November 24 2024 18:56:43
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna !!!Locked!!!
Rumcajs
Máš pravdu Farky. Na boostu reaguje nějak divně. Sice se plynovka pohybuje korektně ve své dráze včetně toho kliknutí zámku, ale plnící tlak to řídí nějak záhadným způsobem.
 
310_cibule
Tak snad to brzy dodělají. Ještě jednou dík za info.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
1stCL_Fucida
Farky napsal:
Ta červená páčka po aktivaci (tj. ručním stisknutím pilotem) prostě resetovala automatický regulátor plnícího tlaku tak, aby maximální dosažitelný plnící tlak byl těch +16lbs .


Je vtipné, že na to Angláni šli úplně stejně, jako klucí německý u Fw 190 Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Farky
Tak jsem se se Spitfirem trošku víc proletěl a taky se víc podíval jak by to asi mělo fungovat. Takže -

Plynová páka má podivný rozsah. Na zarážce (ten výřez v kulise plynové páky, ve hře 49% plynu) by to mělo za normálních okolností (bez aktivovaného Emergency boostu) dávat +9lbs boostu, což nedává.

Cokoliv za zarážkou by mělo zřejmě znamenat skokově +12lbs boostu.

Emergency boost - maximální plnící tlak +16 lbs byl možný pouze pokud byla plynová páka na zarážce (ve hře 49% plynu) a nebo za zarážkou, samozřejmě musel být aktivovaný Emergency boost. Pohyb plynové páky v rozsahu úplně vzadu až těsně před zarážkou při aktivovaném Emergency režimu normálně ubíral a přidával plnící tlak. Plynová páka na zarážce a nebo dál vedla automaticky skokově k maximálnímu plnícímu tlaku +16lbs . Takže ve hře to není úplně špatně, jen to je potřeba doladit. Více méně stačí udělat to tak, aby tam těch +16lbs boostu bylo až od 49% plynu a ne od 30%.


Farky napsal:

Nemluvě o tom, že v reálu byla kritická výška (Full throttle height) Merlinu 45 pro +16lbs boostu při 3000 rpm a plném plynu nějakých 13 000 stop při rovném letu (při stoupání to bylo méně než 9000 stop) . Spitfire ve hře drží +16lbs boostu v mnohem větší výšce při plynu na 30%.


Protože jsem idiot co si neuvědomil že Spit ve hře má v základu Merlina 46 a ne 45, tak pak píšu takovéhle nesmysly. Merlin 45 ve hře má kritickou výšku pro +16lbs boostu při rovném rychlém letu něco okolo 12 000 ft (nebo o něco málo níž), což je v pořádku. Pro Merlin 46 je ta kritická výška ve hře myslím nějakých cca 16 000 ft, což je teda pořád trochu moc vysoko na můj vkus.

P.S. - dáš to někomu vědět Barone a nebo to mám napsat někam na ofiko forum? Podklady ti dodám když bude třeba.
 
Baron
Uz je to prelozene a postnute. Dakujem Farky.
Hals - und Beinbruch!
 
Aces_Wild
Ono to asi dopadne stejně jako ten dotaz na Sturmoviky...

Od Gavricka:
Thanks to everyone for the technical details found. Some materials I have not met before. As time will be, I will study and take into account.
Takže jde studovat knížku...

Jak u Spita v BoK (ne)funguje správa motoru? Pokud chci např. v DCS snížit výkon motoru, musím nejprve snížit plnící tlak, teprve potom otáčky a naopak pro zvýšení výkonu nejprve zvýšit otáčky a potom plnící tlak. Dle YT videí (BoK nemám) mi přijde, že zde to je úplně fuk. Může ho zkusit někdo uhnat? Např. otáčky na max+plnej boost a držet rychlost pod 160mph.
V DCS dopadne špatná správa motoru např. takto:
i.imgur.com/gWnSuom.png

nebo i s fireshow:
i.imgur.com/6YxYldD.png
 
Baron
Nie, on napisal, ze niektore materialy predtym nemal. Ked bude mat cas prestuduje si ich a vezme do uvahy. To je trochu rozdiel.

Len pre tvoju informaciu, kedze nemas BoK - tiez utrhnes (zadres, poskodis) motor, ked ho nespravne manazujes. Napr. to co si napisal, vedie k zadretiu motora.
Upravil/a Baron dne 10-07-2017 16:27
Hals - und Beinbruch!
 
magot
(v DCS) stačí na zemi popojet na minimálních otáčkách a velkém plnícím tlaku a jsou zavařovačky hotový.
Ale musíme počítat s tím že je v BoKu Vb a ne IX.
 
Saburo
no jeden šit při plném plnícím tlaku a otáčkách na nimimál začne po přibližně minutě upouštět páru a do čtvrté minuty je kaput...

ten druhej šit, je po nahození ihned na provozních teplotách, narozdíl od toho prvního (to není chyba!!!) a pak při stejném nastavení motoru běží i po páté minutě kdy se rozsvítí varování na vysokou teplotu motoru...

motor prvního šitu se musel nejříve ohřát na provozní teplotu, ale i tak hebnul o dost dříve, mapy byly default léto pro oba a plně otevřené chladiče pro oba taktéž

jeden to má asi relativně dobře simulované, zato ten druhej bude buď nějaký druh pre-pre-alpha release a nebo to bude naprostej shit

p.s. ještě mě zaujalo, že u druhého stačí povolit brzdu a začít malinko a pomalu pojíždět a teplota chladící kapaliny de trochu dolu??? co ta podvozková noha před chladičem, o minimální rychlosti pohybu letounu radši ani nemluvit...
 
magot
Voni to za 3 roky doladěj, žádnej strach ale bude z toho cejtit pořád slepovánka z ABC.
Btw ten model kokpitu Vb mi přijde takovej chudší, ale aspoň šetřej polygonama ...
 
AJaromir
Mě v BOS vždy dostávalo, jak se měnila rychlost poškození motoru u HE-111 podle naložení. Když byl lehce naložen, motory vydržely hodně hrubé zacházení. Když byl těžce naložen, motory začaly při vzletu do 10s hořet.
 
1stCL_Fucida
AJaromir napsal:

Mě v BOS vždy dostávalo, jak se měnila rychlost poškození motoru u HE-111 podle naložení. Když byl lehce naložen, motory vydržely hodně hrubé zacházení. Když byl těžce naložen, motory začaly při vzletu do 10s hořet.


Hořet? Ty jsi dokázal v nějaké verzi odpálit motory do 10 vteřin po vzletu? A hlídal jsi aspoň trochu provozní otáčky?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Rumcajs
1stCL_Fucida napsal:

AJaromir napsal:

Mě v BOS vždy dostávalo, jak se měnila rychlost poškození motoru u HE-111 podle naložení. Když byl lehce naložen, motory vydržely hodně hrubé zacházení. Když byl těžce naložen, motory začaly při vzletu do 10s hořet.


Hořet? Ty jsi dokázal v nějaké verzi odpálit motory do 10 vteřin po vzletu? A hlídal jsi aspoň trochu provozní otáčky?
Ale to je přeci kravina. Básnička, jak .. na topole podle skal zelený mužík zatleskal.
 
AJaromir
Ale hlídal jsem výkon. Musel jsem dát pro vzlet tak slabý výkon, že mi dráha nestačila. Přijde mi úplně absurdní, že je to závislé na hmotnosti stroje místo efektivity chlazení motoru. Přece když mám motor dobře chlazený, tak jej mohu i mírně přetížit, dokud mi to chlazení dovoluje a nevzniká detonační hoření.
 
Baron
Jardo, nieco si robil zle. Pravdepodobne si nechal prilis dlho take off rezim, vrtule na maxime, alebo cosi take. To len tipujem, ale motory He-111, ked das po vzlete na climb mod a nechas chvilu vytiahnute klapky, motory ti neodidu. Chladice - olejovy aj vodny - musia byt na maxime samozrejme.
Hals - und Beinbruch!
 
AJaromir
Zkus tam dát nejtěžší možný náklad. Ono to možná opravili, ale já si to dobře pamatuji, jak jsem na to nadával, že co je to za blbost.
 
Baron
A to si mal aku verziu Heinkela? Kolko si mal paliva? Ak mas plnu nadrz a maximalny naklad, tak je to o hubu. S tym suhlasim. S maximalnym nakladom sa lieta tak na 30 - 40 % paliva, podla vzdialenosti aku mas uletiet. A aj to je mozno vela. Treba si pozriet ci si neprekrocil vzletovu hmotnost, potom ano, uvaris tie motory velmi rychlo.
Hals - und Beinbruch!
 
AJaromir
Já vím, ale přece poškození motorů přece není závislé na hmotnosti letadla, ale na schopnosti je uchladit. Takže když letím dostatečně rychle, tak jsou i chladiče dostatečně ofukovány. A jinak jsem maximální vzletovou hmotnost nepřekročil.
 
1stCL_pbarry
Jenže ti ty motory neodešly na chlazení, ale na překročení povoleného limitu pro startovací režim motorů. Těžší letadlo trvá dostat do vzduchu dýl. BOS to má nastavené, že pro určitý režim motorů máš daný určitý přesný čas.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
AJaromir
To je možné. Nicméně mi to přijde celkem nesmyslné, že to mají udělané takto.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,036,634 návštěv