Škoda PA-II a další modely
|
Lenny |
Přidané 08-08-2012 07:50
|
Nováček
Příspěvek: 21
Založený: 07.08.12
|
Pěkný, jak se ti dělá s tou 9kou? V životě jsem moc lidi neviděl 9ku použivat tak se ptam, teda pokud nejsou nejaké pluginy pro import do šturma jen pro 9 nevím... |
|
|
|
magot |
Přidané 08-08-2012 12:19
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Lenny napsal:
Pěkný, jak se ti dělá s tou 9kou? V životě jsem moc lidi neviděl 9ku použivat tak se ptam, teda pokud nejsou nejaké pluginy pro import do šturma jen pro 9 nevím...
Devítka je ideální, je rychlá, styl menu není tak otravný jak u vyšších verzí a stačí defakto se na ní dá udělat všechno. Jen u mapování neumí vzít víc objektů najednou to je značná nevýhoda.Pro IL2 dělá většina lidí s devítkou, dříve s 5.1.
Většina pluginů je fixovaných na verzi 9. Ale nyní už máme pluginy na všechny verze maxu. (Teda jen DT)
Upravil/a magot dne 08-08-2012 12:21
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 08-08-2012 15:22
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
magot napsal:
Jó to bude dobrý, nějaký to vyhlazování bude potřeba doladit a možná detaily na motorech a jinak dobrý
Doufám bude i A101, že tě neodradily ty mizerný SAS verze.
Taky počítej vždy s řezaním: křídla na třikrát, trup dvakrát atd ..
Jen počkej, až si to Aero pořádně prohlídneš. On Tě ten jásot přejde Posloupnost je taková: 1.A-100, 2.Ab-101, 3.A-101. Předělat A-100 na A-101 by neměl být až takový problém. Je tam jen rozdíl v kapotáži motoru, a myslím nějaký ten cm navíc. Řezání se nebojím
|
|
|
|
Lenny |
Přidané 09-08-2012 11:45
|
Nováček
Příspěvek: 21
Založený: 07.08.12
|
magot napsal:
Lenny napsal:
Pěkný, jak se ti dělá s tou 9kou? V životě jsem moc lidi neviděl 9ku použivat tak se ptam, teda pokud nejsou nejaké pluginy pro import do šturma jen pro 9 nevím...
Devítka je ideální, je rychlá, styl menu není tak otravný jak u vyšších verzí a stačí defakto se na ní dá udělat všechno. Jen u mapování neumí vzít víc objektů najednou to je značná nevýhoda.Pro IL2 dělá většina lidí s devítkou, dříve s 5.1.
Většina pluginů je fixovaných na verzi 9. Ale nyní už máme pluginy na všechny verze maxu. (Teda jen DT)
Díky za info. No já většinou dělal s 7kou nebo 8kou, gmaxem nebo 2010kou. Pro to byly ruzné pluginy pro exporty do jiných simulatoru. |
|
|
|
magot |
Přidané 09-08-2012 12:47
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Lenny a ty umíš modelovat letadla do simulátorů třeba jako FS? |
|
|
|
Lenny |
Přidané 09-08-2012 17:22
|
Nováček
Příspěvek: 21
Založený: 07.08.12
|
No od skretche az po finalni zalet ne, ja delal v nejakych projektech a vetsinou animace :-) |
|
|
|
magot |
Přidané 09-08-2012 18:24
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Lenny napsal:
No od skretche az po finalni zalet ne, ja delal v nejakych projektech a vetsinou animace :-)
No modelování pro Ila je podobné jako pro FS, kdyby jsi měl zájem něco stvořit tak dej vědět, kdyžtak něco poradím. Animace nejsou třeba v maxu, to se pak dělám pomocí programování javy.
Takovej B-26, Typhoon nebo He-219 nebudou k zahození, případně kokpit He-177
Upravil/a magot dne 09-08-2012 18:26
|
|
|
|
Lenny |
Přidané 09-08-2012 20:26
|
Nováček
Příspěvek: 21
Založený: 07.08.12
|
magot napsal:
Lenny napsal:
No od skretche az po finalni zalet ne, ja delal v nejakych projektech a vetsinou animace :-)
No modelování pro Ila je podobné jako pro FS, kdyby jsi měl zájem něco stvořit tak dej vědět, kdyžtak něco poradím. Animace nejsou třeba v maxu, to se pak dělám pomocí programování javy.
Takovej B-26, Typhoon nebo He-219 nebudou k zahození, případně kokpit He-177
Dik, dobre vedet, uz me zaucuje Stoupa Budu mu pomahat snad s nejakymi projekty no a snad se to naucim |
|
|
|
magot |
Přidané 09-08-2012 23:53
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Kdyby něco tak mám k dodělání He-219, lod0 je myslím hotovej, ale mapování bude chtít doladit plus zbytek. Nicméně dvoumotorák je celkově těžší na modelování, možná lepší stíhačka na začátek ... Však vy už si poradíte
Upravil/a magot dne 09-08-2012 23:55
|
|
|
|
Lenny |
Přidané 10-08-2012 08:24
|
Nováček
Příspěvek: 21
Založený: 07.08.12
|
k tomu typhoonu neco tady, ten chlapek psal, ze to dela pro IL2 http://www.milita...559&page=2 |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 10-08-2012 11:21
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
To sice ano, ale podívej se na poslední datum příspěvků. Od 24.8.2009 ani zmínka. Škoda... |
|
|
|
Lenny |
Přidané 10-08-2012 12:22
|
Nováček
Příspěvek: 21
Založený: 07.08.12
|
scie offtopic, ale pokud byla chut ten čas do te he-217 nebo typhoona investovat, jaka byla jejich uzitecnost na mapach? a zda-li by to nekdo vubec lital |
|
|
|
veikso |
Přidané 10-08-2012 12:55
|
Uživatel
Příspěvek: 832
Založený: 15.01.08
|
Že se ptáš! |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 10-08-2012 14:39
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Obávám se, že bude mít příliš polygonů.
|
|
|
|
Lenny |
Přidané 10-08-2012 14:51
|
Nováček
Příspěvek: 21
Založený: 07.08.12
|
olda maly napsal:
Obávám se, že bude mít příliš polygonů.
No 5000 nebo kolik je limit pro IL2 to nebude u tohoto modelu to odhaduju tak na 30 000+ |
|
|
|
magot |
Přidané 10-08-2012 15:45
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Typhoon neřešte, pokud by byl solidní modelář k ruce, tak mám k dispozici Typhoon MKIb lod0 (nějakejch 7800 polys) na dodělání v kvalitě IL2 prakticky hrubej model hotov, namapovanej i s texturou ... ale jak říkám, nejsou lidi a toto musí dělat člověk znalý kvality.
Nicméně osobně se nechystám v budoucnu tento model importovat, tak snad se někdo časem objeví ...
Upravil/a magot dne 10-08-2012 15:48
|
|
|
|
Koty |
Přidané 10-08-2012 19:24
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Mnoo.. a jakej dělá problém mnohopolygonový model? Moc zatěžuje grafiku a pod?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
magot |
Přidané 11-08-2012 00:39
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Koty napsal:
Mnoo.. a jakej dělá problém mnohopolygonový model? Moc zatěžuje grafiku a pod?
Zatěžuje především engine hry kterej má své limity. Má limit polygonů na scénu a další věc je celková rychlost FPS.
Bombardér v IL2 má zhruba 7000 polygonů na lod0, teoreticky engine zvládne 100 000 polygonů, ale pokud by se těchto objektů objevilo na scéně mnoho, hra se spadne nebo bude běžet velmi pomalu.
Takovej nesmyslnej experiment udělali na SAS kde ta P61(konverze z FS) co tam byla jako mod měla 60000 polygonů, pro srovnání ta moje 4500 a v určitých detailech stejně ta ode mne vypadé lépe. Samozřejmě tak dokonalou zaoblenost nelze dosáhnout v tak málo polygonech jako je okolo 5-7000.
Upravil/a magot dne 11-08-2012 00:45
|
|
|
|
radko1111 |
Přidané 06-09-2012 15:15
|
Uživatel
Příspěvek: 795
Založený: 24.01.12
|
nazdar mám este jednu blbu otazku budete robit aj Československe delostrelectvo ako protilietadlové delá hufnice a protitankové delá ?
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 06-09-2012 16:08
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Pokud bude čas, síla a chuť, tak určitě
|
|
|