Pani odbornici na Fw190.Skusali ste prepinat HAND/AUTO switch na luftschraube nastavovanie? Mam iba ja ten pocit ze na HAND nenastavim nic a na AUTO s tym mozem sroobovat cifernik z 8:45 na 12:30?
Tak som dotestoval. Je 2 hod 30 minut po polnoci (esteze mam dovolenku) a uz skoro nevidim - ale stalo to zato. Mne sa ten Fokac nesmierne paci ako je urobeny. Po "minipatchi"alebo skor zaplate mi sice nezobrazuje zimnu kamuflaz na Fw ale to je iba prkotina. Lieta to plus minus ako som si predstavoval Wurgera. Ak si dam do kridel kanony, tak som ako tehla, na druhej strane proti Sturmovikom a Petljakovom je to ako placacka na muchy. Ak letim iba v dogfightovej konfiguracii (tzn. 2 gulomety, 2 kanony) je to ok. Ruskre masiny su sice obratnejsie (zvlast Jaky a tie mrchy Lavockiny), Wurger je ale rychlejsi. A ked ma dostatok energie, dokaze zvladnut aj Lavockina. Ovsem energiu straca az neprijemne rychlo. Palebna sila je jednoducho "magnifique" a velmi dobre sa mi z Fokaca striela. Co mi ale nesmierne zavadzia, je ten priserne hruby ram kabiny. V dogfighte sa mi spociatku pomerne casto stavalo, ze nepriatel zmizol za ramom, a uz som ho nenasiel. Da sa nato zvyknut, a pokial mam TrackIr so 6DoF tak je to docela pohoda. Potesilo ma, ze papierove kridla uz nie su papierove. Aspon som teda mal ten dojem. Po zvukovej stranke a graficky nie je velmi Wurgerovi co vytknut, snad okrem kabiny ako tu uz pisali ini a ja s nimi mozem iba suhlasit.
Ak to mam zhrnut, na 60 % hry je to velmi dobre. Takze za mna s Wurgerom spokojnost. Fotecky z poletu su tu:
Mimochodem klasika, maji prostě jiné plány. Jiné než 99% ostatních od renomovaných autoru a 100% odlišné od všech fotek.
Jason:
Loft tells me we built the windshield according to the drawings we have and they show different from all the various stuff posted on the board. We built it to whatever drawings our research uncovered which is usually pretty damn thorough.
"...Jakmile jsem si zvykl na samotředící ostruhové kolo připadalo mi pojíždění jako jednoduchost sama. Letoun se na širokorozchodném podvozku nechal snadno otáčet do stran a navíc měl velmi dobré brzdy..."
"...přitáhl jsem řídící páku do krajní polohy abych zamkl ostruhu, vysunul klapky na 10 stupňů, nastavil podélné vyvážení na nulu a stavění vrtule na auto a jemně přidal plyn. Postřehl jsem jistý sklon ke stáčení do leva, který se však dal snadno vyrovnat směrovkou..."
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.