MEGAFORMACE - trénink !!
|
CR_PETRAS |
Přidané 30-08-2007 13:54
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
Hoper : jen mne udivuje hláška Visual C++, když jsem myslel, že je to psaný v javě (nebo čem podobným)
No a nemůže to dělat něco jinýho než IL ??? Abych se nesral s reinstalem Šturma a vono to nebylo ouplně něco jinýho !!!
Pro Cassia : Nejdřív si pojď zalítat s náma a pak navrhuj v čem máme létat.... HOWGH |
|
|
|
Hoper |
Přidané 30-08-2007 13:55
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Lucka napsal:
Včera jsem bohužel nemohla přijít na trénink, přestože to ještě v podvečer vypadalo slibně :|
Kdy bude další polet?
pokud chceš formace, dají se letět kdykoliv... buď zas na Bugsově serveru nebo pokud jede AH akro, tak i tam
lidí se nikdy nesejde moc, ale klidně stačí 3-4 ...
těch devět, ač tu před tím bylo víc rozzářených očí, bylo až dost ;)
pro začátek :)
Cloňák by mohl vypustit ntrk, přišlo mi, že se všechny trojice držely velice dobře
jinak bych ještě navrhoval, aby se trošku vypidlaly/upřesnily/dovysvětlily starty
ale to nejspíše až někdy pak, na místě, přes TS...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 30-08-2007 13:55
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
No já teda jak řikám, měli by ste udělat formaci z nějakých větších letadel, prostě to chce letadlo aspoň se čtyřma motorama co můžem pilotovat v ilovi.
Ale vůbec vás netlačím k tomu aby ste lítali s TB-3:o.
děkujeme za netlačení, zkusíme z exterů B-29 ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 30-08-2007 13:57
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
CR_PETRAS napsal:
Hoper : jen mne udivuje hláška Visual C++, když jsem myslel, že je to psaný v javě (nebo čem podobným)
No a nemůže to dělat něco jinýho než IL ??? Abych se nesral s reinstalem Šturma a vono to nebylo ouplně něco jinýho !!! :(
Pro Cassia : Nejdřív si pojď zalítat s náma a pak navrhuj v čem máme létat.... HOWGH :D
ovladače grafiky taky hlásí něco jiného - to bych dal až jako bod dvě :))
šel jsi přímo nebo přes HL ?
co jiného máš puštěný na pozadí ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
CR_PETRAS |
Přidané 30-08-2007 14:08
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
Co to Hopí startovat přes chatovej řádek,když TS má zpoždění ?
Možná že bude lepší aby vedoucí prostě přidával dostatečně pomalu aby mohli ostatní reagovat.Nejhorší však je,že se chyba dle počtu mašin neustále zvětšuje a ti na konci už "plavou" jak nudle v bandě.
Piloti na číslech se nesmí řídit podle souseda,ale podle vedoucího (to samozřejmě neplatí pokud létáme trojice.) V trojicích se řídí čísla podle svého vedoucího a ten pak podle vedoucího formace.
Chyba se kumuluje třeba u tvaru "stupňovitě vlevo-vpravo".
[img]http://www.nasjax.navy.mil/Command_Information/aircraft_photos/1940s/Low-Resolution/os2u_planes_in_echelon_formation_1943_72dpi.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://www.bluejacket.com/usn/images/ac/w2_tbf_formation_norva.jpg[/img] is not a valid Image.
Ale nakonec budeme vypadat takhle
[img]http://www.scottairshow.com/images2/skytyper-200.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a CR_PETRAS dne 30-08-2007 14:20
|
|
|
|
CR_PETRAS |
Přidané 30-08-2007 14:30
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
Ale Mustang je taky fotogenickej :
[img]http://img376.imageshack.us/img376/9691/p51formacezb0.jpg[/img] is not a valid Image.
Asi ho časem zkusíme.. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 30-08-2007 14:54
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
ten chat...
než vedoucí po dopsání chytne zase knipl (plyn), tak už mu bude na zadku sedět jeho číslo... :)
vedoucí s tím zpožděním TS musí počítat a řídit se dle toho - dyť pak v průběhu letu taky vydává pokyny...
jen se musíme domluvit, jak přidávat plyn (stát na brzdách nebo pomalu a plynule se rozjíždět - byl bych raději pro tohle)
ed: jenže pokud nás bude 3 a více, tak každý chápe a dělá "plynule" dle svého ... :(
ale pokud na sebe uvidíme (do stran), neměl by s tím pomalejším rozjezdem být problém
a taky se pořádně rozestavit na startu
sice to dýl trvá, ale aspoň pak čísla uvidí na vedoucího
a další/zadní skupiny budou taky zorganizovanejší
víš proč je Mustang fotogenickej ? Protože tolik Zer a Hayaté se nedochovalo ...
jo, a Raidenů taky...
:))
Upravil/a Hoper dne 30-08-2007 14:59
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 30-08-2007 16:21
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
problemy pri startu
1. serazeni
narovnat ero, popoject rovne, zamknout kolecko a otestovat smer (kolecko se zamkne az kdyz se dostane do stredove polohy, to muze zpusobit male vyboceni pri rozjizdeni)
2. start bych doporucoval s pomalym rozjizdenim na cit
z pohledu me, wingmana, dopadlo rozjizdeni pri stejnem vykonu z brzd tak, ze jsem okamzikem odbrzdeni zacal velitele formace predhanet, protoze jsem byl uz na startu hodne blizko, musel jsem stahnout na chvili plyn, pricemz v tu chvili velitel dohnal uvodni ztratu pri rozjezdu a ja ho pak nedohnal ani na WEP
3. aby bylo pojizdeni efektni, musi byt zavedena urcita pravidla
vsichni pojedou jak housatka za sebou, bude predem definovana rychlostpohybu po taxine a zpusob zataceni (zataceni pod plynem, aby byla ovouknuta smerovaka atp.)
let ve formaci
a) nemelo by dochazet ke zmenam 2 parametru letu
(zatacka a zpomaleni, zatacka s klesanim)
to znesnadni urtzeni formace predevsim u pilotu na vnitrni strane
b) pred zahajenim zatacky by mela vnitni formace vcas zpomalit
(toto zajisti aby nevypadl vnitrni clen formace z ni)
b) pri ukonceni zatacky by mely vnejsi formace na cas zvolnit
(vnitrni formace, nekdy pomalejsi o nekolik desitek km v hodine, nemusi odhadnout rozdil rychlosti pri pokusu rychle dohnat vedouci formaci)
pristani
I. bych to videl na dostatecne zpomaleni a pak pristati na plynu podle vedoucich formaci
pokud se to povede i s vydrzi, tak to bude spica
II. vedouci musi reagovat s citem tak, aby se wingman nebal, ze do nej varazi
vypada to vazne, ale vcera jsem mel tu cest letet na miste pro nejlepsiho pilota (na vnitrni strane zatacky) a bylo to tak ... spoustu veci jsem nevede,l jak se bude provadet, a tak to i dopadlo
treba mi pripada vyhodnejsi se zaradit na vnitrni strane vic za velitele formace (dat zamerovac na konec kridla) nez se drzet po jeho leve strane, cise se mi to nakonec nejak povedlo, ale nebylo to ani tak mym umenim, ale vytrimovanim
Upravil/a clone9cz dne 30-08-2007 16:24
|
|
|
|
310_Gringo |
Přidané 30-08-2007 17:18
|
Uživatel
Příspěvek: 550
Založený: 28.03.07
|
a) nemelo by dochazet ke zmenam 2 parametru letu
(zatacka a zpomaleni, zatacka s klesanim)
to znesnadni urtzeni formace predevsim u pilotu na vnitrni strane
Jo přesně to se stalo při poslední levé otočce v prvním letu.Já jakožto v pravo letící jsem na to musel pořádně šlapat a nestihl jsem se divit jak mi vedoucí po vyrovnání mizí za zády.Ale jinak jsme si vedli celkem obstojně.Ještě pár tréningů a můžem si za letu jeden druhýmu připalovat cigára. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 30-08-2007 18:57
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
clone9cz napsal:
problemy pri startu
2. start bych doporucoval s pomalym rozjizdenim na cit
z pohledu me, wingmana, dopadlo rozjizdeni pri stejnem vykonu z brzd tak, ze jsem okamzikem odbrzdeni zacal velitele formace predhanet, protoze jsem byl uz na startu hodne blizko, musel jsem stahnout na chvili plyn, pricemz v tu chvili velitel dohnal uvodni ztratu pri rozjezdu a ja ho pak nedohnal ani na WEP
otestoval bych, jestli se dané letadlo zvedne na 70% a startoval s těma
na vedoucího by mělo být při startu vidět (takhle hromadně a "náladovitě" nebudeme nikdy létat sevřené formace, takže je jedno, že se budeme rozjíždět v poněkdu rozevřeté formaci)
pokud jsem létal jako vedoucí, nikdy jsem neměl hraniční hodnotu plynu (70% / 80%), ale vždy kousek pod - vedený měl vždy větší rezervu tahu
po startu (a nabrání určité stabilní rychlosti) jsem zpomaloval (60%), aby se rychle dotáhly i zbylé skupiny
3. aby bylo pojizdeni efektni, musi byt zavedena urcita pravidla
vsichni pojedou jak housatka za sebou, bude predem definovana rychlostpohybu po taxine a zpusob zataceni (zataceni pod plynem, aby byla ovouknuta smerovaka atp.)
dalším pravidlem by mělo být to, aby letadla po pojížděčce pojížděla cikcak - jeden vlevo, druhý vrpavo - uvidí se tak navzájem a nebude tolik hrozit náhodná srážka
to není ze mne, ale od zasvěcenějšího Edisona :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
57thMH_Edison |
Přidané 30-08-2007 19:34
|
Uživatel
Příspěvek: 946
Založený: 30.09.05
|
Jestli mohu vstoupit do diskuse tak bych doporučil pár věcí. Za prvé bych změnil letadlo, P-47 není vhodné pro lety ve formaci takovéhoto typu. Musíte vybrat letadlo , které má rychlejší reakci na motoru jak při zrychlení tak brždění + stabilitu v rovině + slušný výhled. Není to jednoduchá volba. Chce to chvilku zkoušet. Jinak start je nelepší (dle typu) bez zamknutého kolečka a přes povel od vedoucího na TS 3, 2, 1, START kdy vedoucí bez brzd plynule přesouvá páku na max. 80% tahu (dle typu). Samozřejmě že jsou povely cca 0,5 sekundy opožděny, ale to se tréninkem dá dohnat. Mno až budete příště lítat rád si s vámi zalítám. HOP HOP PRSK PRD
RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
|
|
|
|
CR_PETRAS |
Přidané 31-08-2007 08:49
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
Problém s PC a ILem odstraněn!!Photoshop mi zaplnil "odpadem" disk a tak se při běhu ILa hra pro nedostatek místa odporoučela.Proto na disku kde je IL musí být vždy nějaké místo navíc.Poučka pro příště.
Tak jsem tak uvažoval co zkusit příště formaci s P-51 D.
Má dobrou kabinu,není tak těžký jako Tbold a je efektní za letu.
Pak bych také vyzkoušel dvě až tři trojice ve skupině za sebou.Je to jednodušší v tom,že zadní skupiny se drží přesně letounu před sebou a celou skupinu vede první trojice.
Pak mě také napadla myšlenka rozchodu na přistání "odvalem" vlevo a přistání po jednom v řadě.Na odval ale nemůže být nálet v trianglu,muselo by se přeskupit do formace stupňovitě vlevo.
Předběžně jsem psal Bugsovi,že dáme skupinu u nich na serveru zase ve středu 20:00 ale jinak je to na domluvě přes TS nebo chat,a můžeme polítnout kdykoliv na AH spec. ( čutorovo svolení máme ) |
|
|
|
Hoper |
Přidané 31-08-2007 10:11
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
AH akro jede furt...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 31-08-2007 10:27
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Skoda ze na to nemam cas. AH spec je na tyhle treningy urcenej. A jsou tu lidi, kteri k nemu maji komplet "klicky", doktorkop myslim zrovna... |
|
|
|
310_Gringo |
Přidané 31-08-2007 16:42
|
Uživatel
Příspěvek: 550
Založený: 28.03.07
|
Jsem také pro P-51 jak píše CR_Petras.Ve vzduchu sedí,má akceleraci a výhled perfektní.Také,jestli můžu vznést nějaké moudro,bych byl pro aby každý pilot létal vždy svou vyzkoušenou pozici.Např:já opět na pravé straně za vedoucím,Ah_Poti na levé atd,pokud to tedy bude možné ohledně sešlosti na tréningu.Člověk si na to zvikne a je to lepší.Samosřejmě záleží na typu formace.
Středa 20:00 beru |
|
|
|
313_Pycko |
Přidané 01-09-2007 00:10
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 161
Založený: 30.09.05
|
[img]http://img3.nnm.ru/imagez/gallery/4/4/c/4/e/44c4e5aa71b2082e75da146c3e42bda5_full.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img3.nnm.ru/imagez/gallery/b/2/3/8/4/b2384d05c767e71f40f5ac4c7c2797b1.jpg[/img] is not a valid Image.
EDIT: chce to poriadne skiny , nech to nejak vyzerá
Upravil/a 313_Pycko dne 01-09-2007 00:11
|
|
|
|
CR_PETRAS |
Přidané 01-09-2007 14:12
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
Včera jsem stáhnul pár skinů pro P-51 D a vypadají opravdu líbezně :
[img]http://img156.imageshack.us/img156/1367/ponniespack3pe2.jpg[/img] is not a valid Image.
Na formaci se to myslím bude hodit...
STAHOVAT MŮŽETE ZDE : ...
http://www.checks...P-51D-20NA
Celkem se jedná o tři soubory " Ponnyes pack " ,každý obsahuje asi tři skiny..
Upravil/a CR_PETRAS dne 01-09-2007 14:17
|
|
|
|
CR_PETRAS |
Přidané 03-09-2007 09:09
|
Uživatel
Příspěvek: 960
Založený: 06.10.05
|
Kdo bude mít zájem tak tuto středu :
Formace tentokrát s P-51 Mustang.
Please stáhnout skiny viz výše. |
|
|
|
57thMH_Edison |
Přidané 03-09-2007 09:30
|
Uživatel
Příspěvek: 946
Založený: 30.09.05
|
Super a kdo bude chtít, pro otrlejší nátury jsem vytvořil malou misičku na P-47D-27 (let ve formaci V NOCI do 100m H max.) BRUTALIŠE KOMPOZICE HOP HOP PRSK PRD PÍSK KOUS HOP
RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
|
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 04-09-2007 08:06
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
CR_PETRAS napsal:
Kdo bude mít zájem tak tuto středu :
Formace tentokrát s P-51 Mustang.
Please stáhnout skiny viz výše.
A kde? na AH spec, alebo zapnúť u nás tú mančurianskú mapu? |
|
|