Proč tomu Viggenu porád píšou kachny? To bude asi nějakej renonc ...
No, ono by měly psát kachny. Jen nevím jestli tak snadno.
Jo jenže kachny píšou až s křídlama při velkém úhlu náběhu nebo hodně vysoko nad 9 000 m, stačí se podívat na nějaký videa
Když budou porád takhle psát tak se lehce prozradí
Hledám přepnutí kamery v záznamu na fotokulomet třeba u Spita?
Nikdy jsem to nedělal, ale musí to modul umožňovat. Jinak se to nastavuje v nastavení hry v záložce "special", tam si můžež zapnout guncam. Jaj jej ale potom uplatnit, netuším, protože jsem to ještě nikdy nezkoušel.
Jj podíval do speciál a tuhle možnost mají pouze F-86 a L-39. Já potom začal pátrat podle videa kde Spiťáci provádí útok na letiště čas 1:25, tak mě to právě zaujalo děkuji. Pet
Vytvořil jsem mod zvýšení hlasitosti zbraní pro Spita. Lze ho aplikovat jako poslední na všechny současné zvukové mody.
soubor: https://uloz.to/!...volume-rar
DCS AJS-37 VIGGEN is still in the Beta stage and there will be some missing features in these videos.
In the following video I take part in a quick strike package where I'm tasked with taking out as many targets as possible who have landed with craft on the beach. I have to do this with 4 RB-75s which are mavericks. Then RTB.
I am still learning all of the basics of this airframe so I will make mistakes along the way.
Doufám že doladěj ty kondenzačky na kachnách ... jinak koukám že to je takovej šunkostroj jako jednadvacítka.
IR rakety zaměří dvacet metrů před sedící kachnou Mi-8, do lodi se netrefí ani z kilometru, to by ho dřív z nedalekého lesa sundali nimrodi brokovnicí.
Asi to bude celé o kouzelným radaru a kanónu
No, magote, má to rakety s programovatelnou dráhou letu. Letový počítač je z projektu apollo. Umí to cca 30% toho, co gripen, co jsem slyšel. Akorát se stroj díky postarší avionice trochu složitěji nastavuje.
No uvidíme, už mám Viggena zakoupenýho, jen se děsím těch švédských vynálezů když už jsem si zvykl na relativně komfortní Mirage
Btw toto je zdrojový kód počítače pro let appollo, takže hádám že něco takovýho maj i v SAABu když debugujou Gripena
(Ta pěkná slečna ten kód napsala)
magot napsal:
Doufám že doladěj ty kondenzačky na kachnách ... jinak koukám že to je takovej šunkostroj jako jednadvacítka.
IR rakety zaměří dvacet metrů před sedící kachnou Mi-8, do lodi se netrefí ani z kilometru, to by ho dřív z nedalekého lesa sundali nimrodi brokovnicí.
Čmárá jim to hodně přehnaně. Pro porovnání např. zde či zde se tak neděje.
magot napsal:
Asi to bude celé o kouzelným radaru a kanónu
Zapomínáš na sprinty na zpátečku! Poražte Stiga a vyhrajte modul dle Vašeho výběru.
Leatherneck Simulations AJS-37 Viggen - Interdiction (Work in Progress)
Coming 27 January 2017!
This is a pre-release, work-in-progress build.
YouTube Video
Edit: Přidáno video.
Upravil/a Aces_Wild dne 17-01-2017 13:15
DCS: P-47D Thunderbolt
The next World War II aircraft for DCS World will be the Thunderbolt. As you can see by the images in this newsletter, the cockpit is quite far along and overall project status is moving along nicely. Once the Bf 109 K-4 is out of beta (good progress as you can see in the 1.2.15 preliminary change log), progress on this module will further accelerate.
DCS: Spitfire IX
Following the Thunderbolt, the next of our World War II aircraft will be the glorious Spitfire IX. While not as far along as the Thunderbolt, aspects of it are underway as evidenced by the early cockpit renders seen in this newsletter.
Momentálně na P-47D nemají všechna požadovaná data, ale jak psal SiThSpAwN:
SithSpawn,
any news on the availability of required data for this project?
We are having some luck, but I know Yo-Yo is busy with the Spit right now.
Můj skromný odhad je konec tohoto roku. Ohledně Me-262 netuším vůbec. Ale někde psali, ža mají i data z tunelu.
A létatelnou bé sedmáctku neudělají? Luthier o ní básnil, když z nás tahal prachy :-)
Já vím, poslali jsme málo, ale stejně...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Budeme všichni rádi, když do tří let výjde P-47 a Me-262. To ostatní je ve hvězdách. Pokud bych byl velký optimista, tak B-17 tu bude nejdříve za 4 roky. Spíše by to chtělo FW-190A. Aby to všechno trošku dávalo smysl
Jen by mě zajímalo, proč nezkusí s někým spolupracovat? Třeba s někým, kdo má velmi dobré údaje o těchto strojích. Třeba A2A simulations. >Aces_Wild napsal< - Není ta hudba v pozadí náhodou z Battlestar Galactica?
Upravil/a AJaromir dne 17-01-2017 15:45
Osobně si nemyslím, že by problémem s bombardéry byl nedostatek dat, ale ED, co se WWII týče, musí nejprve dodělat co naslibovala slibotechna Ilja. K tomu mimochodem chybí už "jen" P-47D, Schwalbe a mapa Normandie. Schwalbe to mělo jen tak tak. Tam bylo podmínkou vybrat nejméně 150 000$. B-17 byla dle Ilji plánovaná jako nelétatelná.
A vzhledem k tomu, že nelétatelná B-17 bude v balíku AI jednotek s vydáním mapy Normandie, tiše předpokládám, že případný B-17 modul budou dělat právě ED. K tomu připočtěte nedodělanou podporu "multicrew" a je z toho práce nad hlavu. Prioritou je IMO mapa Normandie a DCS 2.5.
Momentálně je jediným oznámeným létatelným bombardérem WWII Ju-87 od Polychop Simulations, ale vzhledem k odchodu pána, co na tom dělal, čekáme na oficiální vyjádření co s tím bude dál, bude-li vůbec nějaké dál.
Leatherneck Simulations AJS-37 Viggen - Test Flight - Mission Planning, Start-up Part 1
This is a preview of the DCS: AJS-37 Viggen module for DCS: World by Leatherneck Simulations. I document the process I go through to learn an aircraft from scratch with a focus on understanding the systems work, not just performing procedures step by step.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.