Modelování v 3D Max - Pomoc, rady, návody
|
magot |
Přidané 24-11-2013 00:33
|
Fusioner
Příspěvek: 17606
Založený: 19.06.08
|
5544 tris je ok.
Ten tvar těch motorů je trochu jiný, maj silnější stěny a takový oblý
[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b7/Tu-104A.JPG[/img] is not a valid Image.
A nechceš udělat pořádnej hi-poly model pro DCS? Co s túčkem Iloj? |
|
|
|
Koty |
Přidané 24-11-2013 14:17
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
DCS u sebe nerozjedu Votom to je
Mě to přijde OK
...rozhodně lepší, než totok:
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Koty |
Přidané 27-11-2013 20:24
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Pane doktore, já ho uříz. Vyřešeno, kokpit v letadle, uříznuty skla. 5694 poly.
[img]https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/q71/s720x720/1476556_630227893685871_940443762_n.jpg[/img] is not a valid Image.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Koty |
Přidané 31-12-2013 18:58
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Tak jo, mám skoro domapováno, nic co by se nedalo stihnout za dva dny
[img]https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/q71/s720x720/1504052_645979672110693_1709835385_n.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/q71/s720x720/1510008_645979778777349_1354870332_n.jpg[/img] is not a valid Image.
Čímž se dostávám do bodu číslo dvě... pivoty... neví někdo kde je najdu? Zkusím pohledat v googlu, ale moc na to nevsázím.
EDIT: dobře, pivoty nejsou to pravý slovo, spíš něco jako... takovýty barevný kosočtverce a šipečky, co jsem tady párkrát viděl
Upravil/a Koty dne 31-12-2013 19:32
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 31-12-2013 19:41
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Si je udělej
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/wireframe_zpsa6a5197a.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a olda Olde maly dne 31-12-2013 19:56
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 31-12-2013 19:50
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
http://www.mediaf..._model.rar
Klidně použí ty z tohoto modelu, na barvě nezáleží, na tvaru nezáleží. Duležitý je pouze název materiálu. Do hry se převede pouze poloha a orientace. |
|
|
|
magot |
Přidané 31-12-2013 20:25
|
Fusioner
Příspěvek: 17606
Založený: 19.06.08
|
Těžko říct co tím Koty myslí ... pivoty nejsou hooky. |
|
|
|
Koty |
Přidané 31-12-2013 21:13
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
dobře, přestávám tomu rozumět... takže tydle nesmysly jsou dělaný tak, že jsou nějak orientovaný (nějakým směrem) a pak ve hře nejsou, ale na jejich místě (a v jejich směru) je vizuální efekt (kouř)?
Na tu Avii se podívám, třeba tam pár odpovědí najdu, dík stoupo
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Koty |
Přidané 31-12-2013 21:40
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
magot napsal:
Těžko říct co tím Koty myslí ... pivoty nejsou hooky.
No, konkrétně asi obojí
...jednak takovýty věci, podle kterých se to má otáčet a druhak takovýty věci pro efekty...
Takže v základu - když budu chtít udělat plamínek v motoru, tak...
1) vyrobím tam nějakou kostičku
2) orientuji ji směrem ven (to udělám jak?)
3) nějak ji pojmenuju (třeba EngineL_plaminek)
4) té kostičce, nějak pojmenované, pak v kódu přiřadím nějaký efekt.
?
Já vím, jsem úplně blbej, obzvlášť, když jsem todle nikdy předtím nedělal, ale nějak se to naučit musím
A to jsem tam radši ani nedával NULL... snad to nebude dělat problémy
..jinak, trimovací plošky by se měly nějak připojit ke svým ovládacím plochám, to se prosím dělá jak?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
magot |
Přidané 31-12-2013 23:18
|
Fusioner
Příspěvek: 17606
Založený: 19.06.08
|
Jména hooks, jména odpovídají účelu. Clip jsou kolizní hooky který kolidují pouze se zemí. "Obtáhne" se jimi celé letadlo. Viz. Avie. Pozor ale na to, první čtyři hooky jsou určeny pro vrtule - kolize se zemí. Clip bez čísla je centrální.
------------------------
1c names :
------------------------
_HOOK_
_Clip
_Clip00
_Clip01
_Clip02
_Clip03
_Clip04
_Clip05
_Clip06
_Clip07
_Clip08
_Clip09
_Clip10
_Clip11
_Clip12
_Clip13
_Clip14
_Clip15
_Clip16
_Clip17
_Clip18
_Clip19
_Clip20
_Clip21
_Clip22
_Clip23
_Clip24
_Clip25
_Clip26
_Clip27
_Clip28
_Clip29
_Clip30
_ClipCGear
_ClipLGear
_ClipRGear
_ClipCSki
_ClipLSki
_ClipRSki
_Engine1EF_01
_Engine1EF_02
_Engine1EF_03
_Engine1EF_04
_Engine1EF_05
_Engine1EF_06
_Engine1ES_01
_Engine1ES_02
_Engine1ES_03
_Engine1ES_04
_Engine1ES_05
_Engine1ES_06
_Engine1Oil
_Engine1Smoke
_ExternalBail01
_ExternalBail02
_ExternalBail03
_ExternalBail04
_ExternalBail05
_ExternalBail06
_ExternalBail07
_ExternalBail08
_ExternalBail09
_ExternalBail10
_ExternalBail11
_ExternalBail12
_ExternalBail13
_ExternalBail14
_ExternalBail15
_ExternalBomb01
_ExternalBomb02
_ExternalBomb03
_ExternalBomb04
_ExternalBomb05
_ExternalBomb06
_ExternalBomb07
_ExternalBomb08
_ExternalBomb09
_ExternalBomb10
_ExternalBomb11
_ExternalBomb12
_ExternalBomb13
_ExternalBomb14
_ExternalBomb15
_ExternalBomb16
_ExternalBomb17
_ExternalBomb18
_ExternalBomb19
_ExternalBomb20
_ExternalDev01
_ExternalDev02
_ExternalDev03
_ExternalDev04
_ExternalDev05
_ExternalDev06
_ExternalDev07
_ExternalDev08
_ExternalDev09
_ExternalDev10
_ExternalDev11
_ExternalDev12
_ExternalDev13
_ExternalDev14
_ExternalDev15
_ExternalDev16
_ExternalDev17
_ExternalDev18
_ExternalDev19
_ExternalDev20
_MGUN01
_MGUN02
_MGUN03
_MGUN04
_MGUN05
_MGUN06
_MGUN07
_MGUN08
_MGUN09
_MGUN10
_MGUNDump01
_MGUNDump02
_MGUNDump03
_MGUNDump04
_MGUNDump05
_NavLight1 // red
_NavLight2 // green
_NavLight3
_NavLight4
_NavLight5 // white
_NavLightG
_NavLightR
_NavLightW
_Tank1Burn
_Tank2Burn
_Tank3Burn
_Tank4Burn
_Tank5Burn
_Tank1Leak
_Tank2Leak
_Tank3Leak
_Tank4Leak
_Tank5Leak
_WingTipL
_WingTipR
Jména kolizních bloků x = rodič, xx = děti Viz také Avie.
-----------------
X_names :
-----------------
xWingLIn1
xWingLIn2
xWingLIn3
xWingLIn4
xWingLIn5
xWingLIn6
xWingLIn7
xWingLIn8
xWingLIn9
xWingLIn10
xWingRIn1
xWingRIn2
xWingRIn3
xWingRIn4
xWingRIn5
xWingRIn6
xWingRIn7
xWingRIn8
xWingRIn9
xWingRIn10
xWingLmid
xWingRmid
xwingrin
xwinglin
xwingrmid
xwinglout1
xwinglout2
xwinglout3
xwinglout4
xwinglout5
xwinglout6
xwinglout7
xwinglout8
xwinglout9
xwinglout10
xwingrout1
xwingrout2
xwingrout3
xwingrout4
xwingrout5
xwingrout6
xwingrout7
xwingrout8
xwingrout9
xwingrout10
xaronel1
xaronel2
xaronel3
xaronel4
xaronel5
xaronel6
xaronel7
xaronel8
xaronel9
xaronel10
xaronel11
xaronel12
xaronel13
xaronel14
xaronel15
xaronel16
xaronel17
xaronel18
xaronel19
xaronel20
xaroner1
xaroner2
xaroner3
xaroner4
xaroner5
xaroner6
xaroner7
xaroner8
xaroner9
xaroner10
xaroner11
xaroner12
xaroner13
xaroner14
xaroner15
xaroner16
xaroner17
xaroner18
xaroner19
xaroner20
xgearc1
xgearc2
xgearc3
xgearc4
xgearr
xgearr1
xgearr2
xgearl
xgearl1
xgearl2
xcf
xcf1
xcf2
xcf3
xcf4
xcf5
xcf6
xstabl
xstabr
xengine1
xengine2
xengine3
xengine4
xengine5
xengine6
xpilot1a
xpilot1b
xpilot2a
xpilot2b
xpilot3a
xpilot3b
xpilot4a
xpilot4b
xpilot5a
xpilot5b
xpilot6a
xpilot6b
xhead1
xhead2
xhead3
xhead4
xtail1
xtail2
xtail3
xtail4
xkeel1
xkeel2
xkeel3
xkeel4
xrudder1
xrudder2
xrudder3
xrudder4
xvatorr
xvatorl
xvator1
xvator2
xvator3
xvator4
xvator5
xvator6
xvator7
xvator8
xvator9
xvator10
xvator11
xvator12
xvator13
xvator14
xvator15
xvatorr1
xvatorr2
xvatorr3
xvatorr4
xvatorr5
xvatorr6
xvatorr7
xvatorr8
xvatorr9
xvatorr10
xvatorl1
xvatorl2
xvatorl3
xvatorl4
xvatorl5
xvatorl6
xvatorl7
xvatorl8
xvatorl9
xvatorl10
xnose1
xnose2
xnose3
xnose4
xnose5
xturret1a
xturret2a
xturret3a
xturret4a
xturret5a
xturret6a
xturret7a
xturret8a
xturret1b1
xturret2b1
xturret3b1
xturret4b1
xturret5b1
xturret1b2
xturret2b2
xturret3b2
xturret4b2
xturret5b2
-----------------
XX_names :
-----------------
xxsparli1
xxsparli2
xxsparli3
xxsparli4
xxsparli5
xxsparli6
xxsparli7
xxsparli8
xxsparli9
xxsparli10
xxsparri1
xxsparri2
xxsparri3
xxsparri4
xxsparri5
xxsparri6
xxsparri7
xxsparri8
xxsparri9
xxsparri10
xxspar2i1
xxspar2i2
xxspar2i3
xxspar2i4
xxspar2i5
xxspar2i6
xxspar2i7
xxspar2i8
xxspar2i9
xxspar2i10
xxspar1m1
xxspar1m2
xxspar1m3
xxspar1m4
xxspar1m5
xxspar1m6
xxspar1m7
xxspar1m8
xxspar1m9
xxspar1m10
xxsparlm1
xxsparlm2
xxsparlm3
xxsparlm4
xxsparlm5
xxsparlm6
xxsparlm7
xxsparlm8
xxsparlm9
xxsparlm10
xxsparrm1
xxsparrm2
xxsparrm3
xxsparrm4
xxsparrm5
xxsparrm6
xxsparrm7
xxsparrm8
xxsparrm9
xxsparrm10
xxsparlo1
xxsparlo2
xxsparlo3
xxsparlo4
xxsparlo5
xxsparlo6
xxsparlo7
xxsparlo8
xxsparlo9
xxsparlo10
xxsparro1
xxsparro2
xxsparro3
xxsparro4
xxsparro5
xxsparro6
xxsparro7
xxsparro8
xxsparro9
xxsparro10
xxsparsl1
xxsparsl2
xxsparsl3
xxsparsl4
xxsparsl5
xxsparsl6
xxsparsl7
xxsparsl8
xxsparsl9
xxsparsl10
xxsparsr1
xxsparsr2
xxsparsr3
xxsparsr4
xxsparsr5
xxsparsr6
xxsparsr7
xxsparsr8
xxsparsr9
xxsparsr10
xxspare1
xxspare2
xxspare3
xxspare4
xxspare5
xxspare6
xxspare7
xxspare8
xxspare9
xxspare10
xxTank1
xxTank2
xxTank3
xxTank4
xxTank5
xxTank6
xxTank7
xxTank8
xxTank9
xxTank10
xxmgun01
xxmgun02
xxmgun03
xxmgun04
xxmgun05
xxmgun06
xxmgun07
xxmgun08
xxmgun09
xxmgun10
xxmgun11
xxmgun12
xxmgun13
xxmgun14
xxmgun15
xxmgun16
xxmgun17
xxmgun18
xxmgun19
xxmgun20
xxlockr1
xxlockr2
xxlockr3
xxlockr4
xxlockr5
xxlockr1a
xxlockr2a
xxlockr3a
xxlockr4a
xxlockr5a
xxlockr1b
xxlockr2b
xxlockr3b
xxlockr4b
xxlockr5b
xxtank1
xxtank2
xxtank3
xxtank4
xxtank5
xxoil1
xxoil2
xxoil3
xxoil4
xxoil5
xxEng1Oil1
xxEng1Oil2
xxEng1Oil3
xxEng1Oil4
xxEng1Oil5
xxeng1oil1
xxeng1oil2
xxeng1oil3
xxeng1oil4
xxeng1oil5
xxarmorp1
xxarmorp2
xxarmorp3
xxarmorp4
xxarmorp5
xxeng1case
xxeng2case
xxeng3case
xxeng4case
xxeng5case
xxeng6case
xxeng1cyls
xxeng2cyls
xxeng3cyls
xxeng4cyls
xxeng5cyls
xxeng6cyls
xxeng1prop
xxeng2prop
xxeng3prop
xxeng4prop
xxeng5prop
xxeng6prop
xxeng1supc
xxeng2supc
xxeng3supc
xxeng4supc
xxeng5supc
xxeng6supc
xxspart1
xxspart2
xxspart3
xxspart4
xxspart5
xxspart6
xxspart7
xxspart8
xxspart9
xxspart10
xxspart11
xxspart12
xxspart13
xxspart14
xxspart15
xxcontrols1
xxcontrols2
xxcontrols3
xxcontrols4
xxcontrols5
xxcontrols6
xxcontrols7
xxcontrols8
xxcontrols9
xxcontrols10
xxcontrols11
xxcontrols12
xxcontrols13
xxcontrols14
xxcontrols15
xxcontrolc1
xxcontrolc2
xxcontrolc3
xxcontrolc4
xxcontrolc5
xxcontrolc6
xxcontrolc7
xxcontrolc8
xxcontrolc9
xxcontrolc10
xxcontrolc11
xxcontrolc12
xxcontrolc13
xxcontrolc14
xxcontrolc15
xxlockv1
xxlockv2
xxlockv3
xxlockv4
xxlockv5
xxlockv6
xxlockv7
xxlockv8
xxlockv9
xxlockv10
xxlockv11
xxlockv12
xxlockv13
xxlockv14
xxlockv15
xxlockvr1
xxlockvr2
xxlockvr3
xxlockvr4
xxlockvr5
xxlockvr6
xxlockvr7
xxlockvr8
xxlockvr9
xxlockvr10
xxlockvr11
xxlockvr12
xxlockvr13
xxlockvr14
xxlockvr15
xxlockal1
xxlockal2
xxlockal3
xxlockal4
xxlockal5
xxlockal6
xxlockal7
xxlockal8
xxlockar1
xxlockar2
xxlockar3
xxlockar4
xxlockar5
xxlockar6
xxlockar7
xxlockar8
xxbomb01
xxbomb02
xxbomb03
xxbomb04
xxbomb05
xxbomb06
xxbomb07
xxbomb08
xxbomb09
xxbomb10
xxarmora1
xxarmora2
xxarmora3
xxarmora4
xxarmora5
xxarmora6
xxarmora7
xxarmora8
xxarmora9
xxarmora10
xxarmorb1
xxarmorb2
xxarmorb3
xxarmorb4
xxarmorb5
xxarmorb6
xxarmorb7
xxarmorb8
xxarmorb9
xxarmorb10
xxarmorc1
xxarmorc2
xxarmorc3
xxarmorc4
xxarmorc5
xxarmorc6
xxarmorc7
xxarmorc8
xxarmorc9
xxarmorc10
xxarmorp1
xxarmorp2
xxarmorp3
xxarmorp4
xxarmorp5
xxarmorp6
xxarmorp7
xxarmorp8
xxarmorp9
xxarmorp10
xxarmorr1
xxarmorr2
xxarmorr3
xxarmorr4
xxarmorr5
xxarmorr6
xxarmorr7
xxarmorr8
xxarmorr9
xxarmorr10
xxspart1
xxspart2
xxspart3
xxspart4
xxspart5
xxpnm1
xxpnm2
xxpnm3
xxpnm4
xxpnm5
xxammo01
xxammo02
xxammo03
xxammo04
xxammo05
xxammo06
xxammo07
xxammo08
xxammo09
xxammo10
xxammo11
xxammo12
xxammo13
xxammo14
xxammo15
xxammo16
xxammo17
xxammo18
xxammo19
xxammo20
xxcannon01
xxcannon02
xxcannon03
xxcannon04
xxcannon05
xxcannon06
xxcannon07
xxcannon08
xxcannon09
xxcannon10
xxspark1a
xxspark2a
xxspark3a
xxspark4a
xxspark1b
xxspark2b
xxspark3b
xxspark4b
Upravil/a magot dne 31-12-2013 23:28
|
|
|
|
Koty |
Přidané 31-12-2013 23:48
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Takže clipama obtáhnu celé letadlo, první dám doprostřed a bude sloužit pro vycentrování kamery. další čtyři vynechám, protože to je proudový.
Když pak budu dělat nádrž třeba v levém vnitřním křídle,
Udělám si blok xWingLIn1, který odpovídá levému vnitřnímu křídlu, do něj dám xxTank1 (možná by bylo rozumný říct, co je to ten mateřský útvar...). V místech, kde by to mělo kouřit dám _Tank1Burn, v podobném místě dám _Tank1Leak, aby to mohlo i téct. čísla by si (předpokládám) měly odpovídat
Pokud je někde v postupu chyba, opravte mě
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 01-01-2014 00:47
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
1) vyrobím tam nějakou kostičku
ano
2) orientuji ji směrem ven (to udělám jak?)
Tuto kostičku umístíš a zorientuješ (podle červené osy - tušim osa X) tam kde ten efekt chceš. Klikeš na kostičku dáš Hiererchy, tlačítko Affect Object Only, a pak na rotaci a zadáš numericky nebo ručně úhel.
Orientace je důležitá pouze u Hooků který ji potřebují. Např. _NavLightX a _ClipXX orientaci nevyžadují.
3) nějak ji pojmenuju (třeba EngineL_plaminek)
Ne použiješ jeden z těchto názvů
_Clip
_Clip00 -vrtule
_Clip01 -vrtule
_Clip02 -vrtule
_Clip03 -vrtule
_Clip04 až 30 -kolize se zemí
_ClipCGear -prach za ostrunou/interakce se zemí
_ClipLGear -prach za levým kolem/interakce se zemí
_ClipRGear -prach za pravým kolem/interakce se zemí
_ClipCSki -stejné jako u ostruhy/interakce se zemí
_ClipLSki -stejné jako u kola levého/interakce se zemí
_ClipRSki -stejné jako u kola pravého/interakce se zemí
_Engine1EF_01 až 06 -plamen z 1. až 6. výfuku prvního motoru
_Engine2EF_01 až 06 -plamen z 1. až 6. výfuku druhého motoru
_Engine1ES_01 až 06 -kouř z 1. až 6. výfuku prvního motoru
_Engine2ES_01 až 06 -kouř z 1. až 6. výfuku druhého motoru
_Engine1Oil -olej z prvního motoru
_Engine2Oil -olej z druhého motoru
_Engine1Smoke -kouř z prvního motoru
_Engine2Smoke -kouř z druhého motoru
_ExternalBail01 až 15 -místo výskoku člena posádky 1 až 15
_ExternalBomb01 až 20- místo pro bombu 1 až 20
_ExternalDev01 až 20 -místo pro závěsník 1 až 20
_MGUN01 až 10 -kulomet 1 až 10
_CANNON01 -kanón 1
_MGUNDump01 až 05 -místo vypadávání nábojnic z letadla
_NavLight0 -navigační světlo červené
_NavLight1 -navigační světlo červené
_NavLight2 -navigační světlo zelené
_NavLight3 -navigační světlo zelené
_NavLight4 -navigační světlo bílé
_NavLight5 -navigační světlo bílé
_LandingLight01 -přistávací světlo č.1
_LandingLight02 -přistávací světlo č.2
_NavLightG -navigační světlo zelené
_NavLightR -navigační světlo červené
_NavLightW -navigační světlo bílé
_Tank1Burn -plamen z nádrže č.1
_Tank2Burn -plamen z nádrže č.2
_Tank3Burn -plamen z nádrže č.3
_Tank4Burn -plamen z nádrže č.4
_Tank5Burn -plamen z nádrže č.5
_Tank1Leak -únik paliva z nádrže č.1
_Tank2Leak -únik paliva z nádrže č.2
_Tank3Leak -únik paliva z nádrže č.3
_Tank4Leak -únik paliva z nádrže č.4
_Tank5Leak -únik paliva z nádrže č.5
_WingTipL -kouř/kondenzačka z konce křídla levého
_WingTipR -kouř/kondenzačka z konce křídla pravého
4) té kostičce, nějak pojmenované, pak v kódu přiřadím nějaký efekt.
?
Název kostičky je již přiřazen efektu.
Tipy:
Model musí obsahovat minimálně Hook _Clip00 až 03, dále typ těchto hooků musí jít číselně zasebou, vynechání má za následek že se model bude propadat do země.
Na letadle může být max 2x světlo červené, 2x světlo zelené, 2x světlo bílé, 2x přistávací reflektor (dle Magotovy P-61 to nějak obešly).
Počet hooků na část modelu je početně omezen (15?)
Upravil/a Stoupa dne 01-01-2014 02:38
|
|
|
|
Stoupa |
Přidané 01-01-2014 01:06
|
Uživatel
Příspěvek: 709
Založený: 18.06.09
|
Koty napsal:
Takže clipama obtáhnu celé letadlo, první dám doprostřed a bude sloužit pro vycentrování kamery. další čtyři vynechám, protože to je proudový.
Když pak budu dělat nádrž třeba v levém vnitřním křídle,
Udělám si blok xWingLIn1, který odpovídá levému vnitřnímu křídlu, do něj dám xxTank1 (možná by bylo rozumný říct, co je to ten mateřský útvar...). V místech, kde by to mělo kouřit dám _Tank1Burn, v podobném místě dám _Tank1Leak, aby to mohlo i téct. čísla by si (předpokládám) měly odpovídat
Pokud je někde v postupu chyba, opravte mě
_Clip00 až 03 tam nech, dej je třeba na čumák.
Jinak je to tak jak píšeš.
Ten model Avie má jen základní kolizní model (začíná x) , jen jeden lod (model končí _00) a nemá model poškození, má jen ten hlavní ( _D0_ ).
Upravil/a Stoupa dne 01-01-2014 01:24
|
|
|
|
magot |
Přidané 01-01-2014 12:40
|
Fusioner
Příspěvek: 17606
Založený: 19.06.08
|
Ty hooky Koty, je dobré mít rozděleny objektem na směrové, všesměrové a objektem kterej představuje umístění.
všesměrový = např. clip
směrový = např. cannon
objekt = model pilota (pro bailout) nebo bomby/rakety (kvůli tomu aby jsi viděl přesné umístění na závěsník)
[img]http://img30.imageshack.us/img30/5583/cll4.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
Koty |
Přidané 01-01-2014 20:36
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Ty clipy nějak takhle?
[img]https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/q71/s720x720/1536620_646529028722424_118206506_n.jpg[/img] is not a valid Image.
Tak, a tohle se taky občas povede....
[img]https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/q71/s720x720/1557557_646529012055759_1571122295_n.jpg[/img] is not a valid Image.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 02-01-2014 15:34
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Dávej to Koty větší, takhle je skoro prd vidět |
|
|
|
Koty |
Přidané 02-01-2014 18:42
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
To víš oldo, mám na to trochu jiný systém, nemám žádný uložiště, tak to házím na fb a ocamcaď sem
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Koty |
Přidané 10-04-2014 18:35
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Mám otázku - proč je tam tolik kolizních bloků pro vnější křídlo?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Koty |
Přidané 26-06-2014 20:17
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Tak vám sem dám zase nějaký pokoukání, tentokrát je ten model znatelně hezčí
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 26-06-2014 20:21
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
No tedy až na volbu typu, barvičky a velikost to věru nevypadá zle ... |
|
|