November 24 2024 20:06:57
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 1
magot

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
Baron
Nuz, mne to az taky nezmysel nepride. Je to vsak len vec nazoru. Prajem pekny den.
Hals - und Beinbruch!
 
Rumcajs
Tohle se diskutovalo na IL2 foru dlouho a vášnivě. Taky se to několikrát upravovalo. V BOSku jsou pro jednotlivé režimy motoru nastaveny časy životnosti. Po překročení časového limitu v daném režimu motor sice pracuje dál, ale náhodně v nějakém ne příliš dlouhém čase po překročení limitu začne hlásit poškození, začne kouřit a pak odejde. Některý letadla jsou tím notoricky známý, je to třeba Bf 109 F4. Na plný výkon snese jen pár minut a pak je konec. He 111 to má podobně. Sbírka ruských lítadel nemá limit žádný a můžou na plný kotel lítat od rána do večera. Zejména to jsou Jaky a Peškulíni. Trochu vyjímečná je Bf 109 G2, která má plnící tlak jen 1.3 ATA a na tom může letět 30 minut. Takže skoro bez omezení.

Start s He 111 je choulostivej. Motory na plném výkonu nevydrží dlouho. Proto by člověk neměl He přetěžovat. Vzlet pak trvá nepřiměřeně dlouho a stane se to, co se tu popisuje. Motory odejdou dřív, než se mašina rozeběhne natolik, aby se dal výkon snížit. Poučení je celkem jednoduché. Nepřetěžovat He 111. Heinkel má obrovský nádrže, který se snad online ani nedaj vylítat. Mise většinou končej za dvě a půl hodiny. V naprostý většině případů stačí vzít 30% paliva. Pak lze vzít i velký náklad bomb.

Pak ještě doporučuju zapnout ten "techno chat". Bude to hlásit režim motoru(ů) a taky překročení limitu v daném režimu. Zajímavé je, že když člověk sníží režim no "continuous", po čase se motor dochladí natolik, že lze znovupoužít maximální výkonnový režim. Kdysi jsem viděl takovou hlášku v tom techno chatu.

Jinak zde je starý návod ještě k BOSku. https://drive.goo...RRQ3c/view
U He 111 je limit na maximální výkon 1 minuta. Což je strašně málo, musí se na to dávat skutečně pozor.
 
magot
Rumcajs napsal:Po překročení časového limitu v daném režimu motor sice pracuje dál, ale náhodně v nějakém ne příliš dlouhém čase po překročení limitu začne hlásit poškození, začne kouřit a pak odejde.

Těžko můžeme soudit, jak ten skript je napsán, nicméně to bude zřejmě taková veselá taškařice jak píše Rumcajs ...
 
Rumcajs
magot napsal:

Rumcajs napsal:Po překročení časového limitu v daném režimu motor sice pracuje dál, ale náhodně v nějakém ne příliš dlouhém čase po překročení limitu začne hlásit poškození, začne kouřit a pak odejde.

Těžko můžeme soudit, jak ten skript je napsán, nicméně to bude zřejmě taková veselá taškařice jak píše Rumcajs ...
Myslím, že to někdy někdo popisoval na IL2 foru. Ale už netuším kde a kdy. Mělo by to být tak, že ke každému režimu motoru je přiřazena doba, po kterou bezpečně funguje. Ta doba odpovídá dostupným informacím z provozních manuálů plus je tam něco drobně navrch, protože pokud je povolená minuta na vzletový režim, neznamená to, že se motor za 61 vteřin zničí. Tuhle drobnou navrch ale neznáme. Po překročení této bezpečné doby na daném režimu se motor dostává do oblasti, ve které selže. S přibývajícím časem se zvyšuje pravděpodobnost, že se poškodí. Až to dojde k času, který je pro daný motor nepřekročitelný. Takže jsou dva časy pro motor a režim. První je bezpečná doba, druhý je nepřekročitelná doba. V prvním intervalu se nikdy nezničí. Druhý čas nikdy nepřekročí. A někdy mezi tím se to posere s nějakou pravděpodobností. Jaké konkrétní hodnoty jsou použity přímo nevíme, ale šlo by to vydedukovat statisticky, kdyby si s tím někdo dal práci a zničil dostatek motorů a měřil čas. Dokonce si myslím, že někde na IL2 foru si s tím někdo u nějaký německý stihačky dal tu práci a nějaký takový čísla našel. Jenže oni na to asi průběžně sahají podobně jako na další prvky FM, takže je otázka, k čemu by to bylo dobré.
Dál není zcela jasné, jak moc se odlišuje běh třeba na 1.42 ATA od běhu na 1.38ATA. Obojí je nouzový režim, ale jestli bere 1.38 ATA jako míň náročný a vydrží dýl, to nevím? Asi by bylo smysluplné předpokládat, že tohle nějak zohledňují.
Další ne zcela jasná věc je to zregenerování motoru z režimu vysokého výkonu. Totiž ten čas strávený v daném režimu se kumuluje. Nestačí tedy po minutě na chvíli snížit výkon a pak se zase vrátit. Implementace toho mechanismu je nejasná a nepamatuju si, že bych k tomu četl něco podrobnějšího. Vypadá to ale tak, že čas ve vysokém výkonu se v průběhu letu sčítá a když pak motor běží "dostatečně" dlouho na pokračovací režím, dojde k resetu tý vysoký zátěže a ... no nevím, neznám časy a další podmínky. Ale už se mi to párkrát stalo, že to napsalo cosi o tom, že zas můžu do emergency režimu.
Dá se sledovat ten techno chat, jestli to člověk v boji stíhá, a jakmile to oznámí překročení limitu, tak ubrat. Nebo lítat Jaky a takový prkotiny neřešit. Případně se specializovat na G2, kde se to taky řešit nemusí. 30 minut fakt člověk nebojuje, to ho dřív sundaj.

Jo a ještě jedna ... taky se může stát, že to vlastně odejde na přehřátí. Letadla mají po spawnu defaultní pozici chladičů a vrtule. A ta je většinou zavřeno a 0% (coarse pitch). Takže se chladiče musí nejprve otevřít a vrtule nastavit. A těch chladících hejblátek může být víc a jsou různé pro různá éra.
 
Aces_Wild
Baron napsal:

Nie, on napisal, ze niektore materialy predtym nemal. Ked bude mat cas prestuduje si ich a vezme do uvahy. To je trochu rozdiel.

Len pre tvoju informaciu, kedze nemas BoK - tiez utrhnes (zadres, poskodis) motor, ked ho nespravne manazujes. Napr. to co si napisal, vedie k zadretiu motora.

Rozdíl to je. Normálně se totiž nejprve studují materiály a pak se modeluje. Např. ta knížka o motorech Merlin je dostupná mj. na Amazon. Je hezký, že se zadře, ale za jak dlouho? V jednom videu to týpek drtí na 3k otáčkách, plným boostu, IAS je 140mph. Cože?

Chtěl jsem vědět, zda-li je v BoX namodelovaná závislost plnící tlak/otáčky. Zjevně není, protože někdo fláká přípravu a je línej dohledávat data. Proč mě nepřekvapuje, že to je opět komunita, co dává věci na pravou míru...

Rumcajs se klasicky stěnou textu snaží přesvědčit jak komplexní FM v BoX je, pravdou ale zůstane, že BoX pro FM používá zastaralý systém statických tabulek a komplexní je asi jako ponožky. Už jenom pojíždění dává info, že něco je strašně blbě.
No, tak zrovna u Spita si mohli dát záležet trošku víc než tahle vyrychlokvašená parodie na Merlin.

Sbírka ruských lítadel nemá limit žádný a můžou na plný kotel lítat od rána do večera.
Prostě War Thunder Plus. Nic víc, nic míň. Chtěl jsem jít do BoK, ale takhle zbastlenýho (nejen) Spita fakt podporovat nebudu.
 
Rumcajs
Aces_Wild napsal:
Rumcajs se klasicky stěnou textu snaží přesvědčit jak komplexní FM v BoX je, pravdou ale zůstane, že BoX pro FM používá zastaralý systém statických tabulek a komplexní je asi jako ponožky. Už jenom pojíždění dává info, že něco je strašně blbě.
No, tak zrovna u Spita si mohli dát záležet trošku víc než tahle vyrychlokvašená parodie na Merlin.

Sbírka ruských lítadel nemá limit žádný a můžou na plný kotel lítat od rána do večera.
Prostě War Thunder Plus. Nic víc, nic míň. Chtěl jsem jít do BoK, ale takhle zbastlenýho (nejen) Spita fakt podporovat nebudu.
Prdlajs. Se snažím popsat, jak to funguje. Vůbec se nesnažím, aby to působilo nějak sofistikovaně. Naopak, kdybys uměl trošku matematiku, hned by ti došlo, že popsaný způsob řešení je extrémně triviální a vůbec se nesnaží simulovat cokoli, k čemu v tom motoru dochází. Je to funkce na jeden řádek zpestřená generátorem náhodných čísel. Takže možná k tvému překvapení, ale celý ten text je jen podtržení toho, že se s tím v BOSku neserou a řešej to cestou nejmenšího odporu.
S Ruskýma lítadlama jsi taky mimo. Páčto ty motory tak byly opravdu stavěný a neměly limity na výkonové režimy. Asi tušili, že by se s limitama nikdo moc nebabral.
Do BOKu nejdi, bylo by tě na to škoda.
 
Baron
Pre Aceho: Chapem tvoje rozhorcenie nad Spitom, ovsem neviem povedat, z akych pramenov cerpal informacie. Mozno pouzil aj prave tu knihu dostupnu na Amazone. Dovolujem si upozornit na jednu podstatnu vec, ktora sa tu velmi casto prehliada - vsetky stroje, ktore budu v BoK su tzv. Early Access, cize finalna verzia (nielen) Spitu bude az potom, ked bude BoK oficialne vydany. To, ze prihliadaju na nazor komunity by som bral ako plisovy bod, nie naopak.
Apropos k tomu, ze ruske masiny nemaju ziadny limit, cize WT atd. Nuz, motor na Ruskych masinach mozes odfajcit takisto, a treba ich manazovat. Nielen kvoli motoru ako takemu, ale aj kvoli optimalnym vykonom. Ze su na ovladanie jednoduchsie, s tym suhlasim. K porovnaniu s WT odporucam vziat si Jak-1 tak z BoS ako i z WT, alebo cokolvek zo sovietskych lietadiel a porovnat. Za seba mozem povedat, ze nejake tie drobne rozdiely som tam nasiel. Mozno ale ty nenajdes nic.
Vsetko je to o osobnom nazore Úsměv

Aci, chcem sa ale opytat - pretoze nevlastnis BoK a teda ani Spitfire, odkial pramenia tvoje poznatky? Nic v zlom len sa pytam.
Upravil/a Baron dne 11-07-2017 13:33
Hals - und Beinbruch!
 
AJaromir
Pokud je to pravdu takhle, tak logika namáhání motoru v BoX je zajímavá. Dejme tomu, že rozdíl mezi MCP a MP nebo WEP je tento:
MP=>1.3 ATA;2400 RPM, potom je teda fakt nesmyslné, že kdybych měl 1.29999 ATA a 2399 RPM, tak už motor nezničím nebo naopak když budu mít 1.30001 ATA a 2401 RPM, tak motor dozajista odejde do věčných lovišť. Takhle to přeci ve skutečnosti nefunguje. Šklebící se Proto se zlobím na ten časový interval. Musí tam být přece víc faktorů, jako teplota motoru, oleje, detonační hoření. Ne jenom čas.
 
Saburo
Rumcajs napsal:
S Ruskýma lítadlama jsi taky mimo. Páčto ty motory tak byly opravdu stavěný a neměly limity na výkonové režimy. Asi tušili, že by se s limitama nikdo moc nebabral.
Do BOKu nejdi, bylo by tě na to škoda.


naprosto mimo jsi tu akorát Ty... a neschváš to ani za ty hradby rádoby chytráckých výplodů co předvádíš
zrovna rusáckej M105 z kaJaků, vycházející z francouzkého Hispano-Suiza 12Y v rusku licenčně vyráběného jako M-100, byl pomalu neuchladitelnej na nominál při stoupání v letních měsících
o maximálních režimech ani nemluvě...
 
1stCL_pbarry
Taky jsem k ruským motorům četl spíš ruzné omezovače otáček, chronické úniky oleje, nemožnost stoupat pod plným plynem atd. Úsměv
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
Mira
Chlapi, to kdyby tam všechno zakomponovali tak nemaj modří proti komu lítat Úsměv
 
Farky
To že tam má být víc faktorů vývojáři BoX moc dobře vědí, nicméně s tím nic dělat nebudou. Museli by v podstatě předělat celé chování motorů od základů a to se v nejbližší době nestane.

Nesnáším to časové omezení taky, to že ti motor v BoX odejde i když máš všechny tlaky i teploty v zeleným poli je prostě pitomost. Časové omezení může i fungovat, ale mělo by být spojené s dalšími věcmi, jako třeba s tou teplotou. Tak aby to alespoň dalo iluzi že to funguje jako ve skutečnosti. Pokud jde o vztah plnící tlak - otáčky, v BoX je to v podstatě jedno, můžeš tam motor v pohodě provozovat na kombinacích při kterých by ti to ve skutečnosti bouchlo do xichtu.

Oni vůbec mají s motory docela potíže a bude se to asi zhoršovat. Zdá se mi že v tom docela plavou, ale to může být jen zdání. Jsem přesvědčený že engine hry není dostatečně připravený na americké motory, kterých bude v následujích letech v BoX dost. Ještě uvidíme jak udělají A-20 a P-39, ale po zkušenosti s P-40 to moc růžově nevidím.

A teploty? Ty jsou v BoX obvykle úplně mimo, většinou až směšně nízký. Nepamatuju si že bych někdy v BoX oddělal motor vysokou teplotou, možná tak kroutiči s tím můžou mít lehounký problém.
 
Rumcajs
Saburo napsal:

Rumcajs napsal:
S Ruskýma lítadlama jsi taky mimo. Páčto ty motory tak byly opravdu stavěný a neměly limity na výkonové režimy. Asi tušili, že by se s limitama nikdo moc nebabral.
Do BOKu nejdi, bylo by tě na to škoda.


naprosto mimo jsi tu akorát Ty... a neschváš to ani za ty hradby rádoby chytráckých výplodů co předvádíš
zrovna rusáckej M105 z kaJaků, vycházející z francouzkého Hispano-Suiza 12Y v rusku licenčně vyráběného jako M-100, byl pomalu neuchladitelnej na nominál při stoupání v letních měsících
o maximálních režimech ani nemluvě...
Hle zrovna od tebe bych čekal, že porozumíš psanému textu. A že když píšu o výkonnových režimech, že budeš rozumě tomu, že se nejedná o chladič, ale o otáčky a plnící tlak. Že Jaky měly problém s teplotou, to je fakt, ale to byl limit chladiče, ne omezení na výkonnový režim motoru. Já vím, pro zemědělce je to fuk, stejnak se zničí motor. Ale to ty přeci nejsi. Respektive postni tedy poklady s těma tvejma limitama na režimy motoru, když už chceš tedy tvrdit něco o mém bytí mimo.
 
Rumcajs
Farky napsal:

To že tam má být víc faktorů vývojáři BoX moc dobře vědí, nicméně s tím nic dělat nebudou. Museli by v podstatě předělat celé chování motorů od základů a to se v nejbližší době nestane.

Nesnáším to časové omezení taky, to že ti motor v BoX odejde i když máš všechny tlaky i teploty v zeleným poli je prostě pitomost. Časové omezení může i fungovat, ale mělo by být spojené s dalšími věcmi, jako třeba s tou teplotou. Tak aby to alespoň dalo iluzi že to funguje jako ve skutečnosti. Pokud jde o vztah plnící tlak - otáčky, v BoX je to v podstatě jedno, můžeš tam motor v pohodě provozovat na kombinacích při kterých by ti to ve skutečnosti bouchlo do xichtu.

Oni vůbec mají s motory docela potíže a bude se to asi zhoršovat. Zdá se mi že v tom docela plavou, ale to může být jen zdání. Jsem přesvědčený že engine hry není dostatečně připravený na americké motory, kterých bude v následujích letech v BoX dost. Ještě uvidíme jak udělají A-20 a P-39, ale po zkušenosti s P-40 to moc růžově nevidím.

A teploty? Ty jsou v BoX obvykle úplně mimo, většinou až směšně nízký. Nepamatuju si že bych někdy v BoX oddělal motor vysokou teplotou, možná tak kroutiči s tím můžou mít lehounký problém.
Maj to velmi jednoduché. Tedy je to komplexní záležitost, kterou se pokusili nějak vobelstít silným zjednodušením. Podle mě to ale není limit enginu hry. Chování motoru je prostě prvek simulace, který z velké části vůbec neimplementovali a omezili se na nejnezbytnější části. Nic jim ale nebrání, aby hned další motor udělali líp. Tedy nic krom peněz, času, lidských zdrojů a tak podobně.

Účinnost chladičů je v BOSku asi přehnaně vysoká. Díky tomu taky ty Jaky lítaj jak rakety. Totiž když se chladiče nastavěj podle pozic pro reálný testy, tak jsou ty Jaky rychlostně v normě. Jenže ve hře se dá lítat s chladičema skoro zavřenejma a tak to podle toho vypadá.

Jinak se mi párkrát povedlo právě Jaka uhnat na vysoké teploty. V souboji s Befkama, když jsem se snažil z toho vyždímat vše, co šlo. Ale to byla samozřejmě spíš moje nepozornost.
 
CSW_Cassius Chaerea
Rumcajs napsal:

Saburo napsal:

Rumcajs napsal:
S Ruskýma lítadlama jsi taky mimo. Páčto ty motory tak byly opravdu stavěný a neměly limity na výkonové režimy. Asi tušili, že by se s limitama nikdo moc nebabral.
Do BOKu nejdi, bylo by tě na to škoda.


naprosto mimo jsi tu akorát Ty... a neschváš to ani za ty hradby rádoby chytráckých výplodů co předvádíš
zrovna rusáckej M105 z kaJaků, vycházející z francouzkého Hispano-Suiza 12Y v rusku licenčně vyráběného jako M-100, byl pomalu neuchladitelnej na nominál při stoupání v letních měsících
o maximálních režimech ani nemluvě...
Hle zrovna od tebe bych čekal, že porozumíš psanému textu. A že když píšu o výkonnových režimech, že budeš rozumě tomu, že se nejedná o chladič, ale o otáčky a plnící tlak. Že Jaky měly problém s teplotou, to je fakt, ale to byl limit chladiče, ne omezení na výkonnový režim motoru.

[img]http://www.jpeg.cz/images/2017/02/03/7vTIu.gif[/img] is not a valid Image.
 
1stCL_Fucida
AJaromir napsal:

Pokud je to pravdu takhle, tak logika namáhání motoru v BoX je zajímavá. Dejme tomu, že rozdíl mezi MCP a MP nebo WEP je tento:
MP=>1.3 ATA;2400 RPM, potom je teda fakt nesmyslné, že kdybych měl 1.29999 ATA a 2399 RPM, tak už motor nezničím nebo naopak když budu mít 1.30001 ATA a 2401 RPM, tak motor dozajista odejde do věčných lovišť.


Ani se nedivím, že si to vykládáš takhle, Rumcajs to totiž nepopsal správně (byť sám zdůraznil, že si v daném důležitém bodě není jistý).

Pokud máš "emergency" režim, tedy třeba pro Fw 190 v poloze od 87 do 100% plynové páky, tak na 100% máš sice "garantovanou" životnost pouze 3 minuty (jak píše Rumcajs), ale s klesajícími % tato hodnota roste, až se na těch 86 - 87% dostane na 30 minut (nevím, jestli je ten růst lineární, nebo třeba kvadratický, ale třeba na takových 93% už to nebývá příliš nebezpečné).

No a teď proč ty uvozovky: Pokud začneš přehřívat motor, tak ho klidně zlikviduješ i při produkci nižšího výkonu a po kratší době. Navíc je v simulátoru zakomponován i určitý generátor náhodných poruch. Ten sice zapracuje jen zcela výjimečně, ale přesto se ti může poškodit motor i za situace, kdy máš všechno v normě a motor jede na nějaký klidný režim. Může vypadnout úplně, začít vibrovat, nebo pouštět z ničeho nic olej. Tzn. 100% jistotu nemáš nikdy...
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Fucida
Farky napsal:
A teploty? Ty jsou v BoX obvykle úplně mimo, většinou až směšně nízký. Nepamatuju si že bych někdy v BoX oddělal motor vysokou teplotou, možná tak kroutiči s tím můžou mít lehounký problém.


U Focke-Wulfa v létě není nejmenší problém motor právě takhle zničit Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_cibule
1stCL_Fucida napsal:

Farky napsal:
A teploty? Ty jsou v BoX obvykle úplně mimo, většinou až směšně nízký. Nepamatuju si že bych někdy v BoX oddělal motor vysokou teplotou, možná tak kroutiči s tím můžou mít lehounký problém.


U Focke-Wulfa v létě není nejmenší problém motor právě takhle zničit Úsměv.


Nesmíš s ním holt tak kroutit :-)
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
petsild
Čtu že poslední patch způsobuje pro majitele starších grafik jako je GTX 780 Bosko nehratelné?
Více zde: https://forum.il2...ter-v2011/
Sranda je že Dev Boska dostal od podpory Nvidia jasně najevo, že problém není v jejich ovladačích, jak bývá zvykem Jason nic problém jinde. Připomíná starší chybu konfliktu při použití MSFFB2 a TrackIR pěkně pohromadě, jako je zvykem u ostatních simů.
img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpgimg25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpgimg33.rajce.idnes.cz/d3302/16/16984/16984634_736d48680dbea871c244e75c34d27f32/images/SClogom.jpg
 
Farky
Rumcajs napsal:
Maj to velmi jednoduché. Tedy je to komplexní záležitost, kterou se pokusili nějak vobelstít silným zjednodušením. Podle mě to ale není limit enginu hry. Chování motoru je prostě prvek simulace, který z velké části vůbec neimplementovali a omezili se na nejnezbytnější části.
...
Nic jim ale nebrání, aby hned další motor udělali líp. Tedy nic krom peněz, času, lidských zdrojů a tak podobně.


Dobrá, zapomeň na výraz engine hry, ten to bude umět. Říkejme tomu tedy systém. Pokud je celý ten systém od začátku nastavený na jednoduché časové limity, těžko ho u dalšího motoru překroutíš na něco lepšího. Samozřejmě to tam všechno u nového motoru můžou nějak komplikovaně nabušit natvrdo a vyvolat iluzi něčeho co to není (na tom není nic špatnýho). Kdy naposledy jsi měl ale pocit že k něčemu takovému došlo?

1stCL_Fucida napsal:
U Focke-Wulfa v létě není nejmenší problém motor právě takhle zničit Úsměv.


Focke-co? Neznám, nelítám.
No vida, tak alespoň u jednoho éra v BoX vesmíru teploty motoru dávají nějaký smysl. Sláva, první vlaštovka ...
Já jen jestli jsi s tím náhodou divoce nekroutil (díky 310_cibule), všichni víme že to máš ve zvyku.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,036,962 návštěv