Doporučuje nám důrazně, že si máme přečíst Announcements bez ohledu na to, že tam stále ještě nic není. Jak je u nečíslovaných patchů nakonec zvykem. Prostě "I muži mají své dny".
Chlastání nikdy není na škodu :-) Nicméně se ukázalo, že Han ten announcement zveřejnil kolem třetí odpoledne a ten hošík, co si stěžoval, si jej ještě ani v šest nepřečetl :-) Jak správně podotkl Jason, "poněkud zbytečné vlákno".
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Doporučuje nám důrazně, že si máme přečíst Announcements bez ohledu na to, že tam stále ještě nic není. Jak je u nečíslovaných patchů nakonec zvykem. Prostě "I muži mají své dny".
Chlastání nikdy není na škodu :-) Nicméně se ukázalo, že Han ten announcement zveřejnil kolem třetí odpoledne a ten hošík, co si stěžoval, si jej ještě ani v šest nepřečetl :-) Jak správně podotkl Jason, "poněkud zbytečné vlákno".
Han to prsknul do diskuze k tomu patchi. Nedal to do Announcements. Tedy zjevně to není tam, kde by to člověk (i Jásoň) čekal. Diskuze o patchi je veřejná a každý další post to posouvá mimo obzor. Nejzbytečnější na tom všem je ta Jásoňova reakce, která je nejen blbě, ale navíc neurvalá. Kdyby radši kluky ušatý naučil to, že každý patch zvedá číslo verze a že každý patch má mít seznam změn na stejném místě. Takto máme patch a změny v announcements a další nečíslovaný opravný patche někde poznamenaný v diskuzi.
Jo, to je fakt. Ta odpověď byla neurvalá, měl držet nervy na uzdě, i když jeho i tým pořád někdo z něčeho - často neprávem - obviňuje (ale ten hošík pravdu také neměl, info o změně už v té době existovalo). Znám to z moderování diskusí na netu, časem to neustálé napadání a podsouvání jednoho umoří.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Moc pěkný. Jen jsem v sérii BOx pořád trošku rozpačitý z těch americky vypadajích vesniček a městeček... myslím tím ty geometricky pravoúhlé pozemky s výstavbou (jakoby se celá vesnice/město rozměřilo, rozparcelovalo a zastavělo naráz - jako při osídlování amerického západu). Na starém kontinentě mám spíše za to, že se města a městečka postupně rozrůstala z malých sídel na větší a rozšiřovala se poměrně živelně a postupně, takže té geometrie asi moc nebylo... Podobě i políčka a pole... Ale opravte mne, třeba se mýlím....
Moc pěkný. Jen jsem v sérii BOx pořád trošku rozpačitý z těch americky vypadajích vesniček a městeček... myslím tím ty geometricky pravoúhlé pozemky s výstavbou (jakoby se celá vesnice/město rozměřilo, rozparcelovalo a zastavělo naráz - jako při osídlování amerického západu). Na starém kontinentě mám spíše za to, že se města a městečka postupně rozrůstala z malých sídel na větší a rozšiřovala se poměrně živelně a postupně, takže té geometrie asi moc nebylo... Podobě i políčka a pole... Ale opravte mne, třeba se mýlím....
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Moc pěkný. Jen jsem v sérii BOx pořád trošku rozpačitý z těch americky vypadajích vesniček a městeček... myslím tím ty geometricky pravoúhlé pozemky s výstavbou (jakoby se celá vesnice/město rozměřilo, rozparcelovalo a zastavělo naráz - jako při osídlování amerického západu). Na starém kontinentě mám spíše za to, že se města a městečka postupně rozrůstala z malých sídel na větší a rozšiřovala se poměrně živelně a postupně, takže té geometrie asi moc nebylo... Podobě i políčka a pole... Ale opravte mne, třeba se mýlím....
OK, Krasnodar a okolní pole jsou fakt hodně pravoúhlé. Mrknul jsem teď třeba na Sevastopol a tam se mi to zdá už pravidlené o něco méně, ale i tak to tam není úplně "padni dům kam padni" a nějaká struktura ulic tam vidět je.. Ta okolní pole to jsou pak opravdu samé přesné obdélníky :-) Pokud tomu tak bylo už za války, tak to hádám byl důsledek revoluce, vyvlastnění políček od majitelů a jejich začlenění do kolchozů, kde se pak políčka spojila ve velké celky.... U menších obcí to je občas pravidlené a občas né viz třeba: https://www.googl...a=!3m1!1e3 ale celkově mapa Kubáně asi v rozvržení obcí nijak výraně mimo nebude. Takže pro Jasona
EDIT: Baron byl rychlejší :-)
P.S. Nicméně nevyjadřovali se vývojáři v minulosti nějak k vesničkám v BOS? Opravdu byly i ty ruské vesnice ve stepích také všechny tak pravoúhlé? Já vždycky myslel, že to byly osady, kde si Ivan postavil chalupu, kde se mu zlíbilo a nikdo nevyměřoval, jestli jsou ulice v pravém úhlu.... viz např. http://imagizer.i...JqroPZ.jpgUpravil/a Tapi dne 21-07-2017 12:37
OK, Krasnodar a okolní pole jsou fakt hodně pravoúhlé. Mrknul jsem teď třeba na Sevastopol a tam se mi to zdá už pravidlené o něco méně, ale i tak to tam není úplně "padni dům kam padni" a nějaká struktura ulic tam vidět je.. Ta okolní pole to jsou pak opravdu samé přesné obdélníky :-) Pokud tomu tak bylo už za války, tak to hádám byl důsledek revoluce, vyvlastnění políček od majitelů a jejich začlenění do kolchozů, kde se pak políčka spojila ve velké celky.... U menších obcí to je občas pravidlené a občas né viz třeba: https://www.googl...a=!3m1!1e3 ale celkově mapa Kubáně asi v rozvržení obcí nijak výraně mimo nebude. Takže pro Jasona
EDIT: Baron byl rychlejší :-)
P.S. Nicméně nevyjadřovali se vývojáři v minulosti nějak k vesničkám v BOS? Opravdu byly i ty ruské vesnice ve stepích také všechny tak pravoúhlé? Já vždycky myslel, že to byly osady, kde si Ivan postavil chalupu, kde se mu zlíbilo a nikdo nevyměřoval, jestli jsou ulice v pravém úhlu.... viz např. http://imagizer.i...JqroPZ.jpg
Ty mapy Stalingradu a Moskvy mají solidní grafiku ale jinak se nepodobají minulosti ani současnosti, možná to je ale náhled do budoucnosti, uvidíme Kubáň, obrázky jsou to pěkný.
Tapi je to dáno taky technicky, takhle to tam nafrkaj přes šablony.
Asymetrické architektury vesniček podél křivých cest na to nemaj čas ani peníze.
Že to nevypadá jako Rusko to nevadí ... stejně to u Stalingradu vypadá jako v Normandii.
Ono je to s těma vesnicema u Stalingradu tak, že to vznikalo až za sovětské vlády a to pokynem shůry. Předtím to byla spíš pustina. Takže v rámci plánovitého hospodářství tam zničeho nic nasekali vesnice. Ty vesnice tedy neměly žádnou historii a byly postavené podle nějakého generického plánu. Takže pokud to působí genericky prostě vesnice vzor 4, tak to je proto, že tam zrovna stavěli vesnice vzor 4. Shodou okolností se tahle pravidelnost hodí pro implementaci v simulátorech. Ale na to asi Stalin a jeho plánovači tenkrát nemysleli.
Pokud to i s vesničkama bylo takhle, tak to pak OK.
(To téma grafické prezentace obcí v BOx jsem otevřel především pro markantní rozdíl, který zde je vidět např. v porovnání s anglickými obcemi v CloD...)
Tapi je to dáno taky technicky, takhle to tam nafrkaj přes šablony.
Asymetrické architektury vesniček podél křivých cest na to nemaj čas ani peníze.
A asi to pak také hádám je více schopné optimalizace než kdyby každá vesnička byla unikát...
To ani ne, engine by počítal porád stejné 3D objekty a textury jen by je tam někdo musel sázet ručně a bylo by to časově a finančně mnohem náročnější.
Takhle je dělána většiná simů ... ale rád bych to také takhle viděl.
Většina lidí je zatížena na stroje a souboje a moc neřeším jak vypadá potok a vesnička. Pro mne osobně to má větší váhu jak ty souboje
Takhle autenticky byla dělána mapa Slovenska na IL2 1946.
* ohledně módu kariéra
* upravené chování lodí na vodě
* nová technologie pro torpéda s podporou pro budoucí letadla
* vydání aktualizace 2.012 v plánu na konec srpna
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.