October 22 2025 07:07:15
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Poznej ptaka
313_Volume
poslední varianta mustangu se ve dvou prototypech objevila někdy v r. 84-86, ale US armáda po testech uznala, že přínosnější jsou helikoptéry a tím vývoj týhle mašiny skončil....

AD1 skyraider a A/B-26 invader byly tuším ještě ve standardní výzbroji US army v době války ve vietnamu
 
3BAP_Razo
[quote]Arnold Eso Rimmer napsal:
Jakpak dlouho vlastně sloužil spit a nebo jug? mé omezené zdroje to jaksi neuvádějí:sm8:, nebo skončila tato letadla s válkou? šekuju[/quote

56.FG měla P-47N ještě v roce 1947. Dále 14.FG a černošská 332.FG používala P-47 do roku 1947. Od roku 1946 byly Jugy uvolněny pro národní gardu, odkud byly vyřazeny v roce 1953. Z nich malé množství bylo exportováno do zemí střední a jižní Ameriky, nejvíce do Nikaraguy.
Brazílie měla jenotku vyzbrojenou P-47 v Itálii, kde aktivně zasáhla do bojů. P-47 tvořil po válce základ moderního brazilského letectva, kde vydržely až do roku 1958.
V roce 1952 byly raktivovány 2 FG č.47 a č.48 s P-47N v rámci protivzdušné obrany USA.
Do války v Korei, kde by byly jistě úspěšnější než P-51, nebyly určitě vzaty né kvůli tomu, že by byly žravý. Max. dolet P-47N činil 3200km s přídavnými nádrži. Šlo spíše o logistické problémy. P-51 byly k dispozici rychleji a jednodušeji.
 
http://3iap.4fan.cz
Arnold Eso Rimmer
Proč stojej na čumáčcích? http://www.walnut...0noses.jpg
 
Sipi
Arnold Eso Rimmer napsal:
Proč stojej na čumáčcích? http://www.walnut...0noses.jpg

Zaberaju tak menej miesta kym ich zosrotuju? Mrknutí
 
Arnold Eso Rimmer
takže to sou letadla na šrotaci achá:sm19:
 
Pacouf
Dobrý den,
sháním nějaké podklady na MIg-3 an Fi-156, nemáte doma někdo něco? Byl bych moc vděčen....
 
Maffiozo
a přece se točí:sm6:
 
Maffiozo
A přece se točí:sm6:
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,330,364 návštěv