Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
Opitze |
Přidané 13-12-2012 17:05
|
Stařešina
Příspěvek: 6346
Založený: 30.09.05
|
Koty napsal:
:F Třeba v tom, že se musí nastavovat kritické machovo číslo, které je dost často na těchto strojích dosahováno. Zatím je to jen (v IL-2) u BIček. A to ještě tak nějak nijak... no zkus si na to napsat diagram IF funkce. vono možná i popsat princip je složitý.
Ahá... takže rychost zvuku, šokové aerodynamické vlny, problémy s řízením... tak s tím měli problém celou druhou světovou válku, nejen v Bitvě u Stalingradu! Kdyby to vychytali, mohli těma BIčka zabíjet pěchotu bez jediného výstřelu! To by Skopčákům lítali plembáky, kurde!
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
|
|
|
|
Opitze |
Přidané 13-12-2012 17:09
|
Stařešina
Příspěvek: 6346
Založený: 30.09.05
|
Na air combat v nadzvukové rychlosti s MiG-21 a F-104 si budete muset počkat, až to umělec Luthier konečně splácá dohromady...
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 13-12-2012 17:26
|
Diskutující
Příspěvek: 2485
Založený: 30.05.07
|
čau, že jsem tak smělý, co "se" konkrétně všeobecně považuje v "pacifiku" za nezvládnuté?
Zaznělo to na tomto foru v průběhu věků několikrát.
Stačí velmi stručně, neb tohle vlákno je o něčem jiném-vím. |
|
|
|
Pepe |
Přidané 13-12-2012 21:38
|
Uživatel
Příspěvek: 1341
Založený: 06.09.11
|
Valec napsal:
Horido u tebe ta radost neni normalni.Nic si nenalhavej.U tebe je proste a jednoduse skodoliba.
Ty nevíš, že velký frňák velkého ducha značí? Všimni si, gumový králíček nemá žádný. |
|
|
|
Pragr |
Přidané 14-12-2012 07:48
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 303
Založený: 11.12.09
|
311_Tank napsal:
Ne ja rikam ze FM ww2 era je slozitejsi => pracnejsi.
Je to obecne tvrzeni nikdy jsem ho s zadnym ROF, CLOD, IL2 nespojoval.
Ok, pak se omlouvám. Pochopil jsem to špaténka. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 14-12-2012 07:52
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
57_OTU ajvn napsal:
čau, že jsem tak smělý, co "se" konkrétně všeobecně považuje v "pacifiku" za nezvládnuté?
Zaznělo to na tomto foru v průběhu věků několikrát.
Stačí velmi stručně, neb tohle vlákno je o něčem jiném-vím.
V kostce to co se stalo "klasikou" - příliš velké sousto, podivné letové modely, nezvládnuté mise kampaní, AI blbější než obyčejně.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 14-12-2012 10:51
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
Já osobně se na IL2: BOS moc těším... už dlouho jsem neměl chuť cokoliv sledovat, ale nyní opět napnutě vysedávám na netu a čekám, kdy se objeví jakákoliv zpráva o tomto novém projektu... a co teprve nastane, až se objeví první screenshoty a videa... Důležité je, že WWII sim bude (vždy jsem tajně doufal že 777 do toho půjde).
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 14-12-2012 11:53
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Pragr napsal:
311_Tank napsal:...
Sranda zacina kolem 600 kmh kdy se vzduch prestava brat jako nestlacitelna tekutina. Letadel co litaj pres 600kmh neni za ww2 uplne malo. Takze ano WW2 letadla maji slozitejsi FM.
Jo a opravdu si myslíš, že tohle se "simuluje" u Ila nebo CloDu jinak než kódem ve stylu "if rychlost > daná mez potom ovládání = zablokováno"? Nenech se vysmát.
Osobne ma skor zaujima porovnanie nie jednoduchosti simulacie FM (bo oba FM su myslim uveritelne), ale skor porovnanie simulacie ovladania lietadla (myslim ze sa to tu moc nepreberalo) .
Zoberme si napr. simulaciu startovania lietadla:
-> IL2 s datumom vydania roku 2001 malo startovanie lietadiel jedinym tlacitkom (napr.) 'E'.
-> ROF (2009) je proti IL2 v tomto smere posun (len) v tom, ze okrem stlacenia (napr.) 'E' na nastartovanie motoru treba najprv nastavit aj zmes.
-> CLOD (2011) to rozvyia uplne novym smerom a to snahou modelovat vsetky ovladacie prvky daneho stroja (+ klikatelny kokpit).
Takze som dost zvedavy akym smerom sa vyda BOS, ci jednoduchsim smerom ala ROF, alebo zlozitejsim ala CLOD
Upravil/a 313_Nevo dne 14-12-2012 12:00
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 14-12-2012 11:59
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Ona ta složitost simulace nebuda tak strašná s i s těma těsně podzvukovejma rychlostma. Je sice pravda, že WWII letadla se blížej zvukové bariéře a že za jistých okolností na křídle dochází k nadzvukovému proudění i u celkové rychlosti pod zvukem, ale samotná simulace těchto jevů nemusí být složitá. On ten sim nebude v reálném čase počítat mechaniku kontinua toho proudícího media. Celé se to smrskne do toho, že v simu bude sbírka různých křivek, ze kterých si engine přečte podle rychlosti a dalším podmínek nějakou hodnotu, kterou plácne do výpočtu aerodynamických sil. Tedy nebude tam triviální if (speed>konstanta). Bude tam načtení koeficientů z nějaký křivky zadané tabulkou čísel a ta křivka bude mít při překročení nějaké meze dramatický propad. Asi přidaj i vibrace, aby to bylo HC.
ROF se třeba chlubí, že za letu počítá proudění vzduchu kolem letadla. I to je tvrzení přitažené ze vlasy. Spíš se to dá popsat tak, že tam mají charakteristiku daného profilu a křídlo naporcované na několik sekcí a pro každou sekci z tý křivky čtou koeficienty - vztlak, odpor, momenty. Že to je opravdu takto zjednodušené je znát při částečné ztrátě křídel. Myslím si, že kde kdo z nás již přistával s Pfalzem, kterému zbyla jen prostřední sekce horního křídla. Novi to tuhle dokonce nafotil a dal na forum. Mě se podařilo přistát s DXII, která přišla o konce spodních i horních křídel (a tedy bez křidélek). A ani nebyl problém to letadlo stabilizovat. V reálu by se to téměř jistě nepovedlo a asi by to letadlo nešlo ve vzduchu stabilizovat. Zkrátka je to simulátor létání ve WWI, není to skutečná simulace aerodynamiky. |
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 14-12-2012 12:23
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
Tak první informace !!!!!
Developer Diary
http://forum.il2s...#entry1694
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 14-12-2012 12:29
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
3) Can we expect the clickable cockpits?
No. We create a simulation of air combat (this includes attacking ground targets). The pilot will only receive critical systems, propeller pitch, boost, altitude control, different mechanization, weapons and more. Procedural training device it will not be, it will be a game simulator. We would like to return to the original idea of the IL-2 Sturmovik, because we believe that it was great.
Díky Bohu!
Upravil/a WT_Horrido dne 14-12-2012 12:31
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Opitze |
Přidané 14-12-2012 12:35
|
Stařešina
Příspěvek: 6346
Založený: 30.09.05
|
WT_Horrido napsal:
3) Can we expect the clickable cockpits?
No. We create a simulation of air combat (this includes attacking ground targets). The pilot will only receive critical systems, propeller pitch, boost, altitude control, different mechanization, weapons and more. Procedural training device it will not be, it will be a game simulator. We would like to return to the original idea of the IL-2 Sturmovik, because we believe that it was great.
Díky Bohu!
SUPER!
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 14-12-2012 12:39
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Ve zkratce se to dá přeložit (přebásnit) takto.
Existuje tu díra na trhu, kterou 1C vlastní blbostí zvětšilo, a je nutné ji rychle ucpat. Proto vezmeme ROF, naimportujeme do něj 3D modely letadel z CLOD (a asi BOM), vyrobíme prostředí pouze pro letecké bitvy. Pozemní ponecháme na úrovni ROFu. Nebudeme zbytečně utrácet za věci, který prodražujou neúměrně projekt a zvyšují náročnost na HW.
Jo tedy se dá čekat víceméně vyleštěný ROF s letadlama z WWII a mapou Stalingradu. Je to pragmatické. Vědí, že utopit se v komplexnosti a termínech je příliš snadné. Já tomu fandím. |
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 14-12-2012 12:40
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
Opitz napsal:
WT_Horrido napsal:
Díky Bohu!
SUPER!
Taky musím souhlasit... rád si vše namapuji na G940... je tam sakra hodně kombinací na to aby člověk nemusel hrabat na klávesnici... ani u CloDa v kokpitu neklikám
|
|
|
|
saldy |
Přidané 14-12-2012 13:06
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Dobré zprávy, zdá se, že stoji nohama na zemi.
|
|
|
|
Valec |
Přidané 14-12-2012 13:26
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Klikani mi az tak chybet nebude sice je to fajn ze nemusis nastavovat vsechny veci na joy nebo klavesnici to pro me jako stihace neni az tak prioritni.Nevim jak to poberou ti co litaji bombry ja mel asi polovinu klikaci a polovinu namapovanou.Ale rad bych aby tam slo nastavit prepnou a videt co nejvice veci jak jen to pujde a nebude tam jen plyn smes a vrtule. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 14-12-2012 13:56
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
WT_Horrido napsal:
3) Can we expect the clickable cockpits?
No. We create a simulation of air combat (this includes attacking ground targets). The pilot will only receive critical systems, propeller pitch, boost, altitude control, different mechanization, weapons and more. Procedural training device it will not be, it will be a game simulator. We would like to return to the original idea of the IL-2 Sturmovik, because we believe that it was great.
Díky Bohu!
On tu už psal něco v tom smyslu Válec, ale v rámci "controls" nechají možnosti z BoBka nebo to ořežou na RoF ? Čili zapnout motor I, maximálně otevřít chladič a střelba ?
Nebo si bude muset člověk pamatovat všechny kombinace kláves pro dvou a vícemotorové letouny ? Ono i u některých jednomotoráků je toho taky dost.
On ne každý má programovatelný joy s 64+ funkcema, že.
Mně osobně vyhovovalo mít něco namapované a něco ovládat myší - nemusel jsem si pamatovat kde co mám na joyi (na klávesnici), ale něco si pamatoval v kokpitu.
A bylo by smutné mít simulátor z roku 2014 (jestli vyjde) co do ovládání omezený na sim z roku 2001. Měl by to přeci jen být sim z WWII, kde těch hejblátek už bylo poměrně víc než u chmelnic.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Ucho |
Přidané 14-12-2012 14:00
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
WT_Horrido napsal:
3) Can we expect the clickable cockpits?
No. We create a simulation of air combat (this includes attacking ground targets). The pilot will only receive critical systems, propeller pitch, boost, altitude control, different mechanization, weapons and more. Procedural training device it will not be, it will be a game simulator. We would like to return to the original idea of the IL-2 Sturmovik, because we believe that it was great.
Díky Bohu!
Jestli tomu dobře rozumím, je to celé o tom, že je výhra a SUPER, že nepude jezdit myší po kokpitu a vidět interakci přepínačů?
Jinak více méně všechny systémy letadel budou simulovány a na budíku ukázány a na klávesnici atp. mapovány? Protože starej IL2 toho dělal docela dost. Vlastně ani z hlavy neřeknu, který systém je třeba v CloD navíc. Nouzovej podvozek? Chladič oleje?
No, tomu říkám pořádná výhra zdravého rozumu... :-) |
|
|
|
Opitze |
Přidané 14-12-2012 14:24
|
Stařešina
Příspěvek: 6346
Založený: 30.09.05
|
nejhorší smrt je smrt z vyplašení... v ROF makají lidi, kteří lítali IL2, byli mezi nejlepšíma pilotama z celé komunity... oni si tu hru udělají tak, jak se jim bude líbit a tihle lidi nikdy nebyli klikači v kokpitu, ale hlavně to byli virtuální piloti.
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
|
|
|
|
Pragr |
Přidané 14-12-2012 14:25
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 303
Založený: 11.12.09
|
313_Nevo napsal:
Zoberme si napr. simulaciu startovania lietadla:
-> IL2 s datumom vydania roku 2001 malo startovanie lietadiel jedinym tlacitkom (napr.) 'E'.
-> ROF (2009) je proti IL2 v tomto smere posun (len) v tom, ze okrem stlacenia (napr.) 'E' na nastartovanie motoru treba najprv nastavit aj zmes.
-> CLOD (2011) to rozvyia uplne novym smerom a to snahou modelovat vsetky ovladacie prvky daneho stroja (+ klikatelny kokpit).
Ta časová osa moc nesedí. Falcon 4.0 měl vymakanou startovací sekvenci a klikatelný cockpit už na začátku roku 1998. Nemluvě o verzi tuším se jmenovala Open Falcon, která šla v modelování zbraňových systémů ještě dál. nebo DCS Black Shark z roku 2009. Takže CloD v tomhle směru není žádným průkopníkem. Pouze vývojáři přidaly do druhoválečných letadel to, co u moderních bylo už před 13 lety.
Upravil/a Pragr dne 14-12-2012 14:26
|
|
|