September 22 2025 15:13:46
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 1
Mikkey

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
War Thunder
Vilik
Na automat to má maximální otáčky, proto se ti to přehřívá.
 
TozziFan
Tak to je asi něco špatně ne?
 
Serza
Bierglass napsal:

Serza napsal:

Resenim je litat za Brity.


Velice špatné řešení.Mrknutí


YouTube Video


 
Merten
Napsal to špatně automat se snaží vyždímat z letadla maximum.Jediná možnost jak uchladit s automatickým ovládáním je snížit tah.
 
313_Nevo
Su asi dva sposoby sa domnievam Úsměv

Prvy je ten, co pise Merten a druhy je ten co pise Vilik.

V prvom pripade (co popisuje Merten) - ak mas 'vrtulu na automatike' a chladice dokoran otvorene, tak znizit teplotu mozes prave tym stiahnutim priepusti. Stiahnute priepusti ti znizi otacky motoru a ten nebude generovat take teplo.

V druhom pripade (co popisuje Vilik) - ak mas 'vrtulu na manual' a chladice dokoran, tak znizit teplotu mozes zmenou uhlu nabehu vrtule. Zmena uhlu nabehu listov vrtule ti znizi otacky motoru a ten nebude generovat take teplo.

A ktory zo sposobov je lepsi? Myslim si, ze ten druhy. Bo okrem znizenia otacok motora a znizenia generovania tepla ti dodatocne este aj motor chladi. Je to tym, ze priepustou sa nehybe a do motora ide stale rovnaky objem zmesy, ktora dodatocne chladi motor. Takze pri rovnakych otackach (vykone) by mohol mat motor nizsiu teplotu. Co je vyhoda.

Ale mozem sa mylit.. Šklebící se
 
Rumcajs
Nevo, to vysvětlení je trochu zavádějící.
V zásadě jde asi o to, že chladící soustava toho stroje neutáhne chladit plný výkon motoru dlouhodobě. To co popisuješ, jsou dva různé přístupy k omezení výkonu motoru.

1) Omezení škrtící klapkou.
2) Omezením otáček vrtulí, aby se motor dostal mimo oblast maximálního výkonu.

V obou případech dojde k tomu, že do motoru půjde za jednotku času míň vzduchu a tedy i paliva, zkrátka směsi. Odtud pramení snížené emitování tepla.

Závěr může být dobře, snížené otáčky s otevřenou škrtící klapkou mohou motor posunout do oblasti vyšší účinnosti. Navíc teplota výfukových plynů stoupá s otáčkama velmi rychle, tedy snížení otáček se zdá být rozumnější.
 
Bierglass
Kdybych jen věděl jakou sofistikovanou debatu spustím svým dotazem tak se na to raději vys.....u.Už asi 30 let pracuji v autoopravárenství ale co jsem se tady o funkci chladící soustavy spalovacího motoru dověděl.Šklebící se
 
1stCL_Fucida
Bierglassi, vypadáš mladší Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Bierglass
[url=http://www.panzerkampfw
agen.cz/forum/viewthread.php?thread_id=3684&pid=202194#post_202194]1stCL_Fucida napsal:[/url]
Bierglassi, vypadáš mladší Úsměv


Děkuji,jsi asi jediný kdo mi to v poslední době řekl.Šklebící se Bohužel však je pravda,že mnoho nechybělo a mohl jsem být u toho když pan Benz zkonstruoval svůj první motor.
 
313_Nevo
Bierglass, clovek sa cely zivot uci Mrknutí Šklebící se
Upravil/a 313_Nevo dne 09-04-2013 08:22
 
Bierglass
Na druhou stranu,ačkoliv jsem k této hře byl poněkud skeptický,musím uznat,že po poslední opravě LM a DM je to docela zábavné.Jen škoda,že atmosféry Šturma nelze dosáhnout.Přitom by stačilo jen málo.Mít několik letišť z,kterých by šlo startovat s možností vzájemné srážky při startu či přistání,větší mapa a cíle více rozmístěné po mapě aby nedocházelo ke koncentraci všech hráčů v jednom místě.(scénář připomíná styl klasického TDM z Call of Duty).Umožnit zoom na mapě a v režimu HC odstranit zobrazování vlastní polohy.No a samozřejmě v režimu HC odstranit ty trapné ikony nad vlastními jednotkami.Dle mého názoru to není nic co by nebylo realizovatelné a měli bychom tu hru,která by nám mohla pro zábavu nějaký čas vydržet,než někdo vymyslí něco se slušnou grafikou co se nebude škubat a lagovat.
 
606_Temp
Už funguje full real? Tedy už si mohu vybrat se kterým strojem toto poletím?
 
http://no606.ic.cz/
tomaspelej
letadlo si můžeš vybrat jaký chceš
 
606_Temp
Tak to mám asi rozbitý, protože mě to teď ve full real nedovolí letět za jakékoliv Americké, sovětské a japonské letadlo. Ne že by mi to zrovna dnes vadilo, ale střídá se to a většinou si nemůžu zaletět za brity. Takže ne, nemůžu si pořád ve full real vybrat letadlo, nebo mi poraď jak. Možná jsme něco přehlédl.
 
http://no606.ic.cz/
tomaspelej
letadlo si vybrat můžeš, ale národ ne. Momentálně můžeš vybírat z USA, Německa, Británie a Japonska
 
Merten
Momentálně je ve full real Nácíčci vs Čajíčkáři éro si potom mužeš vybrat jakékoliv které máš v hangáru.Na to abys mohl lítat za jakýkoliv národ ve FRB si počkáš protože z duvodu nedostatku lidí ochotných lítat FRB omezují národy.Už tak si někdy člověk slušně počká pokud by to bylo bez omezení počkal by sis asi tak na smrt.Jednou se mi stalo,že bylo na výběr ze tří národu to bylo extrémně mnoho lidí co chtěli FRB.Takže asi tak je to o nedostatku lidí.
 
tomaspelej
máš recht, ve FRB jenom 2 národy...špatně jsem se podíval
 
606_Temp
Aha, takže začarovaný kruh. Full real nepustí, protože ho nikdo nelítá a nikdo ho nelítá, protože ho do něj nepustí. Zamračený
 
http://no606.ic.cz/
tomaspelej
pustí, ale máš omezený výběr národů
 
Merten
Stačí nebýt zabedněně na jeden národ a problém s tím není.Jinak nevim čemu se divíš.Standartně z těch co jsou nalogovaní ve hře bývá celé 1% na FRB to ti dokáže vysvětlit jak masovou zábavou je lítat skoro na full real nedej bože,aby zrušili ikony na mapě a u vlastních to bys tam neviděl už vubec nikoho.Ono tzv "pořádný" lítání je vlastně mrtvola.Baví se tím jen mizivé množství jedinců pochybné pověsti.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,085,269 návštěv