hezky napsany Tanku, uz to nevydrzim a taky si neco tady napisu: tady se pise ze Oleg na sest sedm let zablokoval vyvoj simulatoru z WWII...co to je za blbost??? konkurence se nepta ta cini, tzn. ze kdyby o to mel nekdo zajem, tak si vyda nejakej sim Oleg neOleg, ale ono nic ze? pac delat real sim je peknej vopruz, koupi si to malo lidi a jeste remcaj, vyvoj je slozity a drahy...no kdo by do toho nesel?
dalsi simy:
ROF - byl skoro rok nelitatelnej a ted z nej fsichni ucvrnkavaj...hmm a to nema offline kampan a letadel taky neni uplne nejvic na svete (vzpominam RedBaron 2, kde byly skoro fsecky typy), no a nasimulovat hadra plany je jaksi jednodussi...
A10C Warthog - nelitam pac mi nejde namapovat joy a nefunguje freetrack, optimalizace taky nic moc
Black Shark, Lock On - nemam, takze nehodnotim
tim se samozrejme nechci CODu zastavat je to dost velkej zmetek, ale doufam ze do 2 let to litat budem
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
RoF pokud vím má offline kampaň... ale to je jedno... Nesrovnávejte CoD s RoF... RoF vydali klucí z původního Gennadichu, koupili si Olegův engine, chvíli se v něm rejpali, aby zjistili, že to je nepoužitelný dinosaurus a celé si to udělali po svém. Přišli s naprosto novým prodejním modelem, našli si svou komunitu, hlavně poslouchají, co jim lidi říkají, snaží se neustále přicházet z novým...
Udělali to oproti MG velmi rychle a každý je podporoval protože chápal jak a za jakých podmínek a proč to dělají... Každý si mohl stáhnout hratelné demo zadarmo na kolik týdnů? dva? a lítat si do aleluja s několika éry... Pokud se mu to líbí, kup si to...
To MG nasadilo cenu 50 euro (to je cena dnešní nejlepší her ve svém žánru) a vydalo zmetka... A teď slibuje, že všechno spraví... Prostě dvě naprosto odlišné prodejní a výrobní strategie a mě se líbí ta RoF prostě víc... Kdyby to udělali stejně jako 777, myslím stahněte si nejdřív demo na 14 dní, tak neuvidí ani rubl!!!! Buďte rádi za digitální distribuci přes Steam, jinak byste to viděli za půl roku v Kauflandu u pokladny za 99 korun...
Upravil/a Opitze dne 05-04-2011 19:41
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
ROF byl rok nelítatelný? ROF byl létatelný od počátku a od počátku měl vyjímečný letový a damage model. Od počátku měl kariéru a to minimálně stejně blbou jako Degen z Il-2 Šturmovik . Od počátku byl technicky uplně někde jinde a bežel na plné detaily na průměrném herním počítači.
Letadel měl málo protože šel na trh s tím že se budou jednotlivá letadla kupovat a tím financovat další vývoj. Asi tam měla být všechna letadla a prodávat se mohly cucavé bombóny ne?
A kupodivu přes tento riskantní krok a nekompromisní "protipirátskou politiku" tento "skoro rok nelétatelný" sim nejenom že vydělává na další vývoj, ale udává i směr vývoje. Funkční třímístná letadla létatelná online jen jeden malý příklad.
Průběžne je vylepšován graficky i funkčně spolu s vývojem hardwaru, ne proti.
Upravil/a WT_Horrido dne 05-04-2011 19:49
310_Pip napsal:
ROF - byl skoro rok nelitatelnej a ted z nej fsichni ucvrnkavaj...hmm a to nema offline kampan a letadel taky neni uplne nejvic na svete (vzpominam RedBaron 2, kde byly skoro fsecky typy), no a nasimulovat hadra plany je jaksi jednodussi...
hele, Pipe, mám ROF od úplného začátku (krabic ještě s orlama na přebalu v republice moc nebude...), ale některých věcí jsem si nevšiml...
byl rok nelítatelnej? hmmm, to by mě zajímalo který rok, mohl bys to blíže specifikovat?
nemá offline kampaň? zajímavé, tak to jsem si jako modrého maxe vylítal online? odpovím ti - nevylítal...
letadel je tam rozhodně více, než je v CoD, dá se říct, že až na raritní typy jsou tam všechny stíhací typy (západní fronta roky 1917-1918), v edičním plánu jsou dvousitzy a dva velké bombery už jsou taky venku.
a v čem je jednodušší simulovat hadraplány než kovoplány? prosím o vysvětlení
Asi si myslí, že více budíků v kokpitu dělá sim složitější... a když nemáš před vočima vário, tak je FM jednodušší ;-)
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
tým správnym v podnikaní.
1.Zaujal: dobrá reklama a propagácia(videá, picture, demo).
2.Presvedčil: kvalita výrobku, distribúcia. (reakcia u potenciálneho zákazníka)
WT_Horrido napsal:
Od počátku měl kariéru a to minimálně stejně blbou jako Degen z Il-2 Šturmovik .
No v tomhle bych silně nesouhlasil. RoF měl kampaň mnohem horší než první Il2. Tam dávaly mise smysl, měly něco s historií společného. V RoF ne. Jak má vypadat kampaň WWI letadel ukázal OFF, ale ten je zase letovým modelem tisíc honů za RoFem...
Jo ano to je pravda, v OFF je lepší kampaň. Ta kampaň v ROF přestala dávat dost smysl když se tam objevila letadla z roku 1916 a měla bojovat proti letadlům z roku 1918. Už je to naštěstí opravené.
310_Pip napsal:
ROF - byl skoro rok nelitatelnej a ted z nej fsichni ucvrnkavaj...hmm a to nema offline kampan a letadel taky neni uplne nejvic na svete (vzpominam RedBaron 2, kde byly skoro fsecky typy), no a nasimulovat hadra plany je jaksi jednodussi...
hele, Pipe, mám ROF od úplného začátku (krabic ještě s orlama na přebalu v republice moc nebude...), ale některých věcí jsem si nevšiml...
byl rok nelítatelnej? hmmm, to by mě zajímalo který rok, mohl bys to blíže specifikovat?
nemá offline kampaň? zajímavé, tak to jsem si jako modrého maxe vylítal online? odpovím ti - nevylítal...
letadel je tam rozhodně více, než je v CoD, dá se říct, že až na raritní typy jsou tam všechny stíhací typy (západní fronta roky 1917-1918), v edičním plánu jsou dvousitzy a dva velké bombery už jsou taky venku.
a v čem je jednodušší simulovat hadraplány než kovoplány? prosím o vysvětlení
- nemusis se starat o FM na vysokych rychlostech a velkych vyskach
- nemusis simulovat spouty systemu ktere proste tenkrat nebyly (klapky, kompresory, stavitelne vrtule, samosvorne nadrze)
- musis simulovat minimalni mnozstvi zbrani a tak 3 druhy munice ?
- nemusis simulovat zadne zbrane typu rakety cluster bomby torpeda..
- nemusis simulovat neskutecne mnoztvi pozemni a namorni techniky (jsou v ROF vubec lode ?, letadlove lode, ponorky)
takze asi tak ...
RoF proste simuluje relativne jednoduche obdobi, takze bych to zaradil nekam k MSFSX.
310_Pip napsal:
ROF - byl skoro rok nelitatelnej a ted z nej fsichni ucvrnkavaj...hmm a to nema offline kampan a letadel taky neni uplne nejvic na svete (vzpominam RedBaron 2, kde byly skoro fsecky typy), no a nasimulovat hadra plany je jaksi jednodussi...
hele, Pipe, mám ROF od úplného začátku (krabic ještě s orlama na přebalu v republice moc nebude...), ale některých věcí jsem si nevšiml...
byl rok nelítatelnej? hmmm, to by mě zajímalo který rok, mohl bys to blíže specifikovat?
nemá offline kampaň? zajímavé, tak to jsem si jako modrého maxe vylítal online? odpovím ti - nevylítal...
letadel je tam rozhodně více, než je v CoD, dá se říct, že až na raritní typy jsou tam všechny stíhací typy (západní fronta roky 1917-1918), v edičním plánu jsou dvousitzy a dva velké bombery už jsou taky venku.
a v čem je jednodušší simulovat hadraplány než kovoplány? prosím o vysvětlení
- nemusis se starat o FM na vysokych rychlostech a velkych vyskach
- nemusis simulovat spouty systemu ktere proste tenkrat nebyly (klapky, kompresory, stavitelne vrtule, samosvorne nadrze)
- musis simulovat minimalni mnozstvi zbrani a tak 3 druhy munice ?
- nemusis simulovat zadne zbrane typu rakety cluster bomby torpeda..
- nemusis simulovat neskutecne mnoztvi pozemni a namorni techniky (jsou v ROF vubec lode ?, letadlove lode, ponorky)
takze asi tak ...
RoF proste simuluje relativne jednoduche obdobi, takze bych to zaradil nekam k MSFSX.
- jakože FM na nízkých rychlostech či minimálce a v nízké výšce není takový problém???
- tyhle "systémy" jsou čistá mechanika a aerodynamika, nic nepřekonatelného, vzorce existují. za deset let bys to zvládl i ty...
- 20mm a 30mm kanony a různé druhy munice v IL2 byly dycky simulovány velmi dobře... Podle toho co jsem viděl na videích, je to "simulováno" dobře i v CoD
- tohle je naprosto irelevantní, to je zase jen mechanika a balistika, není to nic mimo poznatelnou a popsanou fyziku
kdyby lidi, co udělali RoF, udělali BoB se stejnou úrovní FM a DM a grafikou a zvuky atd. jako to mají pro WWI, lítal bys to? Nebo by ses trápil s CoD?
Válka a korupce se nedá oddělit.
Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
Mně se také zdá, že FM by mělo být principiálně počítáno stejně, ať letí letadlo 200, 300 nebo 700 km/h Ještě bych chápal, že při překročení hranice zvuku přicházejí ke slovu i jiné zákonitosti, které se dají při podzvukových rychlostech v FM zanedbat, ale rychlost zvuku se v IL-2 zase tak často nepřekračovala
Stejně tak i když to stoupání Fokkerovi trvá do 6000m o něco dýl než Spitfiru, tak bych taky neřekl, že pro toho Fokkera tam platí jiné fyzikální zákony než pro toho Spita.
Upravil/a LEON dne 05-04-2011 21:49
310_Pip napsal:
ad offline kampan, ROF i COD maji kampan, ktera stoji za ... (ROF ale casem vyda nejakou hodne dobrou, ale mame duben 2011)
Jo jo, az casem. Bohuzel. Az tak moc casem, ze to je az uplne v patchu 1.19. coz je bohuzel az ten co je prave ted na rade.
Kdyz si vezmu beznou frekvenci patchovani RoF, nemam strach. Ta frekvence je ve srovnani s beznou slibo-patcho-technou IL2 zhruba nekolikanasobna...
hmmm, a simulovat dvě křídla místo jednoho, kroucení křídla místo křidélek (tam kde křidélka ještě nebyla), gyroefekty rotačního motoru, účinky blip switche... to zase nemusíš řešit v "kovosimech"...
stejně tak můžu říct, že CoD nemusí řečit FM na nízkých rychlostech (vče co letí míň jak 110 padá do vývrtky a jde k zemi)
a co se týká simulace techniky a lodí... bezpředmětné v leteckém simu (lodě, tanky, LKW flaky kanony apod. jsou v ROFu taky, neboj...)
řeči o tom, že ROF je řádově jednodušší naprogramovat než WWII sim jsou zcestné...
AB1_LEON napsal:
bych taky neřekl, že pro toho Fokkera tam platí jiné fyzikální zákony než pro toho Spita.
No, ja taky myslim, ze ve WW1 byly stejne jako za WW2...Letadlo jim podlehalo stejne. Bavime se porad o tech samych velicinach s jinou hodnotou...Snad zalezi jake vsechny simulace a v jakem detailu zahrne tvurce...
Nicmene, zrejme je oproti RoF v CoD tolik torped a lodi, ze to uplne rozsekalo FPS...Jeste ze za WW1 byla ta fyzika jednodussi a diky tomu RoF beha normalne svizne a i kdyz se hadrak soupe vzduchem ve vetsim vetru. Jedna se zrejme o vitr pouze prvovalecny, tedy jednodussi a diky tomu nekoukame na slideshow...
Uf proč se tu srovnávaj dvě nesrovnatelné věci??? jistě že se složitost mění, mění se v tom na jaké vlivy je potřeba simulaci zaměřit, ale zdržel bych se konstatování že je něco určitě jednodušší než něco jinného, ot je otázka spíš na ty co ten sim vyvíjí. Fyzika platí pro všechny stroje stejně ale jde o jevy, které má smysl simulovat. Nicméně stroje z WWI byly jednodušší konstrukce, než ty z WWII, takže tam odpadá opravdu několik věcí k simulaci, oproti tomu simulovat řízení pomocí kroucení křídla bych nechtěl , nebo vliv větru na lehké letadlo je u rofu třeba siulovat daleko přesněji atdd atd.
Nechcete náhodou ještě porovnat ROF COD vs LOMAC?? To je taky simulace někde jinde.
Souhlasim. Jini chteli zakladat specialni vlakno, ve kterem se budou vyvracet dojmy skarohlidu a preventivnich prudicu pred vydanim hry a furt neexistuje. To se ceka na Vanoce, kdy se maji plnit sliby ? Ja potrebuju vedet, ze jsem se ( a dalsi ) mylil, prohlednout, a s ulevou vysolit 50 ojro ! Zatim se siri pouze korektni mor, zmetky se nazyvaji potencialy a na sliby se kasle jak u Olega v kanclu...
Já když to tady čtu, tak by možná bylo fér připomenout, že:
-firma která s ROF přišla na trh už ROF nevlastní a ROF vlastní americký dealer. Asi není potřeba hovořit o tom že jsme byli kousek od toho aby ROF neměl ani normální multiplayer natož to co je dnes
- Tvůrci hry těm co jím to cukalo říkali že za to může Microsoft a ROF byl vyvýjen pro XP a ti co jim to na třeba Vistách nejde si mají nainstalovat XPčka.
- do dnešní doby nebylo upokojivě vyřešeno to co se nazývá shimmering a někteří (včetně mě) i když mají počítače které bez problému zvládají běh hry s nastavením "všechno na max" v malých výškách mají na hranicích řek, cest atd. hnusné zubaté okraje. A když neví jak to jinde než ve hře (ve hře to nejde) vylepšit tak mají smůlu
- letový model do dnešní doby nezná vyvážení a to i u letadel která to prokazatelně v té době měla.
- multiplayer dlouhou dobu nebyl ani na úrovni starého IL-2
a jistě by se dalo pokračovat dál třeba o tom že někteří si museli nainstalovat externí omezovač fps jinka jim hra zadrhávala, ale asi je lepší si přát aby IL-2 COD měl takové štěstí jako měl ROF. Nebo přesněji řečeno aby jsme to štěstí meli my ...
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.