Kluci je to třeba brát tak, že ATAG je v principu trochu sofistikovanější prasomlejn. Nelze to porovnávat s SOW. A je třeba vědět, že SOW se nedá lítat každý den a kdy se člověku zamane. Tedy je to o něco lepší než klasický DF server, kde jeden let trvá malé minuty, ale zas ne o tolik moc lepší. Je to prostě zábava na každý den.
Datel to napsal jasne,zretelne a samozrejme spravne.Jejich vulch uz mi na tolik pije krev ze si nic jiného nezaslouzi a bombry se neobtezuji doletet domu tak co s nima znicit a zabit.
To jako ,že bombardéry po odhozu zcela úmyslně přistávají na nepřátelském území i když nejsou poškozeni?
Samozrejme a včera dokonce po odhozu bomb z levelu 6km a zasazeni cile rovnou vyskocil bez poskozeni.
OMG, že je to baví.Jde jim jenom o body.Je to jen další důkaz toho,že statistiky jsou létání škodlivé.To není jenom v Clodu. Do té doby než, v Rofku na některých serverech udělali statistiky tak se také létalo mnohem "čistěji." Například u letky 1AB měli v kodexu,že v případě, že ti poškodí stroj natolik, že již nejsi schopen boje a boj ukončíš, tak měl vítěz povinnost doprovodit tě na vlastí území a umožnit ti za liníí nouzové přistání.Od té doby co zavedli statistiky to snad již dodržuje jen jeden.Ani se tomu nedivím, ono již to totiž není ani dost dobře možné. Museli se přizpůsobit stylu boje.
Kluci je to třeba brát tak, že ATAG je v principu trochu sofistikovanější prasomlejn. Nelze to porovnávat s SOW. A je třeba vědět, že SOW se nedá lítat každý den a kdy se člověku zamane. Tedy je to o něco lepší než klasický DF server, kde jeden let trvá malé minuty, ale zas ne o tolik moc lepší. Je to prostě zábava na každý den.
Přesněji, vždy pokud to není tvrdě vedená válka(kampaň) to je a bude pouze prachsprostý prasomlejn. Ale to snad víme všichni ne.
Bierglass napsal:OMG, že je to baví.Jde jim jenom o body.Je to jen další důkaz toho,že statistiky jsou létání škodlivé.To není jenom v Clodu. Do té doby než, v Rofku na některých serverech udělali statistiky tak se také létalo mnohem "čistěji." Například u letky 1AB měli v kodexu,že v případě, že ti poškodí stroj natolik, že již nejsi schopen boje a boj ukončíš, tak měl vítěz povinnost doprovodit tě na vlastí území a umožnit ti za liníí nouzové přistání.Od té doby co zavedli statistiky to snad již dodržuje jen jeden.Ani se tomu nedivím, ono již to totiž není ani dost dobře možné. Museli se přizpůsobit stylu boje.
Nejsem si zcela jist, že staty to nějak ovlivňují u těchto hráčů. Za level bombardování žádné body nedostáváš. Tedy pokud zrovna netrfíš startující letadlo. Asi se nechtějí plahočit bezbranný zase zpět na HB. Takhle je to rychlejší
Jasně, svádět chování určitých jedinců na statistiku je blbost. Statistika je statistika, která mmj i ukáže, kolikrát ten dotyčný sednul na počet startů...
A takovémuhle chování by šlo krásně zabránit "politikou" na serveru - smrt - 20minut pauza. Zajetí - 10minut pauza. A to by si pak hoši rozmysleli, jestli těch deset minut promarnit cígem (a opětovným přihlašováním) nebo holt letět i domů...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Jasně, svádět chování určitých jedinců na statistiku je blbost. Statistika je statistika, která mmj i ukáže, kolikrát ten dotyčný sednul na počet startů...
A takovémuhle chování by šlo krásně zabránit "politikou" na serveru - smrt - 20minut pauza. Zajetí - 10minut pauza. A to by si pak hoši rozmysleli, jestli těch deset minut promarnit cígem (a opětovným přihlašováním) nebo holt letět i domů...
No to je právě ten problém, že těch jedinců je čím dál tím více.Do leteckých simů se dostává stále více hráčů typu " Call of Duty", kteří neřeší žádný kodex a jde jim hlavně o ty statistiky.Pro mne je větší zážitek přistát doma s letadlem na hadry než kolik "killů "udělám.Jasně, že létám abych něco sestřelil ale to je jen půlka z toho co letecký sim nabízí.Máš pravdu, že to je jen o nastavení severu.Jde o to jak by to přijali hráči.Již nyní jedna nebo druhá strana brečí (RoF),když jim dojdou oblíbená letadla a další dostanou "až" za 15 minut.Kolik lidí by chodilo na sever kdyby věděli, že se znovu "narodí" třeba za 30 minut ?Je to příliš složité a diskuze by vydala na samostatné vlákno.
Datel to napsal jasne,zretelne a samozrejme spravne.Jejich vulch uz mi na tolik pije krev ze si nic jiného nezaslouzi a bombry se neobtezuji doletet domu tak co s nima znicit a zabit.
To jako ,že bombardéry po odhozu zcela úmyslně přistávají na nepřátelském území i když nejsou poškozeni?
Samozrejme a včera dokonce po odhozu bomb z levelu 6km a zasazeni cile rovnou vyskocil bez poskozeni.
OMG, že je to baví.Jde jim jenom o body.Je to jen další důkaz toho,že statistiky jsou létání škodlivé.To není jenom v Clodu. Do té doby než, v Rofku na některých serverech udělali statistiky tak se také létalo mnohem "čistěji." Například u letky 1AB měli v kodexu,že v případě, že ti poškodí stroj natolik, že již nejsi schopen boje a boj ukončíš, tak měl vítěz povinnost doprovodit tě na vlastí území a umožnit ti za liníí nouzové přistání.Od té doby co zavedli statistiky to snad již dodržuje jen jeden.Ani se tomu nedivím, ono již to totiž není ani dost dobře možné. Museli se přizpůsobit stylu boje.
Kdo že je ten poslední rytíř v 1AB? :-)
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
Bierglass napsal:OMG, že je to baví.Jde jim jenom o body.Je to jen další důkaz toho,že statistiky jsou létání škodlivé.To není jenom v Clodu. Do té doby než, v Rofku na některých serverech udělali statistiky tak se také létalo mnohem "čistěji." Například u letky 1AB měli v kodexu,že v případě, že ti poškodí stroj natolik, že již nejsi schopen boje a boj ukončíš, tak měl vítěz povinnost doprovodit tě na vlastí území a umožnit ti za liníí nouzové přistání.Od té doby co zavedli statistiky to snad již dodržuje jen jeden.Ani se tomu nedivím, ono již to totiž není ani dost dobře možné. Museli se přizpůsobit stylu boje.
Nejsem si zcela jist, že staty to nějak ovlivňují u těchto hráčů. Za level bombardování žádné body nedostáváš. Tedy pokud zrovna netrfíš startující letadlo. Asi se nechtějí plahočit bezbranný zase zpět na HB. Takhle je to rychlejší
Samozřejmě, že statistiky ovlivňují chování hráčů na serveru. Když Tě soupeř poškodí nebo zraní, Ty sedneš na pole, ale nezlomíš si vrtuli a nepřipíšeš se mu, tak Tě zprasí ještě i na zemi, jen aby dostal ten kill do strajku. Přestože jsi byl už ve chvíli toho nouzového přistání bez diskuze ten poražený a nikoho jsi už nemohl ohrozit. V tomhle s Bierem souhlasím, prasilo se sice i před zavedením statistik, ale po jejich zavedení začali prasit i ti, kteří proti tomuto chování dříve vehementně protestovali, nebo to měli dokonce zakázané v kodexech letky... Obzvlášť na Syndicatech to bylo znát, teda když tam ještě chodili lidi...
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
Vím, že by to valná většina "hráčů" nepřijala, viz kdysi toto nastavení na serveru AH starého šturma - už to tam dávno není. (Ač teda v té době to mělo i opodstatnění, neb lidi stáli frontu na vstup na server a byli rádi, když to někoho koplo :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Kdyby jste se podívali pořádně, tak měl pořád ještě po prvním odhozu bomby pod křídly...
Jinak to co tu píšete je úplně mimo. Staty s tím nemají co do činění. Létání skrze stromy, nouzáky na cizím letišti (ostřelování těch co se spawnují), vulching a podobně je vcelku běžný na obou stranách a díky tomu jsem si popravdě nebyl jistý tím, co chce dělat až do momentu, kdy se skutečně dotkl křídlem země. Jít na nouzák s bombama pod křídly, to se jen tak nevidí... Já bych osobně odhodil a pak šel přistát, proto jsem zaváhal...
Jen propagační video (nečekejte žádné umění jsem kulturní brzda). Jedná se o level bombing + Langův zásah proti prudiči:-)
Přijďte za námi na Atag porážet naše modré přátele i nepřátele
YouTube Video
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.