Mapa CSR - Lynx
|
magot |
Přidané 04-07-2015 19:13
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
Btw je tam i Bratislava a kus Moravy tzn. otevřené i pro operace USSR v r.45. |
|
|
|
Uzin |
Přidané 04-07-2015 20:19
|
Uživatel
Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
Mapa je moc pěkná, kdo by víc ocenil tu kupu práce než někdo, kdo má podobnou zkušenost. Moc se mi líbí podzimní stromy - nejsou jen s hnědými listmi, ale září barvami, jako opravdový podzim. Sestavení Hradčan je nápadité. Je toho k pochvale víc, sami uvidíte. Kdo nemá HSFX 7, může použít postup, který autor popsal na SAS, mně se podařilo podle toho zprovoznit mapu v 4.12.2 .
Postup autora je zde:
http://www.sas194...994.0.html
Upravil/a Uzin dne 05-07-2015 13:04
|
|
|
|
saldy |
Přidané 05-07-2015 00:55
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Objevuje se mi zvláštní bug, všechny objekty umístěné na letišti se zobrazují na extrémně malou vzdálenost. Takže asi po 20m najednou zmizí a když se opět přiblížím tak se najednou objeví. Objekty umístěné mimo hranice letiště se zobrazují korektně. |
|
|
|
magot |
Přidané 05-07-2015 12:25
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
U mě dobrý ... co jsem koukal na Kbely, Pradubice, Hradec ... |
|
|
|
Vladimir |
Přidané 05-07-2015 12:31
|
Nováček
Příspěvek: 71
Založený: 03.10.05
|
připojuji se k těm co děkuji za mapu.
PS
Jinak, aby se mapa objevila, musel jsem vypnout češtinu v JSGME.exe |
|
|
|
saldy |
Přidané 05-07-2015 15:15
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Dělají mi to všechna letiště který jsem zkoušel.
Pohled z blízka
[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/1983/cz01.jpg[/img] is not a valid Image.
Při kratším oddálení už objekty mizí
[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/1984/cz02.jpg[/img] is not a valid Image.
až zmizí úplně
[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/1985/cz03.jpg[/img] is not a valid Image.
Dělá mi to jen tahle mapa, při hraní mise takto mizí všechny objekty, ještě jsem to nikdy neviděl a nevím co to může způsobovat. |
|
|
|
Uzin |
Přidané 05-07-2015 16:21
|
Uživatel
Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
Mně objekty na letištích nemizí vůbec. Instalováno na 4.12.2. Jaký máš Landscape detail? Excellent nebo Perfect ? |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 05-07-2015 16:22
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/1_zpsxb0jzzmg.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
magot |
Přidané 05-07-2015 16:41
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
Pěkný Oldo
@Saldy
To máš ručně přidané ty objekty via FMB? |
|
|
|
saldy |
Přidané 05-07-2015 17:06
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Landscape mám perfect ale s excelent to je stejný. Mizí pouze přidané objekty, objekty které jsou tam napevno nemizí-viz obrázky. Jak píšu, když je posunu mimo plochu letiště, tak je vše ok. |
|
|
|
magot |
Přidané 05-07-2015 17:12
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
Uploadni tu misi, zkusím to u sebe |
|
|
|
saldy |
Přidané 05-07-2015 17:45
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
http://uloz.to/xN...ssions-zip
Lze spustit i jako singl mise, ty objekty na obrázku jsou napravo od letounu a já je nevidím, musím se přepnout do externího pohledu a přiblížit se k nim aby se objevily. Hangáry co jsou rozházené mimo letiště jsou vidět normálně. Je to letiště Olomouc |
|
|
|
magot |
Přidané 05-07-2015 19:29
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
@Lynx fyi (ale jinak v enginu to vypadá ok, jen to vysírá v logu)
Code INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
##### House without collision (3do/Buildings/Port/BaseSegment/live.sim)
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
|
|
|
|
magot |
Přidané 05-07-2015 19:35
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
saldy napsal:
http://uloz.to/xN...ssions-zip
Lze spustit i jako singl mise, ty objekty na obrázku jsou napravo od letounu a já je nevidím, musím se přepnout do externího pohledu a přiblížit se k nim aby se objevily. Hangáry co jsou rozházené mimo letiště jsou vidět normálně. Je to letiště Olomouc
To nebude bug. Přesáhl jsi zřejmě v dané oblasti limit polygonů na daný prostor. (Vzhledem k tomu že používáš TOW statické sereptičky)
Když vezmeš např. B-71 static (která v Olomouci mizí) a dáš ji např. na letiště v Plzni tak to bude ok páč tam je polygonový limit ok.
Když překročíš limit, tak to zjistíš tak že engine přestransformuje vzdálené lod-objekty v malé kostičky. Když se podíváš detailně v FMB uvidíš v místě každého objektu malou kostičku.
Řešení: nepoužívat TOW objekty nebo jenom ve velice malé míře. Používej pouze originální nebo low-poly objetky v standardech IL2
Taky by to mohl způsobovat nějaký nestandartní objekt po smazání toho objektu a znovu označení a uložení zbytku objektů už by to mělo být ok.
Btw na prázdných mapách kde je actor.static naplněn minimálně tak je ten limit vyšší a letiště lze zaplácat víc serpetičkama |
|
|
|
CSAF_Faintingh |
Přidané 05-07-2015 21:27
|
Nováček
Příspěvek: 54
Založený: 23.11.14
|
konečne sme sa dočkali mapy čsr, veľká pochvala a dík lynxovi
keďže toto leto sa bude viacmenej nudiť, asi vytvorím dáku alterhistory kampaň za B534-ky
ináč, nespravil by sa nejaký event ala ramrod alebo invaze s témou 38? |
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 06-07-2015 08:49
|
Diskutující
Příspěvek: 2022
Založený: 22.01.07
|
Koukám Saldy, že děláš Olomoucké letiště. Sháněj jsem na něj nějaké podklady a zatím teda nic moc. Mám jej celkem za rohem, tak jej mám v plánu udělat z 38.
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/letiscaront%20foto5_zpscbjrt6n7.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/hangaacuter3_zps4roncehe.jpg[/img] is not a valid Image.
A letecká snímky tak z 55.
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/letiscaront%20foto%20leteckaacute_zpsyfk4qhf9.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/letiscaront%20foto%20leteckaacute2_zpsl5jh0xw6.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
Lynx23 |
Přidané 06-07-2015 11:30
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 164
Založený: 17.09.10
|
magot napsal:
@Lynx fyi (ale jinak v enginu to vypadá ok, jen to vysírá v logu)
Code INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Pilsen_tower/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/Clocktower/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_III/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_II/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Clocktower_complex/House_I/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
##### House without collision (3do/Buildings/Port/BaseSegment/live.sim)
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
INTERNAL ERROR: Can't open file '3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/base.mat'
WARNING: object '3do/Buildings/CSR/Prague_lighthouse/base.mat' of class 'TMaterial' not loaded
Magote, ja spise myslim ze v HSFX7 je chybka v tvojich objektech. Na podobnou vec jsem narazil i kdyz jsem z HSFX exportoval tvoje objeky ven. Nekde se tam totiz ve vsech objektech ztratil ten base.mat soubor (nebo je k nemu nalinkovana spatna cesta). Mozna se na to zkus podivat jestli k tomu mas pristup, zda u vsech tvych objeku tento base.mat je v HSFX7 nebo ne.
Ale to neni spojene s tim mizenim objektu (jinych nez tvojich) na letisti, tam je to presne jak pises.
Upravil/a Lynx23 dne 06-07-2015 11:43
|
|
|
|
magot |
Přidané 06-07-2015 11:42
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
hmmm ... to je nějaká srágora v kódu páč moje i stoupovy objekty, ty jsou taky v tom logu, maj jen "high - medim - low" mat soubory.
Sral na to pes
Jo Lynxi mrkni do PM.
Upravil/a magot dne 06-07-2015 12:01
|
|
|
|
Lynx23 |
Přidané 06-07-2015 12:06
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 164
Založený: 17.09.10
|
magot napsal:
hmmm ... to je nějaká srágora v kódu páč moje i stoupovy objekty, ty jsou taky v tom logu, maj jen "high - medim - low" mat soubory.
Sral na to pes
Ja ti dam pes :-D
tak jsem se podival na ty tvoje .mat soubory napr. clocktower ktere jsem exportoval:
tower_hi.mat - v se OK nepotrebuje base.mat (obsahuje vsechny parametry)
tower_hi_dmg.mat - v se OK nepotrebuje base.mat (obsahuje vsechny parametry)
tower_Med.mat - potrebuje base.mat (NEobsahuje vsechny parametry)!!!!!!!!!!!!
tower_med_dmg.mat - v se OK nepotrebuje base.mat (obsahuje vsechny parametry)
tower_Low.mat - potrebuje base.mat (NEobsahuje vsechny parametry)!!!!!!!!!!!!
tower_low_dmg.mat - v se OK nepotrebuje base.mat (obsahuje vsechny parametry)
Dukaz misto slibu: "tower_Med.mat"
[ClassInfo]
ClassName TMaterial
BasedOn base.mat
[Layer0]
TextureName tower_med.tga
AlphaTestVal 0.5
tfTestA 1
|
|
|
|
magot |
Přidané 06-07-2015 12:53
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
Čéče to je divný já mám doma košér verzi ... kontroloval jsem to podle toho tvýho seznamu.
Asi se do HSFX nějakým nedopatřením dostala nějaká ranná verze. Každopádně base.mat směřovala na texturu mapy půdorysu skrytou pod povrchem (2d objekt). To by stejně nebylo vidět |
|
|