A k tomu si přidejte fakt že v dnešní době se všechny hry přizpůsobují pro mainstream a hlavně se je snaží dostat i na konzole.... Nechci nikomu kazit iluze, ale já osobně nevěřím tomu že dnes bude někdo ochotný prodělat kalhoty na hře kterou by udělal čistě pro PC a dostatečně hardcore aby to zaujalo třeba zdejší komunitu. Jestli jí udělají na PC jako port z konzolí a přizpůsobí ji pro mainstreamového hráče, tak to nemůže dopadnout dobře a v opačném případě na tom nevydělají....
Co to ? Takze RoF je vlastne v kopru a BoS se v koprovem poli rovnou klube ? A o jakem ze simu portovanem z konzoli se tu bavime ? Ono neco takoveho existuje ?
Flane, nevím, jestli moje angličtina "zafungovala" správně, ale přišlo mi, že v BoS budu moct vylepšovat stroj na základě skillů. Pokud tomu tak je (přeložil jsem to správně), k čemu to povede ? K čemu se to bude klubat ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Tak já jsem jeden den mimo Net a propásnu takovou historickou událost? Konečně dostali Clodisti novou naději, že Luthier dokončí své životní dílo! Dokonce mu to můžou dobrovolně financovat!
Chce to oprášit řidičák na ten náklaďák a jet to do Moskvy dokončit. Takhle se ti ten zlej sen bude vracet. Prostě není nad konečné řešení.
A k tomu si přidejte fakt že v dnešní době se všechny hry přizpůsobují pro mainstream a hlavně se je snaží dostat i na konzole.... Nechci nikomu kazit iluze, ale já osobně nevěřím tomu že dnes bude někdo ochotný prodělat kalhoty na hře kterou by udělal čistě pro PC a dostatečně hardcore aby to zaujalo třeba zdejší komunitu. Jestli jí udělají na PC jako port z konzolí a přizpůsobí ji pro mainstreamového hráče, tak to nemůže dopadnout dobře a v opačném případě na tom nevydělají....
Co to ? Takze RoF je vlastne v kopru a BoS se v koprovem poli rovnou klube ? A o jakem ze simu portovanem z konzoli se tu bavime ? Ono neco takoveho existuje ?
Flane, nevím, jestli moje angličtina "zafungovala" správně, ale přišlo mi, že v BoS budu moct vylepšovat stroj na základě skillů. Pokud tomu tak je (přeložil jsem to správně), k čemu to povede ? K čemu se to bude klubat ?
Myslis jako classic old school RPG ?
Nicmene, pravda, pisou ze : This entire development system is pretty much typical for most games these days, it's popular and simple....A zase na druhou stranu se snazi pocitam dat do toho simu "hru", tedy opak suchosti techno dema a jaksi to vsemozne personalizovat :"We know that a part of the community only flies fighters and attackers, other guys only stick to bombers - the choice is yours, anyways we're sure that each aircraft that we put in the game will be a great machine worth your time and attention."...coz bych videl jako obdobu toho, ze se clovek primkne k tomu co on radsi jako kdyz nekoho vycvicili na stihace a byl stihac, ne bomber a pod. A v tom na co se zameril (byl zameren) se jaksi behem valky mohl i dostatecne vyskillovat
PPredpokladam, ze to i tak zustane dostatecne HC zalezitost, aniz by to musela byt "klikaturadcsproceduranevimcojeste" zamerena pouze na letadlo a nic vic kolem, nebo nejaka prosta rpg arkada
RPG prvky v leteckým simulátoru? No dejme tomu, ale nemám pocit že si piloti za druhé světové války upravovali nějak ve velkým letadla Krom pár maličkostí. Podle mě je kvalitní bojový sim ten, kde je "realistický" letecký model a to jak dopadne mise záleží na letadle, počasí a především tomu maníkovi co sedí v kokpitu. Cokoliv na víc už z toho bude dělat spíš arkádu nebo RPG.
Pokud jde o to skillování, tak já měl vždycky za to, že se skilluji tím, že létám na určitém letadle, zvyknu si na něj a tím pádem se v létání s ním zlepším Neříkám že to musí být nutně špatná hra, ale....
RPG prvky v leteckým simulátoru? No dejme tomu, ale nemám pocit že si piloti za druhé světové války upravovali nějak ve velkým letadla Krom pár maličkostí. Podle mě je kvalitní bojový sim ten, kde je "realistický" letecký model a to jak dopadne mise záleží na letadle, počasí a především tomu maníkovi co sedí v kokpitu. Cokoliv na víc už z toho bude dělat spíš arkádu nebo RPG.
Pokud jde o to skillování, tak já měl vždycky za to, že se skilluji tím, že létám na určitém letadle, zvyknu si na něj a tím pádem se v létání s ním zlepším Neříkám že to musí být nutně špatná hra, ale....
Budou tam "rpg" prvky ? Budou v necem co jeste nevyslo a je o cele nami dovozovane souvislosti jedna veta ? A jsou to rpg prvky ? Jo, a jak jsou definovane, pojmenovane ? A o cem se bavime, pokud rekneme "upravovat letadlo" ? Standardizovane modifikace pro ruzne bojove ucely, nebo ze si jeden namaloval na ero tulipan a druhy pavouka ?
Navic, musi to potvrdit Hoper, ja jsem jen hadal kam miri Takze nechme uzivani pojmu rpg prvku ve sfere nadsazky, ju ?
Pro me bojovy sim rozhodne neni jen o realistickem FM = o zpracovani letadla. Bojovy sim potrebuje zejmena mnoho jinych veci. Simulator jednoho tyou letadla...prosim, ten necht zacina a konci v poradnem FM.
Skillovani samotne ( a ty teda ""r-p-g prvky"" . Jiste, o tom neni pochyb, toto je skillovani : neco opakovane delam, stavam se v tom lepsim.
Nasledne mi to umoznuje cosi tim ziskat. Takze pokud je to ze sfery jineho zanru her, rekneme tedy je reco tech ""rpg prvcich"" , tak co nam asi chystaji ? Neco jako "dam tri sestrely a odemknu skill videni skrz mraky ?" Solidni rpg prvek ....No, jenze asi si muzeme rici rovnou, ze ne...Dostanu leda nejakou moznost nove vybavy.
Ale ani to fakt neni dobre. Ja jsem pro, aby se i za nove hodinky do era poradne calovalo jako v RoF ! Ja uz tam nechal prachu, ze by se manzelka sla prevlict....A vsichni budou urcite pro !
Třeba v War Thunderu funguje něco podobného.Netvrdím,že zrovna tento model"tunění" je ideální,ale třeba odolnost proti blackoutu v závislosti na na nějakém měřitelném parametru se mně líbí a odpovídá realitě.Piloti jsou na tuto odolnost také trénováni a hodiny strávené na tomto simu by se tímto způsobem daly zúročit.
WT_Horrido napsal:
Nemají tam být RPG prvky, ale nějaké odemykání prvků na základě úspěchů pilota.
Díky za potvrzení.
Pokud si díky vylétaným "hodinám" budu moci dovolit úpravy na mašině, mohla by z toho být taková BF2, BF2-V, RO2, RO-RS apod. Tudíž hra pro ty, kteří u toho budou moci sedět 4+ hodin denně. Zbytek by pak byl odkázán na offline, případně pokud to hra bude umět, tak na servery, kde toto bude nějak "omezené".
Sice budou zprvu servery nabité lidmi (aby si udržovali skilly), ale fajnšmerky (= staré páprdy) to odradí. Leda by se jim povedly AI a oni mohli plnohodnotně létat offline.
Ale abych jen nesejčkoval - skilly, vylepšující (již několikrát zmiňovanou) výdrž na přetížení, by mi naopak vůbec nevadily.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Mě by tedy rozhodně vadila jakákoli výhoda spojená s odsezeným časem u hry. Tedy výhoda mimo toho, že to jeden dostane do ruky. Moje zkušenost je taková, že ROF i CLOD chce hodně času jen proto, aby ty reakce jeden dostal do ruky. Abych nemusel odhadovat, jak velkou korekci potřebuju pro zamíření, aby to ta ruka sama věděla. To samé pak platí o rychlostech, energii, situacích ... Ale aby můj pilot snesl 7g a pak odumřel, zatímco jinej snesl 12g a nic se nedělo? Ne díky, to je přesně ta hranice mezi arkádou a simem. Jistě se dá argumentovat tím, že v reálu každej pilot snese jinou zátěž a dá se to i trénovat. Ale ... já chci simulátor lítání a vzdušných soubojů, ne simulátor tréningu kreslené postavičky v kokpitu. Tolik za moje nepodstatné já.
Rumcajs -> máš recht. To je stejný, jako kdyby ti rovnou dali rušičku, která tě udělá neviditelným. Nakonec by to mohlo skončit tím, že na svou Lavočku budeš moct namontovat třeba 4 padesátikaliberní kanony, dáš si do ní motory z Me262 a dřevěný křídla vyměníš za neprůstřelný sklo. Závěrečnej skill bude samozřejmě neviditelnost.
- obecně, skillování v simulačních hrách je krávovina, copak Arma III (třetí díl série, proto ho uvádím) má nějakej skillovací systém? Ne. Bo by tam byl na co? Na houby a nebyl by to simulátor.
Co bych uvítal by byla trocha té customizace. Možnost si upravit před letem na letadle nějakej osobní znak, moct si nabarvit třebas čumák na nějakou barvu.
Líbil by se mi u toho pilota virtuální zápisník, kam byste si mohli v briefinkové místnosti opsat vlastní rukou určité informace a po stisknutí klávesy při letu ho prostě otevřít. (já vím, že mám zápisník a tužku po levý ruce, ale stejně...)
Customizovat letadla v rámci logiky a dobovejch reálií, ne skillovací číčoviny.
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast
Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞ Raging hard on WarThunder...
Ale no tak...Ctete, premyslejte a k tomu podotykam, ze multiplayer sekce v dev. blogu nasleduje az za timto.
How do you obtain mods? That's simple. Like in every other game, a player shows some level of effectiveness in completing missions. In real life, WWII pilots were rewarded with bonus payments, leave passes, higher ranks and medals/decorations. You'll see that in IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad we're joining gaming and history together.
The whole reward system in the game is divided into categories:
Effectiveness points are given for different sorts of actions that you perform in the game: takeoff, landing, completing a mission, damaging or taking down an enemy plane, destroying a ground unit or bailing out, etc. This score depicts your virtual life in details. Playing on Hard difficulty setting grants you the option to earn more of them, Normal mode gives less. These points index your overall skill and define your level.
Skill level shows your advance through the game. Obtaining a new level grants you an ability to unlock new modifications or a plane, until you get them all. This entire development system is pretty much typical for most games these days, it's popular and simple. You decide what plane and what mod to use. We know that a part of the community only flies fighters and attackers, other guys only stick to bombers - the choice is yours, anyways we're sure that each aircraft that we put in the game will be a great machine worth your time and attention.
Players will have one rank indicator for all their profiles while these profiles may have different levels depending on pilot's progress in German and Soviet campaigns. For instance, you may see a Rank 5 player meanwhile his level on the USSR profile could be higher than on the German one, and it would be shown on his badge.
Historical medals/decorations will be given for players' progress through Historical campaign. Some of them will be pretty simple to earn - and they really weren't too hard to achieve in WWII; others will be very difficult to get and only a limited number of those will be given to players. Criteria of rewarding with these will be as close to the real ones as possible, as will their appearance. And every side will have its own rewards.
Game achievement shows how good you are as a player. We invented them and they are not bound to any historically correct requirements. Some of them are cumulative; others are more complex and call for your mastery and skill. They are all diverse and we know a lot of players love to achieve them. For many of them, pilots will not only get special badges and insignia, but also rewards like more points and other specific content. An example of this would be aircraft camouflage skins. Every regiment will have its specific camouflage - exactly the same they used to have in the war, but you'll be allowed to put on a different one when you earn it. Such individual skin won't be absolutely voluntary, you will not be able to draw Mickey Mouse and etc. but be sure that we'll pick the most original and eye-catching camo patterns of real pilot in the history of the Battle. And every time another pilot sees you on the multiplayer server they will know you by those hard challenges you've came thru to earn this or that camo.
We hope that the balance between historical accuracy and exciting gameplay will allow many players find what they've been looking for in our project. At the same time all players - more or less hardcore - will share a similar experience and will perfectly understand each other.
Kde jsou jake nadprirozene skilly, nebo sci-fi vybavy letadla...?
Coze ?! To zavani nechutnou pasti na prachy zcela ignorujici provereny koncept a potencyjal technodema se spravnym poctem nejtku na letadle predevsim !
Skilování formou bonus bodů v simulátoru je prostě hovadina... Člověk u toho skiluje tak jako tak, pokud u daného simu zůstane. Ze začátku je na on line nebi sedící kachna, ale s odlétanými hodinami se postupně zlepšuje, až se z něj stane mnohem lepší soupeř. Proto jsou virtuální skill body zbytečností. Při pořádném FM, DM, případně pořádně zmáknuté avionice jako například Falcon, či Black Shark, člověk musí skillovat chca nechca, proto je lepší čas a práci vynaloženou na "skill" systém vložit do ladění FM, DM, AM a systému bitevního pole, viz Flacon kampaň.
Ale no tak...Ctete, premyslejte a k tomu podotykam, ze multiplayer sekce v dev. blogu nasleduje az za timto.
How do you obtain mods? That's simple. Like in every other game, a player shows some level of effectiveness in completing missions. In real life, WWII pilots were rewarded with bonus payments, leave passes, higher ranks and medals/decorations. You'll see that in IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad we're joining gaming and history together.
The whole reward system in the game is divided into categories:
Effectiveness points are given for different sorts of actions that you perform in the game: takeoff, landing, completing a mission, damaging or taking down an enemy plane, destroying a ground unit or bailing out, etc. This score depicts your virtual life in details. Playing on Hard difficulty setting grants you the option to earn more of them, Normal mode gives less. These points index your overall skill and define your level.
Skill level shows your advance through the game. Obtaining a new level grants you an ability to unlock new modifications or a plane, until you get them all. This entire development system is pretty much typical for most games these days, it's popular and simple. You decide what plane and what mod to use. We know that a part of the community only flies fighters and attackers, other guys only stick to bombers - the choice is yours, anyways we're sure that each aircraft that we put in the game will be a great machine worth your time and attention.
Players will have one rank indicator for all their profiles while these profiles may have different levels depending on pilot's progress in German and Soviet campaigns. For instance, you may see a Rank 5 player meanwhile his level on the USSR profile could be higher than on the German one, and it would be shown on his badge.
Historical medals/decorations will be given for players' progress through Historical campaign. Some of them will be pretty simple to earn - and they really weren't too hard to achieve in WWII; others will be very difficult to get and only a limited number of those will be given to players. Criteria of rewarding with these will be as close to the real ones as possible, as will their appearance. And every side will have its own rewards.
Game achievement shows how good you are as a player. We invented them and they are not bound to any historically correct requirements. Some of them are cumulative; others are more complex and call for your mastery and skill. They are all diverse and we know a lot of players love to achieve them. For many of them, pilots will not only get special badges and insignia, but also rewards like more points and other specific content. An example of this would be aircraft camouflage skins. Every regiment will have its specific camouflage - exactly the same they used to have in the war, but you'll be allowed to put on a different one when you earn it. Such individual skin won't be absolutely voluntary, you will not be able to draw Mickey Mouse and etc. but be sure that we'll pick the most original and eye-catching camo patterns of real pilot in the history of the Battle. And every time another pilot sees you on the multiplayer server they will know you by those hard challenges you've came thru to earn this or that camo.
We hope that the balance between historical accuracy and exciting gameplay will allow many players find what they've been looking for in our project. At the same time all players - more or less hardcore - will share a similar experience and will perfectly understand each other.
Kde jsou jake nadprirozene skilly, nebo sci-fi vybavy letadla...?
Inu, ...tak trochu mi to prijde jako otazka jestli to byla bomba co prave bouchlo pote co nekdo mesic vola, "hele tady lezi a bouchne bomba" Takze asi ano, nebude. Nevime akorat kolik je to "moc." A jestli nebude, tak aspon muzeme predpokladat, ze to nebude podelane, ba doufam naopak
co se cilis? Tenhle "skill" system nad kterym se tady tolik lidi desi je vpodstate to co je ted v RoFku. Effectivness points = postaveni v zebricku. Skill level je modifikace soucasnyho Field modu a verim tomu ze otevirani novych letadel nebude nic tezkyho protoze budou chtit aby si je lidi kupovali (pokud se budou kupovat), Pilot rank = obdoba online statistik pro jednotky, vylitat si Modryho MAXe v RoFku taky neni zadna sranda, skiny taky musej bejt soucasti ofiko balicku.
Jason to ma v hlave srovnany takze i kdyby to bylo jenom jako RoFko tak mame myslim vyhrano
No to tedy vypadá, že z toho dělaj trochu cirkus. Jednak kamufláž v souboji většinou nehraje roli. Páčto kdo z vás má v souboji čas čumět na to, co má ten hajzl za ocasem na sobě za skin? A i kdyby byl čas, ve WW2 už jsou vzdálenosti mezi letadlama docela velké na to, aby se jeden kochal skinama. Zavání to MMO hrama, kde se taky jeden snaží dostat nějaký to zářivý brnění, aby ostatní viděli, co maj před sebou za kabrňáka.
Na druhou stranu proč ne? Všem okolo je stejně úplně jedno, jak úžasnej je protivník a maximálně tak maj prdel z toho, když sundaj někoho hodně sebevědomýho. A když to přitáhne platící pitomce, kteří pro skin budou lítat a platit, svůj účel to splnilo. Za sebe můžu říct, že mě vždy potkáte v nejšedivějším nejdebilnějším skinu, co bude lze najít. Taky co chtít od prosťáčka od Řáholce?
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.