Battle of Stalingrad - žvanírna 2016
|
Deschain |
Přidané 16-07-2016 19:01
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 348
Založený: 13.02.15
|
no to snad ne...zase ruska placka, rusky letadla, tech mam uz plny zuby |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 16-07-2016 19:34
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Jak už psal Magot, alespoň je tam moře. Většina letadel již je, nebo je alespoň v nějaké verzi. Použitelnost mapy pro 1944 je taky fajn. Hlavní a myslím že i zásadní je, podle mého názoru, to moře. Potřebují mapu s nějakou tou louží, aby si ověřili technologii pro lodě, ničení lodí, torpéda a jiné vodní blbinky. Třeba žabkování je legrace, ne? Zjevně volej opatrnou cestu, kdy se nechtějí v jednom produktu pouštět do příliš mnoha neznámých. Peněz taky asi není úplně na rozhazování. Jen připomenu, že dnešní Rusko není nijak bohaté a státní kasa nebude nijak štědrá, ani když se jedná o vlastenectví. Natož aby propagovali válku někoho jinýho.
Non est specifica
|
|
|
|
CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 16-07-2016 19:37
|
Diskutující
Příspěvek: 4360
Založený: 14.02.13
|
Ono by se totiž mohlo stát, že by si to i někdo koupil, kdyby tam bylo něco jiného než po třetí to samé.
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 16-07-2016 19:56
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 16-07-2016 20:05
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Kursk, Bagration nebo Berlín. Vše ostatní na východě není nic moc. Možná ještě Kuronsko, ale i to je druhořadý bojiště. Chce to západ, čím dřív, tím lépe.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Brano |
Přidané 16-07-2016 20:11
|
Nováček
Příspěvek: 92
Založený: 24.05.14
|
To je komunitna mapa,nie oficialny sequel. Zachovajte paniku |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 16-07-2016 20:14
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Hlavně nějaký pořádný letadla na červený straně. Modří mají celkem kvalitní planset. |
|
|
|
Deschain |
Přidané 16-07-2016 21:43
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 348
Založený: 13.02.15
|
Brano napsal:
To je komunitna mapa,nie oficialny sequel. Zachovajte paniku
Ja si to myslim taky...proste se mi nezda ze by zvolili takovyhle bojiste. Prece jen delaj to rusove a urcite je zajimaj hlavne velky a znamy operace, proc by po stalingradu a moskve delali odesu, muzou udelat leningrad nebo cokoliv známějšího |
|
|
|
Baron |
Přidané 16-07-2016 22:07
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Brano napsal:
To je komunitna mapa,nie oficialny sequel. Zachovajte paniku
Zaplatpanbohaleluja. Cajku by som si sice dal povedat, aj SB 2 (pripadne PO-2 ), ale zapadne, pripadne africke bojisko ma taha viac. Taky Spit alebo Mustang, pripadne Thunderbolt, P-40, Typhoon, Airacobra...mmmmm... MMMMM...
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
ukulele |
Přidané 16-07-2016 22:46
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
P-40 tam už snad je |
|
|
|
Baron |
Přidané 17-07-2016 00:10
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Ano je. Mal som na mysli dalsie verzie, nielen E.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Mira |
Přidané 20-07-2016 18:37
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Ehmm, ehmm..chlapi, proč mi na Wings of Liberty nechce povolit modifikaci odstranění té pancéřové ochrany na Befku? Přitom toto unlock mám. Sice jako jedinný, ale mám.. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-07-2016 18:54
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
Mira napsal:
Ehmm, ehmm..chlapi, proč mi na Wings of Liberty nechce povolit modifikaci odstranění té pancéřové ochrany na Befku? Přitom toto unlock mám. Sice jako jedinný, ale mám..
Jednotlivé unlocky lze na serverech povolovat, resp. zakazovat. Tzn. vylétání si unlocku je jen jedna z podmínek jeho použití online.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Mira |
Přidané 21-07-2016 07:30
|
Uživatel
Příspěvek: 1668
Založený: 26.04.14
|
Díky..takže pokud to dobře chápu, dokud nebudu mít všechny unlocky na daném letadle odemčené, tak si to letadlo na tomto konkrétním serveru nemohu vzít. Jedině v stock stavu. Ještě se zeptám, jak je to se skiny. Stejné jako v RoFu, že pokud jej nemám stažený tak jej na druhých neuvidím ? |
|
|
|
Deschain |
Přidané 21-07-2016 07:31
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 348
Založený: 13.02.15
|
ano |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 21-07-2016 07:34
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Mira napsal:Díky..takže pokud to dobře chápu, dokud nebudu mít všechny unlocky na daném letadle odemčené, tak si to letadlo na tomto konkrétním serveru nemohu vzít. Jedině v stock stavu. Je to tak, že server může zakázat použití některých unlocků, nebo naopak předepsat. Běžně se dělá to, že se třeba zakazují velké bomby, či se u Bf 109 vynucuje použití hlavového pancíře. Je jedno, jak moc to máš vylétané. Prostě ti zakážou sundat pancíř a nedovolej vzít větší bombu.
Non est specifica
|
|
|
|
Baron |
Přidané 23-07-2016 10:25
|
Diskutující
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Jason_Williams, on 22 Jul 2016 - 18:19, said:
We have plans to update the engine to DX11. That will take a few months if everything goes well. And we will build support for VR as we have said. We continue to have discussions on what to build next and the team works to put BOM on Steam.
When we're ready we'll make an announcement.
Jason
http://forum.il2s.../?p=372149
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
ukulele |
Přidané 23-07-2016 10:37
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 24-07-2016 17:11
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10827
Založený: 26.01.13
|
To, co bychom potřebovali nejvíce, je multithreading. Ale DX11 je taky fajn.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
ukulele |
Přidané 24-07-2016 17:29
|
Uživatel
Příspěvek: 1769
Založený: 21.03.15
|
Příchodem DX11 se neskutečně zlepšila optimalizace v DCS. Myslím si, že příchodem DX11 budou grafiky lépe využívány a odlehčí to CPU. A třeba se i začne využívat více jader. Prakticky skoro nejsou DX9 hry které by dokázaly dobře využívat 4 jádra CPU |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 24-07-2016 18:29
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Vícevláknovost může být řešena mimo zobrazovací vrstvu. Samotná verze DX to sice může podporovat, ale není zárukou, že programy pod tím budou vícevláknově běhat. Podobně lze vícevláknově napsat i aplikaci pro DX9.
Tedy první, co se musí stát, aby bylo lepší využití jader, je revize toho jejich Natural Enginu tak, aby co nejvíc využil jádra pro výpočet stavu toho virtuálního světa. Limitovaná vícevláknovost fyziky toho světa pravděpodobně stojí za některými výkonostními omezeními stávajícího BOS/M. Tím nijak DX11 neodmítám, jen poukazuju na to, že aby došlo k využití jeho vícevláknovosti, musí nejprve programy pod tím být vícevláknové. A to bude jádro pudla. Ten Natural Engine je věc, která je ve vývoji x let a tedy bude obsahovat stěžejní části kódu, které byly napsané před lety a najednou přijde někdo, kdo je bude chtít vylepšit. Po těch letech už ani původní autor netuší, co tou kterou konstrukcí chtěl říct. Navíc jak šel čas, sem tam někdo nějakou původní myšlenku přezáplatoval jinou a výsledek je balvánek, na který se blbě sahá. Takže se jedná o celkem velký krok, ke kterému budou potřebovat docela dost odhodlání a úsilí. Může být že nepoměrně víc než byl přechod na 64 bitů. Ale když už to takto řekli veřejně, řekl bych, že už na tom nějaký čas makaj a že podobně jako s těma 64 bitama to světu sdělujou až ve chvíli, kdy už vidí světlo na konci tunelu. ... A to je slibné, ne?
Non est specifica
|
|
|