November 24 2024 09:00:22
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Alpha-version of IL2BOS: Poznatky z testování.
310_cibule
Rumcajs napsal:

310_cibule napsal:

Nejde mi invertovat osu u "plynovky" MSW FF, kam jsem nastavil žaluzie chlazení motoru. A nebo něco dělám blbě.

U laggu asi nejde zamknout ostruha?
Nejde, nefunguje. Reportuje to kde kdo. Dej tomu týden.


Třeba půl roku. S tímhle v pre alfa verzi dokážu žít.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Rumcajs
Farky napsal:
3. Otáčkoměr

Farky 3) rozhodně není otáčkoměr. Spíš to bude nastavení vrtule.
 
Shadowdeath
310_cibule napsal:

Rumcajs napsal:

310_cibule napsal:

Nejde mi invertovat osu u "plynovky" MSW FF, kam jsem nastavil žaluzie chlazení motoru. A nebo něco dělám blbě.

U laggu asi nejde zamknout ostruha?
Nejde, nefunguje. Reportuje to kde kdo. Dej tomu týden.


Třeba půl roku. S tímhle v pre alfa verzi dokážu žít.


Ach konečně, někdo kdo má stejný problém a možná i využije mé řešení Úsměv

Obrátit osu lze ručně, editací konfiguračního souboru "Sturm slozka/data/input/current.action", samozřejmě hra musí být vyplá.

pro brzdu je to např. řádek "RPC_WHEEL_BRAKES, joy2_axis_X, 0| // wheel brakes" pro chadič to bude obdobné

z 0 na 1.
 
310_cibule
Rumcajs napsal:

Farky napsal:
3. Otáčkoměr

Farky 3) rozhodně není otáčkoměr. Spíš to bude nastavení vrtule.


Skoro bych řekl, že to otáčkoměr je. x1000
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
310_cibule
Shadowdeath napsal:

310_cibule napsal:

Rumcajs napsal:

310_cibule napsal:

Nejde mi invertovat osu u "plynovky" MSW FF, kam jsem nastavil žaluzie chlazení motoru. A nebo něco dělám blbě.

U laggu asi nejde zamknout ostruha?
Nejde, nefunguje. Reportuje to kde kdo. Dej tomu týden.


Třeba půl roku. S tímhle v pre alfa verzi dokážu žít.


Ach konečně, někdo kdo má stejný problém a možná i využije mé řešení Úsměv

Obrátit osu lze ručně, editací konfiguračního souboru "Sturm slozka/data/input/current.action", samozřejmě hra musí být vyplá.

pro brzdu je to např. řádek "RPC_WHEEL_BRAKES, joy2_axis_X, 0| // wheel brakes" pro chadič to bude obdobné

z 0 na 1.


Díky, jdu vyzkoušet.

EDIT: Tak tohle bohužel nepomohlo. Ale stejně díky.
Upravil/a 310_cibule dne 20-11-2013 00:19
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Robo
310_cibule napsal:

Rumcajs napsal:

Farky napsal:
3. Otáčkoměr

Farky 3) rozhodně není otáčkoměr. Spíš to bude nastavení vrtule.


Skoro bych řekl, že to otáčkoměr je. x1000


Tachometer, Farky to ma spravne lebo je Farky Mrknutí
 
310_cibule
Ten noční přesun z letiště na letiště vůbec nevypadá zle. Pěkná obloha a měsíc. Svítící autíčka, světlice. To je něco pro nás, romantiky Úsměv
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Bierglass
Myslím,že tady o tom ještě nikdo nepsal.Uvařit to lze podchladit nikoliv.Teplota vody 10st C, oleje 20st C ,níž se mi to nepovedlo srazit,po přidání plynu a nastavení plné vrtule se bez větších obtíží dostala teplota na provozní hodnoty.Pokles výkonu jsem nezaznamenal.Testováno společně se ZVP Icemanem v různých režimech motoru a výškách, v mém případě 4.000 m.
 
1stCL_Fucida
No...celý den jsem trpěl v práci i ve škole, dost jsem se těšil Úsměv.

První dojmy jsou celkem dobré. Engine je RoFácký, nastavování ovládání a hlavně os pro mě rozumnější a srozumitelnější. Nastavení detailů grafiky uvnitř také. Drobné mušky jako že po změně nějakých nastavení se to korektně začne chovat po restartu (plynovka..) jsou jen maličkosti. Jednou mi to zatuhlo v menu při nastavování směrovky a jednou mi to celé spadlo.

A teď k dojmům ze samotného letu (ručně vypnutí veškeří pomocníci). Pominu-li fakt, že jsem při prvním zahřívání motor zavařil, tak ve druhém vše probíhalo naprosto bezproblémově. LaGG byl za všech okolností maximálně hodný, nezáludný, bohatě varující před pádem do vývrtky a i při snaze jej do tohoto ustáleného režimu dostat, se dosti vzpíral. Prostě takové těžkopádné a maximálně hodné letadlo. Překvapivě citlivě ro reagovalo na křidélka. Překvapivě krásně se éro chovalo na pádovce a nádherně jednoduše se s ním dá provést hammerhead. Fantasticky je v rámci force-feedbacku zpracováno utrhávání proudnic (i když mi přijde, že hlavně při nízké rychlosti, při vysoké naopak nic moc, ale ještě budu bádat). Přistání klidné s perfektním výhledem (6DOF bez problémů) naprosto v klidu na tři body, ale dojezd jsem měl delší, než jsem čekal. Éro je o něco méně stabilní než reálný L-13, ale jinak srovnatelné...přijde mi hodnější, než ve Šturmovi. Nechá si strašně líbit. Při vybrání z vývrtky vykazuje mírné tendence přepadnout na druhou stranu, ale to není nic, co by mělo IRL pilotovi, který prodělal stovky virtuálních smrtí (sic! Šklebící se), vadit.

Jsem rád, že to funguje, grafika je super (dle očekávání), veškerý feeling je bezvadný a engine management také (podchlazení motoru jsem nezkoušel). Úžasný je právě onen pocit letu, zvuky, otřesy, funkční atmosféra (rozuměj: vzduchová masa). Určitě jsou ta letadla méně "lineární", než ve Šturmovi, ale zase mnohem stabilnější, než v RoF. Člověk má silný pocit, že v tom opravdu sedí.

Obrovským zklamáním je pro mě ale naopak chybně namodelované klopení v případě vysunutí vztlaků. Věc, na kterou jsem se opravdu hodně těšil, že ji tenhle tým zvládne implementovat správně. Zkusíme reportovat a uvidíme.


Výsledek: Jsem v celku spokojen..vlastně krom těch klapek nejsem zklamán. Má očekávání byla obrovská a krom tohoto byla splněna.

...i když tedy nahodit to do funkční podoby, když jsem si odmítal přečíst pokyny pro vzlet, byl trochu porod. Azbuce fakt nehovim Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
repa
1stCL_Fucida napsal:

No...celý den jsem trpěl v práci i ve škole, dost jsem se těšil Úsměv.

První dojmy jsou celkem dobré. Engine je RoFácký, nastavování ovládání a hlavně os pro mě rozumnější a srozumitelnější. Nastavení detailů grafiky uvnitř také. Drobné mušky jako že po změně nějakých nastavení se to korektně začne chovat po restartu (plynovka..) jsou jen maličkosti. Jednou mi to zatuhlo v menu při nastavování směrovky a jednou mi to celé spadlo.

A teď k dojmům ze samotného letu (ručně vypnutí veškeří pomocníci). Pominu-li fakt, že jsem při prvním zahřívání motor zavařil, tak ve druhém vše probíhalo naprosto bezproblémově. LaGG byl za všech okolností maximálně hodný, nezáludný, bohatě varující před pádem do vývrtky a i při snaze jej do tohoto ustáleného režimu dostat, se dosti vzpíral. Prostě takové těžkopádné a maximálně hodné letadlo. Překvapivě citlivě ro reagovalo na křidélka. Překvapivě krásně se éro chovalo na pádovce a nádherně jednoduše se s ním dá provést hammerhead. Fantasticky je v rámci force-feedbacku zpracováno utrhávání proudnic (i když mi přijde, že hlavně při nízké rychlosti, při vysoké naopak nic moc, ale ještě budu bádat). Přistání klidné s perfektním výhledem (6DOF bez problémů) naprosto v klidu na tři body, ale dojezd jsem měl delší, než jsem čekal. Éro je o něco méně stabilní než reálný L-13, ale jinak srovnatelné...přijde mi hodnější, než ve Šturmovi. Nechá si strašně líbit. Při vybrání z vývrtky vykazuje mírné tendence přepadnout na druhou stranu, ale to není nic, co by mělo IRL pilotovi, který prodělal stovky virtuálních smrtí (sic! Šklebící se), vadit.

Jsem rád, že to funguje, grafika je super (dle očekávání), veškerý feeling je bezvadný a engine management také (podchlazení motoru jsem nezkoušel). Úžasný je právě onen pocit letu, zvuky, otřesy, funkční atmosféra (rozuměj: vzduchová masa). Určitě jsou ta letadla méně "lineární", než ve Šturmovi, ale zase mnohem stabilnější, než v RoF. Člověk má silný pocit, že v tom opravdu sedí.

Obrovským zklamáním je pro mě ale naopak chybně namodelované klopení v případě vysunutí vztlaků. Věc, na kterou jsem se opravdu hodně těšil, že ji tenhle tým zvládne implementovat správně. Zkusíme reportovat a uvidíme.


Výsledek: Jsem v celku spokojen..vlastně krom těch klapek nejsem zklamán. Má očekávání byla obrovská a krom tohoto byla splněna.

...i když tedy nahodit to do funkční podoby, když jsem si odmítal přečíst pokyny pro vzlet, byl trochu porod. Azbuce fakt nehovim Úsměv
Dělám asi něco moc špatně. Ta mrcha strašně klouže po křídle a vrtal jsem víc jak vrtačka Black and Decker :-D
 
VioletLightning
Rumcajs napsal:

Farky napsal:
3. Otáčkoměr

Farky 3) rozhodně není otáčkoměr. Spíš to bude nastavení vrtule.

zapni si pomocný ukazatel, na kterém budou vidět i otáčky (rozšířený pohled) a pak si to porovnej s údajem z budíku
 
WT_Horrido
Fuči LaGG má klopit při vysunutí klapek dolu stejně jako Bf-109E? Pak je to teda špatně.

A Bf-109F/G se chová stejně? To se mi nepodařilo nikde najít.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
VioletLightning
WT_Horrido napsal:

Invertování rozesere osy jen když se to přepne, po restartu už je osa v pořádku po celé délce posuvu.

Obrázky klasicky printscreenem, uloží se bmp do adresáře hry.

Výskok je dobrý. Pilot odsune překryt, stoupne si a vyskočí. Po dopadu na zem si fatalisticky sedne a přemýšlí kde udělal chybu. Úsměv

Jak jsem psal - ty osy jsem vyřešil v joyi.
Obrázky jsem hledal o úroveň hloubš než jsem čekal, o kus vejš byly všechny Úsměv
Výskok si samo vyzkouším, zajímá mne, jestli bude mít pilot možnost se během pádu rozhlížet a ne tupě zírat jako v BoB Úsměv


Ohledně zamykání ostruhy - někdo tu psal, že se to dělá kvedlou (přitažením) - jak to tedy je ?


Co jsem si ještě všiml - v obtížnosti jsme měl zatržený jen hlášení o teplotách (prostřední sloupec poslední položka - červeně) a a jednu zelenou v levém sloupci a přesto se mi zobrazovaly WPčka. U nich se ukazuje vzdálenost k nim, která občas "zablikla" s údajem např. 16.59999999999999999

Nezapočítává se odlítaný čas Úsměv (takže můžu i umírat jak chci ?)

Jednou se mi dolomilo kolo až po chvíli, co jsem již stál na místě - hezké

Jestli to pojede ještě dnes, zkusím světlice.
 
CSL1_Talbot
Rumcajs napsal:

Farky napsal:
3. Otáčkoměr

Farky 3) rozhodně není otáčkoměr. Spíš to bude nastavení vrtule.

Jasne ze je to otackomer-dvojrucickovy-taky je aj v An2
[img]http://www.ulozisko.sk/obrazky/700632/sigpic3393_11.gif[/img] is not a valid Image.
 
Ucho
WT_Horrido napsal:

Fuči LaGG má klopit při vysunutí klapek dolu stejně jako Bf-109E? Pak je to teda špatně.

A Bf-109F/G se chová stejně? To se mi nepodařilo nikde najít.



chování v podélné stabilitě je dáno umístěním křídla v trupu oproti příčné ose, ne? takže by to mělo být stejné, resp. nenapadá mě (naprosto laicky) proč by E mělo klopit jinak než F a G .... co klopí určitě jinak je americkej raketoplán :-)
 
Opitze
Je to úspěch. V nedokončené hře na 32 procent se už řeší problémy týkající se ovládání a chování letadla. Nikdo neřeší, že mu to nejde spustit, neustále mu to padá a je to plné divných bugů... A ani ta arkáda to není.

Už jen to je důvod k radosti a naději, že tento žánr zažije svou obrodu.
 
Ucho
Opitz napsal:

Je to úspěch. V nedokončené hře na 32 procent se už řeší problémy týkající se ovládání a chování letadla. Nikdo neřeší, že mu to nejde spustit, neustále mu to padá a je to plné divných bugů... A ani ta arkáda to není.

Už jen to je důvod k radosti a naději, že tento žánr zažije svou obrodu.


vopičáku ta tvoje propaganda je tady úplně zbytečná, si myslím. tohle je forum virtuálních pilotů, tady se na to každej těší, i s chybama :-)


di přemlouvat tankisty a podobná individua a't si to nakoupí a simulátory nezahynou
 
repa
HUD mi nic neukazuje. Je to tím, že lítám na expert?
 
Jimik
Hlásím, tankán na kanálu Úsměv
Jeden vzlet a výbuch.
Nic ještě nenastaveno.
Dost mě to zatuhávalo po startu mise.
1 den a hned skoro pozdě v práci. Zamračený
Nic moc mě nefunguje, ale jsem rád že se to přes noc stáhlo a spustilo.
Konec hlášení Úsměv
 
310_cibule
Nepodařilo se mi včera v noci zahřát motor na provozní teplotu (při vypnutí všech usnadnění a pomocníků). Pravda, zkoušel jsem to jen jednou.

Ani při plynu na max se nezvyšovaly otáčky (jen plnící tlak). Nepomáhalo ani zvyšování resp. snižování bohatosti směsi. Všechy chladiče jsem měl zavřené.

Co dělám blbě?

P.S. Je už někde na toho lagga manuál?
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,033,383 návštěv