November 23 2024 14:11:47
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 19

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Neoficiální Addony a MODy
 Vytisknout diskuzi
UFO a betonová éra
606_JuLB
310_Snakes napsal:

No jo barry, bodejť by ses s tím setkal. To bys musel častějc padat. Zrovna Longnez má jistě zkušeností víc.


hmm, Longnes má aj viac skúseností s "leftovaním sa", ak to teda stihne pre dopadom..Vyděšený
i.ibb.co/DRFjqCp/JulB.png
 
310_Podrs
606_JuLB napsal:

310_Snakes napsal:

No jo barry, bodejť by ses s tím setkal. To bys musel častějc padat. Zrovna Longnez má jistě zkušeností víc.


hmm, Longnes má aj viac skúseností s "leftovaním sa", ak to teda stihne pre dopadom..Vyděšený


Jestli to dělá častěji, tak pošlete někdo track a místo vyzývavého mrkání okem mu nadělíme nějaký ovoce.
 
http://www.310raf.com
Serza
Prosim, proc ne zeleninu? Rajcata se pry velmi spatne perou... Šklebící se
 
310_Pip
Johannes Steinhoff, Sicily, Commander JG 77 (July 1943):

"The Malta Spitfires are back again... They're fitted with a high altitude supercharger and at anything over twenty-five thousand feet they just play cat and mouse with us.

At 28,000 feet the Spitfire could turn in an astonishingly narrow radius. We on the other hand, in the thin air of those altitudes had to carry out every maneuver with caution and at full power so as not to lose control."

Johannes Steinhoff, Messerschmitts Over Sicily, (Stackpole Books, 2004), pp. 97-98, 111.


Günther Rall commented on the Spitfire, having had the opportunity to fly various captured allied aircraft, as well as the Me 109G:

"The Spitfire, too (referring to the P-38 with power ailerons), was a very maneuverable aircraft, very good in the cockpit."

...Nicknamed Gustav, the BF 109G was well armed but not as light as the earlier E and F versions. Its more powerful engine meant higher power settings whose inital climb rate sent it soaring to 18,700 ft. in six minutes but at low speed the plane was difficult to handle. ...Most of us considered the 109G over-developed. Poor landing characteristics added to its woes."

Jill Amadio, Günther Rall: a memoir, (Tangmere Productions, Santa Ana, CA), pp. 148, 242.

www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
310_Pip
YouTube Video



www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
1stCL_Werner
YouTube Video



1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
310_Pip
A hádanka, kdopak to řekl (napsal)?

Největší výhodou Spitfiru (paradoxně částečně i nevýhodou) je jeho eliptické křídlo ... křídlo je využíváno mnohem efektivněji po celé své délce od trupu až ke konci. Nevýhodou eliptického křídla je pouze malé varování na pád do vývrtky oproti křídlu obdélníkovému (Bf 109, Fw 190..vlastně téměř všechna stíhací letadla WW2). Je dost dobře možné - a dokonce i velmi pravděpodobné, aby Spitfire v určité zatáčce dokázal zrychlovat, nebo alespoň konzervovat svou rychlost trochu, nebo i výrazně lépe, než Bf 109 (a to i s MW50).

www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
1stCL_Hien
Pipe, nevím co tě vede k otevírání tak citlivého tématu, jako je Spit, Bf, Fw a jiné letadla Šklebící se
Asi každý dokáže natočit video, kde je jeden typ letadla(neberu extrémy) rozprskáván po obloze na jeden zásah, stejně jako by jistě dokázal natočit videa se zdánlivě velkým počtem zásahů, bez viditelného účinku.
To že si modrý pilot léčí svoje pošramocené ego hláškou, že spit je ufo, je asi stejně tak časté, jako když si stěžují červení na německé stíhačky.

Ve finále s tím ale stejně nic neuděláš, akorát z toho bude zlá krev. Jo takhle v hospodě u píva, to je jiná! Úsměv

PS: Ale je to vděčné téma, asi jako: Kanón, nebo kulomet?, Co je smyslem života?, Vesmír, Ženy....
 
1stCL_Fucida
310_Pip napsal:

A hádanka, kdopak to řekl (napsal)?


Má to mou větnou skladbu, terminologii a má to i hlavu a patu, takže pravděpodobně já Úsměv.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_Pip
1stCL_Hien napsal:

Pipe, nevím co tě vede k otevírání tak citlivého tématu, jako je Spit, Bf, Fw a jiné letadla Šklebící se
Asi každý dokáže natočit video, kde je jeden typ letadla(neberu extrémy) rozprskáván po obloze na jeden zásah, stejně jako by jistě dokázal natočit videa se zdánlivě velkým počtem zásahů, bez viditelného účinku.
To že si modrý pilot léčí svoje pošramocené ego hláškou, že spit je ufo, je asi stejně tak časté, jako když si stěžují červení na německé stíhačky.

Ve finále s tím ale stejně nic neuděláš, akorát z toho bude zlá krev. Jo takhle v hospodě u píva, to je jiná! Úsměv

PS: Ale je to vděčné téma, asi jako: Kanón, nebo kulomet?, Co je smyslem života?, Vesmír, Ženy....


Hiene proč myslíš, že to otevírám? Odpovím si sám... No aby sme se mohli hezky zhádat v Pardubkách Pff

btw. to video potvrzuje Wernerovu teorii, že se Spitem není žádná zábava, hned co vystřelím, tak zmizí... Naštvaný


1stCL_Fucida napsal:

310_Pip napsal:

A hádanka, kdopak to řekl (napsal)?


Má to mou větnou skladbu, terminologii a má to i hlavu a patu, takže pravděpodobně já Úsměv.


Sakra Fuči já věděl, že to pokazíš Naštvaný Šklebící se Schválně sem vynechal to "po třistatřinácté" Cool

tady je odkaz na originál:
http://313.cz/for...;start=150
Upravil/a 310_Pip dne 29-05-2014 23:49
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
alfik
Jako stary cyp ovšem musím dodat, že toto trivium o aerodynamice eliptických křídel již před Fučim řekli mnozí - včetně mé maličkosti Šklebící se páčto je to známá věc a konec konců i důvod, proč takové křídlo na Spita projektovali, a stavěli...
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Rumcajs
A jestli von ten Spit nebude mít to křídlo aerodynamicky a geometricky překroucené a jestli to pak nemá vliv na rozložení vztlaku podél rozpětí? A jestli vono se to potom průběhem nepřibližuje obyčejněji tvarovaným křídlům? A jestli ten důvod, proč křídlo vlastně nemá být eliptické nebude důležitější? A jestli pak třeba nebude nejpodstatnější to, že Spit měl prostě velkou nosnou plochu a nízké měrné zatížení ve srovnání s některou konkurencí? (jistě, elipsa je vhodný tvar pro velkou plochu)
Ne že bych byl úplný skeptik, to rozhodně ne, ale máte někdo graf rozložení vztlaku podél rozpětí spitfajrového křídla? (stačí jakákoli verze) A ten graf pak porovnat třeba s tím samým od řekněme Bf 109 F.
No a ve finále jestli pak třeba ten složitý tvar křídla nezamezil použití slotů na náběžné hraně?
Non est specifica
 
310_Pip
Teď už poněkud vážněji:

Výhledy z bubletopů vs. FW190

YouTube Video




poznámka: Více ilustrativní by bylo ještě natočit mě na židli, jak se u toho musím kroutit, abych se ze spojenců podíval, tak jak se dívám Šklebící se
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
TozziFan
Koukám, že spojenci byly blbci, když udělali tak velký krytí hlavy Šklebící se .
 
Hoper
No spíše se Pip záměrně špatně vykláněl ve spojeneckých letadlech, protože přeci není možné, aby při cca stejných deskách za hlavou bylo z jednoho letadla dozadu vidět tak dobře a z dalších ne.
A to raději neukazoval Japonce a Išaka ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Fucida
Rumcajsi, to jsou diskuse staré jak metuzalém Úsměv. Aerodynamická a geometrická kroucení, resp. profily samotné, jsou věci, kterými lze vlastnosti celkem významně upravit, zásadním však zůstává tvar a zatížení křídla. Není to třeba tady nijak rozvádět, vědí to všichni, kdo se o to zajímají více do hloubky. A ti, kteří se o to nezajímají, ti budou navždy stejně víceméně sledovat jen to, že "tohle z nějakého důvodu dělalo tohle a témhleto z nějakého důvodu ne" Úsměv.

Pipe, mě vždycky zaráží, kolik času jsou lidé schopni věnovat sisyfovské činnosti. Například tvoření podobných videí. Všichni víme, že všechny simy nějakým způsobem interpretují 3D prostředí na 2D monitor. A všichni víme, že to má nějaká omezení. A ta omezení jsou třeba v tom, že člověk nemůže naplno využít výhod obou očí. Z hlediska výhledu vzad je to super pro ruská letadla se zcela prosklenou kabinou. Nijak moc omezující to není ani pro letadla, která byla vybavena jen úzkou pancéřovou deskou. Blbé to je pro stroje, který mají ten "hitbox" velký. Když cítíš potřebu srovnávat to s Fw 190, tak tohle je zrovna stroj, který tím trošičku trpí při opačném pohledu - vpřed. Ale co se dá dělat, nikdo nechceme, aby se dle "nějakého klíče" deformovaly rozměry rámování kabiny...
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 30-05-2014 19:54
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Rumcajs
Nojo, staré to je, proto se to taky už nedělá, že? Nakonec i Spiteful měl mít lichoběžník. Jenže už holt přišly trubky. Ona otázka dokonalé elipsy v aerodynamice jistě není jediný úkaz toho, že úplně optimální řešení v jednom směru nemusí být tak úplně optimální prakticky. Stačí se podívat, kam svět zavedli lidi, co chtěli dokonalé uspořádání lidské společnosti. Zlatý český bordel, že Vyděšený
Non est specifica
 
310_Pip
1stCL_Fucida napsal:

Pipe, mě vždycky zaráží, kolik času jsou lidé schopni věnovat sisyfovské činnosti. Například tvoření podobných videí. Všichni víme, že všechny simy nějakým způsobem interpretují 3D prostředí na 2D monitor. A všichni víme, že to má nějaká omezení. A ta omezení jsou třeba v tom, že člověk nemůže naplno využít výhod obou očí. Z hlediska výhledu vzad je to super pro ruská letadla se zcela prosklenou kabinou. Nijak moc omezující to není ani pro letadla, která byla vybavena jen úzkou pancéřovou deskou. Blbé to je pro stroje, který mají ten "hitbox" velký. Když cítíš potřebu srovnávat to s Fw 190, tak tohle je zrovna stroj, který tím trošičku trpí při opačném pohledu - vpřed. Ale co se dá dělat, nikdo nechceme, aby se dle "nějakého klíče" deformovaly rozměry rámování kabiny...


Přestal sem lítat Ila a možná napořád (a můžeme se pobavit o důvodech zítra), takže mám času dost. Ale proč se výhled u některých letadel zhoršuje (viz. P47 a parodie na zrcátko) mi opravdu nevysvětlíš, že? Alespoň tedy nezamlžuj to co je zjevné... A mě zas zaráží, jak můžou některá tvoje koťátka z letky brečet nad tím, jak ten Spit kroutí, ještě jsi jim to s tím křídlem nevysvětlil nebo kde je sakra problém? Už sem to říkal několikrát, když lítám Pacifik, taky nebrečím nad tím, jak Zero kroutí a že s ním není žádný souboj, prostě ho sestřeluju jinak Vyděšený

Hodlám zde, pokud budu mít náladu, vypsat všechny zjevné bugy co Šturm má, a že jich je... ale už pouze za spojence.
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
1stCL_Fucida
Pipe, mám takový neodbytný dojem, že v tomhle vlákně brečíš jen ty Úsměv.

Zítra bohužel nedorazím, musím na celý den do školy do ČB Smutný.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
310_Pip
lol
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,026,299 návštěv