Ano, pokud se němec naučí lítat 109 a 190, proč by lezl do jiné mašiny?Když s ní umí.
A naučí se s ní, protože proč jinou, když ji má celou válku?
Proč ne, vždyť to tak bylo.
Ad experten - to nelze srovnávat takto. krupinsky měl první sestřel snad po 97 bojových letech. To už spojenci byli na odpočinku a čekali na druhou tůru. Kdyby měli srovnatelný počet bojových startů a bojových příležitostí, bylo by to podobné. němci nebyli nadlidé.
Btw. - a co jsem četl o jejich organizaci, zdaleka nebyla tak perfektní (ani jejich technika nebyla tak bezchybná) jak je mnohokrát prezentováno.
Ale to je na dlouhou diskuzi.
Všeobecně souhlasím s nevem, na začátku 109 vs spit to snad bylo nevyrovnanější. Pak už se jen předháněli.
Taktéž, na konci války spojenci neměli důvody se bát a nic je nenutilo vyvíjet něco uber nového, proč taky? němci ve vzduchu nebyli, sem tak přežívší eso, sem tam zelenáč s 5hod. na befku, který byl rád že odstartoval.
ale...to už je OT....ale ne méně než některé zdejší příspěvky
1. gratukuju - neříkají vám doma blesku jste rychlí jak průjem
(ten příspěvek jsem psal snad před půl rokem a vono se nám to zbudánkuje a začne mudrvat)
2. všichni co lítaj za germány jsou potencionální zrádci národa - zastřelit
(když jsem byl malý a hrál si na vojáky němci museli dostat vždycky přez držku, ted jsem vyrostl tak: nedá se nic dělat, zastřelit)
3. online (hospodská rvačka) jsem v simulátorech už vzdal
at vezmu jakýkoliv pořád to stejné dokola - tak at si clod opravujou jak chtěj pro mne nemá význam - ale filmy jsou z něj pěkný
ps: a co bych si přál k vánocům
aby konečně tvůrci leteckých simulátorů dostali rozum
a sebezapřením konečně udělali zábavný letecký sim.
kluci od 777 mají našlápnuto dobře a prosakuje - po mapě kanálu logický krok BoB
jen ten online by chtělo nějako pořešit
lítat s dvacetí akčíma hrdinama už deset let to stejný no jo asi jsou někteří tvůrci/hráči simulátorů bez fantazie (777 je i tvůrce ADW - hluboce smekám - snad jednou i v ROF )
a pro tvůrce námořních sim. - vám seru pořád dokola fašistické ponorky já chci torpéééédobooooorec
tak zas za půl roku
jo a ta záhada jsou opravdu hráči/tvůrci simulátorů lidé bez fantazie
Tyrle - ano je, ale pokud chce být vždy nej nej nej tak to přeci neudělá
btw - kolik jsi jich potkal? Kdysi jsem létal docela hodně, a MC205 jsem potkal 2x.
Modrým tato rozmanitost prostě chybí - berou jen to nejlepší protože chtějí být nejlepší (stejně jako dle historie).
jo, tedy pokud bude zdechlej (jakože nebude) tak v africe si vleze do MC205, ale nedovedu si představit, že by třeba vlezl do IARa, když na mapě je fokker nebo G-2
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 30-10-2012 08:56
WT_Horrido napsal:
Jako každý online dogfight, je.
tak jako i na Ilu jde udělat misi, ve které jsou zajímavé úkoly, tak to jde i v RoFku (moc jsem toho online nenalétal, ale ta poslední akce byly toho příkladem)
ale je to především o lidech :)
když naši chrabří rakouskouherští stíhači spatřili protivníka, veškerá organizovanaost odešla do kšá a jen já a Merten (s Medvědem) plnili dál svěřené bojové úkoly tak jak jsme měli - letět pokud možno rovně :)
Horri, vždyť přeci i v reále se ten df zvrhnul do hospodské rvačky, kdež se potkala skupina se skupinou. Ač s jistými "pravidly", které se v simu nedodržují (jen jeden život a tak :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
313_OTU_oblak napsal:
Tyrle - ano je, ale pokud chce být vždy nej nej nej tak to přeci neudělá :D
btw - kolik jsi jich potkal? Kdysi jsem létal docela hodně, a MC205 jsem potkal 2x.
Modrým tato rozmanitost prostě chybí - berou jen to nejlepší protože chtějí být nejlepší (stejně jako dle historie).
jo, tedy pokud bude zdechlej (jakože nebude) tak v africe si vleze do MC205, ale nedovedu si představit, že by třeba vlezl do IARa, když na mapě je fokker nebo G-2;):):D
Tohle ale neudělá ani vetšina červených. A dokonce ani velká část žlutých :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
313_OTU_oblak napsal:
Btw. - a co jsem četl o jejich organizaci, zdaleka nebyla tak perfektní (ani jejich technika nebyla tak bezchybná) jak je mnohokrát prezentováno.
Když to čtu, tak sjem si vzpomněl - tuhle jsem zaregistroval info, že na konci války měli modří poněkud horší palivo, než by chtěli (87 octanů ?) - máme tohle nějak simulované v Il-2 ? Když už se nám Fuči zasloužil o to téměř neznatelné vylepšení FW a teď nás čeká úprava Bf ?
313_OTU_oblak napsal:
Taktéž, na konci války spojenci neměli důvody se bát a nic je nenutilo vyvíjet něco uber nového, proč taky? němci ve vzduchu nebyli, sem tak přežívší eso, sem tam zelenáč s 5hod. na befku, který byl rád že odstartoval.
A stímhle bych si troufl nesouhlasit - USA se připravovala na případnou válku s Rusama, tudíž potřebovala vyvíjet dál - viz snaha vymačkat z P-40, P-47, P-51, F4U, co se dá. Letectví ovšem směřovalo ku proudovým motorům, ale fabriky chtěly prodat to, co měly na skladech a na co měly linky...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
WT_Horrido napsal:
Jako každý online dogfight, je.
tak jako i na Ilu jde udělat misi, ve které jsou zajímavé úkoly, tak to jde i v RoFku (moc jsem toho online nenalétal, ale ta poslední akce byly toho příkladem)
ale je to především o lidech
když naši chrabří rakouskouherští stíhači spatřili protivníka, veškerá organizovanaost odešla do kšá a jen já a Merten (s Medvědem) plnili dál svěřené bojové úkoly tak jak jsme měli - letět pokud možno rovně
Horri, vždyť přeci i v reále se ten df zvrhnul do hospodské rvačky, kdež se potkala skupina se skupinou. Ač s jistými "pravidly", které se v simu nedodržují (jen jeden život a tak
Ano je to o lidech, ale lidi mají k dispozici nějaký systém online hraní a podle toho se chovají. Armáda je organizovaná. Piloti se na let připravují a dodržují pravidla. Právě proto, že jde o život. Právě proto, že zničená letadla se nerespawnují na letišti a zkušení piloti jsou nahrazeni nováčky. Boj není založen na libovůli jednotlivých lidí.
A tohoto prostě v online dogfightu nedosáhneš zajímavým úkolem... A nikdo ani nepřemýšlí nad jiným systémem, který by změnil online hraní. Mám dojem že momentálně se přemýšlí leda na tím jak udělat ještě větší arkádu.
Dostali jsme se ke klikacím cockpitům a vzývané "realitě" zasazené do hloupé střílečky ve které se nesejde naráz ani sto lidí. A tím na nic nenarážím, prostě to tak je.
Upravil/a WT_Horrido dne 30-10-2012 09:46
WT_Horrido napsal:...Ano je to o lidech, ale lidi mají k dispozici nějaký systém online hraní a podle toho se chovají. Armáda je organizovaná. Piloti se na let připravují a dodržují pravidla. Právě proto, že jde o život. Právě proto, že zničená letadla se nerespawnují na letišti a zkušení piloti jsou nahrazeni nováčky. Boj není založen na libovůli jednotlivých lidí.
A tohoto prostě v online dogfightu nedosáhneš zajímavým úkolem... A nikdo ani nepřemýšlí nad jiným systémem, který by změnil online hraní. Mám dojem že momentálně se přemýšlí leda na tím jak udělat ještě větší arkádu.
Dostali jsme se ke klikacím cockpitům a vzývané "realitě" zasazené do hloupé střílečky ve které se nesejde naráz ani sto lidí. A tím na nic nenarážím, prostě to tak je.
Pod toto sa pokojne podpíšem. Absolutny súhlas - vidím to presne tak isto.
P.S. Prosím aby ste príspevky týkajúce sa IL2 a Cliffs of Dover dávali do príslušných vlákien. Toto vlákno je o Rise of Flight. Ďakujem za pochopenie.
Upravil/a Baron dne 30-10-2012 10:41
Je opovrhovaný protože ty chabé pokusy co jsou v simech nefungují.
Ono je to těžké když většina tvůrců simů jsou nafrnění technosuchaři kteří dávají demonstrativně najevo jak je "hry" nezajímají a "hraním" pohrdají, protože oni dělají simulátory. Pak jim v obsahu ujíždí vlak o dvacet let.
Upravil/a WT_Horrido dne 30-10-2012 11:45
Když to čtu, tak sjem si vzpomněl - tuhle jsem zaregistroval info, že na konci války měli modří poněkud horší palivo, než by chtěli (87 octanů ?) - máme tohle nějak simulované v Il-2 ? Když už se nám Fuči zasloužil o to téměř neznatelné vylepšení FW a teď nás čeká úprava Bf ?
Myslíš to 87 oktanové palivo, na které lítala befka 5 let války ?
Da sa povedat, ze tvorcovia simov v poslednej dobe nejak vo velkej miere neprichadzaju s prevratnym offline obsahom, nie to este s prevratnym online obsahom. Pricom prave ten online ponuka velke moznosti a nie len stale dokola teamdeathmatch (TDM) s povolenym respawnom.
Budme ale uprimni, urcite kroky tymto smerom boli v historii simenia spravene, a nie len v davnej ale aj v nedavnej historii. A nie len zo strany komunity, ale aj samotnymi autormi:
Jeden sposob s ktorym prisli tvorcovia online simov uz davno, je tzv 'Capture the Field'. Je to stale len obdoba toho TDM s povolenymi respavnami, kde sa ale dynamicky posuva fronta na jednej velkej mape podla dosiahnutych vysledkov/obsadenia klucovych bodov - Warbirds, Aces High, WWIIOL, ..
Dalsim mladsim prikladom su studia ako Gaijin a 777, ktore okrem klasickeho TDM ponukaju aj dalsie online mody - vsetky su ale s povolenym respavnom a su nejakou obdobou modu 'Capture the Field' (ak sa mylim, opravte ma).
Ale prave tieto respawny mozu byt pre niekoho tym hlavnym problemom.
Respavny pocas online hry, ktore ako spominal Horri v realnom zivote moc nefunguju, riesila komunita vytvorenim AirForceWar - seria IL2 coop misii ktorych vysledky dynamicky ovplivnuju priebeh virtualnej vojny a posuvanie fronty.
Takze jedna misia = jeden zivot, a presne pridelene ulohy.
Problem tu bol ale v cakani. V cakani, kym sa naplnia sloty hracmi, aby sa samotna misia mohla spustit.
Ale prave toto cakanie na spustenie misie moze byt pre niekoho tym hlavnym problemom.
Tieto zdanlive problemy, su vlastne preferencie jednotlivych hracov - nechce sa mi motat v subojoch s neorganizovanymi jednotlivcami, dam si coop a pockam si; nechce sa mi cakat na misiu, tak idem na server kde sa mozem spavnut hned ako chcipnem.
A opat, pouzivaju sa sposoby ako obmedzovat chaoticke spavnovanie alebo dlhe cakanie.
Napr komunitny ADW pre IL2 to riesil obmedzenym poctom strojov pridelenych kazdej letky - stroje sa minuly, hraci sa nesapvnli pokial nedoslo k doplneniu zasob. Alebo casove obmedzenie, ktore brani sa spavnut hned potom ako hrac umre.
Dlhe cakania na urcity pocet hracov coop misie sa riesia doplnenim prazdnych slotov AIckami.
atd..
Takze ako je vidiet, mnohe sposoby su uz vymyslene a frcia v praxi - staci si len vybrat.
Mnohe sposoby boli vymyslene, ale v praxi nepretrvali, skoda.
A mnohe sposoby len cakaju na svoje vymyslenie.
Stracat cas tym, ze to co je, nie je uplne presne podla mojich predstav, je sebatryznenie. Bud zlavym zo svojich predstav a zabavym sa s tym co 'trh' ponuka, alebo budem len cakat a cakat a cakat... alebo si hru podla svojich predstav vytvorim, ako nam uz komunita neraz predviedla v praxi (tazko modami skusany IL21946 je na to priam snad idealny)
Upravil/a 313_Nevo dne 30-10-2012 13:51
313_Nevo napsal:
...................
A za tretie to je ta aura nemeckych stihacich es - DIE EXPERTEN.
Najuspesnejsi stihac WWI? Red Baron
Najuspesnejsi stihac WWII? Bubi
A vo WWII je to este vyraznejsie, tam hadam prva stovka v pocte zostrelov patri nemcom.
A je jedno co bolo za tym, ze takto vysoko skorovali. Proste skorovali a oficialne cisla su take ake su...........................
No to máš sice pravdu, ale WWI němci dostali přes držku
no a ve WWII němci dostali zase přes držku
Když to čtu, tak sjem si vzpomněl - tuhle jsem zaregistroval info, že na konci války měli modří poněkud horší palivo, než by chtěli (87 octanů ?) - máme tohle nějak simulované v Il-2 ? Když už se nám Fuči zasloužil o to téměř neznatelné vylepšení FW a teď nás čeká úprava Bf ?
Myslíš to 87 oktanové palivo, na které lítala befka 5 let války ?
jo, myslím B4, když nebylo po ruce C3
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Zapůsobili na celej svět ? Jen se podívej kolik literatury o WWII vychází a kolik filmů bylo natočeno v období tak krátkém, že by se na něj zapomělo.
Upravil/a clone9cz dne 31-10-2012 02:02
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.