@JuLB
Já lítám poslední čas skoro výhradně modrý. Ale ty Spity jsem lítal docela dost taky. Tedy moje osobní zkušenost je, že Spit je až na vyjímky trochu pomalejší a nestíhá s Bfkem stoupat. Jistě je 100oktan, který do 2000m poskytuje rychlost, která jinak chybí. Takže i když jsem zkoušel boom & zoom se Spitem, pokud jsem první útok minul, často se mi stávalo, že Bfko sklopilo čumák a v dajvu ujelo. Se Spitem jsem mu nebyl schopen stačit. O Hurriku ani nemluvím a s tou blbou vrtulí se snad nedá mluvit o stihačce. Spit líp točí. To je v pořádku, ale zatáčka ho taky stojí energii. Ok tedy to je moje zkušenost se Spitama v TF 4.0.
S Bfkem jsem sžitej víc. Normálně, když mám převahu energie, jsem schopnej si ji podržet proti jednomu spitu celkem bez problémů. Hlavně netočit, stoupat a dajvovat. Časem se něco ujme. Většinou nepustím Spita k výstřelu. Většina Spitů se nedostane k tomu, aby srovnali energii. Ok tedy pohled z modré strany.
Teď pohled na vyjímky.
1) Existuje několik červenejch pilotů, kterým moc dobře lítá Hurrik. Jsou mě schopni bez problémů připravit o převahu energie. Dostoupat a držet krok v maximálce.
2) Existuje několik Spit pilotů, kteří mě celkem kdykoli dojedou v horizontále. Nemluvím o tom, že na mě někdo dajvne či nachytá a překvapí. Jsou i tací, kteří mě dojedou i ve stoupání i když začínám s velkou převahou energie.
3) Existuje několik pilotů Bf, kteří jsou schopni Spita deklasovat i v zatáčce. Potkal jsem pár takovejch, kteří prostě trvale točili uvnitř mýho poloměru.
4) Pak je tu pár takových Bf pilotů, kterým to před výstřelem zalaguje. Asi náhodou.
5) Potkal jsem za poslední rok 2 takový borce, že by se za jejich výkony nemusel stydět Mig 15. Jeden červenej, jeden modrej.
Jo tyhle vyjímky se dějí relativně zřídka. A jsou spojeny s několika jmény. Ale pokud jeden lítá pravidelně, časem si jich asi všimne.
No ale já jsem psal o normálních pilotech, který lítaj letadla jak jsou dodaný. Nelaguje jim na přání router. Blackoutujou při utažené zatáčce. No a tak podobně. Tedy to bych rád oddělil v tý debatě. Mluvme o tom, co je normální.
Rumcajs, s tým všetkým čo si sem napísal naposledy (o 20:40) úplne súhlasím.
Mám určite menej skúseností, ale tiež som stretol 109ku, ktorá dokázala trvale točiť ostrejšie než Spit pri svojej "corner speed". Sú to však výnimky a rozhodne to nemožno označiť slovom ktoré si použil Ty, teda "bežne".
Pokiaľ budeš odpovedať, tak prosím o vysvetlenie, akosi myslel túto vetu (ktorú sem moderátor nepresunul):
Rumcajs napsal:
Jo a konečně někdo vysvětlil, jak se to dělá se Spitem, že dostoupá/přeakceleruje Bf 109. Je mi přitom jasný, že to používají i místní "experti", ale nikdo neotevřel zobák, když jsem se na to ptal. Páčto je jasný, že to je "glitch", že? No tak jestli tenhle nesmysl skončí, já budu rád.
Z našej následnej diskusie som to nepochopil.
Tiež by ma zaujímal názor skúseného džokeja 109 na používanie klapiek v manévroch. Kedy to pre 109 má prínos? Bol som v presvedčení, že vďaka malej rýchlosti vysúvania sa to v súboji neoplatí, ale ako už som písal, vidím ich vysunuté čoraz častejšie. Máš nejaké znalosti, či klapky používali aj niektoré LW esá?
Tak klapky se v boji nevysunují do přistávací konfigurace. Vytáhnou se jen trochu. Nejsem znalec Bf, abych vysypal z rukávu, kolik to má být stupňů. Odhaduju tak 15 až 20. Já sám to moc často nepoužívám, radši si držím rychlost a energii. Sem tam to ale provedu, když se s někým dlouho párám, tak prostě náhle změním rytmus a povytáhnu klapky a jdu do souboje agresivněji. Ale stejně je to na chvíli. Jak se srovnají energie, je třeba dajvnout pryč. Tedy tolik pohled za mě. Určitě jsou větší znalci. Lze to využít i ve stoupání, pokud je Spit za mnou trochu níž a bez energie na zvednutí čumáku, můžu mu ještě zatopit tím, že zpomalím pod těch optimálních 240kmh a ještě trochu zvednout úhel stoupání. Leckdo pak uvaří motor a stane se tak obětí své nedočkavosti. Jsou to ale zkušenosti čistě virtuální. Ber to s rezervou.
4) Pak je tu pár takových Bf pilotů, kterým to před výstřelem zalaguje. Asi náhodou.
5) Potkal jsem za poslední rok 2 takový borce, že by se za jejich výkony nemusel stydět Mig 15. Jeden červenej, jeden modrej.
Rumcajs napsal:
A když to vezmu do důsledků, díky tomu exploitu to bylo tak, že Bfka neměly některé ze svých výhod, které měly mít. Běžně jsem potkával Spity, kterým jsem prostě s Bfkem neuletěl, nebyl schopnej se vzdálit v dajvu a ani je neustoupal. A co přesně má asi pilot Bf udělat, když má za ocasem Spita, který je rychlejší, stoupavější a líp akceleruje? Střihat? Tak podle mě, s použítím této terminologie, byl TF 4.0 hodně červený patch.
Rumcajs, aj som spravne pochopil, ta chyba sa tykala iba Spitov s DH vrtulou, ktore nejak moc nikto nelietal. Ak ta niekto zneuctil na Spite, nebolo to asi kvoli 'glitchu' ale kvoli tomu, ze je lepsi pilot a lepsie vyuziva geometriu atd alebo si urobil niekde nieco zle. Ak mas track, postni, rad pozriem.
Robo a můžeš mi tedy říct, jak přesně si představuješ to využití geometrie v ustáleném letu v horizontále? Jak přesně to lepší magické cosi funguje při ustáleném stoupání? Hele tohle je ohraná písnička. Asi lepší pilot. Nebo možná lepší oddíl.
Já bych tomu i věřil, kdybych neviděl, jak se používá softík "Hacker tools" a jak snadno a rychle člověk, co s tím umí, najde v paměti zajímavá místa a jak snadno je modifikuje. A kdybych nebyl tak moc přesvědčenej o tom, co provádí třeba Kalinka.
Stav se někdy na TS. Popíšu ti, co umím s CloDem. Předpokládám, že pak už od tebe podobný slova neuslyším.
606_JuLB napsal:
Tiež by ma zaujímal názor skúseného džokeja 109 na používanie klapiek v manévroch. Kedy to pre 109 má prínos? Bol som v presvedčení, že vďaka malej rýchlosti vysúvania sa to v súboji neoplatí, ale ako už som písal, vidím ich vysunuté čoraz častejšie. Máš nejaké znalosti, či klapky používali aj niektoré LW esá?
3/4 lidí ty klapky stejně neumí pořádně používat a spíš se jima znevýhodňuje, takže nemusíš příliš stresovat. Klapky změní profil křídla a tím dojde k určité deformaci poláry, zvýšení vztlaku i aerodynamického odporu. Tím dále dojde k posunu optimální rychlosti točení do nižších hodnot IAS, ale nemusí to nutně znamenat, že letadlo točí lépe. A to je právě kámen úrazu, že spousta lidí ty klapky používá příliš a v nevhodné situaci a další je neumějí využít vůbec .
Ze těch nejznámějších expertů byl intenzivním používáním klapek známý Hans-Joachim Marseille.
4.1 nikdy byt nemala, rozpravalo sa o 4.01, ktora sa len premenovala na 4.2, a to je vsetko. To ze do toho pleties verziu 5.0 je cista demagogia, aby si mal aj "treti argument do zbierky"
To ale nic nemeni na tom, ze sa o patch skutocne obavaj aj nadalej!
Prajem(e) prijemny (hororovy) zazitok!
Vies mojko, ale to nic nemeni na tom, co som napisal vyssie.
Já bych tomu i věřil, kdybych neviděl, jak se používá softík "Hacker tools" a jak snadno a rychle člověk, co s tím umí, najde v paměti zajímavá místa a jak snadno je modifikuje. A kdybych nebyl tak moc přesvědčenej o tom, co provádí třeba Kalinka.
Kurwa že to někoho baví vítězit podvodem? Tfuj z čeho má radost? Mno nic to už jsou lidi
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
Njn, já si taky kolikrát říkám, jak to maj ty ostatní načítovaný, ale třeba jsou fakt tak dobří, bez důkazů jsou to pak jenom dohady. To že někomu předvedeš, že si to "taky" umíš načítovat, ještě neznamená, že to dělá i ten druhej.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Jedno je fakt, Kalinka to prostě umí:-) Nemyslím si že by právě on používal cheat. Prapodivnosti se dějí ale mohou být způsobeny i lagy mno na druhou stranu si žádné iluze nedělám.
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
Jedno je fakt, Kalinka to prostě umí:-) Nemyslím si že by právě on používal cheat. Prapodivnosti se dějí ale mohou být způsobeny i lagy mno na druhou stranu si žádné iluze nedělám.
Na 'cheaty a hacky' sa vyhovara vzdy lahsie ako na vlastne paprce
kalinka konkretne je dobry a najma disciplinovany pilot, ma problem s velkou latenciou spojenia, resp ludia na ktorych striela s tym maju problem, pretoze ho vidia natoceneho mimo osu a o 2 sekundy schytaju 20mm medzi lampy - ale to nie je celkom jeho vina. Na nejakom ruskom DF serveri som s nim mal vela subojov 1 na 1 aj subojov vramci masomlejnu (v Bf aj za RAF) a je sikovny ale necheatuje, nepotrebuje to. Mr.X podla vsetkeho pouzival prerusenie spojenia, ale tiez to je skratka dobry pilot a strelec s pingom 300+.
Ak sa babres s nejakym hackor tools, to mna osobne nezaujima, nehnevaj sa. Zaraza ma skor Tvoja paranoja. Ak mas natoceny track ako Ta v cistej horizontale na ci-alt co-E dobehne Spitfire vtedy ked nema, tak ho prosim uploadni. Inak to vyzera tak, ze narazis na sikovnejsieho pilota a potom sa cudujes.
Robo napsal:
Ak sa babres s nejakym hackor tools, to mna osobne nezaujima, nehnevaj sa. Zaraza ma skor Tvoja paranoja. Ak mas natoceny track ako Ta v cistej horizontale na ci-alt co-E dobehne Spitfire vtedy ked nema, tak ho prosim uploadni. Inak to vyzera tak, ze narazis na sikovnejsieho pilota a potom sa cudujes.
4.1 nikdy byt nemala, rozpravalo sa o 4.01, ktora sa len premenovala na 4.2, a to je vsetko. To ze do toho pleties verziu 5.0 je cista demagogia, aby si mal aj "treti argument do zbierky"
To ale nic nemeni na tom, ze sa o patch skutocne obavaj aj nadalej!
Prajem(e) prijemny (hororovy) zazitok!
Vies mojko, ale to nic nemeni na tom, co som napisal vyssie.
Robo napsal:
Ak sa babres s nejakym hackor tools, to mna osobne nezaujima, nehnevaj sa. Zaraza ma skor Tvoja paranoja. Ak mas natoceny track ako Ta v cistej horizontale na ci-alt co-E dobehne Spitfire vtedy ked nema, tak ho prosim uploadni. Inak to vyzera tak, ze narazis na sikovnejsieho pilota a potom sa cudujes.
Ten podtatranský hoch má pravdu .
Robo? Nikdy!
Ale většinou pořád
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
4.1 nikdy byt nemala, rozpravalo sa o 4.01, ktora sa len premenovala na 4.2, a to je vsetko. To ze do toho pleties verziu 5.0 je cista demagogia, aby si mal aj "treti argument do zbierky"
To ale nic nemeni na tom, ze sa o patch skutocne obavaj aj nadalej!
Prajem(e) prijemny (hororovy) zazitok!
Vies mojko, ale to nic nemeni na tom, co som napisal vyssie.
British aircraft equipped with Variable Prop Pitch types have been open to an exploit at higher altitudes. In TF 4.0, the Spitfire I's and the Hurricane DH5-20's were able to use higher than actual climb rpms without a concern for overheating.
1) kolik je "overheating" teplota? Respektive jaké jsou tedy max. teploty glykolu a oleje u Spitů?
2) jakých Spitů se to týká?
Docela mě to zajímá, protože o tomto jsem opravdu nevěděl. Navíc mám dva různé zdroje uvádějící teploty oleje a glykolu, ale každý uvádí trochu odlišné rozmezí teplot. Takže popravdě nevím, jaké max hodnoty jsou v 4.00 možné a jaké by tam měly být. Budu rád, když mi někdo dá odpověď.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.