DCS WWII
|
313_Nevo |
Přidané 17-09-2013 10:21
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Chris Roberts mal radsej spravit zas nejaky lietadielkovy sim
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 17-09-2013 13:05
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
To je vyvolávání starých duchů. Jako bys chtěl, aby Willy Messerschmitt znovu postavil stíhačku. Já vím, Willy už je na pravdě boží, ale pro přirovnání to stačí. Nelze porovnávat tvorbu her na začátku devadesátých let a dnes. Tenkrát byl ten počítačovej svět mnohem jednodušší. Komplexnost všeho byla zlomkem dnešní komplexnosti. A především lidi brali skoro cokoli, protože nic jiného stejně nebylo. Každá epocha má své lidi a většinou je dobré ty hrdiny doby ponechat v jejich epoše. Nebudit, hroby neotvírat. |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 17-09-2013 13:12
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
mnohem jednodussi?
Release date 1993:
..project took more than four years and over a million man hours on background development. Very little of that production time turned out to be actually usable in the final product..
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 17-09-2013 13:23
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
313_Nevo napsal:
mnohem jednodussi?
Release date 1993:
..project took more than four years and over a million man hours on background development. Very little of that production time turned out to be actually usable in the final product.. No a co je to za projekt? Asi ne ta hra, co psal Chris. Páčto to by nějak nevyšlo ani do dneška. Není mi jasné, čím má být zajímavá věta vytrhnutá z kontextu, dokonce bez odkazu na to, o jaký kontext se jedná. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 17-09-2013 14:13
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Nevo Rumcajs neví kdo je Chris Roberts a nezná Strike Commander.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 17-09-2013 15:05
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Si to chlapci a králíčci spočtěte.
1 000 000 hodin. Na projektu dělalo 22 lidí. To máme 45 400 hodin na každého. Hmm. No dobrá, makali 10 hodin denně. To máme 4 540 dnů. A to je cca 12 a půl roku i kdyby to bylo 7 dnů v týdnu. Nesmíte věřit všemu, co si na Wiki přečtete. Do toho milionu museli snad započítat i práci M$ na DOSu.
A stran tý komplexnosti? Tak jestli i na wiki tvrdí, že z toho milionu jen malá část byla k užitku, tak tedy i malá část komplexnosti byla vlastně použita. Stran komplexnosti IT projektů dnes a před dvaceti lety můžeme dát řeč. Nevím jak vy, ale já už tenkrát programoval a měl za sebou lecjaký výtvor. A dělám to furt. |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 18-09-2013 15:26
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Vyvoj SC tenkrat zamestnal niekolko desiatok ludi a trval dlhe roky. Sam Chris oznacil vyvoj SC za torturu. Konkretne cisla na tom nic nemenia.
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 18-09-2013 16:03
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
313_Nevo napsal:
Vyvoj SC tenkrat zamestnal niekolko desiatok ludi a trval dlhe roky. Sam Chris oznacil vyvoj SC za torturu. Konkretne cisla na tom nic nemenia. Jistě, chápu. Jestli se dá věřit tomu, co píšou na Wiki (já nic víc nevím), tak tam je, že projekt trval přes 4 roky a prošel minimálně jedním, možná více úplnými restarty. Tedy že vývoj grafického jádra prošel těmito restarty. Rozumím tomu tak, že se pokoušeli vytvořit cosi, na co nebyla podpora ani SW ani HW. Tenkrát nebyl DirectX, nedal se koupit 3D engine. Tedy ten zásadní čas byl na tvorbě čehosi, co se dneska již většinou nevyvíjí, páčto se to koupí hotový. Samotná hra tedy měla komplexnost neporovnatelně menší, než dnešní. Kdyby se do dnešních her započítal čas vývoje DirectX a nějakého toho enginu, byly by ty čísla v hroznejch milionech. No zkrátka ohánět se milionem man hours utraceným na vývoji ranného 3D enginu, ještě k tomu v první větě přiznáno, že vlastně jen malá část z toho byla posléze použita, není údaj relevantní ke komplexnosti tý hry. Ta gameska sama o sobě je z dnešního úhlu pohledu triviální. Vydat to dneska, v dnešní úrovni grafiky na DX a cojávímjakým enginu, nikdo by to nehrál.
Celý tenhle pláč nad tím, co bylo, mi připomíná lidi, co brečí "Dnes už se nedělají auta jako dřív". S oblibou jim říkám "A to je moc dobře". A proto taky říkám, nechte autory starých titulů ležet, kde jsou. Třeba legendární John Carmack celý čas dělá vývoj a je stále svým způsobem hvězda. Ale lidi, co se od vývoje byť jen na rok vzdálí, už většinou nejsou schopni návratu. |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 18-09-2013 16:41
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
To nema cenu Rumcajs. Mam dojem, ze ty sam si sa teraz trosku vzdialil
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
magot |
Přidané 18-09-2013 20:03
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
1,190
backers
$84,135
pledged of $100,000 goal
16
days to go |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 18-09-2013 20:14
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
16k $ bychom snad dali dokupy i na SVK, ne? |
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 18-09-2013 20:50
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
A mohli by se prizvat i ti z ban panelu, at je to neco pres 100k
|
|
|
|
magot |
Přidané 18-09-2013 21:30
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
kde jsou ty časy ručně kreslené grafiky ...
Broken Sword - the Serpent's Curse Adventure
14,032
backers
$771,560
pledged of $400,000 goal
0
seconds to go
Upravil/a magot dne 18-09-2013 21:36
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 18-09-2013 21:47
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
160 - 320 lidí ? blázne... :)
ale možná by se ti lidi našli, když by si mohli nadiktovat např mírně upravený planeset :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 18-09-2013 22:14
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Hele do tohohle bych nešel ani já...a to mi v poslední době není cizí nějaké projekty maličko podpořit.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Farky |
Přidané 18-09-2013 22:26
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
Ono by možná stačilo, kdyby tam někdo alespoň trochu komunikoval s lidma. Měsíc je krátká doba, není přece možný aby se tam skoro týden neobjevilo ani slovo od vývojářů. To pak není divu že tam netečou prachy. |
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 18-09-2013 22:31
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Tak Maddox asi jeste nezahajil svoji u krbu avizovanou pomoc s komunikaci. Nebo naopak "zahajil" ?
|
|
|
|
magot |
Přidané 18-09-2013 22:41
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
1stCL_Fucida napsal:
Hele do tohohle bych nešel ani já...a to mi v poslední době není cizí nějaké projekty maličko podpořit.
Osobně jsem ochoten podpořit pouze DT tím že přiložím ruku k dílu, přispět na He-177 kokpit (pokud se kdy odstartuje) a přispět na separé ED/3rd party projekty moderních strojů. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 18-09-2013 22:48
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Já už slibuju jen peníze. Nemůžu si stěžovat na nedostatek práce. Pro mě je snazší uronit nějaký ten špinavý dolar, než se věnovat dalším myšlenkovým aktivitám.Zatím jsem zvedl sázku na 85$. Kdyby chyběl poslední dolar, ještě třeba přihodím. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 20-09-2013 21:38
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Tak je posbíráno 90k $. To vypadá slibně. DCS WW2 bude. |
|
|