...Já když vidím WT a to myšování, vůbec z toho nemám dojem řízení letadla...
Vychází Rumcajzi Tvůj názor opravdu pouze ze shlédnutí nějakého videa, nebo jsi zkusil ve WT nějakou historickou misi ve full real zahrát? Z Tvého příspěvku to totiž nějak přímo nevyplynulo. Sice jsme se o WT před časem na TS spolu bavili, ale už si to nevybavuju, jestli jsi ho létal.
Upravil/a LEON dne 16-03-2013 14:36
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
Eeech já přece píšu že si užívám oboje: histo s joyem a arcade s myší.
No samozřejmě že to není simulátor.
A samo že taky lítám (občas) Cloda, Rofa, Šturma, apod.
Ovšem (a to je stručný obsah mého sdělení) je to zábavné a podobná zábavnost pravověrným simulátorům často chybí. Ke škodě jich samých, dlužno říci.
Je tu o tom celé vlákno.
Zkoušel jsem WT když to bylo jako relativně mladá beta. Dostal jsem tu pozvánku. Full real tehdy ještě myslím nebylo. Takže jsem si chvilku zalétal, vydělal na nějaký ty letadýlka a zas to vypnul. Pak byl nějaký patch, zkusil jsem to zas a ... no odinstaloval. A co jsem četl, ani to nesměřuje k realismu porovnatelnýmu s CLODem. Je to MMO a tím je to limitovaný. Ale třeba se to posunulo. Jak jsem psal, odinstaloval jsem to, nesleduju to.
Pokud se budeš někdy Rumcajzi nudit, tak to zkus zase nainstalovat a nějakou historickou bitvu si ve Full Real odletět. Já WT taky nějak intenzivně nelétám, chvíli jsem zkoušel betu, když se dala létat ještě pouze v arkádě, ale po nějaké době odlétané ve Full Real je vidět určitý pokrok oproti arkádovému režimu. Máš pravdu, že to autoři směřují úplně jiným směrem, než IL-2 COD apod. simulátory, dělají tu hru kvůli zisku, ne pro pár stovek nadšenců. Proto tam pravděpodobně budou vždy věci, které hráče simulátorů mlátí do očí, ale i tak tam nějaký rozdíl arkádové obtížnosti oproti full real nastavení znatelný je. Konec konců i ve starém IL-2 1946 když v nastavení obtížnosti povypínáš většinu voleb, tak dostaneš solidní akrádu, kde se můžeš i odrážet od země jako gumový míček Minimálně jako relax od ,,vážných" simulátorů ten WT použitelný je. I když je fakt, že kdybych nedostal ta Tier 10 letadla za účast v betatestu, tak by mě možná moc nebavilo trápit se teď na P-36
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
Ja to mam podobne ako alfik, hram aj nedodelaneho CLODa a hram aj jinak hezky WT.
Podla mna je skoda hranit nazor v tomto smere. Clovek tak pride o kus zabavy, ci uz v podani CLODa alebo WTa.
Pre mna su to vsetko aj tak bud simulatory, alebo hry. Zalezi asi od toho, ako vazne ten svoj konicek v tom momente berem. Momentalne su to hry, bo sa im venujem len okrajovo a pre rozptylenie.
A ze Salamandre boli v skutocnosti nasadene len 3!? Podla toho co ja viem, tak Salamandri boli nasadeni vzdy len jednotlivo. Pamatam si to dobre, ked este ako maly chalan som jedneho Salamadra videl na stavbe rodicovskeho domu. A potom neskor niekolkokrat v prirode, ale vzdy len po jednom.
Jděte doprdele s tím co bylo v reálu jestli jich letělo 5 nebo 50. Faktem je,že na full real to má hodně blízko chováním letadel ke starýmu ilu.Je to beta a tak se k tomu taky musí přistupovat.Rozhodně je to mnohem zábavnější poletování než třeba v Rof nebo Clod atd.A o to jde především člověka to musí bavit.
Jděte doprdele s tím co bylo v reálu jestli jich letělo 5 nebo 50. Faktem je,že na full real to má hodně blízko chováním letadel ke starýmu ilu.Je to beta a tak se k tomu taky musí přistupovat.Rozhodně je to mnohem zábavnější poletování než třeba v Rof nebo Clod atd.A o to jde především člověka to musí bavit.
Přirovnávat to k Ilovi,RoF nebo,Clod jsi asi myslel v legraci a zapomněl udělat smajlíka ne?Slovo full real má v této hře úplně jiný význam než u jmenovaných her. Ono to na full real pořád není ještě dost real.Když přehlédnu FM a DM tak zde stále ještě zůstává ta "full real" ikona nad vlastními letadly a další full realové vychytávky jako třeba mapa pro Bludišťáky atd.
PS: "do" je předložka a píše se odděleně.Správně tedy mělo být "do prdele" a v tomto tvaru jde příslovečné určení místa.
Ne myslím to vážně.Zkus si chování třeba spitu tady a v il2.Je to stejný išak jakbysmet u některých letadel je to řekl bych i těžší.Nářky nad FM a DM nejsou na místě jednoduše už proto,že ne všechny letadla jsou hotové .Ikona u vlastního letadla a na mapě je poslední problém.Vem si jaký uspěch měl servr AH.A bylo to právě tím nastavením.Už vubec nemluvím o tom,že najít ve WT nízko letící cíl je mnohem těžší než v il2 i rof.
[quoteJe to beta a tak se k tomu taky musí přistupovat.[/quote]
Ne. Je mi líto, ale zapomeň na tohle dělení.
Tak, jako hudební či filmový průmysl už není ani hudební ani filmový - jen a pouze průmysl, tak i "beta" už není beta.
V žádné hře vydané cca po r. 2005 neexistuje "beta", to, co se podaří "ukecat", rozuměj - prodat dostatečnému nožství hráčů, je najednou "nebeta".
Jakmile je ve hře prodej, ať již freemium, F2P, P2W, měsíční subs., nebo jednorázofka, není to beta ať už to má na začátku verze číslo nulatečka nebo ne.
A zapomeň že se ještě bude nějak významně šahat do FM a DM - jedině do konkrétních vlastností (pro tzv. balanc) nebo se přidají letadla, mapy apod. Podle vzoru WoT. To by totiž stálo prachy. A čas. A proč? Dyť hráči už teď platěj jak mourovatí, a dobrovolně!!!
Jako by ani ta kríza nebyla (což nekritizuji, vysvětluji proč "beta" je stejně mimo jako dělení ODS a ČSSD jako levice a pravice, když mají program jak kdyby přes kopírák, jen snad se liší podle roků že si ho prohazujou).
Někde se dá dohledat tabulka v jakym stádiu vývoje je FM a DM u konkrétního stroje.
Ve finální verzi maj bejt i pozemní a námořní jednotky. Je toho tolik, že to nějakej ten pátek bude trvat a proto se za některý věci platí už teď. Já to beru jako podporu vývojářům, kteří díky tomu maj už nějakej zisk a nikdo na ně tim pádem netlačí s vydáním "finální" verze.
Ta tabulka je půl roku stará a nová není, protože se od té doby nic nezměnilo. jak psal Alfik - Beta je už jen výmluva na bugy a nepřesnosti, hra je v podstatě hotová a vydělává, tak proč by se trápili s tím, že má Beufighter a Typhoonem stejnej letovej model
Alfiku je mi líto,ale nemužu s tebou souhlasit.Mužeme o tom vést sáhodlouhé debaty a psát tu elaboráty ostatně jako je tomu tady na svk zvykem,ale pro mě osobně to beta je.Označení beta beru jako označení něčeho co není ve finální verzi a to je tento případ .
Ohledně FM jediné co jsem viděl na ofiko foru byly ohlášeny upravy u La5 a La7.
Ohledně FM se vývojáři stále vyjadřujou, že jejich cílem je mít výkony letadel podle historickejch tabulek.
Aby tu zas někdo neplácal o tom, že si to cucaj z prstu jen aby to bylo herně vyvážený. Na to máme zmodovanýho šturma, kde se to upravuje podle toho, která strana víc brečí.
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.