No já si myslím, že u P39 je ten kanón spíš o ničení pozemních cílů (což mě teda s tím moc nejde :¨) Ale taky se mi povedlo, že jsem trefil foka 4x a pak až jsem mu dal PK kulometem. Holt někdy je to divný. Možná to však souvisí jak se psalo výš s těmi minilagy v síti atd. Myslím, že u P39 to asi zvedat nebudou, ale asi by se to taky snižovat nemělo. Přece jenom i 30mm kanón dá pořádnou šlehu a s trochou štěstí 1 rána odpraví i vzrostlého bombra no a pokud jsi někdy viděl náboj do kobří 37mm tak tím bych fakt nechtěl dostat ani v tanku
V každým případě mě dost znepokojuje fakt, že půlka pilotů bude mít ten a druhá půlka onen patch a budou tedy mít třeba rozdílnou účinnost zbraní. Pokud skutečně zvýšili účinnost .50cal tak jak říká Tajpan, tak potom P47 bude asi hodně oblíbený letadlo a spit bude to poslední, čeho se budou fokáče bát . Osobně to za nějakou supr výhru nepovažuju už kvůli tomu, že na vyčištění oblohy od nepřátelských stíhačů tak budou stačit 4 B17 ve formaci , nebo naopak budou bombry nelítatelný, protože je každý rozdrbe na 500m.
VGR_j4ck41 napsal:
Tajpane klidne posli, ovsem muzu jedine offline ... ani s hotfixem se s 1.7 nedostanu na online, takze budu muset asi stahnout ten komplet
teraz som poslal Lekkovi PM, že ti niečo pošlem na test, ale ked to teraz čítam, tak asi radšej nepošlem nič. Neviem, ale ten test robím na starších ultrach , ktoré sú opatchované na 1.7. čo by nemal byť problém , ale nik nevie.
Upravil/a Tajpan dne 17-07-2009 12:39
U těch tanků mě to taky mrzí, je jasný že tygra tím jenom pohladím, ale nějaký ty Pz. IV by to snad po opakovaných zásazích rozlousknout mohlo. Hakly je stejně snažší likvidovat půlpalcákama.
VGR_j4ck41 napsal:
Tajpane klidne posli, ovsem muzu jedine offline ... ani s hotfixem se s 1.7 nedostanu na online, takze budu muset asi stahnout ten komplet
teraz som poslal Lekkovi PM, že ti niečo pošlem na test, ale ked to teraz čítam, tak asi radšej nepošlem nič. Neviem, ale ten test robím na starších ultrach , ktoré sú opatchované na 1.7. čo by nemal byť problém , ale nik nevie.
noo, vyzeráto tak že update z 1.6 na 1.7 nemusí byť to isté ako 1.7 full.
WTF?
posielam ti slúbené, skús to otestovať (poprípade aj s dalšími VGR-kami).
310_Max napsal:
No, tady bych se zastal Tempíka. To, co popisuješ Tajpane, je buď trochu přitažené za vlasy nebo si pod tím každý představujeme něco jiného. Ať létám za Spitfire či Bf 109, nezdá se mi, že by jeden z nich předčil toho druhého svým poškozením a následným chováním. Ano, Spitfire s postupující dobou a verzemi vůči Befku získává výkonnostní převahu a tím pádem je obtížnější dosáhnout sestřelu na Befku než na Spitfiru. Ale není to tak dramatické
ad. Ignorace letadla na šesté, protože člověk sedí ve Spitfiru.....s tímhle nesouhlasím! Tohle přeci není o letadle, ale o pilotu. Pokud není střelec Befka slepec, rozmaže Spita stejně rychle jako Spit Befko. Velká část lidí na serverech se nechová dle zdravého rozumu a létá stylem krvavých očí. Tohle není letadlem, ale člověkem. Na mě to opravdu působí, že je to psané jednostranně. Moje praxe to vyvrací, proto reaguji a klidně si mě teď za to sežerte. Stejně se mnou pohne až praktická ukázka
a prečo by ta mal niekto "zožrať". vyjadril si svoj názor ,bez žiadnych urážok a volovín a podpichovania. A to beriem. To že z vlastných skúseností nemôžem súhlasiť (čo sa týka odolnosti spit vz befko) , to je už iná vec.
POZOR!
NEZMĚŇTE NEBO MODIFIKUJTE IL2ULTR@PACK strukturu souboru! Jestli vy Rename nebo Delete změníte složky uvnitř souboru a/nebo MODS složky pak můj Updates nebude pracovat!
Instalace:
Instalujte IL2 Sturmovik 1946 patch do 4.08m verze. Jestli máte nějaké Files a/nebo MODS adresáře uvnitř vašeho IL2 Game adresáře musíte je oba DELETE předtím než instalujete Ultr@Pack! Když jste rozbalili IL2 Ultr@Pack a jeho aktualizace (jestli jsou) v IL2 Game adresáři najděte následující soubor: JSGME.exe, pravým - kliknutím na souboru a vyberte "Odeslat " - > plocha (vytvořit zástupce).(viz obr.)
Po otevření JSGME uvidíte následující soubory:
“-4.08_ModsOFF”
“-4.09_ModsOFF”
"-4.09Beta"
(není potřeba překládat)
" -4.09bStatic_INI" je velmi užitečný pro tvorbu kompatibilních misí-kampaní. Pamatujte si: Většina nových map se nebude moct zavést s touto aktivací. Může být použito jen pro DEFAULT mapy.
"-6DOF_LookAround" je modifikace která ukazuje, co jako má mít více místa v simulátoru.
Nepříliš funkční ani opravdu praktický, ale nechá vás cítit simulaci jako nikdy předtím.
• ověřte si, zda máte následující parametr v "conf.ini" souboru:
[rts]
mouseUse=2
[i]-6DOF jsem si sice přeložil, ale nepochopil.
Kdo tomu rozumí ať to sem připíchne.[/i]
" -ADOC_VirtualFront" je jednoúčelový balíček pro použití v ADOC On - Line Pacific Frontu.
http://www.adoc-il2.net/
" -AOC_MOD" je pokročilé řízení motoru - AOC.
http://www.checksix-forums.com/showthread.php?t=147704
Je standardně OFF, jako další doplněk aktivovaný přes JSGME.
Toto je opravdová inovace a rozšíří to ještě více živost IL2.
Toto je A verze, hráči budou mít příležitost testovat, prozkoumá a ohodnotit ji. Může to být standardní doplněk pro budoucí on-line dění.
Co toto umí:
Sledování teploty motoru:
Zajistí, abyste jste otočili magnetem. Spustí motor na volnoběh po dobu několika minut, dokud váš motor nedosáhne na požadovanou teplotu (asi 50o C). Jestli to neuděláte, uvidíte varování 'Underheat'(nižší teplota) a může být poškozen motor.
Pokročilý točivý moment motoru:
Letadla reagují daleko víc realisticky na točivý moment motoru.
Poškození motoru záporným G:
Letadlo provádějící dlouhodobě manévry se záporným G dostanou výstrahu 'oilpressure'(tlak oleje) a potom může být motor poškozen.
(ačkoli letadla WWII měla často přetlakovou palivovou soustavu a vstřikování, to ale neplatilo pro olejové systémy.)
Pokročilé řízení motoru přímo nemění Olegův FM. Ve skutečnosti to realizuje výše uvedené rysy. Mohli jsme to přidat nastálo (účinnější) nicméně chceme vám dát příležitost otestovat a ohodnotit mód bez stálého zavedení.
(P.S.) AOC může nepatrně snížit FPS.
“-BFs_Mirrors_Off”
"-Engine Torque Test" "více" realistický točivý moment motoru.
Je jistě těžší vzlétnout a udržovat přímý kurs či souboj ale mnoho lidí to má rádo a myslí si, že je to víc realistický. Vypadá to jako IL2 Before 4.01 patch. Nutno aktivovat po AOC dodatku.
" -FMBPlus" je známý podrobný misijní stavitel. Nadále to zůstane jako "doplněk" spíše než "zabudovaný" v hlavním Full Mod. Důvodem je, že nemusí dobře pracovat v Ultr@Pack Modded vyhraženém serveru s volbou CRT=2.
" - Full_MOD " je plně MÓDOVANÁ verze hry se všemi novými stíhači a všemi novými vlastnostmi.
" - Med_War_V2" je zvláštní zkompilovaná sbírka na použití s IL2 War Virtual Front.
http://www.il2war.com/
" -SmokeFireEffectsV1" Je vyžádaný grafický mód, mění oheň, kouř a kondenzační stopy letadel nahrazující je dlouhodobými mnohem víc realistickými a působivými efekty.
Animovaná přerušovaná střelba je rovněž přidaná. Protože je "TĚŽKÝ" pro složkové systémy, není zahrnutý do standardu a lze jej zařadit nebo vyřadit přes JSGME. VYSOCE DOPORUČUJI nastavit Effects=1 v conf.ini při používání modu. V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NENASTAVUJTE Effects=2 HROZÍ vážná výkonová ztráta.
" -SmokeFireEffectsV2" Podobný mód jako předchozí s jedním rozdílem: je příznivější k FPS.
" -SmokeFireEffectsV3(3D)" obsahuje nové 3d ohně a kouř a vypadá víc realisticky. To má stejné základní principy jako SmokesFiresEffectsV2 (ještě příznivější k FPS).
"–AfGroundAdditionalEffects" v první řadě modifikuje pozemní účinky (pumové exploze, atd..) ale také ovlivňuje účinnost letadel (střelba, kouř) v prostoru. Zkus a uvidíš, zda ti to bude vyhovovat. Nutno aktivovat PO -SmokeFireEffects dodatku.
" -ForgottenCountries" dodatek přidává 58 nových národů. Letej za Řescko, Kanadu, etc … Aktivovat to PO –Full_MODS dodatku (CZ tam není doporučuji použít Forgotten_Countries_v1.02)
“-KoreanMarkings”
|”-PacificKIllMarks”
|" -PAT_MOD" je velmi zajímavá kamera. Také přidává akrobatický dým k letadlu. POZOR! Jestli ho zapnete po Full_MOD, horké klávesy nebudou fungovat řádně! Tento MOD a HotKeys Mod od Fireball jsou neslučitelný navzájem. Dveře pumovnice se neotevřou spolu s dalšími problémy. Použij to jako samostatný dodatek nebo jestli ho zapnete po Full_MOD pak ho použij pro hezkou kamerovou stopáž a ne pro bitvu. Není kompatibilní s CRT=2
" -QMBPlus" dodatek je známý Quickův Mission Builder. Znovu nadále to zůstane jako separátní doplněk, protože to má možná problémy s Modded dedicated Servers s Ultr@Pack používající CRT=2.
" -ZUTI_AirfieldMod" ZUTIho letištní (plateless) mód. Je obsažené v - Full_MOD. Dodatek lze použít, pokud chcete použít mapy, které užívá tento mód a nechcete - Full_MOD. Není kompatibilní s CRT=2.
Zde je |ZUTI|ho letištní extraktér, tím můžete přeměnit každou mapu používající štítků ze ZUTIho letištního modu. Pečlivě si přečtěte Readme.
" -TougherBridges" mód zesiluje všechny mosty a dělá je těžší k zničení. Realističtější.
|" -WeaponsFailure" mód přidává realističtější parametr pro selhávání bomb, torpéd a raket. Bomby občas vybuchují předčasně nebo nevybuchnou vůbec. Totéž pro rakety. Torpéda mají nepatrnou šanci na stát se "ránou vedle". Další krok k realismu.
" -WeaponsMod" změny pásů munice leteckých zbraní, víc historické a reálné (nemění kadenci střelby). Také obsahuje nové zbraně pro Mohawka- H75A2).
Když poprvé instalujete IL2UltraPack máte MODYFIKOVANOU verzi IL2 která je plně SLUČITELNÁ s originální IL2 1946 4.08m verzí. To znamená, že můžete hrát v IL2 1946 4.08m UN-MODDED vyhražené servery jako Spits Vs BFs a Zeros Vs Wildcats v Hypper Lobby která má umožněný CheckRunTime=2 a ENJOY NEW motorové- zbraňové- zvuky, NEW Visual Effects, NEW Repainted Cockpits, New Mirrors a Reticles, a NEW Map - Textures z 4.09beta verze! Můžete také připojit Un - Modded IL2 1946 4.08m verzi hry bez problémů! Můžete také společně hrát s hráči, kteří nemají mód a budete schopný připojit se bez jakýchkoliv problémů! Tato verze MODU je jako základní IL2 4.08m hra.
Pokud umožníte - Full_MOD Addon z JSGME Menu máte plnou MODIFIKOVANOU VERZI hry se všemi předchozími doplňky PLUS VŠECHNY NOVÁ a POSLEDNÍ dostupná letadla! Plnou modifikovanou verzi nemůžete připojit k ORIGINAL 4.08m hře, která má CheckRunTime=2.
Můžete připojit nebo hostit hru používající CheckRunTime=2 jestliže každý má stejné sestavení modů, nebo jestli každý dovolil stejný mod. " -SmokeFireEffects" mód nepůsobí na přímou kompatibilitu, protože je slučitelný s 4.08m původní verzí hry. Jediný důvod samostatné volby přes JSGME je to že mód je náročný na Cpu - GPU a starší systémy nemusí řádně běžet.
Poslední slovo týkající se modů, které mohou být vybrané přes JSGME.
Některé z nich musí být povoleny ve správném pořadí.
UJISTĚTE SE, ŽE jen jeden z těchto mod je povolený!
-6DOF_LookAround
-6DOF_XY_Axis
-6DOF_TrackIR_2
Když chcete hrát, připojit nebo hostit hru v IL2 War Virtual Front: http://www.il2war.com/ MUSÍTE DEACTIVOVAT JINÝ MOD a mít jen -IL2_ IL2_Med_War_MOD a –SmokeFiresEffectsV1 nebo V2 Mod podle vašeho výběru. VŠECHNY další mody nejsou slučitelný s Mod – Pack, který je požadovaný při hraní s War the IL2War-Sound-Mod-Pack_1.1
Stejné požaduje ADOC mod!
To je v kostce to nejdůležitější.Upravil/a Paulus dne 01-08-2009 11:18
Nevím, jestli je to funkce, ale když zapnu přes JSGME Full mod, tak se letadla při vodorovném letu (vlastně i v manévrech) jaksi výrazně chvějí. Připomíná to stav, kdy odchází joystick a projevuje se to mj. chvěním ručičky rychloměru. Máte někdo podobnou zkušenost? Nebo je to bug jen u mě? Nebo co to vlastně je?
1stCL_Fucida napsal:
Nevím, jestli je to funkce, ale když zapnu přes JSGME Full mod, tak se letadla při vodorovném letu (vlastně i v manévrech) jaksi výrazně chvějí. Připomíná to stav, kdy odchází joystick a projevuje se to mj. chvěním ručičky rychloměru. Máte někdo podobnou zkušenost? Nebo je to bug jen u mě? Nebo co to vlastně je?
Jop, u mě taky tak, ale tušim že mě to dělá jen na "novejch" fokáčích. Nějaká simulace provozního chvění stroje či co ....
1stCL_Fucida napsal:
Nevím, jestli je to funkce, ale když zapnu přes JSGME Full mod, tak se letadla při vodorovném letu (vlastně i v manévrech) jaksi výrazně chvějí. Připomíná to stav, kdy odchází joystick a projevuje se to mj. chvěním ručičky rychloměru. Máte někdo podobnou zkušenost? Nebo je to bug jen u mě? Nebo co to vlastně je?
Full mod: na 90% u "klasických (il2-oleg-AAAmod)" strojoch nedošlo k zmene FM.
U nových UP (ultra FW190, spitVa, Hurricane- spitfire- bf109 z BoB ,Fw190D13, I-15,) už sú zakomponované zmeny a iné chovanie.
1stCL_Fucida napsal:
Nevím, jestli je to funkce, ale když zapnu přes JSGME Full mod, tak se letadla při vodorovném letu (vlastně i v manévrech) jaksi výrazně chvějí. Připomíná to stav, kdy odchází joystick a projevuje se to mj. chvěním ručičky rychloměru. Máte někdo podobnou zkušenost? Nebo je to bug jen u mě? Nebo co to vlastně je?
To jsou právě inovace modu! Vliv turbulencí je zvýrazněn, letadla reagují daleko víc realisticky na točivý moment motoru atd.
von Pavel napsal:
To jsou právě inovace modu! Vliv turbulencí je zvýrazněn, letadla reagují daleko víc realisticky na točivý moment motoru atd.
Dělá to na všech letadlech, i těch původních při zaplém MODu. Zřejmě budou zesílené efekty globálně. Nejsem si vůbec jistý, jestli je to tak správně.. Navíc nechápu, proč ve verzi "kompatibilní" s CRT=2 (uvozovky proto, že tam plná kompatibilita rozhodně není) jsou Fokáče bez lišty jen ty starší, A-4 a A-5/6. A-8, 9, F-8 a D-9 ji mají Jestli se zakomponováním mají tvůrci nějaký problém, tak se stačilo zeptat
Ultimate Sound Mod by Tiger_33
Aktualizované Merlin, Bristol - Hercules a DB zvuky
Veškeré nové zvuky motorů & zbraní + nová letadla schopná letu včetně kokpitů (ne autentické kokpity) ....
Nový letadla schopná letu… dříve řízená AI
Všechno s kokpity, zaměřovači & střelci (kde jsou na místě).
Nová letadla (nebyly dříve AI)
Efekty:
Předělaná a realističtější světla / kouř / efekty a hlasitější pozemní exploze....
Krev pro všechna letadla wolfighter
Nové 3d kouřové efekty
Nový Mgun účinky střelby od Maven.
Nový kouř hořícího paliva a kondenzační stopa od Th!rdeye.
Nová účinky střelby zbraní + raketová dráha v1.3 od Th!rdeye.
Gore2 Effect Or (krev + díra po kulce) uppdated! stuka_40
Nová balistika střel stuka_40
Výškové mraky vpmedia
Výškový naftový opar od letadel
Mod mraků od Flushy
Budovy v ohni + nové pumové exploze (aktualizovaný mod)! stuka_40
Il2 barevná podpora bomb mod beta v2 od Willy
MOD nižší výška mraků
Nové a realističtější díry po kulkách a efekt kreve.
Nové záblesky střelby Effects 2.1 od Vpmedia
Přerušovaná střelba s hladkým těžkým černým kouřem New Blackout Version V5 od HolyGrail
Vypnuto osvětlení u AI uf_Josse. Aktualizovaný (Chap).
Nová textura vrtule, stuka_40
Všechno v jedenom...Fabianův destrukční mod & LaL_Okap Destruction Mods
Dveře pumovnice verze 2.4: (Fireball)
***nyní funguje u všech letadel s bombdoors !***
Nastavte si klávesu power 10% a tou otvírejte a zavírejte bombdoors.
(standardně ON, ale to můžete vypnout v conf.ini)
Pro detaily navštívíte www - stránku Ultr@Pack)
Není to náhodou blbost? taková věc by se na řízení projevovat neměla ne? Letadlo jsem teda neřídil, ale mám pocit, že by bylo zvláštní, aby člověk dostával jen tak mravence. Vibrace od motoru by se určitě na řídících plochách (IMHO) projevovat neměly.
Upravil/a 3IAP_Sasa dne 18-07-2009 11:46
3IAP_Sasa napsal:
Není to náhodou blbost? taková věc by se na řízení projevovat neměla ne? Letadlo jsem teda neřídil, ale mám pocit, že by bylo zvláštní, aby člověk dostával jen tak mravence. Vibrace od motoru by se určitě na řídících plochách (IMHO) projevovat neměly.
Téměř jistě neměla a pokud ano, tak ne v takové míře. Když během letu začal stroj vibrovat, tak to bylo obvykle znamení, že je někde něco moc špatně. Jakmile se stroj rozvibroval, tak často následovalo "ukroucení" něčeho, třeba vrtule, klikovky, nebo nějaké části draku.. nic příjemného. Co ten efekt má znamenat s Ultrapacku, to netuším, ale v žádném letadle, ve kterém jsem v reálu letěl, jsem nic podobného naštěstí nezažil . Ale prej u takových La-5 byly vibrace jdoucí od motoru celkem nepříjemné..
Není to náhodou WindConfig MOD? Ten je volitelný u Superpacku C6, do určité výšky nad zemí je turbulence, po vystoupání vymizí. Tak jsem to alespoň pozoroval u Ultrapacku, asi je ve FullMODu automaticky zařazen.
EDIT: Nejak ten WindConfig MOD v Ultrapacku nemůžu najít, i když chování letadel by tomu odpovídalo.Co se zeptat HaDeSa?
Upravil/a Uzin dne 18-07-2009 12:19
no první verze lavoček byly prý známý tím, že na tom nikdo nechtěl lítat, protože z toho letadla prý vytahovali poloomdlený piloty, protože do kabiny šlo všecko teplo z motoru
Nesnáším horko a nemám rád lavočky , i když podle mně stojí to éro docela za prd.
PS: Představa, že by třeba Yak letěl ještě víc nerovně než lítá mi přijde docela úděsná.
Upravil/a 3IAP_Sasa dne 18-07-2009 12:52
Uzin napsal:
Není to náhodou WindConfig MOD? Ten je volitelný u Superpacku C6, do určité výšky nad zemí je turbulence, po vystoupání vymizí. Tak jsem to alespoň pozoroval u Ultrapacku, asi je ve FullMODu automaticky zařazen.
Vida, to bude ono, zjistil jsem, že se to děje jen cca pod 1000 m výšky. No, snad lépe tam tu turbulenci nedávat, než v téhle podobě
Uzin napsal:
Není to náhodou WindConfig MOD? Ten je volitelný u Superpacku C6, do určité výšky nad zemí je turbulence, po vystoupání vymizí. Tak jsem to alespoň pozoroval u Ultrapacku, asi je ve FullMODu automaticky zařazen.
Vida, to bude ono, zjistil jsem, že se to děje jen cca pod 1000 m výšky. No, snad lépe tam tu turbulenci nedávat, než v téhle podobě
3IAP_Sasa napsal:
PS: Představa, že by třeba Yak letěl ještě víc nerovně než lítá mi přijde docela úděsná.
Tak teď jsem letěl na Yak-7Late misi nad Stalingradem proti Bf109. To třepání v Ultrapacku je hrozné, nejvíc se třepe "ručička-kulička", i při vnějším pohledu při prěhrávání *.trk se viditelně klepe celě éro. Nevíte někdo, jak tuto fičůru vypnout?
No...tak najít to určitě půjde, otázka je, jak moc bolestivé to bude Můžu se večer pokusit..a vzhledem k tomu, že mám docela velký zájem tu krávovinu sám vypnout, tak bych to měl do rána zvládnout
Kdybyste mi někdo zvládnul poslat na mail soubory, které toto upravovaly u Ultry v6, tak to vše urychlí mnohonásobně.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.