October 20 2025 07:36:02
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Patch 4.03 - vaše první dojmy
XXX_Dazz
Nevím jestli jsem se správně díval, ale nepřibyla ani jedna mapa a byly slibované alespoň dvě :cry: :cry: :cry:
 
rudidlo
3IAP_Dazz napsal:
Nevím jestli jsem se správně díval, ale nepřibyla ani jedna mapa a byly slibované alespoň dvě :cry: :cry: :cry:
kde?
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
310_cibule
Dazzi, budou v dalším patchi. Zřejmě Burma, Slovensko a možná Norsko.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
falkon
313_cibule napsal:
Dazzi, budou v dalším patchi. Zřejmě Burma, Slovensko a možná Norsko.

A to mas prosim ta zkade, take "zarucene informacie" ??? Úsměv

Pokial viem, tak na Slovensku sa stale pracuje, staci pozriet na forum Letky13. A ze by to stihli do dalsieho patchu (tusim Pe-2 add-on, ktory ma ze vraj vyjst do konca februara) to na 99,99% nestihnu...
 
Liptow
Ako prve bude hotove Norsko. Barma neviem, a nasa mapa tiez neviem kedy :sm6: ale ked bude, nebudete chciet letiet inu :sm17:
Upravil/a Liptow dne 12-02-2006 12:32
 
Noram
Liptow napsal:
Ako prve bude hotove Norsko. Barma neviem, a nasa mapa tiez neviem kedy :sm6: ale ked bude, nebudete chciet letiet inu :sm17:


jenom doufám ze vase slovenska mapa nebude trpet syndromem generic NE Europe mapy
 
http://noram.youaremighty.com/
310_Ikar
Tak zatim me udelala radost pouze desynchronizace kulometu.

Jinak z rusaku jsem zkousel detailne meho oblibeneho Lagga ktery uz v tuto chvili neni muj oblibeny. Pres vsechny narky modrych ze je premodelovanej (pritom schopny strelec ho sejme kratce a bez problemu) to bylo uz v 4.2 letadlo nic moc. proti nemcum nestacilo vykonove a dokonce ani v obratnosti nebylo neprekonatelne. Kdo umel se 109 tak ten nebyl k setreseni. V 4.3 je to letadlo jeste horsi nez bylo, takze uz se nemusi na nekterych DS omezovat pocty techto kamenu. Jeste by si mohli modri vyfnukat nemoznost instalace 23tky (ktera v realu byla vzacna) a je to pro ne paradni souper Šklebící se. Pujde jim sundavat na jednu kulicku, klidne se budou producirovat pred nim a kdykoliv ho bez sebemensich problemu ukrouti i nezkuseny pilot.

U rannejsich rusaku jsme meli vyhodu ze jsme mohli alespon diky obratnosti uhybat najezdum 109tek a obcas neco trefit. Tato JEDINA prednost s 4.3 prave 109 pada. Jak psal Gryzlov tezko muze verit (i soudny modry bojovnik) ze 109 by tohle snesla!!! Udelal by to jednou a podruhe by se ve vzduchu rozpadl.

Nadruhou stranu i tak jsem potesen, nebot pro nemce na vychodni fronte to bude mnohonasobne vic ponizujici kdyz budou padat po bojich s temito (pro ne ) vysnenymi souperi Šklebící se

Mno, naucili jsme se nakopavat hrabeci zadecky s pastikama v 4.2 verim ze se to naucime i se sutrama v 4.3 Šklebící se

S!

PS: pocitam ze diky desynchru zacnou byt asi stroje s temito zbranemi omezovane Šklebící seŠklebící seŠklebící se pac je to mazec vypnout 109 po ctvrtvterinove davce a foka po pulvterinove Šklebící se a na to se mooooc tesim!!!
 
www.310raf.com
1stCL_BlueL
ikare ty musis rejpat vid? Úsměv)))
chapu to jako nadsazsku ale jak nekdo povida ze by se befko melo rozpadnout(ale to kazdy letadlo), vam nevadi ze se jakum netrha potah?
PS: pocitam ze diky desynchru zacnou byt asi stroje s temito zbranemi omezovane pac je to mazec vypnout 109 po ctvrtvterinove davce a foka po pulvterinove a na to se mooooc tesim!!!

aspon bude duvod stahnut ucinnost .50:sm2:
Upravil/a 1stCL_BlueL dne 12-02-2006 15:32
 
310_Ikar
1stCL_BlueL napsal:
ikare ty musis rejpat vid? Úsměv)))
chapu to jako nadsazsku ale jak nekdo povida ze by se befko melo rozpadnout(ale to kazdy letadlo), vam nevadi ze se jakum netrha potah?
PS: pocitam ze diky desynchru zacnou byt asi stroje s temito zbranemi omezovane pac je to mazec vypnout 109 po ctvrtvterinove davce a foka po pulvterinove a na to se mooooc tesim!!!

aspon bude duvod stahnut ucinnost .50:sm2:


jsem rad ze to beres jako nadsazku (ta omezeni Šklebící se), alena druhou stranu ted uz opravdu neni duvod Šklebící se ....

netvrdim ze Jak je v poradku, taky je dost mizernej, ale vyresit problem ze Lagg je lepsi nez spatnej Jak tim ze zmrsim Lagga??:no:

ke 109 kdyz jsem s ni lital ve 4.2 citil jsem se naprosto bezpecne nevim co na ni bylo spatne??? kazdopadne letadlo s nejlepsi akceleraci ktere se ted udrzi za ratou (nadsazuj (ale ne moc Šklebící se)) je jaksi.... Nadruhou stranu ted to asi budou boje tuhe pac nemci na vychode se nebudou bat se spustit a trochu si zatocit Šklebící se

edit: k tomu rypani, meli by jste brat trochu ohledy i na nazory druhe strany ale to je spis na hospoduŠklebící se
Upravil/a 310_Ikar dne 12-02-2006 15:46
 
www.310raf.com
1stCL_BlueL
tak pokud laggu tech X kg chybelo nevidim duvod proc by je mit nemel mit, za dalsi podle vseho co jsem o laggu cet tak by to mel bejt takovej ruskej hurr (o neco rychlesi teda), co se tykaBf, 109F az G2/G6+- na maly rychlosti by mely umet tocit solidne ale na vyssi v by mely tuhnout, a relativne snadno by tam mely jit pretahnout (to plati pro vsechny Bf109F-K)

a co se me osobne tyka ja z messerschmitu uznavam jen 262 aŠklebící se
jinak preferuji FwÚsměv
 
Gambac10
Mam takovy pocit, ze Gryzlov to psal v souvislosti se Spitem a povalecnyma leteckyma predpisama. Ja jako nechapu jak muze nekdo v roce 2006 tvrdit, ze to a to letadlo pred 60-ti by se rozpadlo nebo nerozpadlo pri nejakym manevru. :rol:
Pan Lipfert, ktery narozdil od tebe Ikare na tom letounu skutecne letal, nemel problem ukroutit zadny rusky letoun. Ve sve knize (pokud si to dobre pamatuju) je zmineno pouze jednou, ze svedl nekolik nerozhodnych souboju s nejakym ruskym pilotem. Nicmene limitujicim faktor nebyla tuhost konstrukce jeho messerschmittu, ale umeni ruskeho pilota a jeho vlastni.
G10
Upravil/a Gambac10 dne 12-02-2006 16:34
 
www.czletka.zde.cz
313_OTU_Blc
1stCL_BlueL napsal:
tak pokud laggu tech X kg chybelo nevidim duvod proc by je mit nemel mit, ...

S tím souhlasím, ale proč se tedy nezlepšilo ovládání Jaku???? Už je na pováženou, že se šturmovikem vytočím lagginu !!! ...
Ale dost debat ... budeme Vás bít i s tímhe šrotem ...:sm12:
 
1stCL_BlueL
dalsi faktor je fizycka pilota ...
 
310_Ikar
CSL_Gambac10 napsal:
Mam takovy pocit, ze Gryzlov to psal v souvislosti se Spitem a povalecnyma leteckyma predpisama. Ja jako nechapu jak muze nekdo v roce 2006 tvrdit, ze to a to letadlo pred 60-ti by se rozpadlo nebo nerozpadlo pri nejakym manevru. :rol:
Pan Lipfert, ktery narozdil od tebe Ikare na tom letounu skutecne letal, nemel problem ukroutit zadny rusky letoun. Ve sve knize (pokud si to dobre pamatuju) je zmineno pouze jednou, ze svedl nekolik nerozhodnych souboju s nejakym ruskym pilotem. Nicmene limitujicim faktor nebyla tuhost konstrukce jeho messerschmittu, ale umeni ruskeho pilota a jeho vlastni.
G10


To ze to nechapes je tvuj problem Gambaci, kazde ero ma nejake omezujici limity a to plati i v roce 2006. Zkus si neco zjistit! Letadala se po pretizeni nad ramec jejich moznosti "skladaji" i v roce 2006 dokonce to kolikrat popisuji ze to vypada jako kdyz exploduje.Take trochu nepozorne ctes, ja jsem vyse psal ze i v 4.2 kdyz byl dobry pilot tak dokazal i velmi obratnym erum pekne zatopit!!! V te posledni vete mas pravdu opravdu zalezi na umeni pilota ale pletes se ze letadlo nema letova omezeni s ohledem na jeho konstrukci resp. konstrukcni pevnost.

I313
 
www.310raf.com
3BAP_Cassius Chaerea
CSL_Gambac10 napsal:
Pan Lipfert, ktery narozdil od tebe Ikare na tom letounu skutecne letal, nemel problem ukroutit zadny rusky letoun. Ve sve knize (pokud si to dobre pamatuju) je zmineno pouze jednou, ze svedl nekolik nerozhodnych souboju s nejakym ruskym pilotem. Nicmene limitujicim faktor nebyla tuhost konstrukce jeho messerschmittu, ale umeni ruskeho pilota a jeho vlastni.
G10
Jinak tedy, že ho rus prostě překroutil:Šklebící se.
 
Gambac10
Tak nevim, kdo z nas hur cte. Ja jsem tam nepsal, ze letadla nemaji limitujici faktory co se tyce pretizeni.
Ja jenom nechapu, jak muzes tvrdit, ze se neco dokazalo kroutit tak nebo onak. Kdyz nemas naprosto nic o co by jsi mohl sve tvrzeni oprit.
Ja osobne jsme cetl jakesi hodnoceni messerschmittu od ruskeho pilota, ktery prave vysoce hodnotil jeho akceleraci a mrstnost specialne ve vertikalnich manevrech.
Ja osobne si netroufam hodnotit uroven simulace tohohle simu, protoze jsem to nezazil. Jestli autor programu rekne, ze v simulaci pridal nejakemu letounu 300 Kg, ktera tam predtim simulovana nebyla, tak ti nezbyva nez mu verit. To je tak vsechno co s tim muzes udelat.
Vadi mi jak se nekteri "odbornici" pousteji do odvaznych spekulaci o tom co bylo nebo nebylo pred 60-ti lety.
Takze pokud jsi nelel tu G2-ku (trop), ktera uz bohuzel havarovala, tak tu prestan vynaset nejaky svy rychly soudy zalozeny na subjektivnim pocitu hrani pocitacove hry.
Budme radi, ze se do tech let muzeme vratit alespon timto zpusobem. Neni a asi to ani nemuze byt 100% real, ale i tak se to tomu celkem blizi.
Ty letopocty nejsou u tech letadel samoucelne, ale je to delane tak, aby pokus zachovate planeset podle letopoctu bude to vicemene vyvazene.
Je treba si uvedomit, ze je to hra a autor ji musi vyvazit treba i trosku na ukor reality. Koneckoncu ho to zivi ze.
G10
 
www.czletka.zde.cz
Gambac10
Podle toho co se nam tady snazi vnutit nekteri cerveni Cassiusi, si tedy myslim, ze Lipfert byl lepsi pilot kdyz to bylo nerozhodne. Šklebící se
G10
 
www.czletka.zde.cz
310_Ikar
CSL_Gambac10 napsal:
Tak nevim, kdo z nas hur cte. Ja jsem tam nepsal, ze letadla nemaji limitujici faktory co se tyce pretizeni.
...G10


CSL_Gambac10 napsal:
..... limitujicim faktor nebyla tuhost konstrukce jeho messerschmittu, ale umeni ruskeho pilota a jeho vlastni.
G10


Mrknutí

chces po me fakta?? sam pisec "cetl jsem jakesi hodnoceni"... opiras se o tvrzeni jednoho nemeckeho esa jako kdyby to melo byt generelni hodnoceni 109tky... co ti na to odpovedet??? Ja jsem cekal spise objektivni hodnoceni UZNALEHO a SOUDNEHO pilota na modre strane.
Ke zbytku mohu dodat ze jsi opravdu nepozorny ctenar, nebo se zamerne tvaris ze nevis o cem pisu.

Nicmene ja osobne jsem zastancem pokud mozno nejvetsi miry reality i s jejima neduhama na rozdil od tech kteri radi pouziji v ilovi (hre) jakekoli chyby, nereality ve hre aby dosahli vitezstvi Mrknutí doufam ze me chapes Mrknutí
 
www.310raf.com
Tajpan
Je to ťažké.
Dosiahnuť nejakú dohodu vtom ako to bolo pred 60-timi rokmi.

Ak by sme všetci čítali jedného a toho istého autora knihy faktu, tak by sme sa všetci dohodli.
Ak by sme všetci čítali jedného a toho istého veterána z WWII. tak by sme sa všetci dohodli.

Lenže čo ak sa nezhodne autor knihy faktu s autorom knihy spomienok na veci čo zažil?Smutný

A my tu máme obrovskú kopu kníh faktu a kníh spomienok.
Nikdy sa nedohodneme. :sm11:
Lebo tak či tak nikto všetky nečítal.Mrknutí

A teraz ešte preniesť realitu lietania na do nejakej bedny čo sa volá PC a na sklo, ktorému hovoríme monitor. :lucka:

 
Gambac10
Tys asi nepochopil celou podstatu meho prispevku. Ja te tu nechci presvedcovat jestli Lagg nebo 109-tka letaji nebo neletaji jako ve skutecnosti. Ja jsem ti chtel naznacit, ze nemas naprosto zadne vedomosti, schopnosti a hlavne moznost hodnotit realitu roku 1940 - 1943 a pocitacove hry v roce 2006. Pokud tedy nejsi vzdelanim konstrukter letounu mixovanej s programatorem, letal jsi s Mesounem, Laggem a navic jsi nahodou clenem Olegova programatorskeho tymu. V tomto pripade beru vsechno zpet.
Asi vsichni. kteri ctou toto forum letaji nejradeji na FULL REAL. Ja take.

Nicmene ja osobne jsem zastancem pokud mozno nejvetsi miry reality i s jejima neduhama na rozdil od tech kteri radi pouziji v ilovi (hre) jakekoli chyby, nereality ve hre aby dosahli vitezstvi


Kdyz je to tak, tak to jsi asi v Laggovi letal na 90% plynu, aby jsi eliminoval tuto nepresnost. Vyděšený
Pokud je to tak, tak to klobouk dolu. Cool
 
www.czletka.zde.cz
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,314,618 návštěv