No, moc ovládacích prvků to nemá, letový model taky nebude složitej, nějaká ta simulace poškození...
Jen aby to mělo výkon a točivost podle archivních dokumentů.
Hmm, simulace koňů. Mluvěj o uvěřitelnosti chování. Bude to simulovat jistou svéhlavost koně. A vůbec se to bude chovat úplně reálně jak skutečný kůň. Kde já to jen slyšel?
No tak to se těším na ty debaty o tom jak reálně běhá v -20 a za jak dlouho točí zatáčku! Jen sranda klucí.
Hmm, simulace koňů. Mluvěj o uvěřitelnosti chování. Bude to simulovat jistou svéhlavost koně. A vůbec se to bude chovat úplně reálně jak skutečný kůň. Kde já to jen slyšel?
No tak to se těším na ty debaty o tom jak reálně běhá v -20 a za jak dlouho točí zatáčku! Jen sranda klucí.
No to budou bouřlivé debaty,třeba u vývoje byl přizván Ván'a.
když každý druhý přispěvovatel zvedne svůj vklad o pouhé dvě libry, tak je to tam hned :)
Flane, jsi ten druhý :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
akorát jsem na to koukal... je to zajímavé (ono některé statistiky, zvlášť když jsou správně podané, sou zajímavé ;)
jen je škoda, že to je nějaký 25% vzorek, jinak by ty cifry za Čechy a Slováky byly hodně slušný :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Ten soubojový model vypadá jako velký problém. Simulace autíček nebo letadel je fajn, protože auta se ovládají volantem a letadlo kniplem a to lze mít i doma a tedy se nemění princip ovládání. Ale ovládat postavu s mečem skrz myš a klávesnici a tvrdit, že jde o realističnost souboje, je velká umělecká licence. Držím jim palce, současně ale o zábavnosti výsledku pochybuju mnohem víc než že Ilja dotáhne to DCS WWII. Třeba se pletu a budu příjemně překvapen.
Ten soubojový model vypadá jako velký problém. Simulace autíček nebo letadel je fajn, protože auta se ovládají volantem a letadlo kniplem a to lze mít i doma a tedy se nemění princip ovládání. Ale ovládat postavu s mečem skrz myš a klávesnici a tvrdit, že jde o realističnost souboje, je velká umělecká licence. Držím jim palce, současně ale o zábavnosti výsledku pochybuju mnohem víc než že Ilja dotáhne to DCS WWII. Třeba se pletu a budu příjemně překvapen.
Místo simulace, tomu budeme říkat emulace. Bude to tak cajk?
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Koukal jsem že příprava na Kikst. kampaň neni žádná sranda, vše musí být perfektně dopředu připraveno propočítáno promyšleno, updaty se musí správně rozfázovat, musí se neustále pracovat na pozitivním naladění a zájmu komunity, která je díky časovým pásmům non-stop aktivní, celý to je propojený s fejsbukem blogy oslovením nových komunit a já nevim čím ještě, stačí malá chyba a graf růstu se propadne. Prý se dá vydržet max.30-40 dnů, to už realizační tým padá na hubu.
Viktor Bocan hovoří o tvorbě úskalí questů, tedy náplni hry deliverance.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Ale tak platit si určo nechají i po Kickstarteru, jen možná dostane verzi bez prealfa či alfa přístupu. Nebo bez modročervené kápě nebo něčeho podobného...
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.