November 21 2024 21:12:50
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 16

· Piloti on-line: 1
Strangy

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Operace Husky
1stCL_Fajlow
ANo, je to "fí"
 
312_Lazy
Johanne,

V prvni misi mame podle logu pripsane dva sestrely FW 190, cili tezko jsme asi meli kontakt jen s jednim, podivej se na ten track jeste jednou. Z meho pohledu jsem prvni FW 190 zasahl i kdyz mizerne (BTW ntrk casto ukazuje mene zablesku a explozi nez kolik jich skutecne bylo, muzes si to overit i nahranim tracku offline), a pak na nej utocil Jura, kteremu byl pak pripsan.

Dogfight u letiste v druhe misi nebyl zadne sestrelovani chudaku z luftwaffe na poskozenych letadlech, jak by mohl tvuj popis mozna na nekoho udelat dojem, ale boj s pocetni presilou na nemeckem uzemi za neustale strelby nemeckeho flaku, ktery nas taky opakovane trefoval. Predem jsme nedostali zadne ujisteni, ze coudici letadla modrych okamzite prerusi boj a nebudou znovu utocit. Co by Jura rekl cervenemu pilotovi bombarderu nebo stihacky, ktereho by sestrelil cadici modry?

System priznavani sestrelu v ILovi je nedokonaly, ale sam pises
mezitím jsem já udělal taky dva ůtoky na B25,které mi byly později připsány
. Pokud bys bral na sebe stejny metr jako na Juru, pak zadny sestrel B25 nemas, protoze jsi nepsal, ze bys pozoroval dopad B25 na zem a naslednou explozi. Podle me ti ale pravem patri, protoze zadny jiny exaktni nastroj na mereni sestrelu krome logu nemame (i tak jsme na tom vyrazne lip nez piloti WW2).
 
57MH_Zvire
1stCL_Fajlow napsal:
a co je bývalý skinhead?

to je jako říct bývalý černoch ..

Proč jsi s tim přestal? Máš jiný názory? Kámoše? Neni to in v novym století?


Než začneš se svými absolutně zbytečnými narážkami a hloupými poznámkami, tak si zjisti, kdo vlastně Skinheads byli, jak, kde a proč vznikli a co bylo jejich cílem.

Jinak kdyby tě to zajímalo, tak jsem se vzdal příslušnosti ze stejného důvodu, jako třeba Landa, Matasek a jiní a docela by ses divil, kdo všechno. V podstatě ze stejného důvodu skončili Orlíci. Bylo to v době, kdy přestali být Skinheads to co měli být a stali se z nich Fašos, jejichž náplní je se ožrat na fotbale nebo v hospodě a potom se dořezat do krve, nebo někoho zmasakrovat na ulici. S těma nechci mít nic společného stejně jako moji kamarádi. Mmj moje žena je bývalé Ačko a od narození žiju s cikánskánama a nebo i několik let v ghetu. Tak si nech ty svoje debilní poznámky, když si sám nevidíš do huby.
 
airspace.cz
1stCL_Fajlow
Takže jsi přestal být SH protože jsi nechtěl být fašos, chápu to dobře z toho textu?

Co vím, tak lidi žijící v oblastech(Most), kde jsou cikáni, se od mala přidružovali k takovým
Upravil/a 1stCL_Fajlow dne 14-08-2006 16:35
 
310_cibule
Nešlo by to bez těch osobních útoků, pls.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
1stCL_Fajlow
Já proti Zvířeti nic osobního nemám. Chtěl jsem pouze začít diskutovat na téma. - výměna názorů.
Od toho se to jmenuje diskuzní forum, ne?,
byť teda že to neni na letecké téma, můžeme to kdykoliv na administrátorovu žádost ukončit
Upravil/a 1stCL_Fajlow dne 14-08-2006 16:37
 
310_cibule
A mimochodem, tohle se operace Husky pranic netýká, vyřeš si to Fajlowe přes PM.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
57MH_Zvire
310_cibule napsal:
Nešlo by to bez těch osobních útoků, pls.


Já si nezačal, ale taky v tom nebudu pokračovat, protože na tohle téma nemá cenu diskutovat. To už jsem zjistil před patnácti lety.
 
airspace.cz
1stCL_Fajlow
Fajn končíme diskuzi
Upravil/a 1stCL_Fajlow dne 14-08-2006 16:40
 
j4ck41
1stCL_Fajlow napsal:
a co je bývalý skinhead?


normalní clovek co chodi do prace, plati dane a treba jeste porad nosi vylepanou palici

to je jako říct bývalý černoch ..


neni. jedinej nigga jakej by to o sobe mohl teoreticky rict se rozpada zaziva. skins si prislusnost vybrali dobrovolne pod vlivem ruznych okolnosti

Proč jsi s tim přestal? Máš jiný názory? Kámoše? Neni to in v novym století?


nejdriv je potreba vedet respektive prijmout fakt ze skins nejsou jeno pravicacky fasouni. politicke deleni tohohle hnuti chudejch anglickejch delniku zacalo az na pocatku 80. let minulyho stoleti, kde vznikly 3 proudy. radikalni levice, pravice a stred jakej se tak nejak drzi puvodniho stylu - reakce proti hippies. takze ja jako byvaly sympatizant Bratricku (nebo jak se vlastne kluci menovali) - vlastenecke skins skupiny jakou nezajimala barva pleti ale zvyseni vlasteneckeho citeni a hrdosti k prislusnosti k ceskemu narodu - muzu klidne rict, ze jsem bejvalej skinhead, aniz bych nejak zmenil svoje nazory. holt skupina s jakou clovek sympatizoval zanikla pod tlakem fasounu
 
1stCL_Johann
312_Lazy napsal:
Johanne,

V prvni misi mame podle logu pripsane dva sestrely FW 190, cili tezko jsme asi meli kontakt jen s jednim, podivej se na ten track jeste jednou. Z meho pohledu jsem prvni FW 190 zasahl i kdyz mizerne (BTW ntrk casto ukazuje mene zablesku a explozi nez kolik jich skutecne bylo, muzes si to overit i nahranim tracku offline), a pak na nej utocil Jura, kteremu byl pak pripsan.

Dogfight u letiste v druhe misi nebyl zadne sestrelovani chudaku z luftwaffe na poskozenych letadlech, jak by mohl tvuj popis mozna na nekoho udelat dojem, ale boj s pocetni presilou na nemeckem uzemi za neustale strelby nemeckeho flaku, ktery nas taky opakovane trefoval. Predem jsme nedostali zadne ujisteni, ze coudici letadla modrych okamzite prerusi boj a nebudou znovu utocit. Co by Jura rekl cervenemu pilotovi bombarderu nebo stihacky, ktereho by sestrelil cadici modry?

System priznavani sestrelu v ILovi je nedokonaly, ale sam pises
mezitím jsem já udělal taky dva ůtoky na B25,které mi byly později připsány
. Pokud bys bral na sebe stejny metr jako na Juru, pak zadny sestrel B25 nemas, protoze jsi nepsal, ze bys pozoroval dopad B25 na zem a naslednou explozi. Podle me ti ale pravem patri, protoze zadny jiny exaktni nastroj na mereni sestrelu krome logu nemame (i tak jsme na tom vyrazne lip nez piloti WW2).


hele když si někdo veřejně nárokuje v třetí misi jede těžce poškozenej a tři lehký a přitom netrefí nic a sám je sestřelenej tak to mi naštve.A pokud to interpretuje jako leteckej bůh tak to mě naštve ještě víc!
JINAK VŠEM PILOTUM SALUT
 
1stCL_Paulie
No mám od Johanna track...dal jsem ho na FTP do složky "!!SPECIALKY!!" a podložky "Operation Husky"...:tup:
 
1stCL_Johann
Nezlob se lazy ale Jura to napsal jako by jsme lítali jako lamy
 
1stCL_Fucida
v případě zájmu o pokračování věcné diskuse na téma Skinheads (samozřejmě bez osobních útoků) jděte sem: http://vwings.cze...ad_id=1147
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
312_Lazy
Nezlob se lazy ale Jura to napsal jako by jsme lítali jako lamy

no me to prislo spis presne ve stylu jakym jsou psany hlaseni RAF..
Upravil/a 312_Lazy dne 14-08-2006 17:26
 
Opitze
Hlaseni RAF byla psana asi takto

v 1200 jsme vyleteli s mym wingmanem nad Kanal... Po cca 10 minutach na nas ze slunce spadlo 25 messeru... Udelali jsem Split S a po vyrovnani jsme oba dva vyskocili z letadel.
v 1400 jsme doplavali k doverskym utesum
v 1500 pijeme horky caj na zakladne...

Mrknutí
Válka a korupce se nedá oddělit.

Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
 
AH_Watson
E CL_Johann napsal:
Nezlob se lazy ale Jura to napsal jako by jsme lítali jako lamy


Promiň, asi jsem přehlédl tvoje hlášení. Nemyslím popis traku, ale tvým pohledem a pamětí zaznamenaný let.
 
312_Jura
E CL_Johann napsal:
312_Jura napsal:
Report:
1. mise: cover lodi; Spitfire Mk.IXc 75% paliva

Jako cislo 2 jsem se svym vedoucim Lazym a druhou dvojici Taly, Glad po nekolika minutach letu priletel ve vysce priblizne 3km nad hlidane lode, s Lazym patrola vychodne od lodi.. odtud take priletel prvni kontakt, FW190.. v bleskove akci byl tento poskozen Lazym, nasledne mnou.. po chvily se tento FW v plamenech zritil jizne od lodi.. pilot vyskocil na padaku.. V tuto chvili jich doslo k dalsim kontaktum a nasledne k potvrzenemu sestrelu Lazym priblizne 5km SSV od lodi.. nasledna patrola jiz zadny nepratelsky kontakt nezaznamenala a cela ctverice bez problemu pristala.
Narokuji jeden FW sestreleny ve spolupraci a potvrzuji sestrel Lazyho.

2. mise: cover B-25; Spitfire Mk.IXc 100% paliva

B-25ky vystartovaly s mensim predstihem a stoupaly nad letistem, po vzledu nasi ctverice jsme nasadily na kurz priblizne 225 a letely plnym plynem k bombrum, kteri jiz bohuzel vyrazily k cilum. B-25 zastizeny jiz pri niceni letiste spolu s nepratelskymi stihaci v pribliznem poctu 6 Bf109. Zahajil jsem mirne pike na utocici Bf109 a nasledne zaznamenal zasahy 20mm kanony na levem kridle a trupu, 109ce zacal tez unikat olej a proto jsem se rozhodl zautocit na dalsiho (tohoto narokuji jako poskozeneho), opet jsem zaznamenal zasahy z kratickych davek vsemy zbranemi (tohoto narokuji jako poskozeneho), nasledne jsem se odpoutal k dalsimu nemeckemu stihaci leticimu nad letistem a jednou kratkou davkou jsem zapalil jeho motor, pilot se jeste snazil mne zasahnout ale marne.. nasledne jsem spozoroval jak vyskakuje padakem (tohoto narokuji jako sestreleneho). Na scene se objevily FW190 a proto jsem zacal mirne stoupat, o par vterin pozdeji jsem zahledl jiz nacateho nemeckeho stihace Bf109, neni vylouceno ze to byl ten ktereho jsem poskodil pri prvnim utoku. Pozoroval jsem zasahy na kridlech a trupu pri kratickych davkach od 200m do 100m. Dale jsem tohoto stihace nesledoval nebot se mi zdalo ze pilot se pokousi ze stroje vyskocit kdyz padal smerem k zemi (tohoto narokuji jako pravdepodobne sestreleneho) a pikoval na mne FW190, odvratil jsem jeho utok a zacal pronasledovat dalsiho stihace v Bf109 ktery se v tu dobu nachazel vychodne ode mne. Pozoroval jsem zasahy na kridlech, motoru a vyskovych kontolnich plochach. Tento se nasledne zritil (tohoto narokuji jako sestreleneho).
Zacali jsme se stahovat severne od letiste nebot B-25 jiz davno letely domu a my byly nad nepratelskym letistem sami. Pri letu na sever jsem zahledl par nemeckych stihacu pristavajicich s poskozenymi stroji, minimalne jeden svuj stroj rozbil pri pristavani.
Dale jsem mezi Tobrukem a cilem nasich B-25 zahledl jednoho z nasich spitfiru pronasledovaneho nepratelskym stihacem, zahajil jsem na nej utok, ale tento me vcas spozoroval a otocil svuj stroj kurzem 150 ke svemu letisti. Pronasledoval jsem jej jen chvili nad pohorim, ale nasledne jsem se rozhodl od pronasledovani upustit a vratit se zpet do formace.. Po chvili letu ve vysce priblizne 1km jsme pristaly, bohuzel vsak jen 3, 4. jsme se nedockaly.. tento pilot je veden jako MIA
narokuji 4 sestrelene jiste a jednoho poskozeneho..
(nasledne mi byly priznany pouze dva sestrely.. cert aby ty pozorovatele vzal!)

3. mise: utok na nepratelskou kolonu; Spitfire Mk.IXc 75% paliva vyzbroj: 2x250lb + 1x500lb

Nase cvterice mela za ukol priletet nad cil v predstihu a vytvorit tak zmatek nad cilovym uzemim.. pri preletu nad pobrezim jsme vsak zahledly 4 a nasledne 6 kontaktu nad nami. Odhodily jsme bomby a zamirily smer zapad abychom takto odlakaly stihace od nasich bombarderu. Zamer se vycemene zdaril a tak jsme na sebe vazaly 5 nem. stihacu. Dva z nich vsak nahle zmenily smer, nebot se nad cilem objevili nasi bombarderi. Zacal jsem je stihat a nasledne zaznamenal poskozeni jednoho z nich.. pri blizkem preletu vedle nej jsem zahledl asi 30ti centimetrovou diru v levem kridle.. utocil jsem nasledne stridave na dalsi nepratelske stihace, vesmes Bf109, ktere utocily na nase bombardery.. vetsinou jsem zaznamenal poskozeni zbranemi maleho kalibru i kanony.. flak nad cilem byl relativne husty, coz se mi stalo nasledne osudnym.. jeden z projektilu vybuchl priliz blizko mne a patrne doslo k poskozeni motoru, ktery se zacal mirne pretacet.. B-25 odleteli zpet na sve letiste a ja zustal se 2-3 Bf109 sam nad opustenym letistem, doslo k asi 10ti minutovemu dogfightu nizko u zeme.. jednoho se mi podarilo poskodit ale druhy mne zasahl zbranemi patrne jiz jen mensiho kalibru, bohuzel se mi vsak pote zacal motor pretacet jeste vic a pokusil jsem se proto o utek, ten byl vsak zbytecny, nebot vsechny Bf109 jej zaznamenaly a jeden z nich byl dost blizko na to aby muj pokus prekazil.. pri snaze vyhnout se jeho utoku jsem diky malemu vykonu poskozeneho motoru nebyl schopen dostatecne tocit a byl jsem nekolikrat zasazen zbranemy maleho kalibru.. Nasledne se muj motor vznal a ja se pokusil vystoupat alespon do 200m.. bohuzel vsak muj letoun explodoval prave v teto vysce..
Posmrtne narokuji jedno Bf109 poskozene tezce a tri lehce..

diky vsem za polet!


Juro tvůj článek mě zaujal co by slohová práce máš jedna ,ale nedalo mi to a schlédnul jsem track z operace Husky ,protože tolik sestřelů a poškození to snad tedy není ani možné, tak teda co se týče tebe
mise 1 :
kontakt vaše dvojka měla jen s jedním FW 190 při ůtoku Lazy netrefil a ty jsi ho při daivu rozkouřil malým kouřem FW se odpoutal
Mise 2:
Letěl jsi za Lazym ten po dávce rozkouřil Jamamota a ten se chtěl odpoutat Ty jsi na něj zautočil ale viditelně jsi ho už nepoškodil, sestřel ti byl připsán jako poslednímu střílejícímu,když Jami nezvládl přistání.
Potom jsi moc pěkně v levotočivé zatáčce ošil mě a já jsem musel skákat padákem olej na skle motor kouřil. druhý sestřel.
Potom jsi viděl unikat poškozeného Fajlova a zase jsi ho ošil ale zase né viditelně failou radši vyskočil protože jeho letoun nebyl schopný boje.
Takže jeden regulérní sestřel ,dva ůtoky na poškozená letadla!!!!
3 Mise:
zaůtočili jste na dajvující Bf ty jsi se zavěsil za červenou 14 ale nezabránil jsi aby červená 14 udělala dva ůtoky na bombry. mezitím jsem já udělal taky dva ůtoky na B25,které mi byly později připsány a při třetím ůtoku jsi se za mě zavěsil a začal jsi mě sprejovat bez poškození. následoval nádherný souboj kde jsi neutočíl Bf G6 !!! a já jsem tě z desáté hodiny zasáhl 12,5 kulomety načeš jsi se chtěl odpoutat ale to jsem byl už za tebe zavěšen a roztřílel jsem tě až do výbuchu! Motor ti šel v poho bylo slyšet jak jsi ubral po ůniky plyn aby jsi chladil. Mezitím se boj přesunul daleko za letícími bombry a přivolaní kamarádi přilétly pozdě,smůla
Takže žádný tvůj sestřel ani poškození letadla!!! jenom smrt
Šklebící se

mas se jeste hodne co ucit.. za tema zasahama si stojim svym vlastnim cestnym slovem.. dam za ne klidne ruku do ohne.. to ze si je nevidel na tracku od nekoho jineho neni nic neobvykleho..
ubiral abych chladil? chlapce ja sem celej ten souboj letel na 50% plynu abych udrzel otacky pod 3000.. nikoho sem na pomoc nevolal protoze sem vedel ze maji samy prace dost.. taky si me nerozstrilel do vybuchu ale jen do ohne.. vybuch sem az po asi 5ti vterinach stoupani..
ale je fajn ze si myslis ze sem takovej looser.. aspon budes o to vic nasranej az te priste rozsekam na hadry..
(btw pri tech naletech v posledni misi ste sundaly jenom jednoho bombra.. jakto? pri tolika naletech..)
dal to nebudu komentovat..
 
http://spitfire.ic.cz/
312_Jura
57MH_Zvire napsal:
312_Jura napsal:
Glad69 napsal:
312_Jura napsal:
ne co to je?! Úsměv


Jen reaguju na to, co mas napsany na spodni strane kridelMrknutí

jo to me doslo..
a je tam i tohle? Úsměv
[img]http://img110.imageshack.us/img110/3635/goodhx0.gif[/img] is not a valid Image.


Co znamená to HC?

HardCore
 
http://spitfire.ic.cz/
310_Podrs
365th 9th Army Battle Report:

Do této operace byly vrchním velením nasazeny B25 v počtu 4 kusů na jednu misi...Kód svazu Buffalo,označení roje Yellow 1 až Yellow 4..

Yellow One - 311_OTU_BleskovejPodrs(velitel roje a velitel první dvojice)
Yellow Two - 311_OTU_Tjurma

Yellow Three - 311_OTU_Permon(velitel druhé dvojice)
Yellow Four - Liboch

1.Mise:Útok na kasárna Wehrmachtu,čtverec A3 numerika 3

Rozvědka hlásila že cíl je zafalkován,bylo proto rozhodnuto provést hladinový nálet,výška útoku 10000 ft.Po startu jsme začali kroužit ve dvojicích nad letištěm a nabírali výšku.Jako cover nám byly přislíbeny Mustangy od 112. sq.,nicméně po startu jsme se dozvěděli že díky epidemii kapavky na domácím letišti 112. s coverem nemůžeme počitat.Po dosažení výšky útoky jsme proto nabrali kurz 175,přímý kurz na cíl.Jako by absence spřátelených stíhačů nebyla dostatečnou pomstou za výhru v přátelském utkání v kuličkách nad kolegy ze 112.,po asi 3 minutovem letu se zapnutými stabilizatory jsme s hruzou začali jeden po druhém zjišťovat,že si zřejmě nějaký zaškodník pohrál s našimi level bomb sight zaměřovači a my neměli tudíž jak zaměřit(nebyl vidět zaměrný kříž).Cíl se však blížil velkou rychlostí a já již mohl skrze optiku zaměřovače rozeznávat jednotlivé detaily na budovách nepřátelských kasáren.Rozhodl jsem se pro ruční odhoz bez záměrného kříže,spočítal úhel odhozu a čekal až se cíl ocitne přibližně ve středu zaměřovače,kde by měl být záměrný kříž.Toto rozhodnutí se ukázalo jako mylné,když jsem viděl dopad 3x1000lb pum asi 100-150m před cílem,50m vpravo od stáda velbloudů.Nařídil jsem proto strojům,Yellow Two,Three a Four o pokus zničit cíl mírným klouzavým letem a z malé výšky.V tento okamžik se na scéně objevil první nepřátelský stíhač.Vybral si můj stroj Yellow One a po pár útocích byl poslán k zemi mým zadním střelcem.To už jsme byli na zpátečním kurzu na domovské letiště,cíl byl nepoškozen protože i ostatní členové roje měli problémy s dotírajícími stíhači.Těsně před přistáním mě můj zadní střelec upozornil na blížícího se boše na mé 6,stabilzoval jsem proto letadlo aby měl Jerry(zadní střelec) co nejjednodušší míření a po pár okamžicích mi bylo nahlášeno,že stíhač upustil od pronásledování a otočil domů,táhnuvší za sebou vlečku černého dýmu.

Final Report of Mission No.1:
Cíl nepoškozen
1 nepřátelský letoun zničen
1 -"- poškozen

2. Mise:Útok na rafinerii a palivové skladiště,Čtverec B2 numerika 1

Po špatné zkušenosti s level bombardováním bylo rozhodnuto že naše 4 stroje nastoupají přibližně do výšky 3000-4000 ft a poté se vydají na cíl.Náš roj se měl rozdělit nad kasárnami Wehrmachtu,které měly být srovnány se zemí nyní(my američani nezpomínáme,protože jsme nejlepší),vyčleněny byly stroje Yellow 1,2.Skupina Yellow 3,4 měla pokračovat v původní výšce +-4000ft nad rafinerii a poté v přízemním letu cíl zničit.Jako Cover nám byly poskytnuty Spitfiry,které na rozdíl od fellow Americans opravdu dorazily.Těsně před kasárnami jsem nařídil rozpuštění formace a spolu s Yellow 2 započal klesání do přízemní výšky.Yellow 3 a 4 pokračovaly podle plánu nad rafinerii.Nad cílem již hlídkovalo v malé výšce několik Hunů,Spitfiry se blížily od severo východu.Odhodil jsem jednu 1000lb pumu v malé výšce a po chvíli mohl sledovat zásah a totální kolaps všech tří staveb v areálu kasáren.Nabrali jsme kurz domů a po rádiu zaslechli že rafinerie byla napadena a zničena.Měl jsem z toho takovou radost že jsem si ani nevšiml útočícího bubáka,který mi vzápětí upiloval křídlo a já se za chvíli houpal na vlnách,Jerry bohužel nepřežil,ale stejně to měl být on kdo měl hlídat zadní permietr.Ostatní tři stroje se vrátili vpořádku na základnu.

Final Report of Mission No.2:
Kasára:totální destrukce
Rafinerie:smažba,grill,teplíčko
1 B25 ztracena

3.Mise:Útok na německou kolonu:Čtverec E1 numerika 4

Výzbroj:
Yellow 1 a 2:6x500lb pum
Yellow 3 a 4:40 bržděných tříštivých pum

Jako Cover nám měly být přiděleny P-38 ale zřejmě na nás zapomněly,tudíž jsme se dohodli s těmi suchary Brity,kteří měli stejný cíl jako my že poletí napřed a pokusí se vyčistit oblast anebo alespoň odlákají nepřítele od cílové oblasti.
Ihned po startu jsem nařídil volnou formaci v kurzu 90 těsně nad hladinou uháněly naše Mitchelly jako o život směrem k britské základně v E5 kde jsme nabrali kurz 180.Po nepřiteli nebylo ani stopy.Rozkázal jsem rozevřít formaci a letět v linii vedle sebe abychom v přízemním letu kolonu neminuli.V poklidu jsme přelétli pobřeží a po pár minutách zahlédli náš cíl.Nad ním se však už vznášeli supi z Wolfsburgu nebo odkud že.Útočil jsem jako první ale kvůli dotírajícímu stíhači jsem nemohl nalétnout ideálně a proto jsem musel útok přerušit.Dotírající němčour to odnesl zřejmě přesně mířenou trefou mezi oči,páč to za pár okamžiků zavoral do jedné duny.Mezitím mé číslo,Yellow 2 provedlo úspěšně nálet a po ubezpečujícím se okruhu okolo cíle jsme nabrali kurz 0,chtěli jsme přistát na britském letišti,pozdravit své britské kolegy a porazit je v kuličkách.Naneštěstí se za mou maličkost opět zavěsilo jedno nepřátelské letadlo a já se rozhodl že dám autopilota,prolezu trupem do pozice zadního střelce a pořádně to klukům ukážu,jak že se vlastně střílí.Všechno se dělo dost rychle takže jsem myslím rozkouřil 2 mašiny než si mě našla jedna kulička.A to jsem myslel že jsem v kuličkách dobrej.

Posmrtně jsem pak koukal z jednoho mráčku na to jak všichni zbývající bombeři přistáli na britském letišti.Aspoň že tak...:tup:

Final Report of Mission 3:
Kolona zničena
Jedna B25 ztracena...

P.S.:Členové naší perutě se od velení později dozvěděli že náš původně zamýšlený cover P-38 na nás nezapomněl ale že se na nás vysral...

Celkově tedy můžeme považovat Operaci Husky za úspěšnou,došlo ke ztrátě jen 2 strojů B25 a k eliminaci všech naplánovaných cílů.Ztráty nepřátelských stíhačů též nebyly malé.

A děkuji za celou 311. za pěkný polet...S! a někdy na kuličkách,hoši...
 
http://www.310raf.com
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,009,188 návštěv