November 23 2024 15:30:07
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 1
AJaromir

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
DCS WWII
313_Nevo
Chris Roberts mal radsej spravit zas nejaky lietadielkovy sim Úsměv
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Rumcajs
313_Nevo napsal:

Chris Roberts mal radsej spravit zas nejaky lietadielkovy sim Úsměv
To je vyvolávání starých duchů. Jako bys chtěl, aby Willy Messerschmitt znovu postavil stíhačku. Já vím, Willy už je na pravdě boží, ale pro přirovnání to stačí. Nelze porovnávat tvorbu her na začátku devadesátých let a dnes. Tenkrát byl ten počítačovej svět mnohem jednodušší. Komplexnost všeho byla zlomkem dnešní komplexnosti. A především lidi brali skoro cokoli, protože nic jiného stejně nebylo. Každá epocha má své lidi a většinou je dobré ty hrdiny doby ponechat v jejich epoše. Nebudit, hroby neotvírat.
 
313_Nevo
mnohem jednodussi? Šklebící se

Release date 1993:
..project took more than four years and over a million man hours on background development. Very little of that production time turned out to be actually usable in the final product..

CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Rumcajs
313_Nevo napsal:

mnohem jednodussi? Šklebící se

Release date 1993:
..project took more than four years and over a million man hours on background development. Very little of that production time turned out to be actually usable in the final product..
No a co je to za projekt? Asi ne ta hra, co psal Chris. Páčto to by nějak nevyšlo ani do dneška. Není mi jasné, čím má být zajímavá věta vytrhnutá z kontextu, dokonce bez odkazu na to, o jaký kontext se jedná.
 
WT_Horrido
Nevo Rumcajs neví kdo je Chris Roberts a nezná Strike Commander. Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Rumcajs
Si to chlapci a králíčci spočtěte.
1 000 000 hodin. Na projektu dělalo 22 lidí. To máme 45 400 hodin na každého. Hmm. No dobrá, makali 10 hodin denně. To máme 4 540 dnů. A to je cca 12 a půl roku i kdyby to bylo 7 dnů v týdnu. Nesmíte věřit všemu, co si na Wiki přečtete. Do toho milionu museli snad započítat i práci M$ na DOSu.
A stran tý komplexnosti? Tak jestli i na wiki tvrdí, že z toho milionu jen malá část byla k užitku, tak tedy i malá část komplexnosti byla vlastně použita. Stran komplexnosti IT projektů dnes a před dvaceti lety můžeme dát řeč. Nevím jak vy, ale já už tenkrát programoval a měl za sebou lecjaký výtvor. A dělám to furt.
 
313_Nevo
Vyvoj SC tenkrat zamestnal niekolko desiatok ludi a trval dlhe roky. Sam Chris oznacil vyvoj SC za torturu. Konkretne cisla na tom nic nemenia. Úsměv
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Rumcajs
313_Nevo napsal:

Vyvoj SC tenkrat zamestnal niekolko desiatok ludi a trval dlhe roky. Sam Chris oznacil vyvoj SC za torturu. Konkretne cisla na tom nic nemenia. Úsměv
Jistě, chápu. Jestli se dá věřit tomu, co píšou na Wiki (já nic víc nevím), tak tam je, že projekt trval přes 4 roky a prošel minimálně jedním, možná více úplnými restarty. Tedy že vývoj grafického jádra prošel těmito restarty. Rozumím tomu tak, že se pokoušeli vytvořit cosi, na co nebyla podpora ani SW ani HW. Tenkrát nebyl DirectX, nedal se koupit 3D engine. Tedy ten zásadní čas byl na tvorbě čehosi, co se dneska již většinou nevyvíjí, páčto se to koupí hotový. Samotná hra tedy měla komplexnost neporovnatelně menší, než dnešní. Kdyby se do dnešních her započítal čas vývoje DirectX a nějakého toho enginu, byly by ty čísla v hroznejch milionech. No zkrátka ohánět se milionem man hours utraceným na vývoji ranného 3D enginu, ještě k tomu v první větě přiznáno, že vlastně jen malá část z toho byla posléze použita, není údaj relevantní ke komplexnosti tý hry. Ta gameska sama o sobě je z dnešního úhlu pohledu triviální. Vydat to dneska, v dnešní úrovni grafiky na DX a cojávímjakým enginu, nikdo by to nehrál.
Celý tenhle pláč nad tím, co bylo, mi připomíná lidi, co brečí "Dnes už se nedělají auta jako dřív". S oblibou jim říkám "A to je moc dobře". A proto taky říkám, nechte autory starých titulů ležet, kde jsou. Třeba legendární John Carmack celý čas dělá vývoj a je stále svým způsobem hvězda. Ale lidi, co se od vývoje byť jen na rok vzdálí, už většinou nejsou schopni návratu.
 
313_Nevo
To nema cenu Rumcajs. Mam dojem, ze ty sam si sa teraz trosku vzdialil Mrknutí
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
magot
1,190
backers
$84,135
pledged of $100,000 goal
16
days to go
 
Rumcajs
16k $ bychom snad dali dokupy i na SVK, ne?
 
WT_Flan
A mohli by se prizvat i ti z ban panelu, at je to neco pres 100k
 
magot
kde jsou ty časy ručně kreslené grafiky ...
Broken Sword - the Serpent's Curse Adventure
14,032
backers
$771,560
pledged of $400,000 goal
0
seconds to go
Upravil/a magot dne 18-09-2013 21:36
 
Hoper
Rumcajs napsal:

16k $ bychom snad dali dokupy i na SVK, ne?

160 - 320 lidí ? blázne... :)
ale možná by se ti lidi našli, když by si mohli nadiktovat např mírně upravený planeset :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Fucida
Hele do tohohle bych nešel ani já...a to mi v poslední době není cizí nějaké projekty maličko podpořit.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Farky
Ono by možná stačilo, kdyby tam někdo alespoň trochu komunikoval s lidma. Měsíc je krátká doba, není přece možný aby se tam skoro týden neobjevilo ani slovo od vývojářů. To pak není divu že tam netečou prachy.
 
WT_Flan
Tak Maddox asi jeste nezahajil svoji u krbu avizovanou pomoc s komunikaci. Nebo naopak "zahajil" ?
 
magot
1stCL_Fucida napsal:

Hele do tohohle bych nešel ani já...a to mi v poslední době není cizí nějaké projekty maličko podpořit.

Osobně jsem ochoten podpořit pouze DT tím že přiložím ruku k dílu, přispět na He-177 kokpit (pokud se kdy odstartuje) a přispět na separé ED/3rd party projekty moderních strojů.
 
Rumcajs
Já už slibuju jen peníze. Nemůžu si stěžovat na nedostatek práce. Pro mě je snazší uronit nějaký ten špinavý dolar, než se věnovat dalším myšlenkovým aktivitám.Zatím jsem zvedl sázku na 85$. Kdyby chyběl poslední dolar, ještě třeba přihodím.
 
Rumcajs
Tak je posbíráno 90k $. To vypadá slibně. DCS WW2 bude.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,027,009 návštěv