WT_Horrido napsal:Proč by měl někdo upravovat soft pro něco co se nemusí vůbec ujmout?
A samozrejme, proc by nekdo upravoval program pro vicejdrovy procesor, kdyz se vubec nemusi ujmout, ze. Nebo treba pro 3D akcelerator. Nebo, kdyz uz jsme u toho, pro trackir. Takova lekce z historie...
clone9cz napsal:
Proto se k tomu snažej dodělat optický snímání, aby input lag zmizel. Problém je ale v tom, že to konkurence jenom okopíruje, místo aby inovovala. Co se změnilo za těch 15 let, prakticky nic, už v tý době bylo běžné snímání polohy přes akcelerovemtry a magnetické pole, jen to prostě nebylo prakticky použitelný.
Vlastne se nic nezmenilo, jen ted vyrabime v milionovych seriich malicke displeje s vysokym rozlisenim, vypocetni sila je tisickrat levnejsi, senzor cehokoliv ma ted 3 milimetry a je za cenu jednotek dolaru, mame jednotne prostredi pro ovladace a velka cast her licensuje middleware knihovny nebo primo cely 3D engine. Jinak se nic nezmenilo.
clone9cz napsal:Lesníku, zásadní problém je v tom, že to není vlastnostmi výhodnější než monitor, který by to dovedlo zcela nahradit, je to prostě jenom hračka navíc. Stejné to bylo s LCD monitory, první kvalitnější než průměrné CRT se začaly dělat více jak po 10 letech.
OR dávám 10 let na vytlačení monitorů z trhu.
Projekce je řešení, ne s výbojkama, ale LEDkama s životností 50000 hodin. Člověk k tomu nebude potřebovat helmu jako na motorce.
Kazdy simulator je hracka [navic]. Tak proc by to melo byt jine, pripadne rovnou nahrazovat monitory?
Mark Zuckerberg, zakladatel Facebooku, před hodinou oznámil, že Facebook zakoupil společnost Oculus VR, která vyvíjí známý systém přilby pro virtuální realitu Oculus Rift. Tuto informaci na svých stránkách potvrdil i Oculus. Cena obchodu je přibližně dvě miliardy dolarů, přičemž 400 milionů dolarů bylo splaceno přímo a zbytek v akciích Facebooku.
Tím pádem se ale rozlučme s lidovou cenou. Cukenberg bude chtít ty 2 miliardy vydělat zpět...
Osobně to vidím, že původní plány tvůrců dávat to ke hrám za lidovou cenu, tímto obchodem padl....
No já nevím,na hraní Call of Duty,Battlu a podobně to bude asi super.Ale v leteckém simu si to nějak nedovedu představit.Některé věci mám namapované na klávesnici nebo na Kvadrantu.Poslepu klávesnici sice najdu ale abych na ní ještě našel nějakou konkrétní klávesu(a to většinou hodně rychle) to fakt nedávám.
Tím pádem se ale rozlučme s lidovou cenou. Cukenberg bude chtít ty 2 miliardy vydělat zpět...
Osobně to vidím, že původní plány tvůrců dávat to ke hrám za lidovou cenu, tímto obchodem padl....
Proč mě to nechává klidným?
Ne vážně, podle mě to bylo na exit od samotného začátku, i když jsem to nenapsal přímo. Nepoužívají přece nic převratnýho, mají jen správný mix již dostupných věcí a předem proklamovali, že to chtějí rozdávat zadarmo. To jim udělalo reklamu jak hrom, teď si to prodají mezi sebou a oznámí, že se změnil podnikatelský záměr.
Tím, že se ve vývojové fázi oznámí lidová cena se zároveň naznačuje potenciální konkurenci: "NEDĚLEJTE NA TOM". V první řadě se na tom musí vydělat, že ?
No já nevím,na hraní Call of Duty,Battlu a podobně to bude asi super.Ale v leteckém simu si to nějak nedovedu představit.Některé věci mám namapované na klávesnici nebo na Kvadrantu.Poslepu klávesnici sice najdu ale abych na ní ještě našel nějakou konkrétní klávesu(a to většinou hodně rychle) to fakt nedávám.
U simů typu DCS to může být problém, ale např. u ROFka na klávesnici prakticky sahat nemusím (nevím jak bombři).
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
Tak hlavně 3D v flight simech kupodivu ničemu nepomáhá. Je to hezký, to jo. Opravdu úžasný je ROF, když má člověk namontovaný ty zaměřovací kukátka. To má člověk opravdu pocit, že kouká do trubky s čočkou. Ale nijak to nepomáhá s dalšíma aspektama hry. Nezlepší se díky tomu orientace v prostoru. Nezlepší se odhady vzdáleností. Nezlepší se střelba. Nezlepší se viditelnost. Nezlepší se schopnost identifikovat cíl. Na všechny tyhle podstatný prvky simulace 3D nepomáhá. Nemusí škodit, ale taky nepomůže. Vzdálenosti jsou prostě příliš veliké, aby to 3D dělalo něco zajímavého. Takže si nemyslím, že by Oculus Rift přinesl do toho našeho poletování něco převratného, i kdyby vyřešili ten problém s ovládacíma prvkama a jejich viditelností.
Krok kupředu bude už to, že se člověk bude moci podívat tam, kam otočí hlavou a nemusí si kloubit bulvy jako u TrackIRu/FreeTracku
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
No já nevím,na hraní Call of Duty,Battlu a podobně to bude asi super.Ale v leteckém simu si to nějak nedovedu představit.Některé věci mám namapované na klávesnici nebo na Kvadrantu.Poslepu klávesnici sice najdu ale abych na ní ještě našel nějakou konkrétní klávesu(a to většinou hodně rychle) to fakt nedávám.
U simů typu DCS to může být problém, ale např. u ROFka na klávesnici prakticky sahat nemusím (nevím jak bombři).
No to bude tím, že v RoFku jsou již tak technologicky vyspělá letadla, že jakýkoliv zásah pilota do řízení nebo chodu motoru je spíše na obtíž
soooo včera jsem měl totok zařízení na hlavě a pár poznatků co by vás mohlo zajímat...
1.zahrál jsem si s oculusem DOOM a nějáký závody v autech dohromady asi 20min
2.míření v Doomu jsem ovládal pomocí pohledu hlavy a střílelo se myší(člověk mohl lehce myší dolaďovat) hodně příjemné super zářitek
3. měl jsem tu základní verzi s rozlišením 4xx na xxx pixelů(původně ten chlap mluvil o 6xx na xxx)...cena tohodle modelu bude cca 8tis kč+-....a je to BÍDA!
vidíte každý pixel, na doom fajn, autíčka taky ale představte si, že by jste hráli ROF,COD,BOS na mobilu...lepší přirovnání mě nenapadá....prostě ani nepoznáte co máte napsáno na jdnotlivých budících, nacož co je to ledalo 500m od vás....
4. HD verze oculusu má vyjít příští rok a stát 20tis+-kč s rozlišením 1024 x XXX pixelů....o tom už má cenu uvažovat na leteckej sim ale určitě ne za tudle cenu.
5.Nemá to 6DOF ani mít nebude(pokud dobře rozumím tomu, že 6DOF je o tom jak hýbu s krkem dopředu-dozadu, doleva doprava prostě vyklánění do stran).
6.postřeh-když jsem potřeboval skočit do menu něco si nastavit, musel jsem si brýle sundat, protože to neuměli zobrazit...a je to pěkná otrava, sundat oculus, nasadit brýle, poklikat, sundat brýle nasadit oculus....žádná kamerka na oculusu ani periskop
7.váhově je to příjemný, žádný problém, kabel taky bez problémů a klávesnice taky....jakmile se mi klávesnice dostala na dosah prstů už jsem po ni nemusel koukat a "vžil" jsem se do obrazu....
8. po sundání jsem byl trošičku "mimo" ale to se asi u prvního použití dá čekat
9.problémy s ostřením....nevím jestli to bylo způsobeno malýma rozlišením, mojí krátkozrakostí, nebo blbě nasazeným okulusem ale někdy se obraz rozmazal(na boku oculusu byla nějáká dvě posouvátka asi na zaostřování, ale neměl jsem si to jak nastavit)
10.zážitek z DOOMA byl SUPER....ikdyž nebyl moc kvalitní obraz, několikrát se mi zatajil dech...poprvé když mi v nějákém intru po otočení hlavou "projela" přes hruď jakásik trubka (vážně se mi v tom okamžiku stáhnul hrudník) a podruhé když na mě z poza rohu vyskočil zombie....mít na ušach sluchátka a neslyšet kolem sebe rachot z auly tak si asi poseru
závody nic moc...jednak pro to, že na to moc nejsem a taky pro to, že tam člověk "prostě jen kroutil hlavou a jel"....
všechny informace mám od kluků z MSI takže je berte s rezervou
edit: obrázek
[img]https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/t1.0-9/1966692_647234011990983_1358757843_n.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a kouty dne 28-03-2014 16:28
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.