October 19 2025 07:58:11
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Poznej ty fotky II
LesniHU
Pokud jde o ten Boeing, vsichni jsme asi zamackli slzu za Kai Tak.

Co tohle?
substack-post-media.s3.amazonaws.com/public/images/d4dd257e-4419-427a-b039-2af5bdda7f07_831x651.jpeg
 
magot
soráč za hijack .. ale zrovna čumím na tohle - ani jsem netušil, že tohle bylo za WWII možné, co to je? Úsměv
i.imgur.com/stRkEJt.jpeg
 
ringlett
Dakota a Haig, celé to bylo vymyšlené po zkušenostech ze Sicílie.
Některé kluzáky bylo možné použít znovu a rozebrat a naložit je na loď trvalo moc dlouho.
Mimochodem, minimálně dvakrát to bylo k vidění i u nás. Jednou na Ruzyni během leteckého dne (Britové) a jednou během armádního cvičení ve Kbelích (ale Dakota byla půjčená).

Musel to být fofr.
 
ringlett
LesniHU napsal:

Pokud jde o ten Boeing, vsichni jsme asi zamackli slzu za Kai Tak.

Co tohle?
substack-post-media.s3.amazonaws.com/public/images/d4dd257e-4419-427a-b039-2af5bdda7f07_831x651.jpeg


Zátiší s Kirovem.
A nejspíš Bukanýr.
 
magot
ringlett napsal:

Dakota a Haig, celé to bylo vymyšlené po zkušenostech ze Sicílie.
Některé kluzáky bylo možné použít znovu a rozebrat a naložit je na loď trvalo moc dlouho.
Mimochodem, minimálně dvakrát to bylo k vidění i u nás. Jednou na Ruzyni během leteckého dne (Britové) a jednou během armádního cvičení ve Kbelích (ale Dakota byla půjčená).

Musel to být fofr.

Do tří vteřin si byl ve vzduchu asi 3x rychlejší než ten nejostřejší naviják pro kluzáky Úsměv
18:33
 
AJaromir
Však takhle zachraňovali vojáky z divočiny. Jsem to tu myslím že kdysi dával.
 
alfik
AJaromir napsal:

Však takhle zachraňovali vojáky z divočiny. Jsem to tu myslím že kdysi dával.

Jojo. Pak toho nechali, protože jim plámali kdeco, od žeber až po... Úsměv
"Ivane, Ivane. Ty palice medvědí. Nic jsi nepochopil!" Dědeček Hříbeček
 
LesniHU
Take jsem to vyhodnotil na bukanyra.

1.bp.blogspot.com/-btkG6Z7P3Yg/YFSqdYAKAzI/AAAAAAACDRc/qE5MYk2j34EBlKapPzr5ReHuxEtEv_T8gCLcBGAsYHQ/s2048/Wreckage%2Bburns%2Bfrom%2Btwo%2BMarine%2BF4U%2BCorsairs.jpg
 
ringlett
- 2 mariňáci
 
Hoper
dohledal jsem k tomu tohle:
Wreckage burns from two Marine F4U Corsairs that collided at Barakoma airfield on Vella Lavella Island in the Solomons, December 1943. The burning F4U-1s are from VMF-222, the 'Flying Deuces'; inside one is the corpse of 2nd Lt Martin Smith. Here's the squadron's War Diary of the incident: "Dec. 14 [1943] By 0910,
... The fighters escorted the bombers back to Barakoma where at 1244 a mid-air collision over the field caused the death of Lieutenant Martin SMITH and injury to [John W.] WITT. The division was coming across the field [Barakoma, Vella LaVella] at 60 feet for the fifth time. WITT was leading SMITH, his wingman, pulled up under him and collided with his plane. SMITH’s plane exploded and WITT’s was burning and breaking up as he balled out. SMITH was probably killed instantly and WITT received a skull fracture, lacerations, and contusions when his chute opened at 100 feet, just in time to break his fall. F4U-1s 02380 and 02687 were completely destroyed. The rest of the flight proceeded to Ondonga to land at 1300, while the wreckage was cleared from the Barakoma strip."
Lt Smith had just arrived as a replacement pilot. It was common for the rookies to have had only a few hours in the F4U-1, AKA "Ensign Eliminator" and Smith was another tragic example.

a tohle (fotka z +- stejné doby ve slušném rozlišení)
https://upload.wi...383%29.jpg
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
ringlett
Mě by celkem zajímala skutečná barva té Dakoty ...
Protože takhle šisovala jak ta olivová, tak ta námořnická modř. A tady si fakticky netroufnu ani odhadovat co je pravděpodobnější.
 
LesniHU
Bacha, ta fotka je hodne editovana, je to videt treba na tom kouri proti stromum.https://www.reddi...?rdt=44279. Mirnou otazkou zustava, jestli byla barevna puvodne - technicka kvalita je podezrele dobra...
Me spis zaujala ta druha fotka, linkoval ji Hoper, tam je v pozadi Corsair se slozenymi kridly... proc? Ze by se hrabali v hydraulice nebo tak neco?

Copak mame zde?
hushkit.net/wp-content/uploads/2020/10/esrwohjwaaewssr-1.jpeg
 
ringlett
Kdepak, to je celá série obrázků a všechny jsou stejne barevné. Nebo ještě tenkrát kolorované, to je otázka.

Spitfire 22 a nějaké Javeliny.
 
LesniHU
Jo, cela serie je editovana stejne Úsměv

i.imgur.com/0DpCrWs.jpg
 
310_cibule
Kdo pozná, co je tohle za vrak a kde jsem, má bod. Možná dva.

i.ibb.co/CKZFYRy0/IMG-20250508-142209287.jpg
Upravil/a 310_cibule dne 09-05-2025 05:51
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Tyler Durden
橘花
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
 
310_cibule
Nemá tam být měkké -i- ? : )
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
magot
Co je to za stroj a co se to tam děje? Úsměv
i.imgur.com/qsMt0iG.jpeg
 
Tyler Durden
Mitsubishi G6M1 která přivezla japonskou delegaci na jednání o podmínkách kapitulace.
Osud šeptá bojovníkovi: "Nemůžeš odolat bouři" a bojovník šeptá: "já jsem bouře!"
 
magot
správně Úsměv
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,307,942 návštěv