ty to řeš nejmíň. Pořád je tu totiž riziko, že někoho přestane IL-2 Sturmovik bavit, nebo bude mít překážky a to je u jednoho letadla riziko velké, protože nebude na všech mapách. Já jsem výjimka, jelikož jsem nepřispěl na exterňák a ještě všechny odrazoval, protože jsem věděl, jak dlouho to bude trvat.
Také bych tu rád nastínil typickou misi s He177, která zahrnuje nastoupání do 6000-7000 nad vlastním územím, pak let k cíli s postupným klesáním do 4000-5000m, odbombardování v levelu a opět únik klesáním zpět na vlastní území to cca na rychlosti 600+. Což je dost zajímavé na to, aby tohle éro vůbec vzniklo oproti jakémukoliv klasickému bombardéru, u kterého jde spíše o let s poštou.
|
|
|
|
saldy |
Přidané 25-05-2014 13:47
|
Diskutující
Příspěvek: 3662
Založený: 29.01.09
|
Když bude třeba, přihodim ještě 500, není problém bo já si to v pohodě odlítám.
|
|
|
|
magot |
Přidané 25-05-2014 22:35
|
Fusioner
Příspěvek: 17692
Založený: 19.06.08
|
Nejpoužitelnější bude He-177 až v HSFX na velkých mod mapách, BoB a východní fronta ...+
Osobně se těším na atypické ovládání 4 motorů ve dvou gondolách.
Konstrukce by měla dovolit i střemhlavý let a jiné cirkusové kousky narozdíl od "konvenčních" bombardérů |
|
|
|
kouty |
Přidané 25-05-2014 23:03
|
Uživatel
Příspěvek: 1051
Založený: 29.08.09
|
doufám, že se to projeví i na pevnosti draku letadla
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 25-05-2014 23:18
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
magot napsal:
Osobně se těším na atypické ovládání 4 motorů ve dvou gondolách.
? Motory jsou snad jen dva ne?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
magot |
Přidané 25-05-2014 23:46
|
Fusioner
Příspěvek: 17692
Založený: 19.06.08
|
Ne čtyři. 4x DB 601 nebo - a to je to samé jako 2x DB 610.
Jednotka DB 610 obsahovala dva synchronizované motory které se dali v případě potřeby ovládat separátně tak i dohromady jako jeden. Zdá se to jako hovadina, technicky příliš nestabilní a taky to tak bylo.
Goering tuto koncepci obhajoval jako inovativní páč to nebylo ještě historicky nikde jinde odzkoušeno a strojvůdce ze své selské logiky hned namítal že to je nesmysl ...
Nakonec se ukázalo že konvenční osazení 4 oddělenýma motorama udělalo z He-177 vynikající bombardér, ale to už bylo příliš pozdě ...
Upravil/a magot dne 26-05-2014 00:19
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 26-05-2014 07:48
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
No to já vím ze DB610 jsou dva spojené DB605 se společným reduktorem, ale nevím jak se to dalo ovládat odděleně, jen že se dala "polovina" motoru vyřadit a nějaké další drobnosti, ale ovládání bylo jako pro jeden motor ne?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
magot |
Přidané 26-05-2014 10:39
|
Fusioner
Příspěvek: 17692
Založený: 19.06.08
|
Ovládání bylo pro čtyři motory separé. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 26-05-2014 10:48
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Aha a kde? A jaký to mělo význam mít oddělené přípusti pro půlku jednoho motoru?
Hm, se dívám na ten německý popis, oni mají uvedené ty čtyři páky jako přípusti.
Jak to mělo ovládané listy vrtule? Automatika nebo to má někde ovládání?
Upravil/a WT_Horrido dne 26-05-2014 11:06
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
magot |
Přidané 26-05-2014 10:56
|
Fusioner
Příspěvek: 17692
Založený: 19.06.08
|
Později jsem postnu popis všech částí hlavního kokpitu.
Důvod odděleného ovládání byla hlavně možnost motor nezávisle odstavit nebo snížit otáčky na potřebné minimum pokud se začal přehřívat nebo měl jinou poruchu nebo omezení a ten druhý v řadě ne.
Zda existovalo nějaké mechanické propojení ovládání celého bloku DB 610 je ale také možné, jakože zafixování obou pák ve stejné poloze po tom co bylo dosaženo stejných otáček obou motorů v řadě. Nicméně toto jsem se prozatím nedočetl ... |
|
|
|
kouty |
Přidané 26-05-2014 12:09
|
Uživatel
Příspěvek: 1051
Založený: 29.08.09
|
takže jestli to chápu dobře, tak budeme mít 4x separé zapínání/vypínání motoru + ovládání otáček a 2x nastavitelnost vrtule? Hustýýýýýý
|
|
|
|
saldy |
Přidané 26-05-2014 16:04
|
Diskutující
Příspěvek: 3662
Založený: 29.01.09
|
magot napsal:
Nejpoužitelnější bude He-177 až v HSFX na velkých mod mapách, BoB a východní fronta ...+
Osobně se těším na atypické ovládání 4 motorů ve dvou gondolách.
Konstrukce by měla dovolit i střemhlavý let a jiné cirkusové kousky narozdíl od "konvenčních" bombardérů
Bude vhodný hlavně pro single hru, ostatně jako většina bombrů. Pro rakeťáky z KG40 máme ještě minimálně jedno obří Středomoří a celou Biskaj, pak samozřejmě nějaký ty západní evropy s Antverpami. Jinak Steinbock, noční útoky na Londýn... Na východě mě napadá hned ta krásná nová mapa s Moskvou od Oknevase. Je toho prostě víc než dost. Nedávno vyšla malá kampaň nad Dombasem s tím frankenštajnem, určitě dobrá, když to dělal Poltava, ale nehrál jsem to bo je to pro DBW.
|
|
|