tu 15tku dělá přímo ED ?
Pokud by byla do roka a do dne i lítatelná (aniž by to ohlašovali ;) nemusí mi tam dávat ani korejský poloostrov a bude spokojený až až :)
a díky Saburo za info :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Nedaří se mi nastavit to řízení letu, G940 si to samo našlo, ale je tam dlouhej seznam těhle symbolů, jak rychle poznám co k čemu patří?, Všechno se hlásí jako Joystick.
[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/1571/dcs.jpg[/img] is not a valid Image.
No právě, vše se hlásí jako Joystick, pedále i plynovka, v těch znakách mám guláš, takže by mi pomohlo kdyby mi poradil někdo kdo na tom má starou G940. Stačí mi správně přiřadit jen znaky pro řízení letu, ostaní už nějak snad dotlačim. Jinak to jede v pohodě, ani jsem nijak drasticky nemusel grafiku ořezávat. Hlavně jsem vypnul trávu, to jsou už takový zbytečný nesmysly v leteckym simu.
toto není tech-demo, toto je engine pro civilní simulaci vrtulníků s velice propracovaným ne však dokonalým LOD systémem ... to jen tak jako kontrast k tomu příspěvku shora YouTube Video
Žádná reálná simulace pro běžné počítače v tom ale neexistuje...
Tohle video je jen komerční benchmark.
Demo je i tohle a demo enginu je na míle daleko od fungujicí hry.
BTW huge map 262 Km, BOS ma 360x230 a myslím že tu šly řeči jak neuvěřitelně malá ta mapa je
YouTube Video
Ale jako pěkně to vypadá to jo, jen v tom nikdy žádný herní sim nebude...
Upravil/a WT_Horrido dne 23-06-2014 23:13
nj malý to je, ale pěkný ... nicméně je to regulérní engine na kterém lze udělat simulaci pozemních strojů i letadel, lze se v tom interaktivně pohybovat v realtime.
Není to jen pro trapný render průlety
Stejně tak Outerra ... bohužel to zatím nemá žádný herní/simulační rozhraní ... je to na počátku vývoje, ale zatím se ubírá dobrou cestou imho ...
Tzn. použitelné teoreticky pro nějaké vývojáře kdy? Za 20 let?
Proč za dvacet let? Pokud to bude dobře naprogramovaný pro více jádra, ten LOD system vypadá že by mohl procesoru a grafice hodně odlehčit páč to hodně osekává ... nevidím v tom nějakej extra problém pro ty nejsilnější železa
Problém je že většina simulátorů má prostě blbě naprogramovanej engine kterej je neschopnej využít poteciál dnešních počítačů.
Upravil/a magot dne 24-06-2014 16:50
No ja se tak nějak ptám, proto, prostě kde je vlastně problém?
Když se podívám na všecny současné a rozpracované let. simoše tak je to bída a utrpení. Nejlíp je na tom BOS, ale i on spadá do kategorie "ala šturm"
Nepočítám do toho WT ten je jiný level. Jenomže šneci ho ráčí kundit zase jinak...
Podívej se takhle:
1. Vezmu za základ grafiku z 20 let starého IL-2
2. CoD o něco lepší šturm. Ale svým vzhledem spedá do této kategorie.
3. RoF o víc lepší šturm, avšak svým celkovým dojmem-šturm. Navíc ty
krajinky jsou slaďoučké pohádkuvě omalovánkové: Pořád
čekám kdy z lesa vyjde Sněhurka a sedm trpajzlíků.
4. "Juščenko" (nevím jak se to teď jmenuje) z toho mála co jsem
viěl-normální šturm.Je pravděpodobné že grafika bude o něco
lepší, typuju ji na úroveň CoD.
5. BoS Zatím nejlepší, ale jak jsem psal výše napřekračuje šturmáckou
kategorii. Na začátku BoSáckého vlákna Lesnk uvádí že BoS je
tvořen na obstarožním enginu. No z toho by se jeden posral,
konečně se oběví něco co by mohlo v budoucnu šturma
nahradit, však už teď obstarožní základ hry=grafika.
6. DSC W. nebo co to je vlastně za kříženec Logona nevím s čím,(ono je to nakonec jedno co je to za hybrid) protože co se grafiky týče= žabí hnus- va vstahu k 21. století.
7. WT Grafika ve srovnání se vším výše uvedeným FANTAZIE.
(o úrovni této hry se zde nevyjadřuju- co se týká grafiky
bezkonkurenční).
Takže co? Na obzoru nevidím nic co by mne naplňovalo nějakým zvlášť velkým optimizmem. Nikdo nepracuje na ničem co by sneslo srovnání s tím co zde výše uvádějí Horido a Magot.
Takže mi nezbývá než odpočítávání dnů než vyletí "OBČAN".
(On už sice lehce máchá křídly Aréna komander, ale ja bety nekonzumuju.)
WT je takovej paskvil, kombinace detailní grafiky,podivného modelování krajiny, nereálných barev, limitace vykreslování ve výšce, přeplácaných textur ... mě se tenhle engine jednoznačně nelíbí. Ona totiž detailní grafika není vše ... Nehodí se na letecký sim. Na arkádu to je dostatečné.
DCS v podstatě používá podobný engine jako skutečné vojenské letecké simulátory. Ano ty maj fakt hnusnou grafiku.
To proto aby se veškerý výkon využil pro výpočet aerodynamiky, počasí a AI.
Ano ja tohle chapu (DSC).
Jenomže u mě jde v těhto záležitostech: především o smyslový prožitek.
Když mě nenadchne vizuální zážitek, tak si tam můžou propočitavat co chtějí= prostě NE.
Chápu že grafika WT se nemusí každému líbit. ( jakož WT celkově) Chapej to prosím jako můj prožitek.
WT je takovej paskvil, kombinace detailní grafiky,podivného modelování krajiny, nereálných barev, limitace vykreslování ve výšce, přeplácaných textur ... mě se tenhle engine jednoznačně nelíbí. Ona totiž detailní grafika není vše ... Nehodí se na letecký sim. Na arkádu to je dostatečné.
DCS v podstatě používá podobný engine jako skutečné vojenské letecké simulátory. Ano ty maj fakt hnusnou grafiku.
To proto aby se veškerý výkon využil pro výpočet aerodynamiky, počasí a AI.
Na druhou stranu ta grafika nesmí být odfláknutá - hledat pak letadlo na takovým pozadí není vůbec problém - pokud máš na podlaze samý čtverce a malej dot, tak ho najdeš. Pokud máš podlahu z dotů - ten dot tam nenajdeš..
Stále lehce odbíháš, ale nedá mi to a odběhnu taky - a kde tam jsou rakety, radary, schopnost kočírovat AI ?
P(d)okud to nebude umět i tohle, je to engine na profi komerční využití a ne na herní simy... Tudíž naprd.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.