DCS World 2017
|
1stCL_Fucida |
Přidané 28-09-2017 14:17
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10828
Založený: 26.01.13
|
Saburo napsal:
co je špatně s klapkama v DCSku?
si akorát pamatuju opačné chování letadla po jejich vysunutí u Sabru, které ale opravili i když jim to trvalo, no prostě 3rd party modul...
v BoX jsou rozhodně blbě u Spitu, Spit v DCSku je má správně, samozřejmě v rámci možností
V BOX jsou opačně snad všechny, ale aspoň ten moment snížili, takže je hodně málo citelný. Dora je v DCS opačně. 109ku a další WarBirdy krom Ponyho nemám, takže nevím.
Ještě k té Chroustallem zmíněné simulaci rádia: Vy někdo využíváte nějaké "in game" rádio? Resp. má to nějaké využití? Jsou tam nějak modelovány různé radiostanice s dosahy? Nebo se bavíme jen o možnosti ji ovládat?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
1stCL_Chroustall |
Přidané 28-09-2017 15:12
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 197
Založený: 10.01.13
|
K tomu rádiu : používá se universe radio například. Je to plug-in do Ts kterej ti vlastně simuluje různý frekvence (které si normálně nastavuješ v kabině) a podle toho mutuje lidi, kteří na te frekvenci nejsou. Ma to v sobě i voice changer. Hodně se to využívá u moderních strojů, nicméně vidím tu i využitelnost u WW II mašin, byť jen v omezeném rozsahu.
Mám pocit, že to snad simuluje i poruchy rádia.
K těm vlivům : ano, myslím tim, turbulence, "prosedávání" (termika), střihy větru, tvoření rotorů. Nikdy jsem se stim nesetkal. Pokud to tam všechno je, tak se omlouvám za mistifikaci
Upravil/a 1stCL_Chroustall dne 28-09-2017 15:21
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 28-09-2017 19:28
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10828
Založený: 26.01.13
|
Saburo napsal:
Dora není opačně, je dobře při jejich správném použití.
Při 400+IAS je opačně, jak se to chovalo v reálu při těch 400+ stejně netušíme...
ALE maximální povolená rychlost pro jejich vysunutí je 300!
Jo, těch 300 má každej Focke-Wulfař neustále před očima . Hele já je teď zkoušel a nepřijde mi, že by letadlo začalo klopit na čumák? Vytrimuju si ji v letové konfiguraci na ustálených 300 km/h, když vysunu klapky, začne klesat rychlost a pak začne klopit, jenže to vypadá spíš jako důsledek právě značně snížené rychlosti. Pokud větší odpor kompenzuju plynem a dostanu se znovu na 300 km/h, tak mi čumák jde nahoru. Ale je pravda, že ty momenty jsou malé, ale dělám něco blbě? V BoX je tohle samozřejmě blbě a o dost viditelnější, ale...?
Další věci, takové palivo, kolik a kde a co obsah nádrže na MW, plná/prázdná??? To vše má na Doru vliv...
Tohle se modelovalo už u simulátorů "o generaci dříve". Bylo by blbé, kdyby se to dneska vypustilo. V téhle generaci je to spíš už o modelování schopnosti dodávat dlouhodobě palivo a mazat motor při záporných G. Ale asi i to všechny modelují. I když teď si nejsem jistý s WT?
Rádio, nemá reálný užitek v PvP komunikaci.
Musí být v editoru naladěno, pilot pak může komunikovat jen s předladěnými TWR, jinak má smůlu. Dosah není od jednoho konce mapy na druhý, ale je dost limitován, překvapivě i výškou.
To mě mile překvapilo. Jako dělané pro nějakou specku . To samé jsme chtěli pluginem na TS udělat i pro starého Šturma, ale už nedošlo ke specce, kde bychom to naostro použili. Snad v budoucnu .
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
magot |
Přidané 28-09-2017 23:26
|
Fusioner
Příspěvek: 17614
Založený: 19.06.08
|
Ale to se dá v DCS nastavit. Od úplného klidu po velmi silné turbulence.
Problém je že většina misí toto nemá nastaveno. (střih větru žádný sim zatím neumí) |
|
|
|
Deschain |
Přidané 29-09-2017 09:52
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 348
Založený: 13.02.15
|
Hornet na kavkazu
|
|
|
|
rocketdog |
Přidané 29-09-2017 14:48
|
Nováček
Příspěvek: 41
Založený: 23.12.15
|
Těměř:-) Běžný Franta Uživatel. Takže víceméně všichni, protože kdo má typovku na mezka nebo spita? Nikdo :-) |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 29-09-2017 15:18
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
magot napsal:
Ale to se dá v DCS nastavit. Od úplného klidu po velmi silné turbulence.
Problém je že většina misí toto nemá nastaveno. (střih větru žádný sim zatím neumí)
Ani Condor ne? Protože ten musí umět hlavně počasí. |
|
|
|
magot |
Přidané 29-09-2017 15:31
|
Fusioner
Příspěvek: 17614
Založený: 19.06.08
|
AJaromir napsal:
magot napsal:
Ale to se dá v DCS nastavit. Od úplného klidu po velmi silné turbulence.
Problém je že většina misí toto nemá nastaveno. (střih větru žádný sim zatím neumí)
Ani Condor ne? Protože ten musí umět hlavně počasí.
Ne. |
|
|
|
1stCL_Chroustall |
Přidané 29-09-2017 16:35
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 197
Založený: 10.01.13
|
Condor to myslím docela umí (je to teda dlouho co sem to neletěl). Umí dokonce i vlnu akorát tam není viditelný lenťák no |
|
|
|
petsild |
Přidané 29-09-2017 16:44
|
Diskutující
Příspěvek: 4105
Založený: 30.11.14
|
HOTFIX
DCS 1.5.7.10175 Update 3 by 2017-09-29
DCS World
- Crash after deactivation of an aircraft carrier with a helicopter fixed.
- Stutter caused of some air defence radars fixed.
- AI Su-33 carrier takeoff dynamics adjusted.
- DCS Su-33
- Added new instant action missions on Caucasus.
- Missing textures in cockpit fixed.
- Fixed exaggerated hook bouncing when contact with deck.
- Hook retract speed increased to real value.
DCS FC3
- Radio altimeter gives wrong readings when plane fly with a roll fixed.
- Added Su-33 English beta manual.
DCS L-39
- Game mode tendency to pitch up fixed.
DCS Ka-50
- One tube in B-20 rocket launcher visually empty when attached to external pylon fixed.
Known issue
- SA342 Gazelle: Viviane’s MODE selector does not work.
|
|
|
|
AJaromir |
Přidané 29-09-2017 17:04
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Tak že bych se konečně zachytil za lano častěji, když upravili poskakování háku? |
|
|
|
Mira |
Přidané 29-09-2017 18:12
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
a ten nový FM to Sučko dostalo, nebo ne ? |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 29-09-2017 18:19
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Ano, v Betě. |
|
|
|
Mira |
Přidané 29-09-2017 18:22
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Takže dneska nic..bylo řečeno, že když to bude bez chyb, bude uvolněno tento týden. Tak to asi bez chyb nebylo.. |
|
|
|
Aces_Wild |
Přidané 29-09-2017 18:27
|
Diskutující
Příspěvek: 4049
Založený: 06.08.15
|
Mira napsal:
Takže dneska nic..bylo řečeno, že když to bude bez chyb, bude uvolněno tento týden. Tak to asi bez chyb nebylo..
Vyšla aktualizace na stabilní větev. Tahalo se mi nějakých 1,7GB.
Viz. http://updates.digitalcombatsimulator.com/ |
|
|
|
Sanyo |
Přidané 30-09-2017 14:06
|
Nováček
Příspěvek: 43
Založený: 10.12.06
|
Když jsme u té 33, funguje tam nějaký G-limiter? V nastavení a podle toho, co jsem našel na netu by to měla být klávesa Y, jenže žádná kontrolka se nikde nerozsvítí a křídla při velkém záběru utrhnu stejně. |
|
|
|
AJaromir |
Přidané 30-09-2017 17:43
|
Diskutující
Příspěvek: 2947
Založený: 01.05.06
|
Co já mám vyzkoušené, tak mi to dovolí tahat přetížení i přes konstrukční limit letadla. |
|
|
|
Mira |
Přidané 30-09-2017 18:12
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Ve Falconu máme něco podobného..takzvany Manual pitch override.
A takhle to funguje - výtažek z manuálu :
MANUAL PITCH override panel
The MPO switch is a two position switch momentary in OVRD. It provides a means for the pilot to override FLCS pitch and give direct control of the elevators to the pilot. There is a stable trim point around 60° AOA which allows the aircraft to enter a deep stall. In this configuration the FLCS will always command maximum elevator pitch down angle but in this configuration the aircraft will remain in the deep stall. In such a deep stall the pilot needs to override the FLCS and pitch-rock the aircraft to exit the stall condition. The MPO can be tested at ramp. Simply move the elevator to its fullest extent and hold the MPO switch in OVRD. Notice the increased elevator angle as long as the switch is held in the override position (this is also now visible in multiplayer). |
|
|
|
magot |
Přidané 01-10-2017 00:12
|
Fusioner
Příspěvek: 17614
Založený: 19.06.08
|
Saburo napsal:
on funguje trochu jinak než očekáváš
za prvé není na principu zap/vyp ale vypneš ho a jen pokud držíš "y" klávesu, jakmile tu klávesu pustíš, zapne se...
a i když je "zapnutý" (což je furt pokud nedržíš stlačenou klávesu) je možné ho překonat, prostě tím, že furt taháš, viz. manuál strana 33, tuším
zapni si ukazatel řídících ploch, toč ostřejší zatáčku a uvidíš co to přesně dělá když tu klávesu stlačíš
tzn. je to jiné než u Su-27? |
|
|
|
Sanyo |
Přidané 01-10-2017 09:13
|
Nováček
Příspěvek: 43
Založený: 10.12.06
|
magot napsal:
Saburo napsal:
on funguje trochu jinak než očekáváš
za prvé není na principu zap/vyp ale vypneš ho a jen pokud držíš "y" klávesu, jakmile tu klávesu pustíš, zapne se...
a i když je "zapnutý" (což je furt pokud nedržíš stlačenou klávesu) je možné ho překonat, prostě tím, že furt taháš, viz. manuál strana 33, tuším
zapni si ukazatel řídících ploch, toč ostřejší zatáčku a uvidíš co to přesně dělá když tu klávesu stlačíš
tzn. je to jiné než u Su-27?
Právě mi to tak taky přišlo. Ještě něž jsem napsal ten příspěvek tak jsem to zkusil i s držením i bez držení Y, ale nějakou větší změnu jsem nepostřehnul. Beru to teda tak, že díky sklápěcímu mechanismu křídlo nemá takovou pevnost jako 27, u té se mi křídlo nikdy nepovedlo urvat. |
|
|