Messik napsal:
jj jestli tam bude Kukuruznik tak to bude skvělé, srovnatelný dárek jako I16.
Fuči z hlediska co jsi psal je Išak taky zbytečné letadlo, nepoužitelné a vzít si ho proti F4/G2 může jenom blb, přesto ho lidi mají rádi a létá se sním dost často.
Tak Išaka bych k Po-2 zrovna nepřirovnával. A nic takového, z čeho by to mohlo byť jen okrajově vyplývat jsem nepsal. IL-2 tak nějak simuluje stíhání a taktické bombardování. Zbytek letectva jen dost okrajově. Proto jsou celkem dost zbytečné i B17 a podobné strategické bombardéry.
Messik napsal:
jj jestli tam bude Kukuruznik tak to bude skvělé, srovnatelný dárek jako I16.
Fuči z hlediska co jsi psal je Išak taky zbytečné letadlo, nepoužitelné a vzít si ho proti F4/G2 může jenom blb, přesto ho lidi mají rádi a létá se sním dost často.
Tak Išaka bych k Po-2 zrovna nepřirovnával. A nic takového, z čeho by to mohlo byť jen okrajově vyplývat jsem nepsal. IL-2 tak nějak simuluje stíhání a taktické bombardování. Zbytek letectva jen dost okrajově. Proto jsou celkem dost zbytečné i B17 a podobné strategické bombardéry.
Fuči napsal:
Oblak, jen tak mimochodem já ani náznakem nezmínil Do 335 ani jiný stroj Luftwaffe, jak tě napadl zrovna Pfeil?? Imho v simulátoru typu FB je využitelný mnohem lépe než Kukuruznik. Na co mít pozorovací letadlo schopné v noci napadat nepřátelská letiště, nebo kolony. Letěli byste takovou misi proti AI pozemním cílům 2x, 3x, 10x..pak by to letadlo každej začal ignorovat jako dále nevyužitelné. Fakt nevím, na co by tady byla letadla jako Storch, Ju 189.. apod
Když uvážíme, že teoreticky by měla být tvorba těhle "pleček" podobně náročná na čas jako u výkonné stíhačky, tak mi to přijde mrhání časem.
--
V mnohém máš pravdu, ale s tím opět píšu to je to stejné s Išakem.
Išak cca 5k kusů za války, tohodle přes 30k. Pokud budeme brát Ila jako stíhací simulátor tak máš pravdu, ale je zde mnoho typů B25,Betty,He111,HE162,Me163,Brezniak, které taky nejde brát jako vhodné do stíhacího simulátoru.
Nevím proč by letadlo, které bylo nasazeno a úspěšně masově nasazeno být bráno jako póvl leč bylo primitivní ale tím zase levné a snadno opravitelné.
Išakova bojová hodnota je také velmi nízká a každý ho bere jako soupeře, to stejné s Čajkou, s tou také málokdo létá ale je to právoplatný člen letadel v IL2FB.
Myslim, ze s Isakom to nie je tak zle, pokial ho neprepadne presila, ale pre Emila je to dost nebezpecny super a aj F-ko si nemoze dovolit cokolvek.
Il2 je stihaci simulator co sa online tyka (nato, aby sa presadili aj bombardery by musela existovat moznost simulovat nejaky konflikt - cez den by sa prehanali stihaci, s prichodom noci by nastupili He-111, B-25 a proti nim Bf-110 a Beaufightery). A podla uspesnosti ich bombardovania by rano zase mali stihaci k dispozicii lietadla.
Ale co, ak Olegovi dodaju Po-2 a on ho len prida, preco sa hnevat. Ked sa objavi mapa Slovenska s jej clenitym terenom a vhodne sa nastavi flak, najde sa miesto aj pren.
s PO-2 také bude létat někdo, nemusí létat denně, se štukou 95% pilotů neletá častěji než jednou tejdně. A to jsem ještě hodnej na procenta
Co Avie? Taky bude nasazená tak často? Nebo jak psal Fući většina pilotů pár hodin odletá a pak ji odloží jako plecky letadla?
Hlavně jde o tu možnost si s daným typem zalétat, a nemusí se na to cvičit piloti každý den. Jde o atmosféru, a pokud někdo má rád PO-2 a rád by si v něm zalítal tak to zbytečné letadlo není.
Bojová hodnota určitě není tak nízká jak tady povídáte. Existuje ROF .
A proč by létal PO-2 nad těžce opevněnej Sevastopol, nebo nad stovky tanků.
edit slovosled
Upravil/a GC3_Messik dne 01-01-2006 23:45
Se stukou sis vybral spatnyho kandidata na porovnavani. Zaprve ja osobne kazdy den, kdyz jsem za tak posledni 3/4 roku letal, tak to bylo se stukou. Ale to je spise nedostatkem casu.
Zadruhe porovnavas dve uplne odlisny letadla. Zpusobem nasazeni odlisny. Stuky letaly prakticky celou valku do klasickych bojovych akci. To znamena boj nepratelskych stihacu proti nim, doprovody atd. Naproti tomu bojove nasazeni po-2 bylo zalozeno na tom, ze neni videt, neni slyset, leta v noci v mracich. Bohuzel tady v ilovi ho flaky vidi vzdycky a opravdu malokdo leta online nocni lety (i stihacky), takze je v zasade k nicemu. A nebojove nasazeni (kuryrni atd) vlastne il nepodporuje vubec. Offline je to trochu lepsi, existuje ukol pruzkumny let (neboli doletet na urcene misto), takze zbyva uz jen problem flaku a ai stihacu, kteri take vidi dobre a generator v ilovi tam vzdy nejake da.
Prijde mi, ze stale zamenujes moznost vyuziti nejakeho letadla v simulatoru za hodnoceni jeho vykonu. A kolik lidi leta se stukou nam muzou ukazat statistiky treba AH serveru (myslim % lidi z osazenstva serveru).
Doplneni po tvem druhem prispevku:
A jsme u toho. Udelat tenhle typ letatelny zabere minimalne tolik casu co udelat stihacku. A dalsi kupa lidi stejne tak touzi treba po Typhoonu, nebo by touzila po Isakovi, kdyby nebyl, coz jsou letadla, ktera by mela mnohem vetsi vyuziti pro vsechny (mimo to, ze si s nimi muze tahle skupina lidi 'proste zaletat' ). Nikdo ti neupira pravo touzit po nejakem exotickem stroji, ale investovat ted usili do jeho vyvoje je proste nerozum. Ja bych si v nem taky rad zaletal. Ale neobetoval bych pro nej jinou stihacku. Mozna ani dodo ptaka ne, kdyz se tu uz o nem mluvi. Je to sice prototyp, k nasazeni tak na jedne mape, ale alespon zapada do moznosti ila.
LesniHU napsal:
Se stukou sis vybral spatnyho kandidata na porovnavani. Zaprve ja osobne kazdy den, kdyz jsem za tak posledni 3/4 roku letal, tak to bylo se stukou. Ale to je spise nedostatkem casu.
Tak zjevně patříš mezi těch 5 procent pilotů které jsem pokusil odhadnout. Ale to jsi jeden z mála.
LesniHU napsal:
Zadruhe porovnavas dve uplne odlisny letadla. Zpusobem nasazeni odlisny. Stuky letaly prakticky celou valku do klasickych bojovych akci. To znamena boj nepratelskych stihacu proti nim, doprovody atd. Naproti tomu bojove nasazeni po-2 bylo zalozeno na tom, ze neni videt, neni slyset, leta v noci v mracich. Bohuzel tady v ilovi ho flaky vidi vzdycky a opravdu malokdo leta online nocni lety (i stihacky), takze je v zasade k nicemu. A nebojove nasazeni (kuryrni atd) vlastne il nepodporuje vubec. Offline je to trochu lepsi, existuje ukol pruzkumny let (neboli doletet na urcene misto), takze zbyva uz jen problem flaku a ai stihacu, kteri take vidi dobre a generator v ilovi tam vzdy nejake da.
Nasadit by šel, že není možný ho zasadit do právě probíhajícího jevu DS serverů je jiné kafe. Před érou VEfu nikdo netušil potenciál, který má a přinesl mnoho nových prvků. Jak víš, že nebude zakomponován do projektů jako může být CW2 etc. když bude k dispozici?
LesniHU napsal:
Prijde mi, ze stale zamenujes moznost vyuziti nejakeho letadla v simulatoru za hodnoceni jeho vykonu. A kolik lidi leta se stukou nam muzou ukazat statistiky treba AH serveru (myslim % lidi z osazenstva serveru).
Využítí je možné. Procento u štuk bude nízké. Nejčastějšími letci na štukách jsou "Jiříčkovi štukatéři", pak znám ještě pár pilotů ale málokdo tak organizovaný.
LesniHU napsal:
Doplneni po tvem druhem prispevku:
A jsme u toho. Udelat tenhle typ letatelny zabere minimalne tolik casu co udelat stihacku. A dalsi kupa lidi stejne tak touzi treba po Typhoonu, nebo by touzila po Isakovi, kdyby nebyl, coz jsou letadla, ktera by mela mnohem vetsi vyuziti pro vsechny (mimo to, ze si s nimi muze tahle skupina lidi 'proste zaletat' ). Nikdo ti neupira pravo touzit po nejakem exotickem stroji, ale investovat ted usili do jeho vyvoje je proste nerozum. Ja bych si v nem taky rad zaletal. Ale neobetoval bych pro nej jinou stihacku. Mozna ani dodo ptaka ne, kdyz se tu uz o nem mluvi. Je to sice prototyp, k nasazeni tak na jedne mape, ale alespon zapada do moznosti ila.
Ano, je mnoho letounů na které ještě nedošla simulátorová řada, to je fakt a všichni to vědí.
Jde jen o to že PO-2 si zaslouží stejné právo na vymodelování od nadšenců jako Tempest,Typhoon ať je to pláťák nebo není.
LesniHU napsal:
Prijde mi, ze stale zamenujes moznost vyuziti nejakeho letadla v simulatoru za hodnoceni jeho vykonu. A kolik lidi leta se stukou nam muzou ukazat statistiky treba AH serveru (myslim % lidi z osazenstva serveru).
Išak cca 5k kusů za války, tohodle přes 30k. Pokud budeme brát Ila jako stíhací simulátor tak máš pravdu, ale je zde mnoho typů B25,Betty,He111,HE162,Me163,Brezniak, které taky nejde brát jako vhodné do stíhacího simulátoru.
Messíku, já jen tak mimochodem neomezil ILa jen jako stíhací simulátor, ale jako stíhací a taktický, resp. "letecky taktický". Psal jsem výše "taktiký bombardér"..klidně si to tam najdi .
Nejde jen o vymodelování od nadšenců - jasně, kdyby to mělo být jen o tom, že někdo Olegovi pošle soubor, Oleg stiskne tlačítko a letadlo létá, bylo by to snadné a nových letadel by dneska byly desítky, možná stovky (viz. Flight Simy). Jenže pokud vím, tak nadšenci dělají 3D modely a textury (ať mě opraví tým kolem Avie, pokud se mýlím) a zbytek stejně dělá Olegův tým (tzn. "zanedbatelné" věci jako FM, DM..)
PS: pokud jde o mě, klidně bych Me 163 i He 162 obětoval ve prospěch Ju 88 a YP-80, s BI-1 ve prospěch Tempesta .
Mungo napsal:
Myslim, ze s Isakom to nie je tak zle, pokial ho neprepadne presila, ale pre Emila je to dost nebezpecny super a aj F-ko si nemoze dovolit cokolvek.
Moje slova, rata je super stroj, alespoň v této hře. Když si nedáš pozor dostoupá ve svíčce i FW-190A-5.
Problém Po-2 spočívá hlavně v tom, že nebude mít žádný flusátko v čumáku, snad by to trochu zachránily RSy .
Určitě by pak šel nasadit na nějakou "FUN" DF mapu společně s P-11, gladiátorem a jim podobnými.
PS:...., v dětsví jeden z prvních plastikovejch modýlků (1:72) škoda, že mi ho brácha rozšlapal :sm39:
paja_cz napsal:
Moje slova, rata je super stroj, alespoň v této hře. Když si nedáš pozor dostoupá ve svíčce i FW-190A-5.
A teď ještě tu "O červené Karkulce" ... :sm13:
To by ses divil, jak dlouho dokáže I-16ka stát na vrtuli , někde mám ntrk :sm14:.
V nízkých výškách při rychlostech do 450km/h nejsi bezpečný ani ve schvabině :yes:
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.