September 18 2025 10:29:08
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Kooperační mise
 Vytisknout diskuzi
NIGHT REAPERS - Target FRANCE
Lekk
Ohledně navádění bombrů si myslím, že není vubec problem zapojit i je - pokud se dokáží správně identifikovat - což by teoreticky měl dělat navigátor v bombruŠklebící se

Nicméně to že LW měli pozemní navádění mi nepřipadá nějak špatné nebo jinak poškozující specku. Prostě to příště domluvíme lépe.

To Hoper - ano min jeden dot byl mimo mapu...ale jenom pulkou era...druhá byla bohužel vidět - bral to ZV směrem po hornim okrají a jeho letoun byl stále částí na mapě. Takže pešek. Namítat snad lze jen to, že při takovémto početním obsazení to bylo zbytečné.Zamračený

Pokud budete chtí pokračovat v těchto nočních hlídkách - mužeme kdykoliv...i třeba jen s jednou stranou jako intruders. (což do roku 1943 bylo vlastně nad kanálem běžné.)

Dosd dobrý byl pocit pozemního návrodčího, který ve své DC47 slyšel jekot brzd nepřátelských Ju88 padajících na Londýn a kvičení bomb...rovněž následné honičky nad jeho hlavou byly užasně zvukomalebné (několikrát se totiž navázání stíhači přehnali nad mojí hlavou aby o pár kilo/metru dále zahájili střelbu.)

RAF rozhodně nesměla nad nepřátelské uzemí a povinností PRO bylo na to pilota neustále upozornovat. Každopádně když sem viděl překrývající se kontakty jak se vláčí přes celý kanál aby ho nakonec museli pustit bylo to smutné. Cítil jsem s vami.

Hopřiku to že ste byli odvoláni na jiný cíl bylo tím, že před vami (tj. vaš bližší cíl) byl jiný Cantap. A jelikož ste měli horší pozici vučí cíli byly ste odvolání na jiný cíl, který to právě bral při horním okraji mapy. Kdybych vás tam nechal déle už byste ho nechytli.Mrknutí
A vubec..co se tady omlouvám - návodčí řekl a pilot uděláŠklebící se

jinak i přestože někteří evidentně nečetli pravidla nočního stíhání pro práci s radarem se to velmi rychle vykalibrovalo a pak už to bylo opravdu super. Příště by to jen chtělo větší obsazenost v cílech a opravdu načasovat samostatné pruniky po celou dobu hlídky - pak by se ukázalo to správné zahlcení obrany.Mrknutí
 
Lekk
311_Tank napsal:
Kratky report Beaufighteru s volacim znakem Tampac 2:...



aha tak tos byl ty co mi ze slušivého volacího znaku CANTAP udělal TampaxŠklebící seŠklebící seŠklebící se
 
j4ck41
My s AMPikem jsme to meli hooodne kratky ... letime na jih, pak jihozapad, pak od pulky Kanalu pronasledujeme kontakt kterej miri na Londyn ... hledame ho a nachazime o hodne vejs ... u Londyna jsme ho dostoupali a ve snaze ho zase neztratit to AMPik poslal za nim do dajvu ... Beau NEMA rad dajv ... do Temze jsme dopadli stejne s bombama naseho cile (akorat jedna skoncila na nabrezi) ... v tu chvili bombardovalo dalsi JUcko, ktery uz trefilo 2 haly a nez jsem se odpojil tak si chudinky londynsky rybicky uzili dalsi velkonemecke darky
 
Merten
Koukám že v okamžiku mého odhozu tam bylo hustější ovzduší než jsem si všiml na tracku Šklebící se
 
Hoper
VGR_Lekk napsal:
...
To Hoper - ano min jeden dot byl mimo mapu...ale jenom pulkou era...druhá byla bohužel vidět - bral to ZV směrem po hornim okrají a jeho letoun byl stále částí na mapě. Takže pešek. Namítat snad lze jen to, že při takovémto početním obsazení to bylo zbytečné.:|

mno, minimálně za jedním jsme šli dvě minuty mimo mapu. A stále severním směrem. Koukal jsem na hodinky, abych věděl, kdy točit zpět a kdy očekávat okraj mapy... Ale neřeším to, jen jsem to poznamenal :)

VGR_Lekk napsal:
Hopřiku to že ste byli odvoláni na jiný cíl bylo tím, že před vami (tj. vaš bližší cíl) byl jiný Cantap. A jelikož ste měli horší pozici vučí cíli byly ste odvolání na jiný cíl, který to právě bral při horním okraji mapy. Kdybych vás tam nechal déle už byste ho nechytli.;)
A vubec..co se tady omlouvám - návodčí řekl a pilot udělá:D

vůbec se neomlouvej, mne jen zajímalo, co to tam bylo :))

VGR_Lekk napsal:jinak i přestože někteří evidentně nečetli pravidla nočního stíhání pro práci s radarem se to velmi rychle vykalibrovalo a pak už to bylo opravdu super. Příště by to jen chtělo větší obsazenost v cílech a opravdu načasovat samostatné pruniky po celou dobu hlídky - pak by se ukázalo to správné zahlcení obrany.;)

ehm... :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_PETRAS
pak by se ukázalo to správné zahlcení obrany



Je fakt,že s jedním stihačem bez operátora toho moc nezahltíš Šklebící se
 
BIVOY
No já bych ještě měl takovou malou poznámečku , jestli by to byl problém ( možné způsobení lagů ) umístit na cíl nějaké auta nebo něco , ať se to neháže napazblik . Měl jsem obavy až začnou hořet INC , ale ani cuk .
 
Lekk
Necpal sem je tam Bivoy páč to stejně v tomhle počtu bylo o stihání.Mrknutí
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,032,059 návštěv