Čtu že poslední patch způsobuje pro majitele starších grafik jako je GTX 780 Bosko nehratelné?
Více zde: https://forum.il2...ter-v2011/
Sranda je že Dev Boska dostal od podpory Nvidia jasně najevo, že problém není v jejich ovladačích, jak bývá zvykem Jason nic problém jinde. Připomíná starší chybu konfliktu při použití MSFFB2 a TrackIR pěkně pohromadě, jako je zvykem u ostatních simů.
Podivne. Mam GTX 670, lietam to na maximalnuch moznych detailoch bez akychkolvek problemov.
Rumcajs napsal:
Prdlajs. Se snažím popsat, jak to funguje. Vůbec se nesnažím, aby to působilo nějak sofistikovaně. Naopak, kdybys uměl trošku matematiku, hned by ti došlo, že popsaný způsob řešení je extrémně triviální a vůbec se nesnaží simulovat cokoli, k čemu v tom motoru dochází. Je to funkce na jeden řádek zpestřená generátorem náhodných čísel. Takže možná k tvému překvapení, ale celý ten text je jen podtržení toho, že se s tím v BOSku neserou a řešej to cestou nejmenšího odporu.
S Ruskýma lítadlama jsi taky mimo. Páčto ty motory tak byly opravdu stavěný a neměly limity na výkonové režimy. Asi tušili, že by se s limitama nikdo moc nebabral.
Do BOKu nejdi, bylo by tě na to škoda.
Na nějaký domněnky jak umí nebo neumí někdo jiný matematiku a argumentaci druhého stupně základní školy nemám věk ani chuť. Zkus to na alik.cz.
S ruskými letadly co umí v BoX lítat na plnej knédl od rána do večera si začal ty, ne já. Moje reakci byla, že pokud to tak je, pak je to WT+.
Pre Aceho: Chapem tvoje rozhorcenie nad Spitom, ovsem neviem povedat, z akych pramenov cerpal informacie. Mozno pouzil aj prave tu knihu dostupnu na Amazone. Dovolujem si upozornit na jednu podstatnu vec, ktora sa tu velmi casto prehliada - vsetky stroje, ktore budu v BoK su tzv. Early Access, cize finalna verzia (nielen) Spitu bude az potom, ked bude BoK oficialne vydany. To, ze prihliadaju na nazor komunity by som bral ako plisovy bod, nie naopak.
Apropos k tomu, ze ruske masiny nemaju ziadny limit, cize WT atd. Nuz, motor na Ruskych masinach mozes odfajcit takisto, a treba ich manazovat. Nielen kvoli motoru ako takemu, ale aj kvoli optimalnym vykonom. Ze su na ovladanie jednoduchsie, s tym suhlasim. K porovnaniu s WT odporucam vziat si Jak-1 tak z BoS ako i z WT, alebo cokolvek zo sovietskych lietadiel a porovnat. Za seba mozem povedat, ze nejake tie drobne rozdiely som tam nasiel. Mozno ale ty nenajdes nic.
Vsetko je to o osobnom nazore
Aci, chcem sa ale opytat - pretoze nevlastnis BoK a teda ani Spitfire, odkial pramenia tvoje poznatky? Nic v zlom len sa pytam.
Ohledně ruských letadel se obrať na toho, kdo je přitáh do debaty.
Jestli si našel pouze drobné rozdíly, tak je to špatně. Ty rozdíly by měly být podstatně větší. Jedno mají ale společné. Zkus následující, vem Spita, vysuň klapky a pak mi napiš jestli šel čumák nahoru nebo dolu. Ale to určitě opraví v nějaké další revizi FM... určitě...
Poznatky jsem se snažil zjistit zde , jinak z reakcí a diskuzí na oficálním fóru, na youtube kde čučim hlavně na budíky. Na tak ikonický letadlo s tunama materiálů k dispozici, prvky nového FM, jsem zkrátka čekal víc.
@Aces - nojo, rozčilil jsem tě. Ale i tak si zkus přečíst, co jsem vlastně napsal. A jaks to komentoval. Píšeš o něčem jiném. Tedy o přehřívání motorů. Já psal o výkonových režimech. A tam tyhle Jaky fakt nemaj omezení. Omezení je ta teplota, ale ne čas, ve kterém ten motor na daném režimu běží.
Vlastně fakt nevím, co tě tak namíchlo. Psal jsem zcela nezaujatě o tom, jak je to v BOSku udělané a tys reagoval alergicky. Navíc jen díky tomu, žes to nepochopil. Žes nepochopil, že to vidíme stejně.
@Farky - myslím, že nebudou měnit přístup. Oni se zaměřili čistě na minimum věcí potřebných pro smysluplně věrohodné souboje. Nebudou modelovat motory ani přístroje jako v DCS. Jak to je, tak to i bude. Mají hezký FM (tedy počítám, že to dál bude jak s tím Spitem), který je vysoko v rámci těchto simů. Mají simplifikovanou správu motoru. Mají minimum dalších přístrojů a generický bombardovací zaměřovač. To je základní charakteristika, která jim asi přináší nějaký ten zisk. Zůstanou u toho.
1stCL_Fucida napsal:
U Focke-Wulfa v létě není nejmenší problém motor právě takhle zničit .
Focke-co? Neznám, nelítám.
No vida, tak alespoň u jednoho éra v BoX vesmíru teploty motoru dávají nějaký smysl. Sláva, první vlaštovka ...
Já jen jestli jsi s tím náhodou divoce nekroutil (díky 310_cibule), všichni víme že to máš ve zvyku.
Jo, já jsem známej kroutič Imho se dá utavit většina letadel, hodně mi hřála Lavočka, Emil taky. 109 F i G zase naopak moc ne, jejich chladiče mi stačí i na letním Stalingradu. Když se v Fw 190 A-5 úplně zavřou chladicí štěrbiny, tak je to zvláště rychlé
Rumcajs napsal:
Prdlajs. Se snažím popsat, jak to funguje. Vůbec se nesnažím, aby to působilo nějak sofistikovaně. Naopak, kdybys uměl trošku matematiku, hned by ti došlo, že popsaný způsob řešení je extrémně triviální a vůbec se nesnaží simulovat cokoli, k čemu v tom motoru dochází. Je to funkce na jeden řádek zpestřená generátorem náhodných čísel. Takže možná k tvému překvapení, ale celý ten text je jen podtržení toho, že se s tím v BOSku neserou a řešej to cestou nejmenšího odporu.
S Ruskýma lítadlama jsi taky mimo. Páčto ty motory tak byly opravdu stavěný a neměly limity na výkonové režimy. Asi tušili, že by se s limitama nikdo moc nebabral.
Do BOKu nejdi, bylo by tě na to škoda.
Na nějaký domněnky jak umí nebo neumí někdo jiný matematiku a argumentaci druhého stupně základní školy nemám věk ani chuť. Zkus to na alik.cz.
S ruskými letadly co umí v BoX lítat na plnej knédl od rána do večera si začal ty, ne já. Moje reakci byla, že pokud to tak je, pak je to WT+.
Pre Aceho: Chapem tvoje rozhorcenie nad Spitom, ovsem neviem povedat, z akych pramenov cerpal informacie. Mozno pouzil aj prave tu knihu dostupnu na Amazone. Dovolujem si upozornit na jednu podstatnu vec, ktora sa tu velmi casto prehliada - vsetky stroje, ktore budu v BoK su tzv. Early Access, cize finalna verzia (nielen) Spitu bude az potom, ked bude BoK oficialne vydany. To, ze prihliadaju na nazor komunity by som bral ako plisovy bod, nie naopak.
Apropos k tomu, ze ruske masiny nemaju ziadny limit, cize WT atd. Nuz, motor na Ruskych masinach mozes odfajcit takisto, a treba ich manazovat. Nielen kvoli motoru ako takemu, ale aj kvoli optimalnym vykonom. Ze su na ovladanie jednoduchsie, s tym suhlasim. K porovnaniu s WT odporucam vziat si Jak-1 tak z BoS ako i z WT, alebo cokolvek zo sovietskych lietadiel a porovnat. Za seba mozem povedat, ze nejake tie drobne rozdiely som tam nasiel. Mozno ale ty nenajdes nic.
Vsetko je to o osobnom nazore
Aci, chcem sa ale opytat - pretoze nevlastnis BoK a teda ani Spitfire, odkial pramenia tvoje poznatky? Nic v zlom len sa pytam.
Ohledně ruských letadel se obrať na toho, kdo je přitáh do debaty.
Jestli si našel pouze drobné rozdíly, tak je to špatně. Ty rozdíly by měly být podstatně větší. Jedno mají ale společné. Zkus následující, vem Spita, vysuň klapky a pak mi napiš jestli šel čumák nahoru nebo dolu. Ale to určitě opraví v nějaké další revizi FM... určitě...
Poznatky jsem se snažil zjistit zde , jinak z reakcí a diskuzí na oficálním fóru, na youtube kde čučim hlavně na budíky. Na tak ikonický letadlo s tunama materiálů k dispozici, prvky nového FM, jsem zkrátka čekal víc.
Nuž mojko, pokiaľ nepoznáš sarkazmus...
Aha, takže z youtube. Nemám ďalšie otázky.
Upravil/a Baron dne 12-07-2017 06:29
no ono na sestupu se řídí rychlost klesání výkonem motoru, tak je jasné, že při 44in.HG a 2850RPM, což bude u pětky tak něco kolem "climb power setting" bude letadlo držet horizont i s klapkama venku, to dává vcelku smysl...
ALE pokud bys rozuměl tomu co postuješ, tak by sis všiml, že níže v tabulce jsou hodnoty pro power off a tehdy aby udržely spita na horizontu musí pilot TAHAT za knipl silou 2lbs s podvozkem nahoře a 3lbs s podvozkem dole
a tahat za knipl znamená, že se pilot snaží srovnat čumák klasající dolu...
čím se to liší od těch pilots note? pro mě ničím
no ono na sestupu se řídí rychlost klesání výkonem motoru, tak je jasné, že při 44in.HG a 2850RPM, což bude u pětky tak něco kolem "climb power setting" bude letadlo držet horizont i s klapkama venku, to dává vcelku smysl...
ALE pokud bys rozuměl tomu co postuješ, tak by sis všiml, že níže v tabulce jsou hodnoty pro power off a tehdy aby udržely spita na horizontu musí pilot TAHAT za knipl silou 2lbs s podvozkem nahoře a 3lbs s podvozkem dole
a tahat za knipl znamená, že se pilot snaží srovnat čumák klasající dolu...
čím se to liší od těch pilots note? pro mě ničím
nebavíme se snad o přistávací konfiguraci ale právě o horizontálním letu, snad u všech letadel kde bude křídlo ve spodní rovině letadla bude klesat čumák po zvednutí odporu klapkama, u spitu to bude v některých rychlostech jenom neznatelný, a proto se mi zdá dobře vymodelovanej,
PS: ted sem to teda jeste vyzkousel a cumak pri klapkach venku normalne klesa, takze v cem je problem ?
Upravil/a Deschain dne 12-07-2017 08:58
Deschain napsal:
PS: ted sem to teda jeste vyzkousel a cumak pri klapkach venku normalne klesa, takze v cem je problem ?
Strongly nebo jen tak piánko?
Jo a všechny letadla nemusí jít po vysunutí klapek vždy okamžitě na čumák, jsou i vyjímky při efektu balónování to může být na krátko invertně. Myslím že to měli některé bombardéry a dopraváky ..
Deschain napsal:
PS: ted sem to teda jeste vyzkousel a cumak pri klapkach venku normalne klesa, takze v cem je problem ?
Strongly nebo jen tak piánko?
Jo a všechny letadla nemusí jít po vysunutí klapek vždy okamžitě na čumák, jsou i vyjímky při efektu balónování to může být na krátko invertně. Myslím že to měli některé bombardéry a dopraváky ..
Docela dost, ale bylo to ve vyšší rychlosti než co máme ty tabulky
Nejsem expert na Spitfajry a tak vůbec. Ale čtu ten dokument, co postoval Deschain. A tam se na stránce 7 a 8 popisuje chování výškovky a páky. A praví se tam, že při nízkých rychlostech je vyžadována tažná síla na páce. Přisuzují to tomu, že dochází k odtržení proudu vzduchu u kořene křídla a to má vliv na výchylku výškovky. Tedy ta síla na páce není kvůli tomu, aby se letadlo udrželo v rovině, ale proto, že při nízkých rychlostech dochází k samovolnému vychýlení výškovky dolů vlivem aerodynamických sil.
Dál hned na začátku stránky 8:
In all conditions an increased pull force on the stick was required near the minimum speed. This increased pull force served as a desirable stall warning. It was associated with the separation of flow near the wing root and the up elevator angles required at the stall.
Tedy možná je to tak, že daná tendence Spitu klopit na čumák byla způsobena tím, že se v některých konfiguracích páka sama posouvá dopředu a byla vyžadována tažná síla, aby ji pilot udržel. My virtuálové s klacíkem, na který nepůsobí aerodynamické síly tohle nemůžeme smysluplně zhodnotit, protože klacík nám drží perfektní střed ať se děje co se děje. Sice si umím představit, že by se tohle simulovalo a střed klacíku by vždy odpovídal rovnovážné poloze, ale asi tohle nesimulují.
Tohle by chtělo někoho, kdo to opravdu lítá. Zeptat se ho, zda Spit padá na čumák sám, nebo jestli je to tím, že tahá za páku dopředu.
Čtu že poslední patch způsobuje pro majitele starších grafik jako je GTX 780 Bosko nehratelné?
Více zde: https://forum.il2...ter-v2011/
Sranda je že Dev Boska dostal od podpory Nvidia jasně najevo, že problém není v jejich ovladačích, jak bývá zvykem Jason nic problém jinde. Připomíná starší chybu konfliktu při použití MSFFB2 a TrackIR pěkně pohromadě, jako je zvykem u ostatních simů.
Podivne. Mam GTX 670, lietam to na maximalnuch moznych detailoch bez akychkolvek problemov.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.